Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Istuttiin Snapan/Crowbarin kanssa unen huikean eroottisena loppuhuipentumana vierekkäin sohvalla. Ei edes kädestä pitelyä!11 Aiiight.

Muita yön huippukohtia ikäviltä talonmyyjiltä kidnapattu ihqu vauva, jonka kuljetin maastoautolla Sotkamoon. Palautan sen varmaan ens yönä, ettei jää huono omatunto...
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vespa halusi toissayönä kokeilla miltä mun peenis tuntuu. Tuntui kuulemma kivalta mutta totesi sen jälkeen että mun peenis näyttää ihan sammakolta. Tarkistin itsekin vehkeitteni ulottuvuudet ja totesin vespan olevan oikeassa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Näin viime yönä unta että kävin kylässä Gaian luona. Sillä oli kaksikerroksinen kämppä mikä oli ihan täynnä tavaraa. Lisäksi huoneet oli tosi matalat. Alakertaan pääsi tikapuita pitkin, mutta sinne ei mahtunut koska Gaia istui siellä kitisemässä. Joten leikin yläkerrassa Gaian ylisuloisen kissanpennun kanssa. Selvisi että se kissa osaa puhua. Sitten me leivottiin sen kissan kanssa Gaialle piirakoita, koska kissa paljasti mulle että Gaitsu oli syönyt viimeiset pari viikkoa pelkästään lihapullia. Tiputeltiin ne valmiit piirakat alakertaan. Vastaanottaja oli ihan iloinen, vaikka jupisikin että lihapullia olisi ollut vielä jäljellä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16821
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No niin, mun herkkää mieltäni on nyt sitten järkyttänyt liikaa se, että Dave perheineen joutui Kitinä-uhkailun kohteeksi. Viime yönä unessani Crowbar johti joukkoa, joka löysi reitin metrotunnelistä Daven kellariin. Oli vähän epäselvää, katsoinko minä tuota ikäänkuin leffana ulkopuolelta vai olinko mukana tunkeutujajoukossa. Joka tapauksessa, onneksi Dave perheineen oli poissa talostaan, eli tunkeutujia odotti tyhjä kämppä. Lipaston kulmalla paistattelevasta perhepotretista näin kuitenkin, että Davella on sellaista alkavaa/jo edennyttä uimalakkimuodostelmaa päälaella ja että hän on ulkonäöltään vähän sellainen blondi ja pienikokoinen versio Nicolas Cagesta. Crowbarin habitus jäi epäselväksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:No niin, mun herkkää mieltäni on nyt sitten järkyttänyt liikaa se, että Dave perheineen joutui Kitinä-uhkailun kohteeksi. Viime yönä unessani Crowbar johti joukkoa, joka löysi reitin metrotunnelistä Daven kellariin. Oli vähän epäselvää, katsoinko minä tuota ikäänkuin leffana ulkopuolelta vai olinko mukana tunkeutujajoukossa. Joka tapauksessa, onneksi Dave perheineen oli poissa talostaan, eli tunkeutujia odotti tyhjä kämppä. Lipaston kulmalla paistattelevasta perhepotretista näin kuitenkin, että Davella on sellaista alkavaa/jo edennyttä uimalakkimuodostelmaa päälaella ja että hän on ulkonäöltään vähän sellainen blondi ja pienikokoinen versio Nicolas Cagesta. Crowbarin habitus jäi epäselväksi.
Sun unesi casting vaatii selvää korjaamista. Vaadin, että jatkossa minua esittää Javier Bardem.

Törkeä loukkaus nähdä mut blondina.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Vaadin, että jatkossa minua esittää Javier Bardem.

Törkeä loukkaus nähdä mut blondina.
Mä luulen että urpiainen näki itsensä Javierina.
elco

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Mä luulen että urpiainen näki itsensä Javierina.
Tai Javierin kanssa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16821
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tähän vielä se kalju(mpi) päälaki, niin Dave on siinä. Hiusten väri ja pituuskin ovat sittenkin oikeat:

Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16821
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

huima kirjoitti:Mä luulen että urpiainen näki itsensä Javierina.
Näin on. Mielessäni kutakuinkin tällaisena, vaikka peilistä katsova taitaakin olla lähempänä tätä. No, Bardem joka tapauksessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:Tähän vielä se kalju(mpi) päälaki, niin Dave on siinä. Hiusten väri ja pituuskin ovat sittenkin oikeat:

[img]
Tässä alkaa kohta Haneken funny gamesit pyörimään

:kele:
Zeb

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti:
huima kirjoitti:Mä luulen että urpiainen näki itsensä Javierina.
Näin on. Mielessäni kutakuinkin tällaisena, vaikka peilistä katsova taitaakin olla lähempänä tätä. No, Bardem joka tapauksessa.
Näytätkö sä siis tuolta massamurhaajalta Menetetyssä maassa? :shock: En kohta uskalla sanoa sulle mitään.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16821
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^Joo. Se on internetissä, se on siis totta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6316
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Näin viime yönä painajaista, jossa Ylermin perhe oli keskeisessä osassa. Unessa olimme perhetuttuja, ja kylässä Ylermin perheen luona. Asuivat Papinkadulla muistaakseni. Ylermin perheessä oli ollut viime aikoina ongelmia, kun vaimon asiakas oli jostain työjutusta suivaantuneena yrittänyt mm. räjäyttää perheen auton ja lähettänyt toistuvia uhkauksia. Tästä johtuen perheessä oltiin aika varovaisia ulkona liikkuessa.

Varovaisuus ei kuitenkaan riittänyt, uni loppui asemiehen räiskintään ja epämääräiseen yritykseen soittaa apua paikalle. Muita kitinäläisiä unessa ei tainnut esiintyä, tosin asemiehen farkkujen takataskuissa oli leopardikuosi, josta tuli heti Huima mieleen.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kitinän väkivaltainen ilmapiiri on selvästi vaikuttanut herkimpien lukijoiden mieliin.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Soitin viime yönä Vesperille. En muista syytä. Joka tapauksessa puhelimeen vastasi mies, joka oli Vesperille luurin antaessaan kommentoinut, että "täällä on taas se asiallisen kuuloinen tyyppi" ?!!1
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Soitin viime yönä Vesperille. En muista syytä. Joka tapauksessa puhelimeen vastasi mies, joka oli Vesperille luurin antaessaan kommentoinut, että "täällä on taas se asiallisen kuuloinen tyyppi" ?!!1
Ooh! Ehkä se oli enneuni?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Soitin viime yönä Vesperille. En muista syytä. Joka tapauksessa puhelimeen vastasi mies, joka oli Vesperille luurin antaessaan kommentoinut, että "täällä on taas se asiallisen kuuloinen tyyppi" ?!!1
Ooh! Ehkä se oli enneuni?!
Kuka se toinen mies on, senkin lutca!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Soitin viime yönä Vesperille. En muista syytä. Joka tapauksessa puhelimeen vastasi mies, joka oli Vesperille luurin antaessaan kommentoinut, että "täällä on taas se asiallisen kuuloinen tyyppi" ?!!1
Ooh! Ehkä se oli enneuni?!
Kuka se toinen mies on, senkin lutca!
Kumpa tietäisin! Mutta veikkaisin että joku komea ja varakas. Tapaan sen ehkä viikonloppuna.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Näin unta että olin Suomen diktaattori. Hallituksessani istui monia kitisijöitä, mm. Masa oli saunan taakse-ministeri.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Boner

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Boner »

par-sky kirjoitti:Näin unta että olin Suomen diktaattori. Hallituksessani istui monia kitisijöitä, mm. Masa oli saunan taakse-ministeri.
Kuulostaa hyvältä urasuunnan muutokselta. I'm in!
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Näin unta, että jostain syystä lupauduin doulaksi sipsin synnytykseen. Sovimme, että tärkein tehtäväni on vahtia, että lääkäreitä ja kätilöitä todella tulee paikalle tarpeen vaatiessa, vaikka sitten aseella uhaten. Päätin siis lainata tilanteeseen äidin ilmapistoolia. Lisäksi sovimme, ettemme kerro tästä hommasta mitään kitinässä, koska kaikkien mielestä tuollainen sopimus olisi ihan epäilyttävä, mutta vain siitä syystä, ettemme koskaan ole tavanneet sipsin kanssa toisiamme IRL. Muuten diilissä ei ilmeisesti ollut mitään epäilyttävää...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

prosessi kirjoitti:Näin unta, että jostain syystä lupauduin doulaksi sipsin synnytykseen. Sovimme, että tärkein tehtäväni on vahtia, että lääkäreitä ja kätilöitä todella tulee paikalle tarpeen vaatiessa, vaikka sitten aseella uhaten. Päätin siis lainata tilanteeseen äidin ilmapistoolia. Lisäksi sovimme, ettemme kerro tästä hommasta mitään kitinässä, koska kaikkien mielestä tuollainen sopimus olisi ihan epäilyttävä, mutta vain siitä syystä, ettemme koskaan ole tavanneet sipsin kanssa toisiamme IRL. Muuten diilissä ei ilmeisesti ollut mitään epäilyttävää...
Shhh, no älä sitten kerro kaikille..!

Tämä kuulostaa kieltämättä ihan pätevältä toimintasuunnitelmalta. Varmista jooko vielä sen ilmapistoolin avulla ettei sinne synnytyssaliin tule sitten mitään 20 opiskelijan ryhmää tutkailemaan tilannetta..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voisko joku nähdä minusta unta, vaikka sellainen, joka ei oo mua aiemmin nähnyt niin sitten näkisi unessa. Tehtäisiin jotain kivaa koko yö yhdessä!

Kaipaisin piristystä! Voitaisiin käydä vaikka Uudessa Seelannissa katsomassa maanjäristystä ja sit herätä kotisängyssä!

Ei mennä Libyaan koska se on unessakin aika vaarallista!

Tai voitais mennä moikkaamaan Jumalaa taivaaseen! Hän on varmasti mukava herra.

Tyttöystäväni on maalla ja sanoo, ettei hän jaksa nähdä unia kun on niin väsynyt! Tosi on!

Terveisin

Unikumppani Arska
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamuyön unikiemurtelussa mukana elco ja SikaMika. Olin järjestänyt alkukotiini bileet, joissa Sika jotenkin onnistui loukkaamaan mua verisesti, joten käskin häipyä. Samassa rytäkässä bileet loppuivat kokonaan, olihan kellokin jo 7.30, ja kaikki vieraat poistuivat paikalta. Ennen lähtöä elco palautti vaivihkaa joihinkin toisiin bileisiin unohtamiani alusvaatteita. Mua vähän hävetti, koska olivat vanhaa utareliivi-kokoa. Elco poistui paikalta mustalla A3:lla, Sika fillarilla. Myös kaikilla muilla vierailla oli mustat autot, nätisti rivissä etupihalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Unessani waimo oli jossain matkalla ja päätin järjestää pika Dave-miitin, oli torstai-ilta. Uni jäi kesken, en ehtinyt edes ilmoittaa kitinässä.

Olisittekskte tullu?