Marinin hallitus 2019
-
- Kitisijä
Re: Marinin hallitus 2019
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Todellakin. Tämä lienee se moralistinen näkökulma puhtaimmillaan. Silmäilin tosin vähän huolimattomasti. Kai tässä muistettiin mainita, että Marin on pienen lapsen äiti?James Potkukelkka kirjoitti: 19.08.2022 10:21 https://www.seiska.fi/Kotimaa/Uusi-shok ... n-syleissa
Tähän voi ottaa monia tulokulmia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^
Laitetaas tähän nyt omat moraaliset teesit:
1. Työpäivää edeltävän yönä voi bilettää pilkkuun asti, kunhan on skarppina duunissa klo 8.30 ja tekee normipäivän. Toteuttajat toteuttaa. Itse en ole kyennyt tuohon enää yli 10 vuoteen. EDIT: toimarit ja muut ylimmät johtajat ovat siis päivystämässä 24/7. Pitää olla siinä kunnossa, että kun puhelin soi, niin on kohtuullisessa ajassa järjissään palsussa. Erilliset lomat sitten erikseen, niissä sallitaan pitempi vasteaika.
2. Huumeet kannattaisi dekriminalisoida. Käyttöä on turha moralisoida, jos itse tienaamillaan rahoilla ne ostaa. Olisi kuitenkin todella kaksinaamaista bilettää huumejengissä samaan aikaan kun käy valtion johtajana tiukkaa huumesotaa.
3. Tehtävissä voidaan vaatia ammattitaidon osoituksena erilaisia käyttäytymisnormeja myös vapaa-ajalla. Jos ammatin vaatimukset tuntuvat liian kovilta, niin kannattaa muodikaasti "downsiftata".
4. Yksityisiä kuvia ja videoita levittävät ovat mulkkuja, mutta mulkkuja maailmassa piisaa. Kannattaa valita seuransa eikä syyttää muita.
5. Vieraiden sylissä kiehnääminen on ihan ok, jos se on kohteelle ja puolisollekin ok. Toki on hyvä silloin julkisesti kannattaa samoja normeja kaikille sukupuoleen katsomatta.
6. Tanssityylit ovat vapaita. Toivottavasti myös setämiehen muuveja arvostetaan.
Laitetaas tähän nyt omat moraaliset teesit:
1. Työpäivää edeltävän yönä voi bilettää pilkkuun asti, kunhan on skarppina duunissa klo 8.30 ja tekee normipäivän. Toteuttajat toteuttaa. Itse en ole kyennyt tuohon enää yli 10 vuoteen. EDIT: toimarit ja muut ylimmät johtajat ovat siis päivystämässä 24/7. Pitää olla siinä kunnossa, että kun puhelin soi, niin on kohtuullisessa ajassa järjissään palsussa. Erilliset lomat sitten erikseen, niissä sallitaan pitempi vasteaika.
2. Huumeet kannattaisi dekriminalisoida. Käyttöä on turha moralisoida, jos itse tienaamillaan rahoilla ne ostaa. Olisi kuitenkin todella kaksinaamaista bilettää huumejengissä samaan aikaan kun käy valtion johtajana tiukkaa huumesotaa.
3. Tehtävissä voidaan vaatia ammattitaidon osoituksena erilaisia käyttäytymisnormeja myös vapaa-ajalla. Jos ammatin vaatimukset tuntuvat liian kovilta, niin kannattaa muodikaasti "downsiftata".
4. Yksityisiä kuvia ja videoita levittävät ovat mulkkuja, mutta mulkkuja maailmassa piisaa. Kannattaa valita seuransa eikä syyttää muita.
5. Vieraiden sylissä kiehnääminen on ihan ok, jos se on kohteelle ja puolisollekin ok. Toki on hyvä silloin julkisesti kannattaa samoja normeja kaikille sukupuoleen katsomatta.
6. Tanssityylit ovat vapaita. Toivottavasti myös setämiehen muuveja arvostetaan.
-
- Kitisijä
Näen jo kuinka Sanna kertoo juoneensa illan aikana kuusi sidukkaa. Tähän joku toimittaja tarttuu ja toteaa, että koska Sanna painaa ehkä 30kg eikä edes kastu suihkussa, niin tuollaiselle kuusi sidukkaa on kuolemaksi.James Potkukelkka kirjoitti: 19.08.2022 10:11 ^Yleensä luotettavana lähteenä pidetyn Seiskan mukaan oli pönttö himmeänä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
En ole jaksanut sen enempää kiinnostua skandaali-Sannan touhuista enää kun hommat kusee kuitenkin, mutta olikos tuossa sen fotarikaverin tili häkätty vai oliko vain tollosti jakanut videot?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^ Se oli ilmeisesti joku jokunen viikko aiemmin Ruisrockissa tavattu tyyppi. Luotettavan oloinen oli ollut kuitenkin. Melkein kuin Sarmaste.
Mikä sitten oli syy vuotoon? Mene ja tiedä. Ajattelemattomuus, halu vahingoittaa ja raha ovat hyvät kandit. Pidän Venäjän operaatiotakin täysin mahdollisuuksien rajoissa olevana. "Tässä käteisenä 10.000€ saat 50.000€ kun olet pistänyt ne videot julkisiksi". Uuden hahmon huomaaminen pääministerin bileremmissä olisi ollut varsin helppoa.
Mikä sitten oli syy vuotoon? Mene ja tiedä. Ajattelemattomuus, halu vahingoittaa ja raha ovat hyvät kandit. Pidän Venäjän operaatiotakin täysin mahdollisuuksien rajoissa olevana. "Tässä käteisenä 10.000€ saat 50.000€ kun olet pistänyt ne videot julkisiksi". Uuden hahmon huomaaminen pääministerin bileremmissä olisi ollut varsin helppoa.
-
- Kitisijä
Tilille oli pääsy kait n 50:llä ihmisellä. Se on jo niin iso määrä, että en yhtään ihmettele, että vuosivat.Bluntly kirjoitti: 19.08.2022 10:33 En ole jaksanut sen enempää kiinnostua skandaali-Sannan touhuista enää kun hommat kusee kuitenkin, mutta olikos tuossa sen fotarikaverin tili häkätty vai oliko vain tollosti jakanut videot?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Kuulostaa siltä Sannalta, jonka olemme oppineet tuntemaan valtioneuvostossa.sivustahuutaja kirjoitti: 19.08.2022 10:39 ^ Se oli ilmeisesti joku jokunen viikko aiemmin Ruisrockissa tavattu tyyppi. Luotettavan oloinen oli ollut kuitenkin. Melkein kuin Sarmaste.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Näin on marjat. Tällä hallituskaudella on tullut selväksi ettei pääministeriä tarvita mihinkkän. Kaikki valta presidentille.sivustahuutaja kirjoitti: 19.08.2022 10:02 On tässä keississä sentään kultainen reunus. Mitään turvallisuusuhkaa ei ollut olemassa. Jos Sannan kalsarit olisi myrkytetty jauhobileissä, niin Suomi ei olisi menettänyt rahtuakaan toimintakyvystään.
Me and my fellow Gray Men had a Gray Pride parade. Nobody noticed.
-
- Kitisijä
^ Minusta Sannalle voisi maksaa loppuelämän pääministerin palkkaa, jos lähtisi heti menemään. Tulisi halvaksi.
-
- Kitisijä
Torstai:
- Kuluuko mun lomat siis viikonloppuna!?
- Kyllä. Teillä on merkitty kesälomaa 5.-7.8.2022
- Uittu!? Mähän tartteen lomapäiviä sinne kevättälven jauhoretkelle!? Perutaan hei noi lomat, niin säästyy lomapäivät.
Perjantai:
- Scholz haluaisi keskustella...
- Talk to the hand! Meikä on irti! Viikonloppu!
- Kuluuko mun lomat siis viikonloppuna!?
- Kyllä. Teillä on merkitty kesälomaa 5.-7.8.2022
- Uittu!? Mähän tartteen lomapäiviä sinne kevättälven jauhoretkelle!? Perutaan hei noi lomat, niin säästyy lomapäivät.
Perjantai:
- Scholz haluaisi keskustella...
- Talk to the hand! Meikä on irti! Viikonloppu!
-
- Kitisijä
Treffit Olavi Uusivirran kanssa
-
- Kitisijä
^ Huumetestin lisäksi isyystesti paikallaan
EDIT: Adolf Hitlerilläkin oli avioliiton ulkopuolinen suhde!
EDIT: Adolf Hitlerilläkin oli avioliiton ulkopuolinen suhde!
-
- Kitisijä
Kyllä e torstai varmaan meni näin:
- Onks mitää tärkeet? Oon lomalla viikonlopun.
- No, kohtetun valmiuden tilassa ollaan, mutta jos jotain akuuttia tulee Naton suuntaan, niin Saarikko toimii sijaisenanne.
- Se possu ei hoida mitään Nato-hommia! Perukaa mun lomat, jos jotain tulee, niin mä hoidan.
- Onks mitää tärkeet? Oon lomalla viikonlopun.
- No, kohtetun valmiuden tilassa ollaan, mutta jos jotain akuuttia tulee Naton suuntaan, niin Saarikko toimii sijaisenanne.
- Se possu ei hoida mitään Nato-hommia! Perukaa mun lomat, jos jotain tulee, niin mä hoidan.
-
- Kitisijä
Onks tää vielä voimassa?
James Potkukelkka kirjoitti: 18.08.2022 10:19 Tanssiminen ja bilettäminen ei merkitse mitään, mutta aika kiistattomasti videolla näkyy 3 viivaa. Toki voi olla, että olivat intoutuneet leipomaan illanvietossa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Edelleen se savuava ase puuttuu. Kaivakaa, kaivakaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Sanna on niin nopea, että setämies ei pysy perässä.urpiainen kirjoitti: 19.08.2022 15:04Onks tää vielä voimassa?
James Potkukelkka kirjoitti: 18.08.2022 10:19 Tanssiminen ja bilettäminen ei merkitse mitään, mutta aika kiistattomasti videolla näkyy 3 viivaa. Toki voi olla, että olivat intoutuneet leipomaan illanvietossa.
-
- Kitisijä
Joo, se vetelee yhtenä viivana.James Potkukelkka kirjoitti: 19.08.2022 16:04Sanna on niin nopea, että setämies ei pysy perässä.urpiainen kirjoitti: 19.08.2022 15:04Onks tää vielä voimassa?
-
- Kitisijä
Se ei ole setämies, joka ei viivan perässä pysy
-
- Kitisijä
Mitäs ylle tuumaa Sannan huumetestistä, jos kävi verikokeessa eikä hiustestissä?
-
- Kitisijä
Nyt saa äänestää.
Me and my fellow Gray Men had a Gray Pride parade. Nobody noticed.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kommentoidaan pressanvaaleja tähän ketjuun. Aaltola vaikuttaa aloittaneen kampanjoinnin tai ainakin testikampanjan. Häneltä on tullut paljon ulostuloja liittyen korruptioon ja virkanimityksiin. Tuo on hyvä tapa erottautua sitoutumattomana nykypolitiikan ulkopuolisena ehdokkaana. Suota vaan kuivaamaan!
-
- Kitisijä
Joo. Ajattelin, että jonkun poliittisesti kokemattoman, eduskunnan alaisessa tutkimuslaitoksessa uransa tehneen tutkijan ehdokkuus ei voisi olla realistinen, mutta ehkä olen väärässä. Sitä paitsi se kalastaa koko konservatiivioikeiston vesillä:sivustahuutaja kirjoitti: 22.08.2022 15:58 Kommentoidaan pressanvaaleja tähän ketjuun. Aaltola vaikuttaa aloittaneen kampanjoinnin tai ainakin testikampanjan. Häneltä on tullut paljon ulostuloja liittyen korruptioon ja virkanimityksiin. Tuo on hyvä tapa erottautua sitoutumattomana nykypolitiikan ulkopuolisena ehdokkaana. Suota vaan kuivaamaan!

-
- Kitisijä
Aika HC aiheita näyttää käsittelevän. Luulin, että Iken jälkeen kukaan ei enää uskaltaisi puhua puutarhan hoitamisen tärkeydestä.