Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Zeb kirjoitti:
Mida kirjoitti:Hätäilin. Poika tuli aamupäivällä syliin ja pyysi maitoa ja sai toki
Miten vanha se teiän esikoinen on?
Vasta hitusen reilu puolitoistavuotias.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihan by the way näin total outsiderina, mut onks imettäminen aina ja kaikkien mielestä ihanaa ja upeeta ja miellyttävää? Tai paremminkin, onko ihminen jonka mielestä se on epämiellyttävää, inhottavaa ja sattuukin kaiken lisäks, niin jotenkin outo tai huono? (Itelleni nännit on niin arka asia, että puistattaa ajatuskin, ja tekis mieli huutaa ihan vaan ku ajatteleekin asiaa! Oon nähny nännipainajaisiakin koko elämäni)

Se mun kaveri vaan (joka ny muutenkin loukkaantui ja repeili aika pahasti synnytyksessä) ei tykkää yhtään niistä tissihommista ja muutenkin on tunnustanu ihan suoraan, että on ihan hajalla ku ei saa nukkua ku 2h yössä ja että 'ei tää ookkaan niin ihanaa mitä kuvitteli'.. Ja onhan se tosi sairaskin vielä.. (synnytyksestä nyt 1kk). Toisaalta ihan virkistävää että joku puhuu ääneen tommosistakin asioista, kun välillä tuntuu että asiaan kuuluis vaan julistaa jtn ääretöntä pumpulionnea ja elämän ja vauvan ihanuutta. Toisaalta taas tietenkin vähän säälittääkin. Mut se on 35v, ett ehkä se kerkis liikaa tottua itsenäisen elämän autuuteen ja luksukseen.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

irmelianneli kirjoitti:Ihan by the way näin total outsiderina, mut onks imettäminen aina ja kaikkien mielestä ihanaa ja upeeta ja miellyttävää? Tai paremminkin, onko ihminen jonka mielestä se on epämiellyttävää, inhottavaa ja sattuukin kaiken lisäks, niin jotenkin outo tai huono? (Itelleni nännit on niin arka asia, että puistattaa ajatuskin, ja tekis mieli huutaa ihan vaan ku ajatteleekin asiaa! Oon nähny nännipainajaisiakin koko elämäni)

Se mun kaveri vaan (joka ny muutenkin loukkaantui ja repeili aika pahasti synnytyksessä) ei tykkää yhtään niistä tissihommista ja muutenkin on tunnustanu ihan suoraan, että on ihan hajalla ku ei saa nukkua ku 2h yössä ja että 'ei tää ookkaan niin ihanaa mitä kuvitteli'.. Ja onhan se tosi sairaskin vielä.. (synnytyksestä nyt 1kk). Toisaalta ihan virkistävää että joku puhuu ääneen tommosistakin asioista, kun välillä tuntuu että asiaan kuuluis vaan julistaa jtn ääretöntä pumpulionnea ja elämän ja vauvan ihanuutta. Toisaalta taas tietenkin vähän säälittääkin. Mut se on 35v, ett ehkä se kerkis liikaa tottua itsenäisen elämän autuuteen ja luksukseen.
Omasta puolestani: Synnytyksen jälkeen imetys sattui useamman viikon ihan pirusti. Rinnoilla kesti aikansa tottua senkin jälkeen kun synnärillä nänneihin nousseet rakot olivat parantuneet. Sen jälkeen oli pääasiassa kivutonta, kätsyä ja mukavaa meno (mulle olis painajainen joutua pesemään pulloja, lämmittämään maitoa jne kun vaihtoehtona on ainavalmis ruoka). Hampaiden tullessa lapsen suun ph muuttui ja se pienenä nipistelynä tuntui. Lapsen ollessa reilun vuoden, en jaksanut enää yöimetyksiä alle 2h välein (vaikkakin perhepedissä nukuimme suurimman osan yöstä) ja koska arvelin, ettei nälkä ole syynä vaan tottumus, siirryttiin pitempään imuttamattomaan unipätkään öisin. Raskaaksi tultua imetys alkoi sattua ja mitä pidemmälle päästiin, sitä enemmän. Viimeaikoina enemmän kuin silloin ihan alkuun (joskaan ei ihan joka kerta).

Nännit muuten tottuvat imetykseen. Tuntoherkkyys väheni itselläni imetysaikana ihan tosi paljon ja se alkoi palautua vasta kun raskaushormonit alkoivat herätellä. Luultavasti palautuu imetysten loputtua ilman raskauttakin.

Imetyksen miellyttävyyteen vaikuttaa ihan hirveän moni asia. Omista asenteista ja valmiudesta heittäytyä symbioosiin pienen vauvan kanssa aina imuotteen kautta fyysisiin ominaisuuksiin asti. En ainakaan minä voi sanoa, että sellainen ihminen, joka ei imetyksestä pidä, olisi jotenkin huono. Olen yllätyksekseni jopa kuullut äideistä, jotka kokevat imetyksen ahdistavaksi ja epämiellyttäväksi, että silti ovat laittaneet lapsen edun edelle ja jaksaneet täysimettää 6kk ja ainakin vuoden ikään sen jälkeen. Mutta sellaisessa on riskinsä, että suhde lapseen muutoin häiriytyy ja se tekee enemmän hallaa lapsen kehitykselle kuin altistua lehmänmaidolle. Jokaisen pitää tässä asiassa etsiä se omalle perheelle sopiva ratkaisu punniten kaikkien osallisten plussat ja miinukset asiassa. Ainoastaan tosi typerät syyt olla imettämättä, kuten "tissit lässähtää" tai "pitää päästä tuulettumaan (=ryyppäämään)" saavat näkemään punaista ihan vain sen pienen lapsen puolesta. Ja sekin, että etenkin ensisynnyttäjän voi olla mahdotonta saada asianmukaista, riittävää ja kattavaa imetystietoa ja -tukea, jos ei tiedä mistä etsiä, mutta siinä ärsyttää erityisesti neuvolan osuus.

Kyllä minua nyt jo nyppii hieman edessä oleva reilu puolivuotinen, jonka tulen olemaan tiukasti pikkuisessa kiinni, mutta teen sen, koska se on lapsen kehitykselle ja hyvinvoinnille paljon tärkeämpää, kuin minun vähäpätöisemmät tarpeeni. Katsotaan paljonko se aiheuttaa valitusta sitten aikanaan. Kunhan ei olis koliikkia tai allergioita ja imetys sujuisi.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mida kirjoitti:Vasta hitusen reilu puolitoistavuotias.
Ai niinkö pieni se vielä olikin. Tuli vaan mieleen et muistelin sun joskus uhanneen imettää hyvinkin pitkään.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Zeb kirjoitti:
Mida kirjoitti:Vasta hitusen reilu puolitoistavuotias.
Ai niinkö pieni se vielä olikin. Tuli vaan mieleen et muistelin sun joskus uhanneen imettää hyvinkin pitkään.
Juu :-) Ei vaan ole pelkästään minusta kiinni. Taas vaan heräs uudelleen pien toivonkipinä, että jos vaikka tandemiin päästäs keväällä, kun maitoilu ei pojalta ollutkaan vielä unohtunut. Saas nähdä miten seuraavan lapsen kanssa käy, kun tarkoitus ei ole moneen vuoteen tyrehdyttää maidontuotantoa uudella raskaudella. Tämäkin varmaan imuttelisi yhä paaaaaaaljon useammin jos maitoa tulisi.
bedlam

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bedlam »



Kuka tunnustaa omakseen?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Niin, päiväsi ovat erilaiset. KUMMOINEN päev tänäpän?

Hieman kummaksuttaa mikä asento vois olla mahdollinen tuossa temppuiluasiassa.Ei ainaskaan päällä? Eikö mies pelkää POKSAUSTA?

Nyt on 18 päivä siis. Onko isiukko saanut syntymäpäivälahjaa, tai näyttääkö siltä eli tapahtuuko POKS?
Tänään on hyvä päivä, päivä älyn, ymmärryksen... tänään on hyvä päivä, tehdä loppuun työ..
Aamulla ku raksun herättelin kera kakkujen ja lahjusten tuumasi ekana, että: "Ei se sitte syntyny mun synttäripäivänä". Todettiin sitte, että sitä synttäriä on kulunu se 9 tuntia ja 15 jäljellä. Katsotaan rauhassa. Hiljaa hyvä tulee.
Heräsin taas kuudelta kuulostelemaan sisälläni olevaa metakkaa... puoliltapäivin parin tunnin päikkärit. Nyt on nukuttu niin, että oisin kaikin puolin valmis synnyttään. Suihkussakin kävin äsken ja koetin maanitella, että "Tulehan nyt jo ulos sieltä, niin saat ruokaa...". Tais mennä kuuroille korville. Noh, lapsivesiä odotellessa...

Ja temppuilusta: kyllä siinä päälläkin voi olla eikä tuo Mies enää tunnu pelkäävän mitään. Kumman lunkisti näyttää ottavan. Jos tuo pelkäis, hätäilis ja hermoilis liikoja, en laskisi synnytyssaliin mukaan.
Vai ei raksaus pelkää mitään? Ehkä hän on jautahermoinen. On tuntunut siltä autokolarineen kaikkineen. Onhan se itselleen hyvä ominaisuus. Ja siis myös sopivassa määrin toiselle, ellei hullunrohkea ole!

Ei sitten tullut POKSAHDUSTA POKSIS eikä lirilari lapsivettäkään? Vai mikä on tilanne nyt tänäpän?
No ei kai lapsivesi...sittenhän olisit jo kait lapsellinen!!

Temppujen teosta päällä kyllä HUNTEERAAN, vaikka en ookaan Turuust! Eikö silloin nyt sentään niinq oo aikas paha poksusvaara tai muunlainen haitta?

Kyllä tässä Kitinässä on paljon yleisivistävää juttua. En aavistanut itseasiassa ollenkaan suuremmin mitä vaikeuksia naisella voisi olla vauvan kanssa. Viittaan tuohon imettämiseen, jolloin nännit ovat arat, ja josko ne ovat joillain koko ajan arat?
Se oli ylläri mulle!
Mutta eikös se sitten myös miehen ja naisen seksiin tee melkoisen rajallisuuden jos vaimon tai rakastajattaren rinnat ovat arat tai nännit eikä niihen voisi koskea/imeä????
Eikö rinnat nyt ole aviomiehille tosi tärkeä ja jos niihin ei voi koskea tai hyväillä, eiks se oo ihan "mahootonta"...

No, tissimies iski jälleen. Tai tuli nyt vain mieleeni. Onhan ne niin vaikuttavia nupuista jättiläismeloneihin.

NO OLETKO sä Mustis vieläkin ihan COOL 8) vauvukan tulon edellä, vai onko jännitystä iskenyt enemmän?
Eipä silti, en halua sitä tuoda esille, kysyn vain! Tottahan se poksahdus hyvin mennee tässä yhteiskunnassa hyvissä sairaanhoitovoimissa!
Onnea taas etukäteen, Mustis!

SA
Ammatti: Kitinäpersoona
Viimeksi muokannut Stadinarska, 20.12.2007 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kerran yritin katsoa tuon videon, mutta tuli niin paha olla toisen puolesta, etten varmaan puoliväliin päässyt. Lapsella kovin kurja olo ja vanhemmat vain naureskelevat, idiootit, eivätkä ota vakavasti.

Niin väärin pientä kohtaan.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Enpä uskalla katsoa siis videota.

Mua niin vituttaa kun uhkaan taas kadottaa vähäisetkin unirytmini. Ei väsytä niin yhtään, ei huvita huvita huvita mennä pyörimään sänkyyn. Pahoillaan oleva mies on kummallisen kaunis sikeässä unessaan, tekee kipeetä. Tyttö ei halunnut yöpissailun jälkeen äitiä viereensä koska "äiti kuossaa liikaa" - räyh! Poika vaan nukkuu ja nukkuu, tänään heränny oikeastaan vaan tissille. Midan imetys-tekstien jälkeen tuntuu paskalta kirjoittaa päässä pinnalla poppaava fiilis:

Imetys on suurimmaks osaks perseestä.

Tietenkin tämä on ainoa paikka, jossa lauseen kirjotan, lupaan. Ja täysimetän vähintään seuraavat 4kk. Vähän, mutta enemmän kuin ennen. Onpa surkea surkea luuserimama-olo. Joulukuiset yöt on aina olleet pahoja, sinkkuna ei ehkä kuitenkaan ihan näin pahoja, weird... Niskat jumissa, joinain hetkinä ne niin kaipaa elämää vailla mitään velvollisuuksia ja paineita. Sellasta elämää, jota vielä 18-kesäsenä veikkasin viettäväni 7 vuotta myöhemminkin.

Puuh. Still - gotta luv it. :h:
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Muutaman tunnin harkitsemisen ja etenkin tunnustelujen jälkeen tämän torstain ajatus on:

Tissiä lutkuttava hassunhajuinen pieni vauva on parasta mitä on.
(Jopa siis se pienen ruokkiminen on muuta kuin perseestä!)

Onks mustis läjässä?
bedlam

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetz kirjoitti:Enpä uskalla katsoa siis videota.
Pentu kiroilee perrrrkelettä ja vittusaatanaa auton takapenkillä kun ei pääse vielä kotiin. Ei sen suurempaa rääkkäystä.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

bedlam kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Enpä uskalla katsoa siis videota.
Pentu kiroilee perrrrkelettä ja vittusaatanaa auton takapenkillä kun ei pääse vielä kotiin. Ei sen suurempaa rääkkäystä.
No se on sit mun.
Bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä voisin haluta lisää lapsia, mutta en niin kovin välttämättä parisuhdetta. Onko mulla ongelma?
Duckzilla

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Mä voisin haluta lisää lapsia
Aikaisemmin sanoit että voimasi ovat ihan lopussa. :? Nyt ovat akut saaneet sitten vähän latautua?
Bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä voisin haluta lisää lapsia
Aikaisemmin sanoit että voimasi ovat ihan lopussa. :? Nyt ovat akut saaneet sitten vähän latautua?
Niistä voimien viejistä ( =lapsista) saa myös takaisin päin voimaa :)
Ehkä tämä muutto ynnä muu vähän auttoi asiaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Mä voisin haluta lisää lapsia, mutta en niin kovin välttämättä parisuhdetta. Onko mulla ongelma?
ITseksikkyysonkelma on sulla. Millä sivunikillä muuten huastelit kun ei Blissiä näkyynyt? Tergut sulle Arskalta eli miulta jokha tapauksesha ja JOULUI KAUNII!!


MUTTA TOSIAAN mitä Geetzunenkin sanoi...Onko Mustis vielä kasassa?
Eisunkaan vaan Poks poks poksista? ja pruuts?

SA
SAngen kalainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun maha on kahdessa viikossa kasvanut hullun paljon :shock:

Hassuttaa huomata että ihmiset tuijottaa, onneksi ei naamaa, vaan mahaa. Näkeekö siitä läpi?

Eilen 5h shoppailureissulla äiti istutti mut melkein tunniksi alas suppareiden takia. Sattui niin maan perkuleesti eikä saanut askelta toisen eteen kunnolla.. Tänään taas pari kertaa vihlaissut ikävästi, yritän minimoida rasituksen. Nimim. töissä seuraavat 6 päivää YKSIN.

rv 16+4
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Auts Elppa. Nyt sä perkele lepäät.

Lueskelin tos vanhoja tekstejäni, ei mitään kipuisia suppareita ennen puoltaväliä... Ja silti jännitin niin helkkaristi. Sinä siellä kuule tonttu relaat, pyydät miehen jelppaamaan elukoiden kanssa. :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:Auts Elppa. Nyt sä perkele lepäät.

Lueskelin tos vanhoja tekstejäni, ei mitään kipuisia suppareita ennen puoltaväliä... Ja silti jännitin niin helkkaristi. Sinä siellä kuule tonttu relaat, pyydät miehen jelppaamaan elukoiden kanssa. :]
Heh :D
Ei toi eläintenhoito raskasta ole, onneksi.. se on toi imurointi ja luuttuaminen joka on raskaampaa. Kotona on onneksi vain reilut 60 neliötä, täällä 300. Enköhän mä tässä koneella tule joulun ajan olemaan aika paljon ;)

ps. enkä tosiaan viitsi sairauslomaa hakea ellei suppareita ala olemaan kokoajan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Elppis kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Auts Elppa. Nyt sä perkele lepäät.

Lueskelin tos vanhoja tekstejäni, ei mitään kipuisia suppareita ennen puoltaväliä... Ja silti jännitin niin helkkaristi. Sinä siellä kuule tonttu relaat, pyydät miehen jelppaamaan elukoiden kanssa. :]
Heh :D
Ei toi eläintenhoito raskasta ole, onneksi.. se on toi imurointi ja luuttuaminen joka on raskaampaa. Kotona on onneksi vain reilut 60 neliötä, täällä 300. Enköhän mä tässä koneella tule joulun ajan olemaan aika paljon ;)

ps. enkä tosiaan viitsi sairauslomaa hakea ellei suppareita ala olemaan kokoajan.
Mä kyllä huolestuisin jos ne on kipeitä, vaikka oliskin harvassa. Kipeissä kun yleensä on enemmän voimaa ja ne saattaa kohdunsuutakin avata helpommin. Vaikka kyllähän sitä toisinaan kivuttomatkin tekee. Pääsetkö tsekkauttaan kohdunsuun tilannetta? Tai osaatko ite? Tietäs sit todella onko tarvetta huolestuilla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mida kirjoitti:Pääsetkö tsekkauttaan kohdunsuun tilannetta? Tai osaatko ite? Tietäs sit todella onko tarvetta huolestuilla.
Ite? Miten se hoituu?!
Jos tää tästä menee huonompaan suuntaan tai alkaa tihenemään/kipuilemaan kovemmin, niin marssin naistenklinikan päivystykseen. Kiitos tuesta :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Jos tää tästä menee huonompaan suuntaan tai alkaa tihenemään/kipuilemaan kovemmin, niin marssin naistenklinikan päivystykseen.
[horror] Vastaavantapaisessa tilanteessa marssin Kättärin polille, odotin 2 tuntia vain saadakseni siirron (sirralla) Meilahteen. Siellä sitten odottelin ultraan pääsyä KUUSI vitun tuntia. Kannattaa mennä klo 14 jälkeen iltapäivällä tai vaikkapa viikonloppuna :wink: [/horror]

Olin kotona noin klo 23...
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Elppis kirjoitti:
Mida kirjoitti:Pääsetkö tsekkauttaan kohdunsuun tilannetta? Tai osaatko ite? Tietäs sit todella onko tarvetta huolestuilla.
Ite? Miten se hoituu?!
Jos tää tästä menee huonompaan suuntaan tai alkaa tihenemään/kipuilemaan kovemmin, niin marssin naistenklinikan päivystykseen. Kiitos tuesta :)
No sormet pimppaan! Mut jos ei oo ikänä harrastellut kohdunsuun tunnustelua aiemmin, niin ei sitä itse välttämättä osaa sanoa mitään ja kokemattomista sormista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Ite alotin jo raskautta yritellessä (se oli sitten SE keino, jolla selvis koska parhaiten tärppää ja heti naps vaan raskaaksi) ja tunnustelen tässä raskauden edetessä säännöllisesti varovasti itse, jotta voin synnytyksen lähestyessä tarkistaa itse mm. sen, voiko vielä mennä uimaan tai onko harjoitussupistuksilla liikaa tehoa (onko kohdunsuu alkanut aueta) ja ehkä varmistaa synnytyksen käynnistymisenkin. Mahdollisesti myös hoitaa synnytyksen aikaiset tsekkaukset itse, jos ei malta olla ilman tilannetietoa.

Tätä ei kyllä varmaan neuvolassa suositeltaisi kuitenkaan :lol:

Pidän peukkuja, että helpottaa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ai tällainen ihana mammailuketju :)
Onnittelut kaikille raskaana oleville sekä lapsia saaneille. Oma tyty nyt 9 kk ja pakko sanoa, että hän on välillä tosi rasittava. Toki on hän myös ihana ja iloinen veijari, mutta aina ei äiti ihan jaksaisi. Nyt vauva sentään jo nukkuu yöt, mutta virtaa riittääkin sitten päivällä siitä edestä. Imetän vielä päivisin ihan lapsen iloksi, itse olisin valmis jo lopettamaan. Se nyt tuntuu kuitenkin vielä olevan vauvalle sellainen oma ihana rauhoittumishetki, joten jatketaan nyt päivä kerrallaan. Mitään halua ei uuteen raskauteen tässä vaiheessa ole. En varmaan milloinkaan ole ollut yhtä huolellinen ehkäisyn kanssa kuin nyt. En kaipaa raskauden tuomaa väsymystä, pahoinvointia enkä neuvolaa ja ultria. Minulle taitaa riittää ihan nämä kaksi lasta. Mies kyllä haluaisi vielä kolmannen ja siitä on ehditty jo aika monta riitaa käydä. Mies ei vaan tajua, miten inhoan raskaana olemista ja synnyttymistä sekä pelkään sikiön terveyden puolesta. Näin on ollut molemmilla kerroilla. Nyt on hyvä näin. Haluan jo suuntautua takaisin töihin ja ihmisten pariin.

Bedlamin klipistä vielä, että jokin hätä tuolla pojalla oli. Jotain väsymystä tai koti-ikävää tai jotain. Ja mutsi nauraa lapselleen vieressä ja laittaa vielä nettiin toistenkin naurettavaksi, jee jee.
Äiti ei tiedä
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei vieläkään, mutta kaukana ei voi olla...
on tää kroppa sen verran koetuksella ollu.
Ja syntyvälle pienelle ihan vaan tiedoksi, että ei oo sitte mamman syy, jos syntyy jouluaattona. Kolme viikkoa sitte sanottu ekan kerran, että saa tulla sitten kun on tullakseen ja voi syntyä ihan milloin vain. Että tää keissi on nyt sitte niiQ herran haltuun...
Mut jos se perkule ei tuol kohdus sen vertaa kalentereja kato tai haluis jo nyt pukin nähä, ni kai sille sitte pitää pitää erikseen isompia nimpparijuhlia, jos ei liiemmin synttäreitä juhlittais?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma