Päteekö tämä myös toisinpäin?Vesper kirjoitti:Oma mieskin muuttuu kiinnostavaksi siinä vaiheessa kun se alkaa kelvata muillekin!
Pappailu 2.0
-
- Kitisijä
Re: Pappailu 2.0
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Toisen mies ei muutu kiinnostavaksi, jos se ei kelpaa itselle???annepa kirjoitti:Päteekö tämä myös toisinpäin?Vesper kirjoitti:Oma mieskin muuttuu kiinnostavaksi siinä vaiheessa kun se alkaa kelvata muillekin!
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Voi sen noinkin nähä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Pikku-ukko sivakoi eilen 3,6 kilsaa hyvällä asenteella ja vain noin kymmenen kertaa tarkemmin lumen koostumukseen tutustuen. Vähän se meinas piiputtaa viimeisillä sadoilla metreillä.
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
^ Minkäs ikäinen jantteri kyseessä?
Omalle vielä sivakat ostamatta, kun on tää luisteluhomma nyt opeteltavana. Ajattelin, että parempi opetella yksi asia kerrallaan. Jos kasaa liikaa niin turhautuu, eikä halua enää yrittääkään.
Omalle vielä sivakat ostamatta, kun on tää luisteluhomma nyt opeteltavana. Ajattelin, että parempi opetella yksi asia kerrallaan. Jos kasaa liikaa niin turhautuu, eikä halua enää yrittääkään.
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Karvaa vaille seiska, joten tossa iässä pitääkin osata. Itse laitoin kaikki vermeet heti ja samalla kertaa. Skimbaamista tosin käytiin kokeilemassa vasta viime talvena. Tytön aikanaan laitoin skimboille heti silleen kun sopivan kokoisia varusteita vain sai.KKK kirjoitti:^ Minkäs ikäinen jantteri kyseessä?
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
Kolmisen viikkoa koti-isyyttä takana, hyvin on mennyt. Yksvuotiaan tuttikoulu meni muuten putkistoon, paitsi vähän käsi exyy suuhun iltanukutuksella. Tyttöjen näkyvät catfightit työllistävät eniten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Huomattu semmoinen seikka, että esikoisella on jatkuva melko voimakas hylätyksi tulemisen pelko. Jos esimerkiksi herään aamulla lastenhuoneesta penskoja aikaisemmin, se havahtuu ja tahtoo perään. Ei suostu jäämään yksin sänkyynsä, jos aikuinen ei ole vieressä.
Esikosita jouduttiin pitämään unikoulussa, itkun kera. Nuorimmaista ei. Nuorempi ei ole moksiskaan vaikka aikuista ei vieressä nukukaan. Esikoinen ei suostu edes päiväunille ilman uniseuraa tai vakuutusta että uniseura tulee kohta.
Voisikohan näillä asioilla olla jokin yhteys?
Esikosita jouduttiin pitämään unikoulussa, itkun kera. Nuorimmaista ei. Nuorempi ei ole moksiskaan vaikka aikuista ei vieressä nukukaan. Esikoinen ei suostu edes päiväunille ilman uniseuraa tai vakuutusta että uniseura tulee kohta.
Voisikohan näillä asioilla olla jokin yhteys?
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Suattaahan tuo olla tai olla olematta. Turha kuitenkaan syyllistyä. Ootteko puhuneet mikä jannua pelottaa, siis sanooko että pelottaa ettei isi tuu takas vai ehkä jotkut möröt tai joku muu? Tuli mieleen myös se sinun taannoinen "hassulaan" lähtösi. Oliko se rankkaa nähtävää, tai ovatko miten muuten kuulleet teidän riitoja? Minkä ikäisiä pojat nyt olivatkaan?
T. Eki-täti
T. Eki-täti
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Pojat oli hoidossa kun isi flippasi. Meillä riidellään aika harvoin, joskus toki kumpikin osapuoli saattaa ääntään korottaa. Iät 4.5 ja 3 vuotta.
Koitin esikoista aamulla haastatella. Jotenkin jäi fiilis, että jos kysymysasettelu olisi ollut "pelottaako sinua se, että marsilaiset hyökkäävät vaaleanpunaisilla lentävillä lautasilla ja vaatekomerosta syöksyy 18 lohikäärmettä, ellei isi ole koko yötä siellä teidän kanssa nukkumassa", vastaus olisi ollut siihenkin "joo".
Koitin esikoista aamulla haastatella. Jotenkin jäi fiilis, että jos kysymysasettelu olisi ollut "pelottaako sinua se, että marsilaiset hyökkäävät vaaleanpunaisilla lentävillä lautasilla ja vaatekomerosta syöksyy 18 lohikäärmettä, ellei isi ole koko yötä siellä teidän kanssa nukkumassa", vastaus olisi ollut siihenkin "joo".
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Koita kysyä niin, ettei voi vastata ei tai joo, vaan joutuu itse kertomaan. Ehkä se sieltä ajan kanssa alkaa hahmottua, useamman kerran kun rauhallisessa tilanteessa yrittää avata siitä keskustelua. Eikä siellä välttis mitään erityistä suurtraumaa ole taustalla, jotkut lapset vaan on herkempiä ja joku juttu on saanut lapsen mielessä merkityksen, jota sen voi olla vaikea pukea sanoiksi. Joskus saattaa onnistuakin sen esiin tonkiminen, aina ei 

-
- Kitisijä
Kokeilen tätä.
En minä mihinkään "suurtraumaan" uskonutkaan..
En minä mihinkään "suurtraumaan" uskonutkaan..
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Se oli tavallaan hieman leikkimielinen heitto. Tarkoitin ihan vaan yleisesti. Joskus siellä lapsen käytöksen takana on joku tietty syy, joka pitkällisen kaivamisen tuloksena paljastuu. Joskus jotain hyvin hyvin pientä, joka aikuisen näkökulmasta on lähinnä turhaan aiheuttanut hankalaa käytöstä.
-
- Elämätön Kitisijä
Nukuin tytön vieressä yön ja näin unta, että huitaisin lujaa jonkun irti kädestäni ja heräsin samantien siihen kun tyttö itkee. Ei meinannut itku loppua millään, mutta rauhoittui lopulta. Tosi kiva oli jatkaa unia, kun en tiennyt olinko huitaissut lasta unissani ja miten lujaa. Todennäköistä on, että vain säpsähdin, unen liikkeet kun tuppaavat olevan vain nykimisiä oikeasti mutta kun ei voi tietää
Nyt ahistaa mennä lapsen viereen enää unille.

-
- Kitisijä
Aamulla se kai selviää, jos on mustelmia tai muita. Ehkä kannattaa nukkua sängyn vieressä, ettei pso saa kättä pidempää huoltajuuskamppailuun.
Paras päivä ikinä.
-
- Elämätön Kitisijä
Riemumieli kirjoitti:Aamulla se kai selviää, jos on mustelmia tai muita. Ehkä kannattaa nukkua sängyn vieressä, ettei pso saa kättä pidempää huoltajuuskamppailuun.

-
- Kitisijä
Esikoinen on tarhassa kuullut kavereiltaan Duudsoneista ja nyt ois hirvee lampaanraivo että niitä pitäis nähdä. Vastuullisena vanhempana tietysti käytin veto-oikeuttani - samalla mielessäni hihittelin niille aikoinaan MoonTV:ssä pyörineille sekoiluille. No, ehkä muutaman vuoden päästä...
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Kannattaa murtaa se uhmamieli, kun se on vielä mahdollista. Teet monet miehet onnellisiksi, kun ei tarvitse kuunnella nalkutusta ajasta ikuisuuteen. Ei laiteta vahinkoa kiertämään, meidän sukupolvemme (vs. edellinen eli sotien jälkeinen suuri) pilattiin, mutta tuhon kierteen voi vielä kääntää.
Paras päivä ikinä.
Tyttö kärsii taasen paskamaisesta yskästä, nuhasta ja kuumeesta. Sairastamisessa ei muuten ongelmaa, mutta kun neiti ei saa henkeä. Sillä siis ihan kirjaimellisesti hengitys katkeaa sisäänvedossa kokonaan kun joku limaklöntti tukkii hengitystiet. Kun henki ei kulje, neiti panikoi ja jotenkin purskahtaa/parahtaa itkuun yskän kera jolloin taas limaklöntti pullahtaa pois ja henki kulkee.
Tämä tapahtuu yöllä nukkuessa ja päivällä kaiki on ihan ok. Sängyn pääty on 15 cm ylhäällä ja ventolinea saa.
Mitä tolle voisi tehdä helpottaakseen liman irtoamista?
Tämä tapahtuu yöllä nukkuessa ja päivällä kaiki on ihan ok. Sängyn pääty on 15 cm ylhäällä ja ventolinea saa.
Mitä tolle voisi tehdä helpottaakseen liman irtoamista?
-
- Kitisijä
^ 20 min mietoa ja kosteaa löylyä päivittäin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Tai kylppäriin, ovi kiinni ja suihku täysille ja kuumalle 5 min. Ei tarvi olla siis suihkun alla
Sitten hengailla siellä höyryissä vielä toiset viis minsaa. Teillä ei ole hoitavaa lääkettä käytössä flunssan aikana?
Paljon nestettä, joku vanhan kansan konsti on liottaa timjamia kuumaan veteen, saattaahan se jotain helpommin irrottaakin. Eri asia saako pienen juomaan sitä. Sitten ois semmonen sairaaloissakin käytössä oleva pulloonpuhalluskonsti, mutta en tiedä toimiiko se ihan noin pienellä.
Ite googlailin noita astmasivustoja ja kokeilin vähän kaikkea.

Paljon nestettä, joku vanhan kansan konsti on liottaa timjamia kuumaan veteen, saattaahan se jotain helpommin irrottaakin. Eri asia saako pienen juomaan sitä. Sitten ois semmonen sairaaloissakin käytössä oleva pulloonpuhalluskonsti, mutta en tiedä toimiiko se ihan noin pienellä.
Ite googlailin noita astmasivustoja ja kokeilin vähän kaikkea.
-
- Kitisijä
Timjamia voi laittaa kuumaan veteen ja höyryhengitellä siitä litkusta nousevia höyryjä vaikka pyyhkeen alla.nowaysis kirjoitti: joku vanhan kansan konsti on liottaa timjamia kuumaan veteen, saattaahan se jotain helpommin irrottaakin. Eri asia saako pienen juomaan sitä.
Tuo höyryhuone tehonnee. Mun serkku oli laitettu kylppäriin missä oli amme täynnä kuumaa vettä. Siellä se oli hengannu vähän aikaa ja yrjönny sit räkää oikeen urakalla.
Meillä on 11 neliön kylppäri. Siellä pitää valutella aika perkuleesti vettä että saa ilmaston trooppiseksi.
Onneksi nyt jo meni yö paremmin..
Onneksi nyt jo meni yö paremmin..
-
- Kitisijä
^
Kiuas pienelle teholle päälle ja kiville vettä tasaiseen tahtiin. Suihkuhuoneeseen riittää taatusti tarpeeksi höyryä.
Kiuas pienelle teholle päälle ja kiville vettä tasaiseen tahtiin. Suihkuhuoneeseen riittää taatusti tarpeeksi höyryä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Oliskohan se liikaa pyydetty, jos jossain välissä olisi vaikka viisi päivää semmoista mukavaa, tasaista aikaa jolloin ukko ei kärvistele masiksen mailla, työ ei vituta eikä kotona tartte tapella? Sitä odotellessa.
Amazing shit happens!