Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaalikauden avajaiset olivat tänään. Päädyin jollain ihmeen keinolla antamaan ensimmäisen tv-haastatteluni. Saa nähdä, lennänkö puolueesta kun se on näytetty...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ Mikä kanava? Mikä ohjelma? Milloin tulee ulos?
Viimeksi muokannut Lolita, 27.11.2010 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meidän naapurit laulaa lapselleen paljon :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Meidän naapurit laulaa lapselleen paljon :roll:
Osaavatko laulaa kuitenkin? :D
Mun mielestä mun lauluääni ei ole ihan kauhea; silti poika sanoo mulle aina etten saa laulaa. Reilua :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sellasia tavislaulajia, ei kovin hyvin muttei ihan huonostikaan. Toi Jumalan kämmenellä menee oikein nätisti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lolita kirjoitti:^ Mikä kanava? Mikä ohjelma? Milloin tulee ulos?
Olin juuri lähdössä suvun pikkujouluihin edellistä viestiä kirjoittaessani, joten vastaus tulee vähän myöhässä. Oli kuitenkin ruotsinkieliset uutiset eli TV-Nytt. Olivat kylläkin leikanneet pois lähes kaiken provoavan, jäljellä oli vain ateismijulistukseni. Sinänsä kyllä aika hämmentävää, että ainoat uutisiin asti päässeet haastatellut olivat Räsänen, Östman ja minä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Näin :]
Kovin lyhyeksi olivat vaan leikanneet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lolita kirjoitti:Näin :]
Kovin lyhyeksi olivat vaan leikanneet.
Kaikki muu mitä sanoin oli liian katalaa, tuo oli ainoa kohta, jota edes hyvällä tahdolla pystyi pitämään "salonkikelpoisena". Sinänsä kyllä mielenkiintoista, että toimittaja koki tarpeelliseksi siistiä puheitani.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Paska haastis, en äänestä.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Eipäs ruveta dissaamaan potentiaalisia äänestäjiä! Vai eikö tässä vielä ehdi asuinkuntaa vaihtamaan?

Missä vaalipiirissä vaikutat? Uusimaa?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Eipäs ruveta dissaamaan potentiaalisia äänestäjiä! Vai eikö tässä vielä ehdi asuinkuntaa vaihtamaan?

Missä vaalipiirissä vaikutat? Uusimaa?
Helsinki.
So Hard

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Katsoin ko. uutispätkän ylen sivuilta. Pahoin epäilen, että se ei okein kampanjaa käynnistänyt kummoisesti. Opettele sanomaan provokaatiosi raflaavasti ja lyhyesti. Pätkäähän käytettiin vain inserttinä sen toteamiseen, että KD on saanut paljon uusia jäseniä ja sinä olit yksi esimerkki niistä (varmaan niitä harvoja jotka ruotsiksi haastatteluja suostuivat antamaan). Insertin perusteella katsojalle jäi oikeastaan sellainen käsitys, että uskot KD:n edustamiin arvohin vaikka et olekaan kristitty.

Ankdammen-tv on myös liian pieni media ja ne kaikki kuitenkin äänestää RKP:tä. Änge seuraavalla kerralla suomenkielisten toimitusten haastateltavaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan tylsää kun en osaa ruotsia :(
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

So Hard kirjoitti:Katsoin ko. uutispätkän ylen sivuilta. Pahoin epäilen, että se ei okein kampanjaa käynnistänyt kummoisesti. Opettele sanomaan provokaatiosi raflaavasti ja lyhyesti. Pätkäähän käytettiin vain inserttinä sen toteamiseen, että KD on saanut paljon uusia jäseniä ja sinä olit yksi esimerkki niistä (varmaan niitä harvoja jotka ruotsiksi haastatteluja suostuivat antamaan). Insertin perusteella katsojalle jäi oikeastaan sellainen käsitys, että uskot KD:n edustamiin arvohin vaikka et olekaan kristitty.

Ankdammen-tv on myös liian pieni media ja ne kaikki kuitenkin äänestää RKP:tä. Änge seuraavalla kerralla suomenkielisten toimitusten haastateltavaksi.
Ottaen huomioon, etten ollut edes ajatellut ihan vielä aloittavani omaa kampanjointiani, enkä siten myöskään etukäteen suunnitellut hyökkääväni heti telkkariin provoamaan, lopputulos oli enemmän kuin olin edes tavoitellut. Ihan hyvä harjoitella tuolla tavalla kameran edessä puhumista näin alkuun. Näin jälkeenpäin ajatellen luulen myös, ettei niitä varsinaisia provoja olisi missään tapauksessa saanut läpi uutisista, koska jos FST olisi mennyt pilaamaan puolueen vaalikauden avajaiset uutisoimalla kyseenalaisen ehdokkaan agendoja, olisi siitäkin varmasti syntynyt haloo.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vedä ens kerralla kunnon känni niin ei jänskätä niin paljoa!
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:Vedä ens kerralla kunnon känni niin ei jänskätä niin paljoa!
Joo. Ehdotin kaupunginvaltuutettu Markku Vuoriselle, että olisimme kiivenneet Bio Rexin penkkirivien yli suoraan eturiviin itse tilaisuuden aikana, niin pääsisimme ainakin uutisiin. Jos olisimme olleet kännissä, ehdotukseni olisi varmaan toteutettu.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Olisit vastannut terveydentilasi oleva yksityisasia.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Olisit vastannut terveydentilasi oleva yksityisasia.
Mutta eihän se ole! Olenhan ryhtynyt julkiseksi eläimeksi. Sitäpaitsi minulle kerrottiin, miten voi huijata olevansa autisti. Nyt tarvitsee enää löytää tilanne, jossa tuosta taidosta voisi olla hyötyä...
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Otettiin eilen revanssi Ebelingin kanssa. Voitin taas. Se väitti minua pelottavaksi. Sitäpaitsi se on jo alkanut hiukan horjua homovastaisessa kannassaan. Tästä tulee koko ajan hauskempaa.
Zeb

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Huh huh, kovaa touhua!
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Huh huh, kovaa touhua!
Juu, bloginkin pistin pystyyn ja kritisoin siellä Räsäsen mielipiteitä. Ja remontoin veropolitiikan...
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Huh huh, kovaa touhua!
Juu, bloginkin pistin pystyyn ja kritisoin siellä Räsäsen mielipiteitä. Ja remontoin veropolitiikan...
Missä se ploki on?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Huh huh, kovaa touhua!
Juu, bloginkin pistin pystyyn ja kritisoin siellä Räsäsen mielipiteitä. Ja remontoin veropolitiikan...
Missä se ploki on?
US