shue kirjoitti:Vadim kirjoitti:Älkääkä nyt alkako väittää, että miehet panostavat laadun sijasta määrään.
Kyllä muuten alamme. Eläinkunnassa uros pyrkii siittämään mahdollisimman monta naarasta, kun taas naaras valikoi sopivimman uroksen, jonka kanssa suostuu parittelemaan. Katsopas vaan luontodokkareita

Joo joo niin niin... tähän nyt kyllä täytyy sanoa, että ainakin naaraspaviaanit ja -leijonat naivat miltei ketä vain. Ja ajoittain kyllä ihmisnaaraatkin.
Mut siis jos mua ei huvita tuikkia ihan ketä ja mitä vaan, tarkoittaako tämä, että mä olen ns. luonnonoikku?
Sitä paitsi, jos nyt harrastetaan tätä viiden pennin evoluutiopsykaa, miksei muka naaraan intressissä ole tuupata mahdollisimman montaa kersaa maailmaan? Luonnontilassa, toisin sanoen modernin yhteiskunnan tavoittamattomissa, tämä on melko suosittu strategia. Samalla tavoin voi myös maksimoida elatusvelvolliset (suosittu keino naaraspaviaanien keskuudessa, varsinkin kun otukset eivät dna-testausta tunne) ja tulevat elättäjät, kun itsestä alkaa aika vähitellen jättää.
Ja joka tapauksessa, eikös miehen ja naisen intressissä ole ihan molemmilla mahdollisimman terve jälkikasvu? Miksi tässä pitää luottaa ainoastaan naaraan hajuaistiin, häh?