Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ehdokas vuoden turhimmaksi gallupiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^+1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ vihervasemmisto yleensä vastustaa oikeistoksi luulemansa tahon ajatuksia. Ei niillä tässä mitään logiikkaa ole yhtään enempää kuin ydinvoiman vastustamisessa ympäristöargumentein.

Todellisuudessa suomalainen 'köyhä' on globaalisti varakas, joten rajojen avaaminen voi johtaa vain suomalaisten 'köyhien' elintason laskuun.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Vihervasemmistoa ei voisi vähempää kiinnostaa äänestäjiensä hyvinvointi tai joku ympäristö.

Oma järkeilyni on, että tuottamalla tänne köyhälistöä saadaan lisää äänestäjiä vasemmistolle, väestön elintasoa laskettua kautta linjan ja yhteiskuntajärjestys järkkymään. Samaten ympäristöarvojen ajamisen tavoitteena ei ole ympäristön säästäminen vaan elintason lasku. Kaikki nämä pelaavat vasemmiston pussiin: lisää äänestäjiä meinaa lisää valtaa, jota voidaan käyttää ihmisten kontrolloimiseen käyttämällä yhteiskuntarauhan järkkymistä keppihevosena. Ei miljoona haittamamua loisimassa Suomessa maksa Arhinjuurelle tai VNiinistölle mitään: päinvastoin heidän kannatuksensa tuossa porukassa voi hyvinkin olla 30% per jäbä, joten totta helvetissä kannattaa avata rajat. Jos maa ajautuu konkurssiin tai sisällissotaan niin se avaa vaan uusia mahdollisuuksia saada lisää valtaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä Saarikoskion kyllä 100% takuu paskasta laadusta.

"Kristinusko saa kiittää olemassaolostaan juutalaisten rähinäaikaa. Kun Jeesus-nimiseen profeettaan uskova vähemmistö pakeni vainoja, sen ideat levisivät koko Rooman valtakuntaan. Kristinusko on siis pakolaisten perustama uskonto. Niiden, jotka nyt vaativat rajojen sulkemista muilta kuin kristityiltä, kannattaa muistaa tämä."

Eli rajat kiinni sitä suuremmalla syyllä, und schnell. Jos tämä väite pitää paikkansa niin islamin loistavat ideat leviävät koko EU:hun.

"Rapoportin(sp) mukaan ääri-islamismin aalto voi laantua 15 vuodessa puhtaaseen uupumukseen, kunhan länsimaat malttavat olla heittämättä uusia sytykkeitä liekkeihin."

Eli pitää syödä paskaa seuraava 15 vuotta ja sitten katsotaan uupuiko paskanheittäjäjengi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Siege of Vienna
https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Vienna

Battle of Vienna
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Vienna

Turpaan vaan ja ulos maanosasta.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja aasi »

Noin miljoonalla vielä kiinteistövero maksamatta

Eikö eräpäivänä maksaminen ala olla pikemminkin sääntö näin nykyaikana verkkopankkien kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Omituista vikinää tosiaan, kun eräpäivä ei ole vielä mennyt.

Miljoonalla suomalaisella vielä joulukuusi ostamatta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Tässä on taas vihreä hulluus vauhdissa.

Alkaa aika kevyesti:
Vesilintujen pesimäluotona toiminut luoto jäisi kokonaan tekosaaren alle. Linnuille on mahdollisesti suunnitteilla tekoluoto, mihin pesintä voisi siirtyä.

Eikö lintu osaa löytää oma-aloitteisesti toista saarta. Mitä jos tekoluoto ei kelpaakaan?

Sitten pommi putoaa:
Osan ranta-alueista on havaittu olevan elinolosuhteiltaan kelvollinen uhanalaiselle meriuposkuoriaiselle. Itse eläintä Finnoon osayleiskaava-alueelta ei vielä ole löydetty. ”Jos siellä elää tämä kuoriainen, niin on mahdollisesti olemassa sellainen riski, että se häviää, jos nämä vedenvirtaukset muuttuvat voimakkaasti”, sanoo ympäristöasiantuntija Laura Lundgren Espoon ympäristökeskuksesta.

Ei vittu tätä maailmaa! Miten vitussa voi olla, että tälle Lundgrenille maksetaan palkkaa, häh?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sipilä: Suomella ei tarvetta rajatarkastuksiin
Sipilän mukaan Suomen tilanne poikkeaa Ruotsista, koska Suomi ei ole Ruotsin tavoin läpikulkumaa. Näin ollen tulijat on helpompi ottaa järjestäytyneesti vastaan, koska he eivät pyri jatkamaan matkaansa rajojen yli.
Jumalauta! No ei tietenkään halua mennä läpi kun haluavat jäädä tietenkin tänne. Mikähän siitä tekee tämän pellen päässä paremman jutun?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti:Mikähän siitä tekee tämän pellen päässä paremman jutun?
No se järjestäytynyt vastaanotto. Ajattele mitä siitä tulisi jos vaan käännytettäisiin epäjärjestyneesti.

Sipilän kahviin on joku päässyt sujauttamaan punavihreää tai sitten keskukset tullaan sijoittamaan böndelle helsinkiläisten rahoilla.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Sipilän kahviin on joku päässyt sujauttamaan punavihreää tai sitten keskukset tullaan sijoittamaan böndelle helsinkiläisten rahoilla.
Sipilä on niin CP että se ei ymmärrä edes tuottavuuden ja yksikkötyökustannuksen eroa, vaikka johti yritystä.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

"Töölöntorilta Hietaniemen sankarihaudoille etenevä ”isänmaallinen” soihtukulkue järjestettiin viime vuonna ensimmäistä kertaa. "

Mitä vittua? Onko tuolla ollut viime vuonna ylioppilaita kopioimassa joku leijonakorukulkue?

Tässä nyt hommailijoille ohjeet siihen oikeaan isänmaalliseen soihtukulkueeseen:
- hanki koulutus
- laula lauluja
- maksa vitusti veroja

Mutta kun ei. Perussuomalainen ei:
- hanki koulutusta
- laula lauluja
- maksa vitusti veroja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei tuo mainitsemasi jengi kannata persuja, vaan vastustaa kolmen ison munatonta menoa liittyen yhteen ainoaan teemaan politiikassa. Ei heillä ole mitään intressiä osallistua persuiluun sen enempää. He vain painavat nappia ja katsovat kuinka isoksi persujen osuuden pitää nousta, ennen kuin linja muuttuu vanhoissa puolueissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112 ... 0_uu.shtml

Rasistinen motiivi, käsittämättömät tuomiot.
Murhapolton yritys. Onko kolme vuotta mielestäsi liikaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: Murhapolton yritys. Onko kolme vuotta mielestäsi liikaa?
Oisko murhapoltto-nimike poistunut joku 15 vuotta sitten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Musta kolme vuotta on hiton vähän siihen nähden, että teko on kohdistunut lukuisten henkeen ja terveyteen, vaikka jäikin yritykseksi.

Mikäs, Pertti, sun mielestä olisi oikea tuomio jos joku kepuvihaaja yrittäisi polttopullottaa sinun kämppäsi kun perheesi yöllä nukkuu?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://m.iltalehti.fi/pippuri/2015112420718582_ah.shtml

Eikös kattilan halkaisija ole tässä se määrittävä tekijä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti: Murhapolton yritys. Onko kolme vuotta mielestäsi liikaa?
Oisko murhapoltto-nimike poistunut joku 15 vuotta sitten.
Mikä se nykyään on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://m.iltalehti.fi/pippuri/2015112420718582_ah.shtml

Eikös kattilan halkaisija ole tässä se määrittävä tekijä?
Ohjeet olivat epäselvät, peenikseen tuli palovamma!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti: Murhapolton yritys. Onko kolme vuotta mielestäsi liikaa?
Oisko murhapoltto-nimike poistunut joku 15 vuotta sitten.
Mikä se nykyään on?
Joku henkirikoksen tai sen yrityksen muoto tai tuhotyö jne.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120 ... 0_uu.shtml

Onko se otsikonarvoinen tieto, että tässä tapauksessa tekijä tunnusti?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://yle.fi/uutiset/poliitikko_kiitta ... yi/8497174
Persuissa kytee teologinen kiista jumalan joviaalisuudesta. Saa nähdä, joutuuko ylipappi Timo ottamaan kantaa. Fundamentalistisen katolisuuden jumala saattaa olla ankarampi puin perusevlutin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:lollero:

Persut kiistelevät vakavissaan siitä, mitä Jumala haluaa..

Jos Jumala nyt ei suoraan polttanut vastaanottokeskusta, niin kyllähän hän antoi sen tapahtua!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Itse tapahtuma joku läikyttää colaa päälle ja sanoo tuhmasti on hiinä ja hiinä poliisiasia.
Mä jotenkin suhtaudun tavattoman vakavasti tällaisiin juttuihin. Minusta jotenkin monessa mielessä - symbolisesti, käytännössä ja vaikka helkkari kansallisen identiteetin kannalta - on tavattoman tärkeää, että meillä poliittiset erimielisyydet kovin harvoin johtavat väkivaltaan. Ja että poliitikotkin voivat kulkea rahvaan parissa osana kansaa. Tämä on niin arvokasta, että sitä pitää varjella tarvittaessa aika tarkkaankin.

Mutta just luin jostain iltapäivälehdestä, että tämä Stubbin kolattanut henkilö on nyt julkaissut jonkin blogitekstin tai vastaavan otsikolla "Heitin Stubbia kolalla. Sori siitä." En ole lukenut itse tekstiä, enkä varmaan luekaan, mutta kyllä tämä otsikko on tavattoman riemukkaasti Stubbille piruilevaa ihan osuvaa kritiikkiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."