Status-päivitys
-
- Kitisijä
Re: Status-päivitys
Mies, sinkku, kaksi lasta ja tykkään tytöistä
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Fiksu sisko!Geetzu kirjoitti:Siis se nauta ei ees lihaan uskalla koskea kun luulee pikkusiskonsa tunkeneen kaiken pimppaan!
PerttiMakimaa kirjoitti:Kas täällä taas. Se loistokas kosteasilmäinen exit silloin taannoin vakuutti, että olet meidän mies.luuseri kirjoitti:t:sinkku luuseri
..hairahdus

Ehkä vuosituhannen paras viesti kaikilla palstoilla koskaan... pinnistelen, ettei lähde heti allekirjoitukseen.. hggnghh .. lantaa vai kesäkurpitsaa. Ei kykene, naurattaa liikaa.Geetzu kirjoitti:Tiesitkös muuten et sisko luki kitinästä (tai chatista?) siitä kesäkurpitsa-happeningista mökiltä toissakesältä! Eikä se enää syö mun grilliherkkuja! Siis se nauta ei ees lihaan uskalla koskea kun luulee pikkusiskonsa tunkeneen kaiken pimppaan!

- syrra saatana
mustanikki kirjoitti:arvailkaahan millasta kabanossia pikkusiskolle tarjoiltiin tänään meidän takapihalla...
- syrra saatana

Höpöhöpö valehtelija, istuit MUN tietsikalla ja söit MUN (mihinkään tunkemattomia) nakkejani! Nähdään marraskuussa salaattien parissa.mustanikki kirjoitti:arvailkaahan millasta kabanossia pikkusiskolle tarjoiltiin tänään meidän takapihalla...
- syrra saatana

-
- Kitisijä
Harppu, sinkku, tykkää miehistä.
Pullolliseen vauvaöljyä käytetään n. 100 vastasyntynyttä.
-
- Kitisijä
Kuis persepano?bellona kirjoitti:Harppu, sinkku, tykkää miehistä.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Seukkaan, vaihdoin vähän niinkun miestä lennossa 

AsiaaCamilla kirjoitti:Seukkaan, vaihdoin vähän niinkun miestä lennossa

-
- Kitisijä
Eihän se noin ole, pitäisi tutkiskella itseään jonkun pitkän aikaa ja miettiä onko kaikki sen arvoista?Savannah kirjoitti:AsiaaCamilla kirjoitti:Seukkaan, vaihdoin vähän niinkun miestä lennossa

Pyyhin Netikettiin..
Miettiä voi myös muna suussa, sinä senkin höpsö. Naisista on niin moneen!Niba kirjoitti:Eihän se noin ole, pitäisi tutkiskella itseään jonkun pitkän aikaa ja miettiä onko kaikki sen arvoista?Savannah kirjoitti:AsiaaCamilla kirjoitti:Seukkaan, vaihdoin vähän niinkun miestä lennossa
Kääääääkääkäkä!Geetzu kirjoitti:Miettiä voi myös muna suussa, sinä senkin höpsö. Naisista on niin moneen!Niba kirjoitti:Eihän se noin ole, pitäisi tutkiskella itseään jonkun pitkän aikaa ja miettiä onko kaikki sen arvoista?Savannah kirjoitti:
Asiaa

Soot muru vedossaGeetzu kirjoitti:Miettiä voi myös muna suussa, sinä senkin höpsö. Naisista on niin moneen!

Imussa, imussa.Tix kirjoitti:Soot muru vedossaGeetzu kirjoitti:Miettiä voi myös muna suussa, sinä senkin höpsö. Naisista on niin moneen!

Haen piristettä ankeaan elooni, oon aina parhaimmillani tekohauskana netissä. Äsken jopa naurahdin itelleni.Tix kirjoitti:Soot muru vedossa

-
- Kitisijä
Nainen. Tykkään miehistä.
Sinkku (miten alan kyllästymään tuohon sinkku-sanaan..).
Sinkku (miten alan kyllästymään tuohon sinkku-sanaan..).
-
- Kitisijä
Ei Kaakunaa?Vihtahousu kirjoitti:kinkku

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Oli aika päästää se (ja itseni) vapaaksi.Lolita kirjoitti:Ei Kaakunaa?Vihtahousu kirjoitti:kinkku
Olen mies, pidän joulukinkusta. Jääkaapissa on hirveästi erilaisia sinappeja.
Ruoka onkin tunnetusti yleisesti käytetty seksin korvike.Herra Manala kirjoitti:Olen mies, pidän joulukinkusta. Jääkaapissa on hirveästi erilaisia sinappeja.