Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Brittiläinen herrasmiesfoorumi vai ihan suomalainen? :P
Suomalainen, murkkuikäisten hv-janareiden paikka.

Kysy pyry-matiakselta. Sillä on pomminvarmasti tunnarit sinne :D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Olisi edes reilua kertoa...
Elämä ei ole reilua. Kyllä mullakin on oikeus kerran sadassa vuodessa tehdä urpiaiset (= todeta pitäväni muiden mielipiteitä typerinä ja jättää toteamus perustelematta ja selventämättä ymmärrettävästi). Vittu oliko pakko tulla vielä tänne vonkaamaan! :maanantai:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BettyB. kirjoitti:Painukaa nyt VITTUUN tästä ketjusta mussuttamasta! On se nyt SAATANA ettei saa VITUTUSketjuakaan lukea VITTUUNtumatta. Tässä ketjussa ei JUMALAUTA analysoida ja aleta saivartelemaan sanojen merkityksistä! VITTU!
Tod!
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Painukaa nyt VITTUUN tästä ketjusta mussuttamasta! VITTU!
Tod!
Teillä on menkat samaan aikaan! Pitäkää yhteiset nyyttikestit ja juhlikaa vaikka!
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:
masa kirjoitti:Ihan kuin futisforumilla olis..
Alko just vituttaan futisfoorumit vaikken oo koskaan käyny!
Pelaan sitä vitun futsalia harrastesarjassa. Oli se vittu herkkää huomata pari päivää sitten, että siellä on iso läjä raavaita miehiä, jotka hehkuttavat tällä isolla ja tunnetulla foorumilla omia tehopisteitään. Siis jostain vitun harrastesarjasta saatuja. Haloo, tuttiritarilla soi.

EDIT: on mulla ne tunnarit, mut en oo vielä rekisteröitynyt. Ei oo ollut vielä tarpeeksi painavaa sanottavaa.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:Oli se vittu herkkää huomata pari päivää sitten, että siellä on iso läjä raavaita miehiä, jotka hehkuttavat tällä isolla ja tunnetulla foorumilla omia tehopisteitään. Siis jostain vitun harrastesarjasta saatuja. Haloo, tuttiritarilla soi.
No kukas vittu sä oot arvosteleen toisten hehkuttamista? Vituttaa tommoset toisten asioista päättävät ihmiset. Kait sitä jokainen repii omat kiksinsä, oli se sit aidan maalaaminen tai Eiffel-tornin rakentaminen.


Vituttaa myös että yöunet ovat jääneet vähille ja eilinen keskustelusessio vituttaa kun ei osaa, ei pystynyt sanomaan mutuillensa mitään järkevää perustetta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16824
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

EveryWoman kirjoitti:Kyllä mullakin on oikeus kerran sadassa vuodessa tehdä urpiaiset (= todeta pitäväni muiden mielipiteitä typerinä ja jättää toteamus perustelematta ja selventämättä ymmärrettävästi).
Jos olisin vittuuntuvaa tyyppiä, niin minua varmaan vituttaisi tämä Pertin ja EWn uusi tapa pyrkiä jostain kumman syystä sivulausevittuilemaan minulle silloinkin, kun en mitenkään keskusteluun liity. Eritoten, kun ainakin EWn itsesätuntemishöpinöiden suhteen olen perustellut jo liiankin kanssa, miksi ne ovat typeriä. Onneksi en ole. Siis tyyppiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Minua ei ole vituttanut mikään koko viikolla. Jokohan tänään duunin pikkujouluissa onnistaisi?
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:No kukas vittu sä oot arvosteleen toisten hehkuttamista? Vituttaa tommoset toisten asioista päättävät ihmiset. Kait sitä jokainen repii omat kiksinsä, oli se sit aidan maalaaminen tai Eiffel-tornin rakentaminen.
Vitutusketjun luvalla kärjistin, mutta en kai ole kenenkään puolesta mitään päättänyt. Mut onhan tuo harrastesarjahehkuttaminen futisfoorumilla noloa, siis oikeasti noloa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Kyllä mullakin on oikeus kerran sadassa vuodessa tehdä urpiaiset (= todeta pitäväni muiden mielipiteitä typerinä ja jättää toteamus perustelematta ja selventämättä ymmärrettävästi).
Jos olisin vittuuntuvaa tyyppiä, niin minua varmaan vituttaisi tämä Pertin ja EWn uusi tapa pyrkiä jostain kumman syystä sivulausevittuilemaan minulle silloinkin, kun en mitenkään keskusteluun liity. Eritoten, kun ainakin EWn itsesätuntemishöpinöiden suhteen olen perustellut jo liiankin kanssa, miksi ne ovat typeriä. Onneksi en ole. Siis tyyppiä.
Pata kattilaa, dear Watson.

Tarkennus: jos toivot, ettei sinulle sivulausevittuilla random-keskusteluissa, kannattaisiko kenties pidättäytyä toimimasta niin itse?
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:Tarkennus: jos toivot, ettei sinulle sivulausevittuilla random-keskusteluissa, kannattaisiko kenties pidättäytyä toimimasta niin itse?
Tutkani havaitsee palstalla esiintyneen viime aikoina tavallista enemmän lievän aggren sävyttämää naisenergiaa. Kauhun tasapaino kun Ann on poissa?
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tarkennus: jos toivot, ettei sinulle sivulausevittuilla random-keskusteluissa, kannattaisiko kenties pidättäytyä toimimasta niin itse?
Tutkani havaitsee palstalla esiintyneen viime aikoina tavallista enemmän lievän aggren sävyttämää naisenergiaa. Kauhun tasapaino kun Ann on poissa?
Jouluahdistusta pukkaa wanna be -kotirouville.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Jouluahdistusta pukkaa wanna be -kotirouville.
Tai sitten Idontwannabe-kotirouville.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Jouluahdistusta pukkaa wanna be -kotirouville.
Muakin ahistaa eikä sillä kyllä ole mitään tekemistä joulun kanssa. Eikä masan pettymykseksi edes kuukautiskierron.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16824
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

EveryWoman kirjoitti:Tarkennus: jos toivot, ettei sinulle sivulausevittuilla random-keskusteluissa, kannattaisiko kenties pidättäytyä toimimasta niin itse?
Niin, olen ollut siinä luulossa, että juuri näin olen toiminutkin, ja sanonut - perustellen - itsensätuntemishöpinän jne. olevan hölmöä lähinnä niissä keskusteluissa, joissa juuri kyseisestä asiasta on keskusteltu. Tosin voihan se olla, että olen joskus muinoin kiihdyksissäni innostunut muuhunkin. Täytynee tarkkailla omaa viestihistoriaani, koska en pidä itseäni kovin vakavana sivulausevittuilijana. Mutta toisaalta tunnen kyllä itseni aika huonosti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Tutkani havaitsee palstalla esiintyneen viime aikoina tavallista enemmän lievän aggren sävyttämää naisenergiaa. Kauhun tasapaino kun Ann on poissa?
Jouluahdistusta pukkaa wanna be -kotirouville.
Pitää vähän välillä tuurata Easya, kun se nykyisin pitäytyy Kitinän osalta pelkässä lukemisessa. Annaa en tohdi ajatella pystyväni tuuraamaan, oli neidillä sen verran etevä vittuilutyyli.

Päällimmäisenä vaikuttimena tässä nyt kuitenkin lienee se, että pakolais- ym. keskusteluja on aikojen saatossa kasaantunut pari liikaa, eli mitta tuli täyteen. Syystä tai toisesta juuri tuo on sellainen aihe, jossa tavoittelemaani ymmärryksen tilaa ei tunnu syntyvän, vaikka kuinka näkisi vaivaa. Uusi keskustelu aloitetaan aina täsmälleen samoista poteroista käsin, joihin on jo vuosia sitten kaivauduttu kranaatteja viskelemään. Ja kun paikallaan junnaaminen on sellainen juttu, jota siedän yhtä heikosti kuin Easy sietää "typeryyttä" (niin kuin hän sen määrittelee), niin kyllähän tuommoinen pistää keittämään prkl! Samainen paikallaanjunnausilmiö liittyy myös urpiaisen käytökseen, mutta jätän nyt kommentoimatta sitä tämän enempää, koska en halua nähdä ilmiöstä lisää käytännön sovellutuksia.

OT: Joulu ei onneksi ole koskaan ahdistanut, päin vastoin. Kotirouvailen silloin aivan yhtä vähän kuin muulloinkin, koska tärkeintä on yhdessäolo ja rentoutuminen. Sukulointijärjestyskin on onneksi vakiintunut sellaiseksi, joka sopii kaikille osapuolille.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:Annaa en tohdi ajatella pystyväni tuuraamaan, oli neidillä sen verran etevä vittuilutyyli.
Eipä tiettykään, mutta ajattelinkin, että jos vaikka sinä, minä, Prossu ja eilen planeetta Maata posautellut Geetsu yritettäisiin yhdessä riittää yhdeksi Annaksi? (Ehkä tämä oli lähinnä itseironiaa koko homma kun jotenkin on itseä ärhennyttänyt viime ajat normia enemmän ja taidan purkaa sitä tänne.)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:Tosin voihan se olla, että olen joskus muinoin kiihdyksissäni innostunut muuhunkin. Täytynee tarkkailla omaa viestihistoriaani, koska en pidä itseäni kovin vakavana sivulausevittuilijana. Mutta toisaalta tunnen kyllä itseni aika huonosti.
Valitsen olla ymmärtämättä tuohon mahdollisesti sisällytettyä vittuilua. Koska kommentoit asiallisesti, pyörrän edeltävän valintani jättää kommentoimatta.

Kerronpa siis oman näkökulmani asiasta. Olen useammin kuin kerran törmännyt sinuun esittämässä itseäni koskevaa sivulausekommentointia ketjuissa, joihin en ole itse osallistunut ja joiden aiheena ei ole ollut itsetuntemus. En ole kertaakaan puuttunut asiaan, koska i) se ei ole ärsyttänyt minua tarpeeksi ja ii) koska muutenkin pyrin kommentoimaan ainoastaan jollakin tavoin arvokkaina pitämiäni tekstejä (jokapäiväinen bs on tietty asia erikseen). Ärsytyskynnykseni ylittyi vasta nyt, kun ensimmäistä kertaa "palautin kohteliaisuuden" - arvellen sen olevan sinulle ihan ok, kun kerran itse olet moisen toimintatavan välillemme lanseerannut - ja ryntäsitkin heti paikalle moittimaan minua.

Sanotaan kuitenkin objektiivisuuteen pyrkien, että en minäkään sinua erityisen pahana sivulausevittuilijana pidä.

Mitä tulee kommenttiisi siitä, kuinka toistuvasti ja tyhjentävästi muka olet selventänyt itsetuntemuskysymyksiin liittyvää kantaasi: oletko tietoinen siitä, että et ole kertaakaan vastannut kantaasi koskeviin lisäkysymyksiin tilanteissa, jossa olen pyrkinyt ymmärtämään ajatteluasi? Toistat saman mantran aina vain alusta uudelleen ja tarkennuspyyntöihin reagoit vain ilmoittamalla (rivien välistä tai suoraan) olevasi oikeassa. Semmoinen ärsyttää minua niin paljon, että minua ei ole enää viime aikoina kiinnostanut keskustella kanssasi, vaikka mielenkiintoisia aiheita riittäisikin. Tämä on toinen juttu, josta on vaikea kuvitella että et olisi tietoinen, mutta toisaalta äskenkin sanomasi saa minut taas epäilemään, oletko kuitenkaan. Se on joko äärimmäisen ärsyttävää (jos olet tietoinen) tai äärimmäisen outoa (jos et ole).
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Tai sitten Idontwannabe-kotirouville.
Onneksi mun ei tartte tehdä mitään mitä en itse halua. Olisin semmoisessa varmasti Hyvin Huono.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Annaa en tohdi ajatella pystyväni tuuraamaan, oli neidillä sen verran etevä vittuilutyyli.
Eipä tiettykään, mutta ajattelinkin, että jos vaikka sinä, minä, Prossu ja eilen planeetta Maata posautellut Geetsu yritettäisiin yhdessä riittää yhdeksi Annaksi? (Ehkä tämä oli lähinnä itseironiaa koko homma kun jotenkin on itseä ärhennyttänyt viime ajat normia enemmän ja taidan purkaa sitä tänne.)
Tai jos edes prossu vois yrittää tuurata mua noissa ulkkismoitintabakkanaaleissa? Toisaalta turhaa, koska en viitsi niitä enää edes lukea. Joku voi kait lähettää mulle vaikka yv:n jos keskustelu jonain vuonna sattuu edes vähän etenemään lähtöpisteestä.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Tai jos edes prossu vois yrittää tuurata mua noissa ulkkismoitintabakkanaaleissa? Toisaalta turhaa, koska en viitsi niitä enää edes lukea. Joku voi kait lähettää mulle vaikka yv:n jos keskustelu jonain vuonna sattuu edes vähän etenemään lähtöpisteestä.
Ääh, minäkin olen soittanut saman levyn jo liian monta kertaa. Ärsyttävintä on, että välillä tilanne on näyttänyt etenevänkin johonkin, mutta kun keskustelu alkaa uudestaan, ovat kaikki palanneet alkutilaan. Vähän kuin vieteriä venyttäisi, joko se singahtaa takaisin tai napsahtaa poikki.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei EW! Saako sun mallistoa jo ostaa jostakin? Alkaa tää perinteinen bisnesluukki kyllästyttää ja tartteis jotain sähäkämpää välillä. Ja mahtuuko niihin runsaanpikin povi?

T. Epätietoinen

(Ja joo, ei mua mitenkään edes vituta just nyt, oikeestaan päin vastoin. Oon nimittäin kohta kumonnu pullollisen cavaa ja matka jatkuu. Tilulii!)
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Tyhmää. Mun dildokammoinen kaverini tekee oharit, ihan varmasti tekee. Tekosyitä toisen perään, miksei voisi lähteä seksimessuille (vaikka oli hänen oma ideansa).
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Karmeeta. Tajusin just et meidän olohuoneeseen ilmestynyt keinutuoli on kuin suoraan Psykosta. En tiedä auttaako tuohon edes maali ja talja.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BettyB. kirjoitti:Hei EW! Saako sun mallistoa jo ostaa jostakin? Alkaa tää perinteinen bisnesluukki kyllästyttää ja tartteis jotain sähäkämpää välillä. Ja mahtuuko niihin runsaanpikin povi?
Kiitos vaan kysymästä, mut ei saa, vaikka siitä vähän siihen sävyyn uutisoitiinkin. Samoin se bisnesvaateläppä vääristyi median avulla aika paljon (ei noi nyt ihan suoraan sellaiseen käyttöön sovi, kenties takkia lukuunottamatta). Tuotannon järjestäminen olisi ihan liikaa vaadittu tällä hetkellä, mutta olen aloittamassa seuraavaksi lopputyömalliston suunnittelua, jonka suhteen parhaillaan harkitsen että pitäisiköhän siitä tehdä ihan niinkin kaupallinen ja tuotannollisesti valmis että kauppoihinkin voisi pieniä settejä joskus päätyä. Ehkä, se vähän riippuu ja roikkuu.

Mallikappaleet (koko 36) ovat periaatteessa myynnissä kyllä, mutta nekin jumittavat tällä hetkellä vähän missä sattuu kun olen a) huono organisoimaan ja b) kaikkea muuta hässäkkää on koko ajan eli tarttisin sihteerin. Oon kyllä ottanut niistä kiinnostuneita ilmoittautumisjärjestyksessä listalle, mutta listan läpikäyminen on toistaiseksi ollut hyvin, hyvin hidasta. Sen jos kestät niin kerro jos bongasit jonkun vaatteen, joka erityisesti kiinnostaa. Ja roikkuuhan mulla tuossa pari "oikeasti" bisneshenkistä mekkoakin. Niistä ei kyllä toistaiseksi ole vielä mitään kuvia. Painosta mua vaikka yksityisviestitse, niin saadaan parempi käsitys kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta!

Koska muutamat ovat kyselleet, niin lupaan kyllä ilmoittaa täällä jos/kun joskus saan kamaa johonkin kauppaan asti.