Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Dumis kirjoitti:En voi kyllä Pepeä paljoa moittia, kyllä tommonen sukeltaminen sylettää.
Minä voin. Mitä olisi tapahtunut jos tuo jälkimmäinen potku olisi osunut kohdilleen? Olisi nyt saatanan latva bee edes odottanut, että sukeltelija olisi päässyt ylös nurmesta, ilmaissut sitten vasta paheksuntansa dyykkailusta. Kummalla noista herroista on oikeasti enemmän vikaa päässä? Sillä joka dyykkaa, vai sillä joka yrittää potkaista nappulakengillä kylkeen maassa makaavaa miestä?
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kattelin vielä uudestaan nuo. Sinisten kaveri on täydestä juoksusta asettelemassa tukijalkaa paikkoilleen laukaisua varten, yrittäen samalla hallita palloa huonossa tasapainossa ja Pepe antaa snadisti vauhtia olkapäästä. Kuka siinä tilanteessa olisi pysynyt pystyssä? Eihän tuo ollut edes sukellus!!
Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nehemiah James kirjoitti:
Dumis kirjoitti:En voi kyllä Pepeä paljoa moittia, kyllä tommonen sukeltaminen sylettää.
Minä voin. Mitä olisi tapahtunut jos tuo jälkimmäinen potku olisi osunut kohdilleen?
Vihjaat että olis yrittänyt potkaista takaraivoon? Ei tullut mulle ainakaan mieleen vasta kuin nyt. Ei voi tietää, mun mielestä yritti potkaista selkään.
Olisi nyt saatanan latva bee edes odottanut, että sukeltelija olisi päässyt ylös nurmesta, ilmaissut sitten vasta paheksuntansa dyykkailusta.
Ai että sanonut tätimaisesti, että "tuo ei ollut nyt kivaa". Njoo, Pepe kyllä ylireagoi ja teki sen heti spontaanisti.
Kummalla noista herroista on oikeasti enemmän vikaa päässä? Sillä joka dyykkaa, vai sillä joka yrittää potkaista nappulakengillä kylkeen maassa makaavaa miestä?
Pepellä tietysti, koska dyykkaileminen on jo niin yleisesti hyväksyttyä ettei siihen pahemmin palloliitot edes yritä puuttua, mitä nyt Italian liigassa oli jotain penalteja jaossa jos jäi siitä kiinni.
Aikuisten oikeasti en tietenkään hyväksy tuommoista käytöstä, mutta jos on noin impulsiivinen kaveri ja noin tärkeässä kohtaa menee hermot, niin kyllä luulen ymmärtäväni.
Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nehemiah James kirjoitti:Kattelin vielä uudestaan nuo. Sinisten kaveri on täydestä juoksusta asettelemassa tukijalkaa paikkoilleen laukaisua varten, yrittäen samalla hallita palloa huonossa tasapainossa ja Pepe antaa snadisti vauhtia olkapäästä. Kuka siinä tilanteessa olisi pysynyt pystyssä? Eihän tuo ollut edes sukellus!!
About 90% ketkä olisivat halunneet pysyä pystyssä. Se tönäsy oli todella pienehkö, mutta kuten sanoit, niin hän kyllä oli jo lataamassa vetoaan. Sit kun huomasi että vähän sai apua olkapäästä, niin siitä pystyikin laskeutumaan sopivasti ja alkaa huutamaan niin saatanasti :D
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Dumis kirjoitti:Vihjaat että olis yrittänyt potkaista takaraivoon? Ei tullut mulle ainakaan mieleen vasta kuin nyt. Ei voi tietää, mun mielestä yritti potkaista selkään.
Tuskin paljon tähtäili. Tahallinen fyysinen vahingoittaminen tavoitteena. Säälittävää, että yrittää sen jälkeen katuvaisen oloisesti vielä käydä pyytämässä anteeksi.
Ai että sanonut tätimaisesti, että "tuo ei ollut nyt kivaa". Njoo, Pepe kyllä ylireagoi ja teki sen heti spontaanisti.
Mitenköhän se tekee sen kotona kun tyttöystävä on sattunut tekemään väärää ruokaa?
Pepellä tietysti, koska dyykkaileminen on jo niin yleisesti hyväksyttyä ettei siihen pahemmin palloliitot edes yritä puuttua, mitä nyt Italian liigassa oli jotain penalteja jaossa jos jäi siitä kiinni.
Aikuisten oikeasti en tietenkään hyväksy tuommoista käytöstä, mutta jos on noin impulsiivinen kaveri ja noin tärkeässä kohtaa menee hermot, niin kyllä luulen ymmärtäväni.
Dyykkailemiseen, sikäli mikäli sellainen tässä toteutuu (minusta ei), on hyväksyttävää vastata dyykkailijan fyysisellä vahingoittamisella? Urheilu on kyllä sellaista gladiaattoribusinesta nykyään, että oikeen pahaa tekee...

Joskus tuntuu ihan käsittämättömältä, että tällainen käytös on sallittua urheilussa.
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Dumis kirjoitti:niin siitä pystyikin laskeutumaan sopivasti ja alkaa huutamaan niin saatanasti :D
Katselin vielä uudestaan. Minusta tuo ei toteudu. Kuten kuvailin, kaatui ihan avustuksesta, ei filmatakseen. Sen jälkeen alkoi hakea katseellaan palloa (minusta näin, joku filmaamisen tulkinnut ilman muuta ajattelee, että hakee katseellaan mikä on tuomarin reaktio. Minusta sekin on hyväksyttävää, sillä maalintekotilanteessa hänelle annettiin vauhtia) kunnes jaloissa napsahtaa ensimmäienen potku.

Sinne vaan kokeilemaan miltä tuollainen tuntuu.

Toivottavasti tuo katsotaan videolta jälkeenpäin ja siitä annetaan selkeä palaute ettei tuollainen tahallinen fyysinen vahingoittaminen voi missään olosuhteissa olla hyväksyttävää.
Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Katsoin vaihteeksi uudestaan ja kyllä olen edelleen sitä mieltä että toi heppu ite lenteli kun toinen tökkäsi takaa olkapäähän/käsivarteen. Tökkäsyn jälkeen vielä parit askelee joista yhdet selkeästi nopeammat, jonka jälkeen kädet ylös ja eteen ennen laskeutumista.

Ihme kun näitä "kaatumisia" näkee telkkarissa niin paljon ja varsinkin huippumatseissa, mutta kun menee ite kentälle tai heikompi tasoisten matseja kattomaan, niin silloin ei kyllä näy :D

Ja tietysti oon samaa mieltä että isot sanktiot vaan tuosta, vitutti vaan aluksi kun katoin tuon ihan selväksi filmiksi, mutta nyt se on enää 80% filmiä mun mielestä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:^ Katsoin vaihteeksi uudestaan ja kyllä olen edelleen sitä mieltä että toi heppu ite lenteli kun toinen tökkäsi takaa olkapäähän/käsivarteen. Tökkäsyn jälkeen vielä parit askelee joista yhdet selkeästi nopeammat, jonka jälkeen kädet ylös ja eteen ennen laskeutumista.
Minä väitän, että jamppa otti lyhemmän askeleen (pallon viereen) sen vuoksi, että normi askeleella, jolla ei olisi kaatunut samalla lailla näyttävästi, hän olisi osunut pallon päälle, jolloin loukkaantuminen olisi ollut todennäköistä. Näin ollen väitän, että kaatumisessa ei ollut mitään filmaamista.

Dumis, tuossa selkäänpotkussa nyt ei vaan ole mitään puolusteltavaa. Ei sitten mitään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Yle Teksti-TV Sivu 208/1
JÄÄKIEKKO PERJANTAI 1/2

Karalahti siirtyy KHL-liigaan!

Jääkiekkoilija Jere Karalahti pelaa
ensi kaudella Venäjän pääsarjassa
Neftehimikin riveissä. Saksalaisessa
Hamburg Freezers -seurassa viime kauden
pelannut puolustaja solmi venäläis-
seuran kanssa yhden vuoden sopimuksen.

Bernistä tavoitettu Karalahden
asiainhoitaja Juuso Pulliainen kertoi
YLE Urheilulle olevansa tyytyväinen
sopimuksen synnystä. Neftehimik
Niznekamsk vei lopulta voiton.

- Taloudellisesti sopimus on hyvä. Hän
saa viisi-kuusi kertaa sen, mitä olisi
saanut Suomessa tai Ruotsissa.
KHL:ssä
oli kolme seuraa, jotka olivat Jeren
kintereillä, paljasti Pulliainen."

Aika hyvin narkomaanille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Vajuujojevin MM-otelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Otetaan uusi aihe Valujevin ja Tsagajevin ottelu peruuntui!
Paljastuiko tässä koko ammattinyrkkeilyn kuva, rahaa ei saatu tarpeeksi niin ilmoitettiin että koska kaverilla krooninen hepatiitti niin ei saa otella, vaikkasama kaveri juurikin valutellut räkäänsä ja vertä itsestäänsä eikä ole ollut mitään vaaraa kenellekään? A-katsomon liput ringside maksoivat 360€ joten ihan hauskaa eikä nyrkkeilyä jaksa kukaan katsoa sadan metrin päästä.
_________________
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toinenkin Pikkarainen lähtee IFK:sta http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20090 ... 3_jk.shtml

Täytyy kyl sanoa ettei kumpaakaan tule ikävä, vaikkakin Ilkka oli viime kaudella tehokas.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maksoinko mä kausikorttini ylihintaisena? Huijattu olo.



"TPS vahvistui, ja Rautiainen jatkaa


Jalkapallon Veikkausliigaa johtava TPS
on hankkinut siirtoikkunan sulkeutuessa
kynnyksellä riveihinsä Tampere
Unitedissa pelanneen Jussi Kujalan
.

Lisäksi TPS kertoi tiistaina, että
päävalmentaja Pasi Rautiainen jatkaa
mustavalkoisten peräsimessä ainakin
seuraavan kauden ajan.

Helsinkiläinen HJK puolestaan hankki
talousvaikeuksian kanssa taistelevan
TamU:n riveistä puolustaja Mathias
Lindströmin
. TamU oli antanut kaikille
pelaajilleen mahdollisuuden etsiä
uutta pelipaikkaa muista joukkueista."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kun viimeksikin veikkailin niin hyvin (erityisesti olen ylpeä tuosta, miten haistoin KalPan nousun), niin todettakoon suurella auktoriteetilla, että eiköhän suurimpana mestarisuosikkina kauteen lähde Jokerit. Pirnes, Hentunen, Aravirta olisivat kolmisteenkin riittävät ennakkosuosikin asemaan, mutta kun tuo muukin porukka on pelottavan hyvää.

Kakkossijasta kilpailevat käsitykseni mukaan KalPa ja Kärpät, kun taas nelossija mennee hallitsevale mestarille Jypille. Sen jälkeen on sitten tiukkaa, IFK:kin saattaa jopa päästä ihan oikeisiin play-offeihin. Ässät pitänee perää.
Viimeksi muokannut urpiainen, 10.09.2009 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tänään pojan kanssa katsomaan Bluesin peliä. Kiva käydä, ei niinkään matsin takia, vaan sen takia, että se on meidän juttu, johon äippä tai tytöt ei sekaannu.
Fcuk

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tsettiä ei skaffata tänäkään vuonna, mutta hitaasti tähän syksyyn syttyneenä olen ehdottoman positiivisin fiiliksin seuraamassa IFK:n nousua mitaleille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:Tsettiä ei skaffata tänäkään vuonna, mutta hitaasti tähän syksyyn syttyneenä olen ehdottoman positiivisin fiiliksin seuraamassa IFK:n nousua mitaleille.
Ah, samat aatokset.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ja lupaan katsoa tänään Urholta Jyp-Kalpa pelin, vaikkei se oikeasti kiinnosta paskaakaan. Urho on nimenä jotenkin niin ihku! Oon urhee. Näin urhee ei kyl kerkee ite urheilee mut onhan niitä muita iltoja.

muoks: Taidan kuitenkin hankkia toimivat korvanapit ja lenkkeillä pelin aikana. En edes muista koska olisin Hinkkasta viimeksi kuullut, jaksanut kuunnella...

http://www.hifkradio.fi/
Fcuk

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hyvä Ifk. Oon kuunnellut 0 minuuttia muuten radiota...
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Hyvä Ifk. Oon kuunnellut 0 minuuttia muuten radiota...
niin just... Oon miettinyt, että Erä tai Classic. En vielä osaa päättää...
Fcuk

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tykkään siitä Classicin minttusuklaaversiosta!
Nehemiah James

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Tykkään siitä Classicin minttusuklaaversiosta!
No täähän tän sitten ratkaisi! Tälle kaudelle veikkaan siis:

1. Classic
2. Erä
3. SPV

SSV on nyt vuoden liian vanha, Kivilehdoton ja kylläinen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuhiljaa alkaa kirvesrintojen kone käynnistyä. Kyllä se tästä vielä hyväksi muuttuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.