masa kirjoitti: kuvani
No totta mooses tarkoitan kaikkien kuvia tai ainakin kaikkien niiden, jotka ovat ilmoittaneet, että eivät pidä gattacan feikkinakukuvastelusta.
Olen huolellisesti käyttänyt omistusliitettä, koska en halua hyppiä niiden naisten silmille, jotka jo feikkinakuvaketjussa ottivat kannan "kuule tee mun kuvalleni siellä peräkammarissasi ihan mitä tahdot, runkkaa sille jos se tekee sut onnelliseksi". Eiköhän jokainen täällä osaa puolustaa itseään.
masa kirjoitti:
Huomasin kyllä vastauksesi, ja huomasin myös kuinka naivin hyväuksoisesti asiaa yhä käsittelet. Ryöstö, pahoinpitely ja raiskaushahan todella ovatkin verrattavissa feikkinakukuviin. Ryöstön tapahtuessa toki uhri haluaa vastapuolelta omaisuuttaan taikaisin, mutta entä raiskauksen ja pahoipitelyn uhri? Anna mulle takas mun valkoinen silmä, sekä palauta mun neitsyys." Herra mun reiteni! Kyse on yhdestä perkeleen valokuvasta, jonka olet laittanut nettiin. Eikö nyt pitäisi hieman enemmän löytyä suhteellisuudentajua asiaan, kuin vertaukset raiskauksiin, ryöstöihin ja pahoinpitelyyn?
Taitaa se luetun ymmärtäminen taas vähän tökkiä, vai? Missasit pointtini! En toki ole verrannut feikkinakukuvan tekemistä ryöstöön tai raiskaukseen missään muussa mielessä kuin siinä, että
uhrin naiivius ei oikeuta toista toimimaan väärin. Siitähän tuossa oli kyse!
Tavallaan kyllä koen, että se, että gattaca on imuroinut kuvani netistä, on "ryöstö". Olin laittanut kuvani Kitinän galleriaan uteliaiden kanssakitisijöiden katsottavaksi ja kommentoitavaksi. En ollut tarkoittanut antaa sitä gattacan kuvankäsittelyharjoitusmateriaaliksi. Jos gattaca tieten tahtoen, vastoin nimenomaista kieltoani säilyttää kuvan tarkoitukseen, johon en halua kuvaa käytettävän, kyllä se on moraalisessa mielessä varkaus.
Voit tietysti pitää mielipiteitäni naiiveina. Olen kuitenkin perustellut ne parhaani mukaan, ja totesinkin jo ajat sitten, että me emme taida päästä tässä asiassa yksimielisyyteen. Eihän sitä aina.
Nyt ihmetyttää vain, miksi senkin jälkeen olet jatkanut noloa räksytyslinjaasi. Miksi on niin vaikea sietää sitä, että joku on kanssasi eri mieltä?