Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Eroottisessa unessasi esiintyy Huima huolestuttavan monessa kohtaa.
Oli siinä muilla isompi rooli mutta en muista enää. Huima jäi mieleen hullu tiedemies meiningillään, vähän kuin pahis G.I Joe leffasta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eroottisessa unessasi esiintyy Huima huolestuttavan monessa kohtaa.
Oli siinä muilla isompi rooli mutta en muista enää. Huima jäi mieleen hullu tiedemies meiningillään, vähän kuin pahis G.I Joe leffasta.
Se että koodaa jotain ei tee vielä kenestäkään tiedemiestä, EI edes hullua Huimasta? Vaikka koodailisi possukoita. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:...isoon ammeeseen jossa oli köllimässä uberhottis blondi...
Ai mäkin olin sun unessa, kiva kiva :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä olin viime yönä RolloTomasin ja Nowan kanssa jossain illanvietossa Jyväskylässä. Rollo oli tosi kiva ja hyvinvoivan oloinen, taisin olla siihen vähän jopa ihastunut salaa. Meillä oli jotain upeita syvällisiä keskusteluja joista luonnollisesti en muista enää edes aihetta. Sen muistan, että RT oli lähdössä Sodankylään, kun kysyin aikooko pohjoiseen kun on kerran Suomessa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuo oli varmaan enneuni! :] Rollohan voiskin lähtee sinne Floridaan juomaan rommia meidän kanssa. Mulla ois tällä hetkellä kookosmaitoo ja liettualaista vodkaa drinksuaineiksi, mutta ei ananasta =/

En viitsinytkään/muistanutkaan aiemmin avautua eräästä unesta jossa Exsu olit kun en nyt ihan muista kuka siinä päätyi tekemään ja mitä :oops: mutta siinä oli useampia henkilöitä(joista yksi ainakaan ei ole sinun suosikkihenkilösi mutta josta minä kovasti tykkään) ja asiallista keskustelua myös :o
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: En viitsinytkään/muistanutkaan aiemmin avautua eräästä unesta jossa Exsu olit kun en nyt ihan muista kuka siinä päätyi tekemään ja mitä :oops: mutta siinä oli useampia henkilöitä(joista yksi ainakaan ei ole sinun suosikkihenkilösi mutta josta minä kovasti tykkään) ja asiallista keskustelua myös :o
Ahaa. Jaa, vai niin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Ahaa. Jaa, vai niin.
Älä suotta Dave huolestu, jos ei musta kirja avannut koodia, edes itse en käsittänyt kenestä on kyse. :wink:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ahaa. Jaa, vai niin.
Älä suotta Dave huolestu, jos ei musta kirja avannut koodia, edes itse en käsittänyt kenestä on kyse. :wink:
Olisin huolestuneempi, jos olisit käsittänyt, mistä tuossa on kyse!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mentiin Vesperin luo jatkoille. Tarkoitus oli harrastaa jonkinlaista kimppakivaa. Valitettavasti ennen kuin saimme oven auki, Vesper kolautti päänsä todella kovaa ja tämä sotki käsikirjoitusta ja latisti tunnelmaa.

Vähitellen kylmäkallella jomotus saatiin asettumaan. Käärittiin pari jointtia ja tunnelma alkoi taas kohota.

Kävin tsekkailemassa Vesperin kotia. Siinä oli monta isoa huonetta ja jokaisessa oli sänky. Lisäksi joka puolella oli kirjapinoja. Oli aika epäsiistiä. Ihmettelin, että ei tämä vastaa Vesperistä palstalla syntyvää kuvaa, olisin ajatellut, että koti on tosi siisti.

Sitten päästiin hommiin.

En spreijannut kalsareitani. Ehkäpä sen takia, että olin ennen nukkamaan menoa hakannut yksisilmäistä hirviötä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mentiin Vesperin luo jatkoille. Tarkoitus oli harrastaa jonkinlaista kimppakivaa. Valitettavasti ennen kuin saimme oven auki, Vesper kolautti päänsä todella kovaa ja tämä sotki käsikirjoitusta ja latisti tunnelmaa.

Vähitellen kylmäkallella jomotus saatiin asettumaan. Käärittiin pari jointtia ja tunnelma alkoi taas kohota.

Kävin tsekkailemassa Vesperin kotia. Siinä oli monta isoa huonetta ja jokaisessa oli sänky. Lisäksi joka puolella oli kirjapinoja. Oli aika epäsiistiä. Ihmettelin, että ei tämä vastaa Vesperistä palstalla syntyvää kuvaa, olisin ajatellut, että koti on tosi siisti.

Sitten päästiin hommiin.

En spreijannut kalsareitani. Ehkäpä sen takia, että olin ennen nukkamaan menoa hakannut yksisilmäistä hirviötä.
Ketä ne muut oli?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mentiin Vesperin luo jatkoille. Tarkoitus oli harrastaa jonkinlaista kimppakivaa. Valitettavasti ennen kuin saimme oven auki, Vesper kolautti päänsä todella kovaa ja tämä sotki käsikirjoitusta ja latisti tunnelmaa.

Vähitellen kylmäkallella jomotus saatiin asettumaan. Käärittiin pari jointtia ja tunnelma alkoi taas kohota.

Kävin tsekkailemassa Vesperin kotia. Siinä oli monta isoa huonetta ja jokaisessa oli sänky. Lisäksi joka puolella oli kirjapinoja. Oli aika epäsiistiä. Ihmettelin, että ei tämä vastaa Vesperistä palstalla syntyvää kuvaa, olisin ajatellut, että koti on tosi siisti.

Sitten päästiin hommiin.

En spreijannut kalsareitani. Ehkäpä sen takia, että olin ennen nukkamaan menoa hakannut yksisilmäistä hirviötä.
Ketä ne muut oli?!
Ei oo palstalta tuttuja. Irl tuttuja. Mies ja nainen. Naista oon irl kerran sormettanut hetken. Ikävä kyllä oli silloin kaverin (ei unessa esiintyneen) avovaimo. Ei elämäni kunniakkaimpia hetkia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla oli viime yönä salasuhde Masan kanssa. Masa ei ollut saanut lapsia hoitoon, vaan tuli hakemaan mua Helsingin rautatieasemalta pakettiautolla, jonka takatilassa oli ne lapset ja jotain koiria? En muista minne sitä oltiin menossa, mutta jostain syystä päätettiin hakea kahvit matkaan jostain Länsiterminaalin läheltä. Mä menin kahviostoksille ja Masa jäi vahtimaan lapsia ja koiria autolle. Masa ilmoitti pitävänsä eniten "sellaisesta kahvista jota laivalla on" ja yllytti vielä, että oon kyllä paras nainen ikinä jos saan järjestetyä hänelle sellaisen kahvin. No siinä kahvilassa jonottaessani pohdin ihan ihmeissäni, että eikö laivoilla ole aina sellaista ikuisuuden seisonutta Löfbergin Lila- tyyppistä kammotusta tyrkyllä. Tässä kohtaa osasin myös ensimmäistä kertaa kyseenalaistaa aikomukseni pettää aviomiestäni tyypin kanssa, joka ei edes tajua hyvän kahvin päälle. Päätin kuitenkin "tulikokeena" valita laivalitkun sijaan jotain oikesti hyvää kahvia testiksi. Sen jälkeen uni keskittyi lähinnä niiden kahvilatyöntekijöiden kansssa kommunikointiin ja niiden uskomattomaan vatulointiin, joten unen eroottinen osuus jäi kokematta samoin kuin Masan tuomio valitsemastani kahvista.

Jotenkin mä epäilen, että miesten eroottiset unet on erilaisia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:

Jotenkin mä epäilen, että miesten eroottiset unet on erilaisia.
EVO!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Sen jälkeen uni keskittyi lähinnä niiden kahvilatyöntekijöiden kansssa kommunikointiin ja niiden uskomattomaan vatulointiin, joten unen eroottinen osuus jäi kokematta...
Ens yönä sitten fireworks! Kannattaa ostaa uudet VS:n vetimet, niin tunnet itsesi vastustamattomaksi, jolloin seksikin on huikeaa.

Jotain tälläistä...

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti:Jotenkin mä epäilen, että miesten eroottiset unet on erilaisia.
Jep. Edellinen kutakuinkin eroottinen uni käsitteli nukkumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

^^ Mitenhän ne sais mukaan sinne unimaailmaan?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:
exsu kirjoitti:Jotenkin mä epäilen, että miesten eroottiset unet on erilaisia.
Jep. Edellinen kutakuinkin eroottinen uni käsitteli nukkumista.
No ei sekään kovin hehkeältä kuulosta. Jotenkin vain itseäkin huvitti se, miten unessa käytiin läpi kaikki syyllisyyden, riittämättömyyden ja valinnanvaikeuden ajatuskuviot, jotka lopulta veivät huomion itse aiheesta kokonaan. Alussa siis oli vähän sellasta sähköä ja säpinää ilmassa, mutta se kahvilahomma vesitti kaiken.
masa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Mulla oli viime yönä salasuhde Masan kanssa..
:oops:


Olikos se paku tommonen? Muuten kyl epäilen et joku toinen onnekas on päässyt sun uniis.


http://kitina.net/pictures/8821.jpg
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:^^ Mitenhän ne sais mukaan sinne unimaailmaan?
En tiedä, mutta kannattaa tehdä kaikki mahdollinen, jotta coitus tapahtuu ja onnistuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Paku kun paku, en mä niin isosti laittanut merkille. Sen mä muistan, että ne takaosan matkustajat ahdisti mua sen verran, että en kurkkinut niitä siitä ikkunasta.
masa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:. Sen mä muistan, että ne takaosan matkustajat ahdisti mua sen verran, että en kurkkinut niitä siitä ikkunasta.

Toivottavasti niillä oli edes turvaistuimet siellä paljaalla lattialla, joka on tulvillaan teräketjuöljyä ja muuta phaskaa.


Vuoden isä näemmä 8)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
exsu kirjoitti:Jotenkin mä epäilen, että miesten eroottiset unet on erilaisia.
Jep. Edellinen kutakuinkin eroottinen uni käsitteli nukkumista.
EVO nro 2 :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mulla oli viime yönä salasuhde Masan kanssa..

Olikos se paku tommonen? --
http://kitina.net/pictures/8821.jpg
:D

Masa heittää bensaa liekkeihin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jo toinen kity-yö peräkkäin! Tällä kertaa vuorossa oli Tix. Tässä unessa ei ollut kyllä missään kohtaa eroottista latausta, vaan muutto. Tix oli muuttamassa tyttöystävänsä kanssa jonnekin, ja mä olin jostain syystä muuttoapuna. Se kämppä, josta muutettiin pois, oli ihan törkeän hieno, ja mun mielestä oli sääli, ettei ne halunneet asua siellä. Se oli kahdessa tasossa sellainen loft-tyylisesti väliseinätön valtava asunto, jonka yläkerrassa oli suuri pyramidin mallinen kattoikkuna.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin unta, että astuin sisään pizzeriaan. Siellä oli Niba tekemässä pizzoja. Tullessani sisään hän mulkaisi minua oudosti. Sitten kun tarjoilija toi pöytään tilaamani Quatro Stagionen, huomasin että siinä oli mausteet vähän oudosti. Niba oli tehnyt mausteista HAKARISTIN pizzaan. Eihän sille voinut muuta kuin nauraa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix