Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pystytkö olemaan 11kk ilman seksiä?

Been there, done that.
25
38%
En ole joutunut koskaan olemaan, mutta miksei?
18
27%
11 kuukautta on ihan naurettavan vähän. Kokeile <oma määrä> vuotta!
11
17%
Vöi küüle kyllä 11kk ilman äläpäjätsön ressun hiblaamista tyntyy äika hömöltä.
12
18%
 
Ääniä yhteensä: 66

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Minä ja silloinen poikaystäväni elimme vuoden Tampereella pelkällä minun työmarkkinatuellani (poikaystävän opintotukikuukaudet oli käytetty loppuun). Vuokranmaksun jälkeen käteen jäi noin 11 e päivässä. Siis kaikkeen muuhun paitsi vuokraan. Siis kahdelle henkilölle yhteensä. Vanhempien lompakolla ei tosiaankaan käyty, matkustelusta puhumattakaan. Eikä olisi tullut mieleenkään valittaa, saati sitten jäädä vanhempien nurkkiin loisimaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
par-sky kirjoitti:KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.

Ei, en saanut rahaa muualta.
Olet PASKANJAUHAJA! Puhut PASKAA! Miten te voitte puhua noin paljon PASKAA! Kusipäiset VALEHTELIJAT!

Ei kukaan VOI tulla toimeen ilman ISIÄ ja ÄITIÄ!!!
Joo, maksas tuosta vielä 150 lainaa.

Paljonkos SINÄ ansaitset. manala? älä istu tuleen toisen housuilla.

Muistaesani sanon, että älkää menestyjät valittako VEROISTANNE, kun kerran tulisitte niin erinomaisesti toimeen 259 kuussa!
Onko sovittu?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EveryWoman kirjoitti:Minä ja silloinen poikaystäväni elimme vuoden Tampereella pelkällä minun työmarkkinatuellani (poikaystävän opintotukikuukaudet oli käytetty loppuun). Vuokranmaksun jälkeen käteen jäi noin 11 e päivässä. Siis kaikkeen muuhun paitsi vuokraan. Siis kahdelle henkilölle yhteensä. Vanhempien lompakolla ei tosiaankaan käyty, matkustelusta puhumattakaan. Eikä olisi tullut mieleenkään valittaa, saati sitten jäädä vanhempien nurkkiin loisimaan.
Enemmän kuin 49 senttiä.
O.K. muutkin menot kuin ruoka. siis arvioin 4 euroa päivässä ruokaan per kärsä. Ei teeveetä vai oliko? Ei vaatteita? Ei saippuaa? Ei ratikkalippuja? Ei museokäyntejä? Ette koskaan ottaneet kaljaa? Ette limua tai jäätelöä? Mahtavaa tai valehtelet.

Kerro TOTUUS.
Ostitko vaatteita? Saippuaa? Kaljaa? Katsoitko telkkaria? Ajoitko ratikalla? Kävitkö museoissa? Kävitkö konserteissa?
Selitä se plus RUOKA 5,5 euroa päivässä per kärsä tai myönnä VALEHTELEVASI.

EDit: Kauppalistaus:
banaani 0.6
lihamakaroonilaatikko 1.95
appelsiinimehu 2.75
karhu 1.08
maito 0.79

Total:
Laske ite.
Yhden ihmisen safkat.
ja sittenkö muka riittäösi muuhun elämiseen se 5.5 euroa-

Sinä VALEHTELET!!
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.04.2006 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

vastasin kakkosvaihtoehdon. Neitsyyden menettämisen jälkeen pisin seksitön kausi on ollut 9 kk. Sitten sekstasin kerran ja taisin olla taas jotain 9 kk ilman. Tietty olisin voinut sen "välipanon" tehdä vaikkapa 11kk ekan seksittömyyskauden alkamisesta. Periaatteessa siis voisin ollakin ilman seksiä 11kk putkeen, jos elämäntilanne olisi sinkkumaisempi. Nyt en voisi!! ;) 8) Eivät ne 9kk:n jaksot ihan kevyitä olleet ainakaan loppua kohden, mutta ei kukaan seksin puutteeseen ole kuollut. Ja sit jos panettaa aivan liikaa mutta ei voi/saa/pysty panemaan, sitten voi ostaa apuvälineitä käsien jatkoksi :D :D
Noriyumi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hups, seksittömyysketju muuttuihin rahatilanneketjuksi.. No, menin takaisin :on: :iin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

No johan on perkele kun ei tuo Gattacan ruikutus ota laantuakseen.
Kaivoin varta vasten pölyisistä paperikasoistani tiliotteen joka käsittää Tammikuuta 2004. Olin silloin työvoimakoulutksessa, joten 8€/päivän ylläpitokorvaus mulle toki maksettin, peruspäivärahan ja asumistuen lisäksi. En tosin näe syytä miksi sinä, Gattaca, et pääsisi työvoimakoulutukseen vaikka se sinusta turhalta tuntuisikin. Mutta pointti on että kela maksaa sulle silloin enemmän rahaa.

Mutta laskeskelen silti sulle numerot nämä. Pääpiirteittäin...

Peruspäiväraha +370,23€
ylläpitokorvaus +157€
Asumistuki +259,89

Tulot siis 787,12

------------------------

Vuokra 430€
Vesimaksu 14,50€
Lainanlyhennys 88€ (pienempi kuin periaatteellinen minimilyhennys, mutta pankki jousti asian suhteen)
Puhelinlasku 25.96€
Netti 34€
Sähkö 15€ (arviolasku, mutta meno kuitenkin)
Seutulippu 50€ (koulu/harjoittelu raisiossa, turun sisäien ois ollu 38€)

Eli joka kuukauden menot noin: 657,46

Käteen jäävä osa
787,12 - 657,46 = 129,66

Tästä voi sitten laskeskella ja jakaa tuo 30 päivän välille niin saadaan n. 130/30 = 4,33€/päivä

Lisäksi tulisi muistaa että säännöllisin väliajoin tulee muitakin kuluja kuten vakuutuksia, harrastuksiin liittyviä jäsenmaksuja ja lisenssejä (esim. käsipallolisenssi vakuutuksella 170€/v) Joten jos sanon siinä 3-4€/päivä en valehtele kovinkaan paljon. TV-lisenssiä en silloin tosin maksanut, mutta onko sulla pakko olla tv?

Ja kas kummaa, tässä tiliotteessä näkyy paitsi normaali ruoka- ja hygieniaartikla ostokset (yleensä tarjouksista/halvemmista puodeista) myös k-kengässä suoritettu kenkäostos 30€, H&M:llä jokin vaatekappale 12€ sekä yksi hese-ateria.... sekä pari korttiostoa yhdestä lähipubista. Vittu sentään jos mä olen tommosen läpi pystynyt jonkinaikaa elämään, ja mun muistelmien mukaan jopa ihan kohtuu hyvin. Niin miksi vitussa et sinä, Gattaca pystyisi?? Häh? Kerro? Vittu, lopeta jo tuo urputus ja tee jotain!

Vittu!

EDIT: Joo, okei.. tarkemmin katseltuani minulla oli tililläni 36€ kuun alussa, ja 7€ kuun lopussa, joten 29€ voi lisätä Tammikuun 2004 käteisvaroihin.... toisaalta se tarkoittaa että onnistuin Joulukuussa 2003 pihistämään sen vertaa että oli ne 36€ jolla voin vaikka sanoa kuitanneeni ne kengät.
Viimeksi muokannut Mojo, 24.04.2006 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Paljonkos SINÄ ansaitset. manala? älä istu tuleen toisen housuilla.

Muistaesani sanon, että älkää menestyjät valittako VEROISTANNE, kun kerran tulisitte niin erinomaisesti toimeen 259 kuussa!
Tällä hetkellä olen käytännössä työtön ellen halua tehdä keikkaluonteisia hommia enkä nosta edes mitään tukia tai turvia sen vuoksi. Tienaan siis juuri nyt käytännössä vähemmän kuin sinä.

Pärjään oikein mainiosti noin 300 eurolla kuussa perusmenojen puolesta, ilman että edes pahemmin katson hinnan puolesta mitä ostan tai syön. Jos tarvii venyä säästöbudjetille, pärjään paljon paljon vähemmälläkin peruselämisen puolesta.
Onko sovittu?
Sovitaan sovitaan vaan. Mitä me sovitaan? Että sinä vain itket ja kitiset ja kuvittelet muiden tienaavan tuhansia käytännössä ilmaiseksi. Sovitaan vaan, parkuakka. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään käytännön rajapintaa reaalimaailmaan, joten turhaan siellä suutasi soitat raha-asioista isin lompakolla käyden.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Aijoo, tähän väliin piti sanomani että Varkaudessa asuminenkin on valinta.
Joku teistä kansainvälisen bisneksen johtamisguruista voisi järkätä mulle isommasta kaupungista työpaikan, josta saa sanotaan 1500/kk, jos muka niin empaattisia olette.
Kyllä muutkin ovat onnistuneet ihan itse sen työpaikkansa ja elämänsä hankkimaan, kuka kauempaa ja kuka lähempää. Eiköhän se onnistu sinultakin.
Sinuna ottaisin Herminen kesätarjouksen vastaan siinäkin mielessä, että samalla voisit yrittää järjestellä muuttoa sinne Pirkanmaalle. Asuntoa, jonkinlaista työtä jne. Siinä olisi tilaisuus tehdä muutos elämässä ja katsoa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja ak »

Gattacalle: Mitä sä sitten osaat ja miksi kukaan sua palkkaisi, jos esim siivoaminen tai raksahommat on liian "vaativia"? Mikä ei ole?

Penninvenytyskeskusteluun en rupea tähän väliin osallistumaan, kun moni muu on jo laskemisen suorittanut. Itsekin joskus aikoinaan olin siivoamassa kesän ja paskaa duuniahan se oli surkealla liksalla, mutta parempi kuin ei mitään.

Alkuperäiseen kyselyyn eka vaihtoehto.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tämä on hämmästyttävää, miten faktatkin muuttuu kun eri ihminen puhuu.
Lisäksi tästä lähin muistan aina muistuttaa surkeuttaan ja verotustaan parkuville uusliberaaleille, että eikös heidänkin mielestään 259-371-706 netolla ihminen saa kaiken tarvitsemansa, rittävä motivaatio työntekoonkin, jakakoot loput köyhille.

Lukuja en jaksa just nyt laskea. Meilattavaa.

Manala kunmmnkin valehtelee. Jos sillä on esim. auto, 300 kuussa se ei selviä.

Herminen tarjousta harkitsen, jos näkisn sulopeppunsä päivittäin nakuna, kyllä se kumminkin lemppaa pojunsa ennen kesää.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12441
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Mitä paremmaksi sosiaaliturva tulee, sitä enemmän valitetaan."

Aarno Laitinen

Gattaca: sinä olet näissä Kityn työttömyys/syrjäytyminen/ sosiaaliturva/hyvinvointivaltio/uusliberalismi-keskusteluissa jäänyt pahasti häviölle. Jatkuvasti. Miksi? Koska et suhtaudu näihin aiheisiin objektiivisesti. :wink:

Think of it, darling...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti: Jäisi 14.56
30 päivän kuukaudella jäisi päivässä RUOKAAN, VAATTEISIIN ja henkisiin iloihin (leffat, kalja, kansalaisopisto, ne Aito_Johannan museot)... TATATATAA 49 senttiä!!!
Tämä on ihan totaalisen :off: mutta miksi Jumalan nimessä minut yhdistetään täällä, jossain ihmeen inkutusketjussa jonka keskusteluun en ole osallistunut, museoihin? :shock:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Tämä on ihan totaalisen :off: mutta miksi Jumalan nimessä minut yhdistetään täällä, jossain ihmeen inkutusketjussa jonka keskusteluun en ole osallistunut, museoihin? :shock:
Museot nyt vielä menee, mutta minä ihmettelen että miksi ihmeessä minut niihin siltoihin niin usein yhdistetään? :nuts:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HOMOBOY: totta kai "jään häviölle" koska minua paljon paremmin elävä paskasakki jeesustelee. ja valehtelee. Mutta ne on paskasakkia, joista ei tarvitse välittää. Onneksi parempiakin ihmisiä on.

Esittämäni matematiikka pitää paikkansa. Joku nettiyhteyden halventaminen en auta. ja tarkistamatta en usko, että Sonera laskuttaa liian paljon verrattuna kilpailijoihin.

Noilla rahoilla toimeen tulevansa vain VALEHTELEVAT tai heillä ei ole samoja kuluja, mm lainaa.

Sano paljonko SULLA jää vuokranmaksun jälkeen käteen ja miten sitten olet lähes aina kännissä?? vastaa.

Aitojohanna:
Itse jossain suositit minulle museoita köyhän virkistyksenä, Tuo laskuni oli vanha kopypaste. Sinuun viittasin, että miettisit miten sillä 0.49 museoissa käy. Paljos ne Kiasman liput on? Ainakin kaks euroo? Olla sitten syömättä neljä päivää 49 sentin ruoka-annostaan?
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.04.2006 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Gattaca kirjoitti:HOMOBOY: totta kai "jään häviölle" koska minua paljon paremmin elävä paskasakki jeesustelee. ja valehtelee. Mutta ne on paskasakkia, joista ei tarvitse välittää. Onneksi parempiakin ihmisiä on.
Syö pääs ennen kuin tulet valehtelijaksi haukkumaan vitun torspo!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Aito_Johanna

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti: Aitojohanna:
Itse jossain suositit minulle museoita köyhän virkistyksenä, Tuo laskuni oli vanha kopypaste. Sinuun viittasin, että miettisit miten sillä 0.49 museoissa käy. Paljos ne Kiasman liput on? Ainakin kaks euroo? Olla sitten syömättä neljä päivää 49 sentin ruoka-annostaan?
8 euroa, työttömiltä 6,5 :D Mutta käy Helsingin kaupunginmuseossa (siis jos tänne muutat töiden perässä), sinne on torstaisin vapaa pääsy.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mojo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:HOMOBOY: totta kai "jään häviölle" koska minua paljon paremmin elävä paskasakki jeesustelee. ja valehtelee. Mutta ne on paskasakkia, joista ei tarvitse välittää. Onneksi parempiakin ihmisiä on.
Syö pääs ennen kuin tulet valehtelijaksi haukkumaan vitun torspo!
Jos joku väittää, että hän esittämilläi menoilla, jopa nettiyhteyden halventaen, pystyy edes syömään ilman ulkopuolista rahoitusta, hän valehtelee.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Aito_Johanna

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti: Museot nyt vielä menee, mutta minä ihmettelen että miksi ihmeessä minut niihin siltoihin niin usein yhdistetään? :nuts:
Mitä ihmettä? Ei jummarra :?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12441
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Loverboyboy Gattaca: hassu juttu vaan kuinka monet (niin kuin sinä) väittävät , että "eivät tule toimeen", mutta elävät vaan. Päivästä toiseen.

Tulee mieleen se klassinen satu pojasta, joka huusi moneen kertaan (aiheeettomasti) että: "Susi!"

Minkähän takia...? :roll:

Ja vielä vähän ajattelemisen aihetta: arvioisin, että vain n. 5 %:lla maapallon (Tellus, tämä meidän planeettamme) väestöstä on niin hyvä sos.turva kuin täällä. Ja mitä sinä teet siellä Savonmualle, loverboy? Sinä valitat...

Sekin että et saa pillua on var-mas-ti yhteiskunnan vika. Suomalaiset luuserit ovat liikuttavan yksimielisiä tässä suhteessa: heillä menee huonosti ja se on yhteiskunnan vika. Heissä itsessään ei ole mitään vikaa...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja ak »

aasi kirjoitti:Museot nyt vielä menee, mutta minä ihmettelen että miksi ihmeessä minut niihin siltoihin niin usein yhdistetään? :nuts:
Reps... Voisitkohan sä periä jotain siltamaksuja? :)
mustanikki

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti: Uikuti uikuti, ruikuti ruikuti. äiti, isi, äiti, isi, kateus, katkeruus, itsesääli, laiskuus ja uikuti uikuti.
Täytyypä ostaa lipputanko ja lippu odottamaan sitä päivää, että kaltaisiltasi iilimadoilta lakkautetaan toimeentulotuki kokonaan. Sinä päivänä vedän lipun tankoo ja juhlin kovempaaa kuin koskaan ennen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voe mahoton mihin ketjuun menin neuvoni kirjoittamaan. Onko sinun Gattaca todella mahdotonta myöntää, että osa laskelmasi menoista saattaa olla yläkanttiin? Itseläni on esim. 1M netti hintaan 25 euroa/kk, halvemmallakin olisi löytynyt. Televisioluvan maksamista pidän pienituloisena täytenä hulluutena. Kuten Pehmovanukas sanoi, kuukausilippua taloudellisemmaksi saattaisi tulla kortille ladattu raha ja pyöräily ja kävely aina kuin mahdollista. Satunnaista pummimatkailuakaan en tuomitsisi rahattoman ihmisen kohdalla. Vaatteisiin tuskin käytät paljoa rahaa nykyisinkään vuositasolla, suosittelen kirppiksiä ja alennusmyyntejä, niihin panostaa moni työssäkäyväkin.

Jos rahaa jäisi käteen vaikkapa se 4 euroa per päivä, se tekisi 28 euroa viikossa. Ihan kiva summa, välillä elelen tuollaisella summalla viikon edelleen, mutta sillä ei liene merkitystä, koska en joudu tekemään sitä jatkuvasti. Eipä tuota elämistä voi oikein laskelmilla etukäteen selvittää. Suosittelisin hyppäämään suoraan sekaan vaan ja yrittämään. Hieman se kyllä vaatii kitkuttelua ja joustoja asenteissa ja ostoksissa, mutta eihän sinun sitä tarvitse täällä myöntää. Ja mitä hävittävää sinulla olisi?

Itse olen hävyttömän pienituloinen ja maksan asuntolainaa toisesta asunnosta eli korkovähennys on huonompi. Joskus onnistun tuhlaamaan rahani turhuuksiin niin että noista perustarpeista tekee tiukkaa kolme viikkoa kuussa, ja silloin on vaan elettävä suu säkkiä myöten ja jätettävä ne karhut ja leffat väliin. Vähät rahat venytetään peruselintarvikkeisiin ja kerätään vielä vähän pullojakin, jotta saisi tonnikalaa riisinsä päälle. Ihmeesti sitä vaan venyy elämään vähällä rahalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Gattaca kirjoitti:Jos joku väittää, että hän esittämilläi menoilla, jopa nettiyhteyden halventaen, pystyy edes syömään ilman ulkopuolista rahoitusta, hän valehtelee.
Ja tämä on absoluuttinen totuus? :roll:

Nojoo, elä sä harhoissasi ja pysy kotona. Taitaa olla sittenkin parempi niin kaikille. Mutta lopeta nyt jumatsuikka se whinetys... jos maailma ja sen täyttämät kusipäät kerta vaan ampuu caccaa sun niskaan ei sun kai paranisi astua kotoota ulos edes virtuaalisesti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Jos joku väittää, että hän esittämilläi menoilla, jopa nettiyhteyden halventaen, pystyy edes syömään ilman ulkopuolista rahoitusta, hän valehtelee.
No kuulehan valopää. Suomessa on satoja tuhansia ihmisiä jotka on eläneet ja elävät tälläkin hetkellä tuollaisilla summilla. Valehtelevatko he kaikki? Saavatko he kaikki ylimääräistä rahaa jostakin tuntemattomasta lähteestä?

Ja kun sinä olet muihin verrattuna niin saatanan älykäs, niin minkä helvetin takia sinä et ole "menestyjä" ja minkä helvetin takia sinusta ei sellaista koskaan tulekaan, vaan istut 43-vuotiaana äitisi peräkammarissa surffaamassa teinipornoa?
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
aasi kirjoitti: Museot nyt vielä menee, mutta minä ihmettelen että miksi ihmeessä minut niihin siltoihin niin usein yhdistetään? :nuts:
Mitä ihmettä? Ei jummarra :?
Häh, eikö aapiskana ole koskaan kävellyt aasinsiltaa pitkin? :shock: