Imperfektikö järkytti?Lilo kirjoitti:Dave kirjoitti:
Mä kyllä pidin skoretuksista arkistoa joskus.
Lomamatkaretostelua
Re: Lomamatkaretostelua
-
- Kitisijä
Oliko ihan arkistokortit ja kaikki? Tähdityssysteemi yhdestä viiteen ja erillinen sarake muille huomionarvoisille asioille?
-
- Kitisijä
Ehkä ennemmin se että joku todella kokee tarvetta pitää moista kirjaa.Dave kirjoitti: Imperfektikö järkytti?

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Berliini. Ihan vaan viikonlopuksi, osaksi työreissu. En oo koskaan käyny, joten kiva kävästä vilasemassa. Kyssäri (en jaksa/ehdi nyt kooklettaa): onko kaupat auki sunnuntaisin (jossain vaiheessa ei ollu)? Entä mitä siellä kannattaisi mennä kattomaan ihan ekana? Tack. 

Se oli sellainen A4, johon oli yhdellä - kahdella rivillä laitettu päivämäärä ja luonnehdittu jotain.
Esim "24v hoikka sairaanhoitaja, håttis" tai "läski, en kehtais tavata julksella paikalla selvinpäin".
Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
Esim "24v hoikka sairaanhoitaja, håttis" tai "läski, en kehtais tavata julksella paikalla selvinpäin".
Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
Mua kiinnostaa itse arkiston sisällön sijasta se, mitä teit sillä? Pidit jääkaapin ovessa näkyvillä? Säilytit booty callingia varten? Teit vain biologian perustutkimusta?Dave kirjoitti:Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
-
- Kitisijä
Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
No se oli sellainen lisäpöytäkirja päiväkirjaan.So Hard kirjoitti:Mua kiinnostaa itse arkiston sisällön sijasta se, mitä teit sillä? Pidit jääkaapin ovessa näkyvillä? Säilytit booty callingia varten? Teit vain biologian perustutkimusta?Dave kirjoitti:Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
Nyt kun rupean miettimään, niin en muista, miksi hävitin ko. muistiinpanot (pun not intended). Veikkaan, että siinä kävi samoin kuin päiväkirjani kanssa, jonka jouduin hävittämään tulevan waimoni vaatimuksesta. Tai siis eihän siinä mitään veikkaamista ole. Ainoa epävarma asia on, että en muista löysikö tuleva vaimoni tuon lisäpöytäkirjan vai hävitinkö ennen sitä.
Harmi kun tuo mun arkisto ei enää ole tallella. Ois voitu ajaa ne ristiin!exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
-
- Kitisijä
Mä valitettavasti ehdin jo tunnustaa erotiikkaketjussa, että tää alue on mun listaintoilun yksiä harvoja kartoittamattomia asioita. Toisaalta varsinaista arkistokappaletta ei tarvita, uskoisin pystyväni tekemään muistinvaraisen luettelon halutessani.
Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?Dave kirjoitti:Harmi kun tuo mun arkisto ei enää ole tallella. Ois voitu ajaa ne ristiin!exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
So Hard kirjoitti:Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?Dave kirjoitti:Harmi kun tuo mun arkisto ei enää ole tallella. Ois voitu ajaa ne ristiin!exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.

-
- Kitisijä
I'd .... well.. yeah.. Mitä tapahtuu yliopisto-opiskeluiden aikana jää yliopistolle, tai sitten se löytyy xhamsterista.exPertti kirjoitti:Ja naistakin, älä ole siveyden sipuli.So Hard kirjoitti:Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?
-
- Kitisijä
Mitäs vikaa daven lähentelytavassa on?exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
- o Partneri ja vuosiluku
- - Tehtävät ja vastuut
- - Merkittävimmät saavutukset
- o Suosittelijat
- o Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet
-
- Kitisijä
Kauhea Viron kierros bussilla ympäri maata ympäripäissään, ainakin viisitoista baaria ja päälle nähtävyydet! Varattuna odottaa yksi majatalo, ei muuta kuin Lindalla aah aah laupäev tere hommikust ja Tallinnasta alkaa karu retki..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Tel Aviviin tämän kuun lopussa. Sen jälkeen voiskin ehkä matkustaa vaikka Suomeen.
Laitan tän nyt tähän kun en muutakaan paikkaa oikein keksinyt...
Euroopan-reissaajille
Euroopan-reissaajille
-
- Kitisijä
Himoitsen tähän mestaan myös foodwise. Nauti mun puolesta. En siis ole käynyt, mut ehkä joskus kun jotain.Kreitsu kirjoitti:Tel Aviviin
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
En nyt sen enempää retostele, mutta suosittelen melko randomilla valitsemaani hotellia New Yorkissa. Stay.on äärimmäisen hyvillä pelipaikoilla lähes suoraan Times Squarella. Huoneet melko pieniä, mutta soveltuu hyvin nukkumiseen, vaatteiden vaihtoon ja tavaroiden säilyttämiseen. Woodbury common premium outlet n. tunnin matkan päässä Citystä on mahtava paikka shoppailuun, itsellä kului ko. kylässä kaksi päivää. Siksi en suosittele Hampton Luxury Linerin käyttöä, sillä heidän kyydeillään jää shoppailuun aikaa vain 5 tuntia. Ei riitä edes pikaiseen ostarin läpijuoksuun. Kyyti sinällään muihin vaihtoehtoihin verrattuna huippuluokkaa, mutta lyhyt shoppailuaika ja pitkä matka-aika (poimii useasta paikasta keskustassa porukkaa=ruuhka=waste of time) vetää kyydin pakkaselle. Paikallisella kyydillä pääsee paremmin, noheva vuokraa auton ja tsekkaa muutakin matkalla. Maisemat pelipaikoille erittäin vehreät.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
En nyt sen enempää retostele, mutta suosittelen melko randomilla valitsemaani hotellia New Yorkissa. Stay.on äärimmäisen hyvillä pelipaikoilla lähes suoraan Times Squarella. Huoneet melko pieniä, mutta soveltuu hyvin nukkumiseen, vaatteiden vaihtoon ja tavaroiden säilyttämiseen. Woodbury common premium outlet n. tunnin matkan päässä Citystä on mahtava paikka shoppailuun, itsellä kului ko. kylässä kaksi päivää. Siksi en suosittele Hampton Luxury Linerin käyttöä, sillä heidän kyydeillään jää shoppailuun aikaa vain 5 tuntia. Ei riitä edes pikaiseen ostarin läpijuoksuun. Kyyti sinällään muihin vaihtoehtoihin verrattuna huippuluokkaa, mutta lyhyt shoppailuaika ja pitkä matka-aika (poimii useasta paikasta keskustassa porukkaa=ruuhka=waste of time) vetää kyydin pakkaselle. Paikallisella kyydillä pääsee paremmin, noheva vuokraa auton ja tsekkaa muutakin matkalla. Maisemat pelipaikoille erittäin vehreät.
Useiden suosittelema Century 21 Ground Zerolla oli sellainen basaari, etten enää koskaan mene ko. putiikkiin asioimaan. Yäk.
Useiden suosittelema Century 21 Ground Zerolla oli sellainen basaari, etten enää koskaan mene ko. putiikkiin asioimaan. Yäk.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oliks se se paikka, jossa myytiin merkkituotteiden jäännöseriä?Vesper kirjoitti:.
Ostin sieltä Dieselin vitivalkoiset lenkkarit.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
nowaysis kirjoitti:Oot niin ihanan preppy!11

-
- Kitisijä
Sama mesta. Kestin siellä noin vartin.NuoriDaavid kirjoitti:Oliks se se paikka, jossa myytiin merkkituotteiden jäännöseriä?