Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Manaaja

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:^:shock:

Enpä itse havainnut ketjussa sen enempää ruikutusta kuin sääliäkään.
Rollo yrittänee sanoa että hän on pärjännyt hienosti hengissä vähemmällä ruikuttamisella vaikka kärsii paljon pahemmasta masennuksesta ja pettymyksestä elämäntilanteeseensa Daveen verrattuna.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Rollo yrittänee sanoa että hän on pärjännyt hienosti hengissä vähemmällä ruikuttamisella vaikka kärsii paljon pahemmasta masennuksesta ja pettymyksestä elämäntilanteeseensa Daveen verrattuna.
Ymmärrettävää sinänsä, ja heijastaa juuri sitä kovaa ja kylmäkiskoista elämänasennetta, johon moni meistä on syystä tai toisesta kasvanut, ja joka on omiaan lisäämään masentumisalttiutta. Rollon jos kenen kannattaisi olla armeliaampi ennen kaikkea itselleen, ja siinä sivussa sitten muillekin, kuten tässä Davelle.

Asioista puhuminen on kuitenkin tervehenkistä ja parantaa tilannetta todennäköisemmin kuin suomalaiskansallisen selviytyjä-meiningin mukainen kaiken pitäminen sisällään. Avautuminen ja avoimesti murtuneena esiintyminen ei ole heikkoutta, vaan yksi niistä ihmiselle kaikkein vaikeimmista teoista. Kun siihen pystyy, on mahdollisuus saada palautteesta vielä jotain irtikin, ja päästä elämässä eteenpäin. Jos pystyy vain sättimään muiden avautumisia (mikä on toki näissä piireissä se tavallisin oletusvaihtoehto), ennuste lienee aika tavalla huonompi. Mut toivon mukaan tuo ei koske Rolloa ja kohdalle sattui vain jokin niistä huonommista hetkistä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja huima »

EveryWoman kirjoitti: Jos pystyy vain sättimään muiden avautumisia (mikä on toki näissä piireissä se tavallisin oletusvaihtoehto), ennuste lienee aika tavalla huonompi. Mut toivon mukaan tuo ei koske Rolloa ja kohdalle sattui vain jokin niistä huonommista hetkistä.
Rollo kai esitti vain analyysiaan kokemastaan omasta palautteestaan palstalla, kun esittäessään kuudetta osaa Nuoren Wertherin kärsimyksistä jatkuvaa suhde-elämän epätoivoa kommentoitiin jo dissaten ja kannustaen ottamaan itseään niskasta kiinni, eikä vain ruikuttamaan. Performanssitaidetta.
NuoriD

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Minä henk. koht. en loukkaantunut RT:n kommentista. Ymmärrän sen, koska olen joskus suhtautunut pisteliäästi hänen viesteihinsä.

Eilen oli ihan mukava päivä. Leikkasin sen nurtsinkin ja yritin houkutella vaimoa lähtemään katsomaan Sex and the city 2:sta, mutta flunssan takia ei halunnut lähteä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

NuoriD kirjoitti:Leikkasin sen nurtsinkin ja yritin houkutella vaimoa lähtemään katsomaan Sex and the city 2:sta, mutta flunssan takia ei halunnut lähteä.
Aika ihku. :h:
elco

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: yritin houkutella vaimoa lähtemään katsomaan Sex and the city 2:sta, mutta flunssan takia ei halunnut lähteä.
Vaimosi tuskin edes ymmärtää aviomiehensä uhrautumisen ja omistautumisen määrää.
NuoriD

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: yritin houkutella vaimoa lähtemään katsomaan Sex and the city 2:sta, mutta flunssan takia ei halunnut lähteä.
Vaimosi tuskin edes ymmärtää aviomiehensä uhrautumisen ja omistautumisen määrää.
Odotan jo ensi isäinpäiväksi kutsua Linnaan kunniamerkkien jakoon.
Manaaja

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon järjestänyt itelleni hirveästi tekemistä, mut mikään tekeminen ei oo sellasta zekzuaalizta. Mikä neuvoksi?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Oman käden oikeus!
Manaaja

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Booring!
Bhven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Oon ollu ihan paskana aamusta lähtien ja masennuin vakavasti, kun luin että polkupyörällä ei saa kuljettaa lipputankoa. :cry:
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

Kuinkakohan nopeasti annoksen pienentäminen alkaa vaikuttaa mielialaan, täällä on koko ajan about tippa linssissä, oonko mä muuten vain sekaisin, vai onko se normaali, että pari päivää annoksen pienentämisen jälkeen tulee näitä oireita?
NuoriD

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mitä olet pudotellut ja paljonko?
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Mitä olet pudotellut ja paljonko?
10 mg -> 5 mg
Mä oon tavallisesti helposti addiktoituvaa sorttia, mulla tulee vieroitusoireet, kummaa puutumista ja päänsärkyä ja pahaaoloa, jos oon unohtanut edes päiväksi ottaa lääkkeen.
NuoriD

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mitä olet pudotellut ja paljonko?
10 mg -> 5 mg
Mä oon tavallisesti helposti addiktoituvaa sorttia, mulla tulee vieroitusoireet, kummaa puutumista ja päänsärkyä ja pahaaoloa, jos oon unohtanut edes päiväksi ottaa lääkkeen.
Cipralexista? Onhan tuo tietysti 50%:n pudotus. Saattaahan se olla lääkkeen pudotuksesta johtuvaa. Kokeile ottaa 7,5mg muutama viikko ja sitten vasta 5mg:aan, jos vointi sallii.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Cipralexista? Onhan tuo tietysti 50%:n pudotus. Saattaahan se olla lääkkeen pudotuksesta johtuvaa. Kokeile ottaa 7,5mg muutama viikko ja sitten vasta 5mg:aan, jos vointi sallii.
Juu Cipralex.
Psykiatri neuvoi lopettamaan noin, mutta joo mä kans hieman oudoksun noin radikaalia tiputusta. Mä oon vaan ihan raivona nyt koko ajan. Ihan vitun pahalla päällä.. tai sitten meinaan itkeä. Kivaa.
Pitää yrittää pienentää vielä noita puolikkaita. 10mg on jo itsestään niin pieni, että siitä puolikkaasti on aikas vaikea ottaa enää puolta.
Mä katson mikä olo on huomenna, ja jos edelleen oon kuin perseeseen ammutti karhu, niin otan sen 7,5mg.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

Yksi hysteerinen kohtaus takana, jonka takia oli viittä vaille jättämässä avopuolison, nyt on enää jäljellä omituista puutumista käsissä (erilaista, kuin välilevytyrän aiheuttama puutuminen). Pientä hermostuneisuuttaa ja levotttomuutta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:Yksi hysteerinen kohtaus takana, jonka takia oli viittä vaille jättämässä avopuolison, nyt on enää jäljellä omituista puutumista käsissä (erilaista, kuin välilevytyrän aiheuttama puutuminen). Pientä hermostuneisuuttaa ja levotttomuutta.
Käsien puutuminen voi johtua hyperventilaatiosta, tai jännityksen aiheuttamasta hengityksen pidätyksestä / itkemisestä. :h: Jaksui.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No, ainakin tiedät mistä "skitsoilu" johtuu, ehkä se auttaa kestämään(vrt. PMS). Tsemiä, toivottavasti helpottaa mahd pian..
Prepare for the worstest.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Käsien puutuminen voi johtua hyperventilaatiosta, tai jännityksen aiheuttamasta hengityksen pidätyksestä / itkemisestä. :h: Jaksui.
Siis.. tää on normaali tunne, kun esimerkiksi olen unohtanut ottaa lääkkeet vuorokaudeksi tms, niin nyt tulee samanlaista.

Avokki vaan nauroi mulle, kun kerroin jättäneeni sen tänään :D

kiitos nowa ja elppis :h:
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

nyt mun aivot lähti erisuuntaan.. omituista
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

Voi ilo, vieroitusoireita ei tunnu olevan enää niin paljon, omituisen voimakkaita unia kyllä on ollut, tavallisesti kun unet unohtuvat.. mutta nyt kaikki yksityiskohdat ovat edelleen selkeinä mielessä. Kivoja unia itseasiassa, varsin viihdyttäviä, pääsisipä jo nukkumaan.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

Pääsipäs tipahtamaan..

Ihan kuin joku iskisi jääpiikillä tms kallon sisälle, särky leviää kallon sisältä joka paikkaan.. .silmiin, päänsisällä tuntuu metalliselta ja ihan kuon siellä vuotaisi verta. Plus.. silmät ovat saatanan kipeät muutenkin, valonherkät.
Ja alkoi muutenkin särkeä joka paikkaan sisälle, mielenkiintoista.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saatat olla raskaana, tee testi.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

^ enpä usko, menkat alkoi juuri