Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitisijä
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Jahas jahas! Mitä ihmettä MUN mies tekee MEIDÄN kaupan yläkerrassa puhumassa PUHELIMEEN, ja aivan varmasti jonkun MUUN kanssa kun MUN!Enttu kirjoitti:Hunis bongattu Malmintorin Prisman yläkerrassa,puhu luuriin

(tihihi)
The great club outshines the individual, always and forever.
Ninni bongattu matkalla kotoa oNppuun. Tai siis itse olin matkalla oNpusta kotiin. Meinasin kulkea ohi kun olen niin introvertti etten edes katso vastaantulijoita. Piti Ninnin hihkaista mut hereille.
Kerkesit tietty ensin raportoimaanDuck kirjoitti:Ninni bongattu matkalla kotoa oNppuun. Tai siis itse olin matkalla oNpusta kotiin. Meinasin kulkea ohi kun olen niin introvertti etten edes katso vastaantulijoita. Piti Ninnin hihkaista mut hereille.

Aarne bongattu ihan omasta kotonastaan. Kiitos tuhannesti 

Juu, vähänkö isäntä nauro ku kävelin vempula kädessä ulosDuck kirjoitti:^ Ja kiitti ihtelles kun toit pesuvampulan takas kotiin.

-
- Kitisijä
Bongattu Sanctuksen & Nexien kanssa Vaola + muksut laivalla. Oltais nyitty hihasta, mutta ekalla kerralla V pyyhälsi ohi melkosta kyytiä kun oltiin syömässä eikä ehtinyt olla ihan varma henkilöllisyydestä, joka varmistui vasta kun myöhemmin bongasin ne muksut, jälleen kiitämässä vauhdikkaasti ruokapöydän ohitse...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Liian monta bongausta kerralla, menin hämilleni 

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
En tiedä mutta mulla on musta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Oliks Haemaeraemies eilen iltapäivällä 16 jälkeen liikkeellä fillarilla Porkkalankadulla? Jos ei, niin joku on ihan saman näköinen 

-
- Kitisijä
Bongasin Aito_Johannan vuosia sitten Cityn keskusteluihin jättämän kommentin T-Lehdestä:
"Sitten on tämä surkuhupaisa reppanaryhmä, joka vastaa deitti-ilmoihin: 'En ole tyypillinen teekkari'."
"Sitten on tämä surkuhupaisa reppanaryhmä, joka vastaa deitti-ilmoihin: 'En ole tyypillinen teekkari'."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Bongasin Georginan - tai oikeamminkin, Georgina bongas mut lähtiessäni laput silmillä kylläisenä kiinalaisesta ravintolasta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss ja Niba bongattu ihan täs lähiaikoina, eri aikaan toki. Olette ihania, sydämellisiä ihmisiä molemmat 

= jotain oranssia taisi olla yllä.bliss kirjoitti:¿Que?Manaaja kirjoitti:lähes blissin näköinen oranssi täti
En se sitten ollu määManaaja kirjoitti:= jotain oranssia taisi olla yllä.bliss kirjoitti:¿Que?Manaaja kirjoitti:lähes blissin näköinen oranssi täti

Olin tänään kokovalkoisissa
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Nojuu. Se täti tais olla oranssi-valkoinen. Ja työnteli jotain vaunua kans.bliss kirjoitti:En se sitten ollu määManaaja kirjoitti:= jotain oranssia taisi olla yllä.bliss kirjoitti: ¿Que?![]()
Olin tänään kokovalkoisissa
Sipsi bongattu, ihan tarkotuksella tosin 
(oisit vaa tullu syömään mun kans)

-
- Kitisijä
Joo, oli kiva nähä! Ois pitäny ehkä jäädäkin syömään, mutku tuli semmonen fiilis et pitää päästä eteenpäin..ja silleen. Mul tuli kaikkia ihan ihme kommervenkkejä matkaan sit, mut loppu hyvin kaikki hyvin.ninnithequeen kirjoitti:Sipsi bongattu, ihan tarkotuksella tosin

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Ihan Suvisen näköinen nainen bongattu Freiburgissa, ällistyttävän samannäköinen. Se on taas sitä kun sai päähänsä että tuo oli Suvisen näköinen niin sitten oli. Mutta olis hauska vielä nähdä se nainen. Oltiin samalla jäätelökioskilla. Ostin mansikkapallon ja tämä nainen otti jonkun vaalean, jonka lausumisesta en saanut selvää.
Siis oli hyvin muodokas nainen juuri sieltä ja kasvot oli sellaiset kuin kuvissa, mutta olisiko ollut liian lyhyt? Mutta Suvinen muuten on hiukan saksalaisten näköinen...hiukan sellainen reilupiirteinen, sanoisinko.
Tunnustapas Suvinen, oletko noita?
Stadinarska Saksassa Suvisissa tunnelmissa
Siis oli hyvin muodokas nainen juuri sieltä ja kasvot oli sellaiset kuin kuvissa, mutta olisiko ollut liian lyhyt? Mutta Suvinen muuten on hiukan saksalaisten näköinen...hiukan sellainen reilupiirteinen, sanoisinko.
Tunnustapas Suvinen, oletko noita?
Stadinarska Saksassa Suvisissa tunnelmissa
Aasi bongattu Helsingissä taksin kyydissä.
Siis rekisterikilvessä. AAS-I
Siis rekisterikilvessä. AAS-I