Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tämä vauvanhoito on tavallaan kuin pokeri: et koskaan ole niin hyvä kuin voiton hetkellä tuntuu, etkä koskaan niin huono kuin häviöputkessa ollessasi. Eli kun tulee haastava ja työläs hoitopäivä ja lapsi on kaikkea muuta kuin ennalta-arvattava kaikessa negatiivisessa mielessä, tuntuu koko touhu kohtuuttomankin raskaalta. Sitten muutaman helpon päivä jälkeen olo on auvoinen kuin Hangon keksillä. Varianssin pitäisi tasoittua ajan myötä ja tämän kokemuksen myötä tunteidenkin, näin on onneksi osaksi jo käynytkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joku muukin vois postata pappailuketjuun, kiitos! Kertokaa vaikka aluksi vaikeuksista, epäonnistumisista ja noloista mokistanne. Jouduin juuri lapsenvahdiksi, multitaskailen: tuttia suuhun ja toinen sormi näppäimistölle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Jouduit?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:^ Jouduit?
Kyl mä ainakin varmasti "joudun" monta kertaa sitten kun saan lapsia.
Joskus joutuu myös kirjoittaa jotain läpälläkin :wink:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:^ Jouduit?
Mielummin hoitaisin NYT yhdessä. Aivan liikaa rästihommia, joista ressaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Jouduit?
Kyl mä ainakin varmasti "joudun" monta kertaa sitten kun saan lapsia.
Joskus joutuu myös kirjoittaa jotain läpälläkin :wink:
Jos Ylermi olisi sanonut "pääsin lapsenvahdiksi", se taas tulkittaisiin niin, että eukko pitää lasta panttivankina, isä saa vierailuoikeudet lapseen 2h / pvä ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta kun mansikka on syönyt lähdetään vaunulenkille, piitkälle, niin että iskä oikein hengästyy ja tulee hiki. Vasta syötön jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sori, mulla on päässä perustavaa laatua oleva vamma sen suhteen, että ihmiset tekee lapsia ja sitten valittaa kun niiden kanssa pitää olla. Siksi särähti korvaan eikä ollut siis mitään henkilökohtaista. Peace!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Sori, mulla on päässä perustavaa laatua oleva vamma sen suhteen, että ihmiset tekee lapsia ja sitten valittaa kun niiden kanssa pitää olla. Siksi särähti korvaan eikä ollut siis mitään henkilökohtaista. Peace!
Tajusin! :)

Jokainen hetki ei herkkua ole, mutta ei sitä miestäkään 24/7 jaksa, vaikka naimisiin sen kanssa menin.

Oon ihQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pusnusit Vespalle :h:

Ja YY:lle sekä muille isukeille tsemppi-piisi (saa päästää höyryt)


Ja nyt en tsemppaa enää ketään tänään, stna!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Sori, mulla on päässä perustavaa laatua oleva vamma sen suhteen, että ihmiset tekee lapsia ja sitten valittaa kun niiden kanssa pitää olla. Siksi särähti korvaan eikä ollut siis mitään henkilökohtaista. Peace!
No prob. Luulis, et koska itse olet lapsirakas ja lapsen itsekin joskus haluaisit, niin tämäkin voimistaa särähtelyä.

Mut 1,5h ja 10km reipas kävelylenkki tehty 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Hyvä iskä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ostin pojalle Tuomas-veturi-majan ja kylläpä kaveri meni siitä sekaisin. Tuomas on nyt just kuuminta hottia ja syrjäyttänyt Pingun suosikkina. Junia on joka paikassa, mutta lisää saisi varmaan hankkia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vesper kirjoitti:Sori, mulla on päässä perustavaa laatua oleva vamma sen suhteen, että ihmiset tekee lapsia ja sitten valittaa kun niiden kanssa pitää olla. Siksi särähti korvaan eikä ollut siis mitään henkilökohtaista. Peace!
Sama. Mulla särähtää tääkin toisinaan kuultu: "Päivän paras hetki on kun on saatu lapset nukkumaan ja..." Miksi niitä lapsia pitää tehdä jos ihaninta aikaa on, kun ne nukkuu?! :( Tulee vaan fiilis, ett voi lapsiparkoja.

Niin, ja ei iskä (tai äiti) voi olla oman lapsensa lapsenvahti hei.. ei ees Jylermi 8)

Mitäs muuta mulla oli.. ei voi muistaa. Mut perjantaina meidän tytöltä leikataan kireä kielijänne. Jälleen kerran nukutus. En tykkää.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa-a. Sanotaanko niin, että vilkkaan ja äksyilevän päivän jälkeen olen ihan tyytyväinen, että tytsä on nukkumassa ja saan keskittyä mieheen tai itseeni tai molempiin. Ja yleensäkin tyytyväinen, jos lapsi ei saa tarpeeksi unta niin ai ai. Ja ei, ei tarvitse olla huolissaan tytsästä ja sen mahdollisista kehitysongelmista.
Nehemiah James

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vähän samoilla Pupun kanssa. Vielä kun tukiverkosto ympäriltä puuttuu lähestulkoon kokonaan, niin annan itselleni luvan olla erittäin iloinen siitä omasta ajasta joka tarjolla on tuntematta huonoa omaatuntoa. Kyllä se pikku-ukko mun aikaa saa, vähän liikaakin, senkin pitäisi saada välillä isästään lomaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:Vähän samoilla Pupun kanssa. Vielä kun tukiverkosto ympäriltä puuttuu lähestulkoon kokonaan, niin annan itselleni luvan olla erittäin iloinen siitä omasta ajasta joka tarjolla on tuntematta huonoa omaatuntoa. Kyllä se pikku-ukko mun aikaa saa, vähän liikaakin, senkin pitäisi saada välillä isästään lomaa.
Jotakuinkin näin. Tytsällä on kaksi rakastavaa vanhempaa saman katon alla, soisin asia pysyvän samalla tolalla. Siihen vaaditaan sitä kaksinaikaa, perheajan lisäksi :)

Tytsä sylissä lähettää terkkuja, se osaa jo hiffata kun kolli on linjoilla ;p Äitiinsa tullut!
Nehemiah James

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Tytsä sylissä lähettää terkkuja, se osaa jo hiffata kun kolli on linjoilla ;p Äitiinsa tullut!
Pikku-ukko on kyl just nyt päiväkodissa, ei linjoilla ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tabuja tabuja... Tietyn rasitustason jälkeen päivän paras hetki voi ja saakin olla, kun lapsi nukkuu onnellisesti omaa pikku untaan. Hitto teitä moralisoijia. Eihän tämä millään logiikalla voi tarkoittaa huonoa vanhemmuutta, vaan on pelkästään inhimillistä. Ongelma tämän kanssa lienee pelkästään liikaa yrittävillä äideillä ja asiasta tietämättömillä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Just noin, näppärä vika lause.
bliss

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joskus on ihan pakko tykätä Ylermistä.

Täst ei tule tapaa. :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eli mä olen asiasta mitään tietämätön ja irmeli yliyrittävä mutsi. Jippaijee. Tais teillä nyt mennä pointti vähän ohi.

Ettei olis taas vedetty se surullisenkuuluisa et voi tietää, koska sulla ei ole lapsia-kortti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Näh, mä en ainakaan ollu sitä mieltä kummankaan osalta.
Välillä vaan on niitä päiviä, jolloin todella päivän paras hetki on silloin kun pikku riidanhaastaja nukahtaa omaan sänkyynsä eikä siitä tule potea huonoa omaatuntoa. Tai en mä ainakaan. :]
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä myönnän lisäksi vitutuskäyrän koholla olemisen, koska tytsä ei nuku millään ja itse olen jo viideltä ollut valmista sänkykamaa. Ja iskä ei nyt ole optio.

Myönnän, että ei ole sitten Boltin juoksun nähty nopeampaa moovsia ovesta ulos kun oma äitee rantautuu huomenna tänne.

Myönnän haaveilevani viikonlopusta ilman tytsää kotona, nukkuisin ja olisin liikkumatta vessaa ja jääkaappia lukuunottamatta.

Ja jotain muutakin kävi mielessä.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mun mielestäni tämä on vähän sama juttu, kuin että joskus on mukava olla yksin kotona, vaikka olisikin onnellisesti naimisissa.