Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

prosessi kirjoitti:US
Grazie

Ihan mielenkiintoisia ajatuksia, vaikka osasta olen erimieltä. Onnea ja menestystä vaalikampanjaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sun pitää laittaa kuva tuohon blogiin. Ei ole mitään järkeä ujostella, jos kuitenkin vaalikamppanjaa käy, ja kuva lisää blogin kiinnostavuutta.
prosessi
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Sun pitää laittaa kuva tuohon blogiin. Ei ole mitään järkeä ujostella, jos kuitenkin vaalikamppanjaa käy, ja kuva lisää blogin kiinnostavuutta.
Joo, ajattelin kuitenkin laittaa sinne virallisen vaalikuvan, enkä ole vielä ehtinyt otattaa niitä.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Taas blogimaailman kauneutta. Juuri kun pääsin yli trendikumisaappaiden huolto-ohjeista, niin löysin upean dialogin. Keskustelun julkaiseva osapuoli on ilmeisesti ollut niin ylpeä suoriutumisestaan, että päätti eristää kommenttiboksissa käydyn henkevän mielipiteenvaihdon ihan omaksi postauksekseen. Molemmissa osapuolissa olisi kyllä ainesta tälle palstalle!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Meinaat ensin että kukaan tältä palstalta jaksaisi lukea jonkun 16-vuotiaan missteinimuotiblogistin blogimerkintöjä, saati sitten pissisten kusemiskilpailuja kommenttiosiossa.

Hankis nyt vähän nainen itsellesi ikäisellesi sopivampaa luettavaa. Aloita vaikka Annasta ja Gloriasta.
Manaaja

^ Provojakin kiusataan.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo Manalan purkaus alleviivaa ajatusta siitä, että molemmat keskustelijat sopisivat hyvin tälle palstalle. Tai ehkä sittenkin Manala tuonne muotiblogimaailmaan? Elvispaita päälle ja kommentteja keräämään!
Manaaja

Joo, tuun sit ensimmäisenä ilmottaa jos keskustelu siirtyy fiksumpiin juttuihin, kuten toisten kulmakarvojen haukkumisiin ja sen ihmisen poteropuolustuksen analysointiin joka ei tykännyt kun sitä haukuttiin kulmakarvojensa takia transuksi.

Oon sit iha sillee et vähäx toi dorka niinku varmaa kuvitteli et se hoiti ton homman kotii, öhö öhö deliverance. Sit me voidaan nauraa yhdessä sen kulmakarvoille ja tuntea suurta yhteenkuuluvuutta.
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

:oops:
Hullu maailma @ Iltalehti kirjoitti:Tosi rajua menoa
Tanskalainen mies on herättänyt maailmanlaajuista huomiota oudolla lääketieteellisellä vaivallaan: hän tulee aina väliaikaisesti sokeaksi orgasmin jälkeen. Takavuosina vain uutteran sooloseksin väitettiin tekevän ihmisen sokeaksi, joten tämä avaa lääketieteelle täysin uusia aspekteja. Kyse on todella kiusallisesta vaivasta, sillä jos yhdynnän jälkeen joutuu aina turvautumaan valkoiseen keppiin, niin naapurit kyllä arvaavat, mitä sitä on taas puuhasteltu.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
prosessi
Kitinän uhri

Hassu juttu. Sen alkusyksyisen palaverin jälkeen, jossa päädyin selittämään asioita apukoululaisenkin ymmärtämin junavertauksin ja sain todella positiivista palautetta siitä, olen kokeillut miten työnteko muuttuu, jos alan tehdä papereita samalla mentaliteetilla. Niinpä olen väsäillyt papereita eri palavereihin niin, että sisältö on ollut yksinkertaisuustasolla 1+1=2. Lopputuloksena olen saanut niin paljon suoraa kiitosta papereistani, etten oikein tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Ainakin työnteko muuttuu paljon helpommaksi, kun henkilökohtaiset tavoitteet on tiputettu yhdeksän pykälää kymmenestä. Kunhan vanhempainvapaa päättyy ensi vuoden puolella, taidan ryhtyä paperiautomaatiksi ja ratkaista noilla 1+1=2 -papereillani kaikki maailmankaikkeuden ongelmat.
prosessi
Kitinän uhri

Kummallista. Vertasin eilisessä blogikirjoituksessani uskovaisia ja nimeltä mainiten Räsäskää ajattelultaan kärpäsiin, ja vaikka teksti oli pitkään luetuimpien joukossa, kukaan ei ole edes yrittänyt väittää vastaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kärpäsvertauksesi ei oikein aukea minulle.

Uskon, että tekstisi oli avattujen joukossa mielenkiintoisen otsikkosi takia.

Saako blogiasi muuten linkittää kitinään?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oon hommaamassa miehelle mahtista joululahjaa.. tosin ajoittuu joko 14.- 17.1 väliselle viikonlopulle tai sitten huhtikuun toiselle viikonlopulle. Maksaa mulle 150€, mutta ugh, mä olen paras vaimo ikinä :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

^Ai hommaat ukolle stripparin ja bloukkarin..
Elppis
Kitisijä

Tsaari kirjoitti:^Ai hommaat ukolle stripparin ja bloukkarin..
Lähellä!!
prosessi
Kitinän uhri

NuoriD kirjoitti:Saako blogiasi muuten linkittää kitinään?
Jos nyt ihan pakko on, mutta en oikein näe siinä mitään pointtia. Jos ja kun asioista on jotain kommentoitavaa, olisi ihan kiva jos kommentointi tapahtuisi blogissa eikä täällä. Ja jokainen aiheesta riittävän kiinnostunut löytää kyllä blogini, löysithän sinä itsekin.

Hupaisa tapaus on, että vanha lukioni aikoo tammikuussa järjestää vaalikeskustelun, ja sinne olisi ollut minun lisäkseni muitakin menijöitä puolueesta. Minut valittiin kielipoliittisista syistä. Kukaan ei tosin kysynyt minulta, mitä mieltä oikeasti olen pakkoruotsista. Menen siis sinne vastustamaan moista tarkoituksetonta jäännettä... Saa nähdä miten pahasti pakka tuosta menee sekaisin, etenkin jos paikalla on niitä poliitikkoja joiden arvelen olevan, eli samaa koulua käyneitä. Perusteluni mielipiteilleni kun ovat aika katalia.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sain tänään firman yhteistyökumppanilta joululahjan, jossa oli paljon erilaista pientä kivaa yhteensä n. 400 € arvosta. Kiitollinen pitää olla, mutta on tuossa kyllä vähän korruption sivumakua. Enpä nyt kuitenkaan jaksa selvittää onko meidän firmalla joku eettinen säännöstö, joka estäisi lahjan vastaanottamisen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Statistiikkaa auton ajotietokoneelta

After Reset: 245.54h
14 985 km 60 km/h
7.8L /100km

250 kaakkisessa aerossa oli täsmälleen sama keskinopeus vaikka sitä tuli mukamas poljettua ihan hulluna. Mersulla sen sijaan ajan kuten herrasmiehen kuuluukin ajaa.

:kontrolli:
Elppis
Kitisijä

^Eilen mythbustersissa testattiin bensan kulutusta verrattuna aggression määrään. Tyypeille juotettiin ensin kahvia tai energiajuomaa niin että kusetti kovasti, toista hieroi karvainen mies ja toinen laittoi jalat kaloja täynnä olevaan vesisaaviin (fobia että kalat koskee) ja sen jälkeen laitettiin ajamaan autolla tietty reitti, autossa kaksi rottaa. Reitillä hitaita autoilijoita, jalankulkija joka pomppaa eteen eikä tiedä minne menee jne. Testi tehty stressittömänä aiemmin päivällä. Käyttivät 30% enemmän bensaa stressaantuneina.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:Kärpäsvertauksesi ei oikein aukea minulle.
Joo. Lähinnä tulee mieleen, että pari viikkoa kristilliskonservatiiveissa ja Prosessi on omaksunut täysin tämän peruspappien saarnakaavan: kerrotaan joku höpölöpötarina jeesusmaisena vertauskuvana, ja sitten jatketaan, että "aivan samalla tavalla meidänkin tulee..." Kitinäanalogiat ja kristillisten vertauskuvat, siinä vasta argumentaation terävin kärkin.
prosessi kirjoitti:Jos ja kun asioista on jotain kommentoitavaa, olisi ihan kiva jos kommentointi tapahtuisi blogissa eikä täällä.
No jaa, kuten olen selittänyt, temppusi mennä keräämään hihhuleille lisää hajaääniä on minusta niin moraaliton, typerä ja tuomittava, että ei oikein huvita osallistua moiseen prosessiin edes minimaalisella kontribuutiolla. Puhisen mieluummin täällä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Elppis kirjoitti:Reitillä hitaita autoilijoita, jalankulkija joka pomppaa eteen eikä tiedä minne menee jne. Testi tehty stressittömänä aiemmin päivällä. Käyttivät 30% enemmän bensaa stressaantuneina.
Jotain vikaa noissa kavereissa. Itse olen ja käytän 130%.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos ja kun asioista on jotain kommentoitavaa, olisi ihan kiva jos kommentointi tapahtuisi blogissa eikä täällä.
No jaa, kuten olen selittänyt, temppusi mennä keräämään hihhuleille lisää hajaääniä on minusta niin moraaliton, typerä ja tuomittava, että ei oikein huvita osallistua moiseen prosessiin edes minimaalisella kontribuutiolla. Puhisen mieluummin täällä.
Eikös sitten kannattaisi pistää pari purevaa kommenttia blogiin? Vai meinaatko että jäät toiseksi tai että kaikki huomio tai julkisuus on hyvää julkisuutta?
prosessi
Kitinän uhri

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kärpäsvertauksesi ei oikein aukea minulle.
Joo. Lähinnä tulee mieleen, että pari viikkoa kristilliskonservatiiveissa ja Prosessi on omaksunut täysin tämän peruspappien saarnakaavan: kerrotaan joku höpölöpötarina jeesusmaisena vertauskuvana, ja sitten jatketaan, että "aivan samalla tavalla meidänkin tulee..." Kitinäanalogiat ja kristillisten vertauskuvat, siinä vasta argumentaation terävin kärkin.
No avataan nyt sitten sitä vertausta, tekihän Jeesuskin niin opetuslapsilleen... Jutun juoni siis oli se, että sama mekanismi, joka kärpäsillä on johtanut erilaisten pariutumisrituaalien, itse asiassa tanssikuvioiden, muodostumiseen, on ihmisillä johtanut uskontojen muodostumisiin. Ja siinä missä eri kärpäslajit identtisillä tarpeillaan kilpailevat samoista resursseista, uskontokunnilla on sama kilpailu meneillään. Siksi juuri hihhulit pelkäävät erityisen paljon muunsorttisia hihhuleita, koska kilpailustrategia (jumaluuden ohjaama yhteishenki) on sama uskonnosta ja sen normeista/tanssiaskeleista riippumatta. Jos tuon pelon yli ei pääse, ei ole sen parempi kuin nuo kärpäset.
Kuten Zebkin tuossa totesi, paremmin sinä minun projektini torpedoit blogissa kuin täällä. Tosin en kyllä ollut ajatellut kerätä pelkkiä hajaääniä. Kun nyt kerran hommaan ryhdyin, teen sen myös niin hyvin kuin osaan. Kyllä minä aina yhden Mikan peittoan.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ En mä usko, että Davelta tai multa jäi vertauksesi sisältö ymmärtämättä vaan pikemmin se, että miksi ihnmeessä, kun toisaalta uskontojen adaptatiivisista hyödyistä ja toisaalta uskonnoista keskenään kilpailevina meemeinä tohistaan vähän joka tuutissa, teet tuollaisen yliyksinkertaisen palikka-argumentin, joka ei yksinkertaisuudessaan todellakaan kutsu kommentoimaan. Paitsi tietysti ivallisesti sen nollaluonnetta, kuten joku muurahaiskommentillaan tekikin.

Ja mitä blogikommentointiin tulee, niin oleellista ei ole argumenttien osoittaminen vääräksi (if one could reason with religious people, there would be no religious people) vaan, kuten nämä halla-aho-hölmöläiset osoittavat, että olemassaoleva nettikeskustelu luo pelkällä olemassaolollaan, sisällöstä riippumatta, vaikutelman, että tässä olisi jotain huomionarvoista meneillään. Siksi ei kommentteja, edes killerargumentteja, blogiin. Vaikeneminen on kultaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

prosessi kirjoitti:Kuten Zebkin tuossa totesi, paremmin sinä minun projektini torpedoit blogissa kuin täällä. Tosin en kyllä ollut ajatellut kerätä pelkkiä hajaääniä. Kun nyt kerran hommaan ryhdyin, teen sen myös niin hyvin kuin osaan. Kyllä minä aina yhden Mikan peittoan.
Mitä hienoa on yhden kaupunginvaltuutetun peittoamisessa? Vai onko se edes sitä? Ei se takaa sitä että mahdollisesti keräämäsi äänet eivät joutuisi hihhulien laariin.

Nähdäkseni kompastuskivesi on se, että sinulla ei ole lainkaan poliittista kokemusta etkä myöskään ole julkkis. Jos olisit kokenut kunnallispoliitikko tai edes minijulkkis, jotain saumaa läpipääsyyn voisi edes teoriassa olla. Kaikissa muissa tilanteissa kynnys äänestää KD:tä on todella raju jos ei ole hihhuli.