Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Kai Nalo

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti:^Jos ymmärsin oikein niin tuon saa ilman isofixiakin selkä menosuuntaan? Ettei tarvis laittaa naamaa menosuuntaan? Isofixit pitäis olla autossa kyl, mut kuitennii haluan varmistaa josko ei oliskaan. Koska tuolla hinnalla on ihan turha ostaa ilman isofixii jos ajattelee vaik auton vaihtoo, myymistä tjmv.
Saa toki ilman isofixiäkin.
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 21:32

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Kai Nalo kirjoitti:
RP kirjoitti:^Jos ymmärsin oikein niin tuon saa ilman isofixiakin selkä menosuuntaan? Ettei tarvis laittaa naamaa menosuuntaan? Isofixit pitäis olla autossa kyl, mut kuitennii haluan varmistaa josko ei oliskaan. Koska tuolla hinnalla on ihan turha ostaa ilman isofixii jos ajattelee vaik auton vaihtoo, myymistä tjmv.
Saa toki ilman isofixiäkin.
Hyvä. Mies on nyt koko päivän tutkinut tätä juttua ja näyttää siltä että tosiaan tähän sun suosittelemaan päädytään. Isot kiitokset siis!
Antti Tuisku on ihQ.
Kai Nalo

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Suvinen kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Ja osta vaan selkä menosuuntaan olevia. Myyjien suosituksella, kyllä "voi olla naama menosuuntaan", saat pyyhkiä peppua.
Pistäs vielä linkkiä miten nykyään nuo suositukset menee, ja missä vaiheessa olisi turvallisempaa sitten siirtää naama menosuuntaan? Meidän neidillä alkaa jo nyt mennä hermo takapenkillä kun ei näe meitä. En jaksa edes ajatella miten sitten kun on isompi ja pitäisi pidempiä matkoja mennä, joutuuko istumaan koko matkan takapenkillä?
En nyt löydä sitä varsinaista brittiläistä tutkimusta aiheesta jossa oli hyvinkin paljon dataa, mutta tässä jotain aihetta sivuavaa juttua:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... perts.html

http://www.bmj.com/cgi/content/full/338 ... type=HWCIT



Asiasta löytyy myös juutubesta materiaalia aikas paljon:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q8gU9zzCGA8[/youtube]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RV 3+1..eiku reilu kolme viikkoa koti-isättelyä takana ja puolitoista jäljellä. Edelleen homma tuntuu pääosin leppoisalta. Sitten on kivoja hetkiä, tylsiä hetkiä ja muutama tilannekin. Ei missään nimessä kuitenkaan erityisen raskasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei tietenkään ;) Onhan se hemmetin eri asia vaikka ryypätä kuukausi putkeen kuin vuosi. Eipä sillä, että kokemusta olis kummastakaan. Hyvin sä vedät, Ylermi <3
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen käveltiin muutamia askeleita soffalta tv-pöydälle :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eilen käveltiin muutamia askeleita soffalta tv-pöydälle :cheer:
*etsii tykkää-nappia*
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Jotkut on varovaisia eli tiedostavia kävelijöitä. Meinaa sitä, että tiedostavat ns. loukkaantumisriskit ja siksi eivät niin nopsaan uskalla lähteä tuesta irti vaikka talutettuna, tukien ym. osaavatkin. Kyl se siitä kun tytsäs on itse valmis.
ninnithequeen

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nitakaan ei aikanaan vaan uskaltanut päästää irti pöydästä, katteli vaan kateellisena kun naapurin likka (vähän nuorempi) juoksenteli jo pitkiinsä ihan täysillä. Mut kyl se siitä. Kaikki omassa tahdissaan :)
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Jep, meiän tytsä oli samanlainen. Ihan pirun nuorena meni tukia pitkin ympäri kämppää ja aina yritti irrottaa tuesta, mutta näki ettei uskalla. Miehen kanssa istuttiin vastakkain lattialle niin tytsä uskalsi päästää meistä irti. Otti sen leikkinä kun käveli sylistä syliin. Nyt jo viipottaa ilman tukeakin.

Kaikenkaikkiaan, kannattaa nauttia niistä hetkistä kun EI vielä kävellä, pieni vinkki ;)
ninnithequeen

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti: Kaikenkaikkiaan, kannattaa nauttia niistä hetkistä kun EI vielä kävellä, pieni vinkki ;)
Oh really? Mä en tiiä mitä mä teen ku tuo äijänkokkare alkaa juoksennella, argh! Ja nyt se vasta mönkii poikittain öisin :lol:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Kyl se siitä kun tytsäs on itse valmis.
Mä oon huomannut puolestaan, et moni uusi asia tapahtuu vahingossa, ei tiedostaen.

Tänään tyttö laskeutui ekaa kertaa issekseen soffalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Niin tapahtuu. Mutta kuten sanoin niin kävelyssä on olemassa ns. tiedostavia vauvoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:^Niin tapahtuu. Mutta kuten sanoin niin kävelyssä on olemassa ns. tiedostavia vauvoja.
:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna takas töihin. Kivaa oli, lähennyttiin tytön kanssa huomattavasti. Omatunto sai myös buustia. Töihin on kuitenkin mukava palata, tosin olisin vielä voinut jatkaa himassakin muutaman kuukauden.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

10kk: 76cm ja paino sama hieman alempi keskikäyrä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

Ostettiin se Besafe istuin tänään, vaaleanpunaisena. Toivottavasti tytsä tykkää istuskella siinä pidempiä aikoja. On kyllä aina ollut autoviihtyjä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oltiin perheenä sovittamassa mulle sakettipakettia ja sit vohvelikahvilassa. Kivaa oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eiks paskalakit mee naimisiin virkapuvussa eikä missään lameass saketissa?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Eiks paskalakit mee naimisiin virkapuvussa eikä missään lameass saketissa?
Mä meen siviileissä. Pitsbörg pingvins vins tö troufi :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tytsöni korkkas pyörän turvatuolin. Niin oli reteesti kypärä tanassa ja vilkutti kuin vanhempi valtiomies ohikulkijoille. Me likes.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna yritetään raahautua Kangasalan uuteen uhkeaan uimahalliin. Pitäis vallita välimerellinen guumuus, toisinkuin Tampereen paskahalleissa. Luulis likalle kelpaavan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

9v tyttö eilen kävi autosta hakemassa kamojaan. Sitten oli alkanut leikkiä olevansa kaupassa ja leikkinyt, että mun parkkikortti on pankkikortti ja laittanut sen maksupäätteeseen (eli CD-soittimeen). Hups! kortti putosi CD-soittimen sisään.

Sitä sitten yhdessä kalastettiin soittimen sisältä. Tyttö näytti valoa ja minä kaivoin kahdella ruokaveitsellä. Kortti saatiin ulos, mutta soitin ei enää toimi.

Pitää varmaan vaihtaa. Tuskin sitä korjaamaan kannattaa lähteä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Ihku plikka. :D
Varoitus talletettu päähän.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Plussaa siitä, että kertoi mitä oli tapahtunut. Enhän mä olisi hokannut. Ihmettelisin vaan, missä parkkikortti on ja miksei CD-soitin toimi.