Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Toimistorotta

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:^Plussaa siitä, että kertoi mitä oli tapahtunut. Enhän mä olisi hokannut. Ihmettelisin vaan, missä parkkikortti on ja miksei CD-soitin toimi.
Ens kerralla kun pitää ronkkia jotain jostain ahtaasta mestasta, käytä imuria. Imuri on erinomainen ratkaisu myös surrrravien kärpästen aiheuttamaan vitutukseen.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei ois toiminut. CD-levyn sisäänlaittoaukko oli tooosi kapea ja kortti oli kiilautunut levynlukusysteemin sisään. Soitin oli kiskaissut sen oikeoppisesti levynpyöritysysteemin ja lukupään väliin puristukseen. Ei ois imurilla lähtenyt, vaikka Jenna Jameson olisi ollut imemässä.
Toimistorotta

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Ei ois imurilla lähtenyt, vaikka Jenna Jameson olisi ollut imemässä.
Mutta silloin taas pankkikortin sijainti ei olisi enää haitannut!
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei ois imurilla lähtenyt, vaikka Jenna Jameson olisi ollut imemässä.
Mutta silloin taas pankkikortin sijainti ei olisi enää haitannut!
Jennaa ehkä olisi.
Toimistorotta

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Jennaa ehkä olisi.
Se taas on Jennan ongelma.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tulipa hyvä lämmin mieli, kun radiosta soi tytön lempihytkyttelypiisi Stereo love.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tulipa hyvä lämmin mieli, kun radiosta soi tytön lempihytkyttelypiisi Stereo love.
Hahaa! Tää on suursuosikki myös meillä, varma hytkyttäjä. Varmaan kivalta kuulostava rytmi siinä.
Meidän esikoisemme (tyttö) innostui tuosta hytkyttelystä vähän liikaakin, joskus yksi vuotiaana.... :oops:
Manaaja

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tota...Halutaankohan me kuulla enempää?
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo-o, jos tytsä hytkyttelee miehen sylissä niin takuuvarma pallimurskaus edessä, voi mies parka. Tytsä on muutenkin huomannut, että isän pöksyissä on muuta kuin äidillä ja on muutaman kerran yllättäen tarttunut miestä haaroista ja puristanut kovaa. Sanon, melkein 1.5v löytyy sitä voimaa ihan riittävästi.

Musta tää kuulu pappailuun.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:^ Tota...Halutaankohan me kuulla enempää?
Toivottavasti ette.
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Tota...Halutaankohan me kuulla enempää?
Toivottavasti ette.
Mä haluan kuulla, muuten tästä jää jotenkin likainen ja epäsopiva kuva mieleen!
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No tyttö huomasi, että sitä alapäätä on kiva hinkata esim lattiaa vasten. Yritettiin tietysti selittää, ettei se ole oikein sopivaa. Lopettihan se onneksi sitten jonkin ajan päästä. Ei mitenkäään ennen kuulumatonta, kuulemma tytöt tässä innokkaampia.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meillä likka unnuttanut aina, välillä edelleen. Olen vain kehoittanut tekemään sitä omissa oloissaan, selittänyt ettei se asia kuulu muille, mutta omissa oloissa ihan ok.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja sitten me ihmetellään miksi seksiin liittyvät asiat on niin kovin paheksuttavia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

On kyllä vaikeita juttuja jos niitä rupeaa liikaa pähkäilemään. En mäkään millään tohdi antaa muksun hieroa itseään muiden silmien edessä, en oikein edes omieni. Ihan ok ohjata tuunaamaan tietyt jutut peiton alle. Ihan kaikkiin lasten keskinäisiin kylvyssähihittelyleikkeihin en sentään mee väliin...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja saira »

Vesper kirjoitti:Ja sitten me ihmetellään miksi seksiin liittyvät asiat on niin kovin paheksuttavia...
Niinno siis juuri sen vuoksi oon ottanu asenteeksi "tuo on kivaa ja ihan ok tehdä, mutta kuuluu omiin oloihin" ettei vieraiden yms tarvi nolostua ja niin tehdessään nolostuttaa tyttöä. Ettei sit vaikuta tulevaisuudessa mihinkään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kyl se aiemmin meni ihan oman ihmettelyn piikkiin, mut kolme-neljä-vuotiaana puutuin hieman tosiaan paikkaan, missä sitä menee. Nyt tekee välillä väsyneenä tai muuten rauhoittuakseen. On siis viisi ja puoli vuotta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen tuli ensimmäinen auringonkierto täyteen. Nevvolassa speksit: 79/9,7.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noni, long time no seen, oikeastaan nevö seen. Eli ekat pissat pottaan isukin avustuksella. Luettiin samalla lumikki ja kääpiöt kirjaa. Nyt on viikko menty ilman tuttia, paitsi nukkuessa. Ihan ok mennyt, vaikka tytöllä puskee hampaita, joista kitisee koko ajan. Ei muuta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Joko teillä kunnolla kävellään?
Joo. Opittiin jo kolme kuukautta sitten. Asfalttia pelkään, viimeksi tuli iso itku ja leima otsaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttö viihtyy takapihan uima-altaassa erityisen mainiosti. Söpöä kun naapurin Ellikin(3v) tykkää kahlata samassa ammeessa parhaan kaverinsa kanssa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tyttö viihtyy takapihan uima-altaassa erityisen mainiosti. Söpöä kun naapurin Ellikin(3v) tykkää kahlata samassa ammeessa parhaan kaverinsa kanssa.
Meillä on partsilla allas, ja poika hengaa siellä oli siellä vettä tai ei :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Allas ollut yltsipyltsi ahkerassa käytössä. Tavoistani poiketen poikettiin viikonloppuna kaksilla markkinoilla: Narvan ja sit tossa ytimessä Tallipihalla. Leppoisaa oli ja Minea tykkäs simona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tytöllä kai eroahdistusvaihe päällänsä. Varsinkin yönukutukset ovat vaikeita, toinen vain itkee lohduttomasti ja pitkään, eikä itse voi oikein auttaa. Voi pikkuista...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pelattiin eilen pojan kanssa Muumit ja suuri syysjuhla -ds-peli läpi. Vaikein taso oli jotain 9-vuotiaille ja täytyy sanoa, että sen ikäiset nauravat tuota pelatessaan. Varsin avuton tekele, onneksi oli ilmainen.
Paras päivä ikinä.