Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mineaksi kastettiin, parkui koko seremonian ajan siihen asti, kun veisattiin virttä.
Onnea kauniista nimestä :)
Kiitos, olkoon nimi 2000-luvun Minna. Raikas tuulahdus golfviheriöltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mineaksi kastettiin, parkui koko seremonian ajan siihen asti, kun veisattiin virttä.
Onnea kauniista nimestä :)
Kiitos, olkoon nimi 2000-luvun Minna. Raikas tuulahdus golfviheriöltä.
Tyttö ollen siis elävä esimerkki "hole-in-one:sta" ? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mut muuten viikonloppu olikin kamala. Rotevaa parisuhdefaittia ja kaiken kruunuksi iskäni sai kohtauksen yöllä mertoja laittaessaan ja kupsahti venee pohjalle. Onneksi yks mökkiläinen huomasi ja soitti lanssin - pelastui tällä kertaa. Mut ei iskä päässyt ristiäisiin. Elämää...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Rotevaa parisuhdefaittia ja kaiken kruunuksi iskäni sai kohtauksen...
Miehet ovat sikoja. Kiusaavat poikinutta valasta, eivätkä tule lapsenlapsien ristiäisiin vedoten kaikenmaailman kohtauksiin.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei tyttö ollut kipeenä, syönyt vaan huonosti viime aikoina, annoskoko eikä päiväsaldo ole nousseet muutamaan viikkoon. Iltakiukkustelu ottanut roolia.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 12.08.2009 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Näitähän tutkii kuin Rubenin pakinoita! Ylermin perheen vanhemmuus kuulostaa samoin tavallisen helpolta kuin Irmeliannelin, mukava lukea. Mulle oli jäänyt mieleen vaikea odotus ja pikku-M:n äidin kivut ja tuskaisuus, onneksi ne ovat takanapäin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Millos Melnaisin vauvauutisia saadaan kuulla...? 8)

Mukavaa on, täytyy myöntää :) Ollaan vältytty suuremmilta ongelmilta ja oikeestaan kokonaan sairasteluilta ja taannoiset nukkumistuskatkin olivat kuten tavallista vain yksi VAIHE, eli ohi on. Myöskään parisuhdekriisit eivät ole vaivanneet, pari yksittäistä päivän tai kahden mittaista omaa kriisiä mulla on ollut mutta eipä kai muuta. Kunnolla ei olla tapeltu vielä kertaakaan yhdessäolomme aikana, napinaa toki on silloin tällöin. Ehkä me ollaan vaan sitten sen verran vanhoja ja rauhallisia jo ja mukavuudenhaluisia, tai muuten vaan tarpeeks samanlaisia. Eilen vietettiin 1v hääpäivää, hubaa oli kyllä huhhu. (Korj. muistinkin että onhan meillä pari huuto-itku-fightia ollut, paitsi minä yksin tappelin ja itkin tosin.. ja potkaisin kylppärin oveen reijän). Mut ei näitä ny lasketa :)

Jos jotain vastoinkäymistä hakemalla hakee (pelottaa hehkutus) niin tietty toi tytön lonkkaluksaatio ja kipsit ja lastat on tuoneet haastetta. Parin viikon päästä kipsit lähtee ja tulee lasta tilalle, katotaan sitten miten sen kanssa elämä ja liikkuminen lähtee sit taas käyntiin. Saadaan sentään kylpeä sitten! Kireä kielijänne katkaistaan ens kuussa, vituttaa että ei synnärillä katottu suuhun, kaikilla muilla on katottu!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eivät ole päivät veljeksiä, edes pikkuserkkuja. Tyttö nukkui eilen 22/24 syöden kuitenkin normaalisti. En nyt heti väitä, et on kipeä mutta kyllähän sitä vähintäänkin alkoi jänskäämään yötä vasten, et miten sitä saa nukuttua. Nooh, eihän yöllä juuri nukuttu *yläfemma*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä pungerretaan ja kingerretään monta kertaa päivässä semmonen vartti puoli tuntia kerrallaan. Tyttö siis, minä en osaa kuin maata selälläni soffalla. Muutama kerta on selältä mahalle päästy. Tänään on seesteisempi päivä tytölle, ei menon menoa, ehkä vaunuillaan, jos ei pahemmin sada.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minea on kuumeessa ja köhäinen :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:paijaa:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin eilen Koskiklinikalla saikkulappua hakemassa. Lopuksi otin esiin pikkuisemme köhäilyn. Lääkäri totesi lakonisesti, että älä murehdi, sellaisia vauvat välillä ovat. Käynti respoineen ja lääkärintodistuksineen kesti 8 minuuttia. Tehokasta kuin ND:n klinikalla 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Eilen annettiin rotavirusrokote ja sen jälkeen seurasin koko illan pelko persiissä että milloin se alkaa kouristella, kuumeilla ja korista. Ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa kuitenkaan tullut, ainakaan vielä.
Meillä annettiin kans rotavirus eilen 8) Oireet tai osa niistä voi toki johtua rokotteesta, mut vanhempien 1,5 vko sairastama flunssa lienee lähempänä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä tuli eilen päivän syöntienkka, 875ml :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Koko päivän satsi vai kertasatsi??
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:^Koko päivän satsi vai kertasatsi??
Aar juu kiding me? Siis hela päivän tietenkin. Meil on tarkka kirjanpito ja itse lasken joka päivän saldon huolellisesti ympyröiden. Ne on juhlapäiviä, kun syntyy ennätyksiä tai uusi satanen paukkuu 8)

Kertaenkka on muuten 180ml Nania. Pienet sille kans :beer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Meiän tyttö syö edelleen kerralla vaan max 180ml, on kuitenkin ihan normisti kasvanut. On vain pieniruokainen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Paljonko teidän tyttö painaa nyt? Eikös se ollut joku 2 viikkoa nuorempi meidän tytöstä?
Viikko sitten tais painaa joku 5,5kg ja roiskeet päälle. Hieman alta käyrän. Meillä syntyi 14.6. joka tais olla just joku pari viikkoa sun jälkeen.

Mut kerta-annos on 100ml, joskus yli toisinaan ali - dipeens. Nyt on ollut kolme vikaa päivää joku ihme pyrähdys, kun päiväkertymä on hypännyt 150ml. Ans kattoo...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Meiän tyttö syö edelleen kerralla vaan max 180ml, on kuitenkin ihan normisti kasvanut. On vain pieniruokainen.
Soseita kans? Miellä muija on vääntänyt jo kylmän täyteen soseita...ei voinut mieltään malttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Meiän tyttö syö edelleen kerralla vaan max 180ml, on kuitenkin ihan normisti kasvanut. On vain pieniruokainen.
Soseita kans? Miellä muija on vääntänyt jo kylmän täyteen soseita...ei voinut mieltään malttaa.
Tytsä aloitti kiinteet jo 4kk iässä eli niitä toki menee. Aamulla puuroa, välipaloiksi hedelmää/marjoja ja sitten pariin kertaan päivässä lihakasvisruokia, iltasin velliä ja sit väleissä korviketta ja ruoan kanssa. Syö vielä aika vähän, joskus mennyt puoli purkkia pilttiä kerralla. Meni jonnin aikaa maistellessa ja testaillessa makuja/allergioita, velleillä aloitettiin. Mutjoo, näyttäis olevan pieniruokainen tapaus, mutta painoa tulee reippaasti, joten eip tuo sit paha lie.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mansikalla alkaa puskemaan hampuukia. Sellasta valivalia koko päivä ja yöllä myös. Nyrkkiä suuhun ja muuta mahdollista, tutti ei kuitenkaan kelpaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mansikalla alkaa puskemaan hampuukia. Sellasta valivalia koko päivä ja yöllä myös. Nyrkkiä suuhun ja muuta mahdollista, tutti ei kuitenkaan kelpaa.
Tytsällä hampaat tehneet tuloa jo kolmekuukautisesta. Kovasti ikenet turvonneet ja ulkona, mutta ei vaan puhkea. Toivottavasti teillä tulee nopsaan, mutta varaudu että ei :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:...mutta varaudu että ei :)
Onko teillä ollut mtn oheistauteja, kuumetta, ripulia?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:...mutta varaudu että ei :)
Onko teillä ollut mtn oheistauteja, kuumetta, ripulia?
Noita ei ole ollut. Nenän tukkoisuutta, ruokahaluttomuutta, ienten kutinaa ja kipua. Muutamaan otteeseen on ollut pakko antaa panadolia kipuun. Pahoina päivinä uni on katkonaista. Onhan se kitinää ja valitusta. Hangataan, jäystetään huulilla ikeniä, pureskellaan hullunkiilto silmissä purulelua ym. mitä eteen sattuu. Pari viikkoa oli sellainen seesteinen aika, nyt taas tuntuvat kovasti vaivaavan. Kuolaa toki valuu Q eesterin perseestä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eka selältä mahalle pyörähdys :cheer: Harmi, että silmä vältti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.