Äh. Ihan mun henkilökohtainen ongelma. Mun on vaikea suhtautua kapinoimatta perinteisiin joissa en näe järkeä.huima kirjoitti:En koe sieluni joutuvan puvun vangiksi.Vagabondo kirjoitti:Henkinen ahdistus. Vapaa sielu ei tahdo muodollisen pukeutumisen vangiksi.
Lomamatkaretostelua
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Lomamatkaretostelua
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Mä pitäisin takin alla tätä, ja antaisin sen välillä vähän vilkkua...sivustahuutaja kirjoitti:Sinähän käytät töissä valkoista takkia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Jos jää ylimääräistä pätäkkää, pyöräytytän taikkulassa tulevalla reissulla parit puvut. En toki hanki niitä päästäkseni pätemään, sillä siihen minulla muita pätevämpänä ei ole tarvetta, vaan hankin ne vain koska pystyn siihen; viskaan rievut lentokentällä housuihin paskannettuina roskikseen.
-
- Kitisijä
Säkin yrität tehdä Davesta preppyä? Ehkäpä se on sittenkin myötäsyntyinen ominaisuus...sivustahuutaja kirjoitti:BrooksBrothers
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Pitäisi vaatia vähintään tätä?Vesper kirjoitti:Mä pitäisin takin alla tätä, ja antaisin sen välillä vähän vilkkua...sivustahuutaja kirjoitti:Sinähän käytät töissä valkoista takkia?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Neljä yötä lähtöön.
-
- Kitisijä
http://www.bunderrablue.com/ Sitte me mennään tänne! Taian käydä ratsastamassa sitten jossain täälläpäin, katoin että Katoombassa on useampikin paikka.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Ranskaksi raiskattu South Park ja kitkerähkö punkku. +19. Huomenna siirtyminen lännempään.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Varasin keväälle uuden Alanyan matkan. Koska viime reissu kahden äidin kanssa ei tuottanut riittäviä traumoja, lähtee tällä kertaa matkaan myös anoppi ja joitain äidin ystäviä. Niin ja mun mies kans. Lievennettävänä asianhaarana todettakoon, että kyseessä on äidin 60-v. - syntskäreissu.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kahden äidin kanssa ei tarkoita tässä tapauksessa sitä, että olisin kasvanut sateenkaariperheessä vaan sitä, että olimme reissussa kahdestaan, ja olin kykenemätön kirjoittamaan sitä järkevästi.
-
- Kitisijä
Mainittakoon vielä, etten toki viitannut siihen, vaan ns. senioriseurassa matkailuun. Välillä ihan virkistävää :=) Selvityksesi naurattaa silti 

-
- Kitisijä
Auts!exsu kirjoitti:tällä kertaa matkaan myös anoppi
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Anoppi, appi ja naapurit, samaa osastoa - ei pidä lähentyä liikaa. Toki sopivasti, jos on mukava, muttei missään nimessä liikaa.nowaysis kirjoitti:Ei anoppius itsessään tee ihmisestä ikävää!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Miksi? Tosin sulla muistaakseni oli hieman omalaatuisia tapoja muutenkin kommunikoida sukulaistesi kanssa..
-
- Kitisijä
Pitäisi kai pikkuhiljaa alkaa katselemaan pakopaikkaa keittiörempan ajaksi. Aika isosti kiinnostaa ne kakarattomat hotellit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ongelmien sattuessa liian läheiset välit ovat taakka. Olen huomannut, että näin on helpompi.nowaysis kirjoitti:Miksi?
-
- Kitisijä
Meillä on molemmilla tiiviit välit perheisiin. Helpompi, kun on myös näihin avioliiton mukana tulleisiin perheisiin. Meidän äidit palasi tänään juuri viikon yhteiseltä lomamatkalta, joten viihtyvät hyvin myös keskenään. En toki tiedä miten käy, jos meille tulee joskus ero, mutta kyllähän tämä helpottaa kovasti. Juhlapyhätkin menevät kitkatta laajennetulla perheellä.
-
- Kitisijä
Aaaaaahhh! Torstaiaamuna koneeseen ja kun kaikki menee suunnitelman mukaan niinkuin aina menee niin illalla olenkin aikaeron avittamana Curaçaolla.
On epätodellisen hieno ajatus, että pääsee taas tropiikkiin palmun alle huljuttelemaan piña coladaa rinnuksille.
On epätodellisen hieno ajatus, että pääsee taas tropiikkiin palmun alle huljuttelemaan piña coladaa rinnuksille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
^ Mä lennän sitten suoraan Nizzasta sinne pertsuna. Tilaa mulle drinkki valmiiks!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Oikeasti!? Maanantaina on jatkot Aruballe.
Eiköhän sietä drinksu irtoa. Kun laskeudut niin sitten vaan ääntä kohti. Jotain tälläistä oli Vanuatulla:

Eiköhän sietä drinksu irtoa. Kun laskeudut niin sitten vaan ääntä kohti. Jotain tälläistä oli Vanuatulla:

Masturbation is for the poor.
-
- Elämätön Kitisijä
Aaaawwww... matkakuumetta pukkaa. Pakko oli tulla lueskeleen tänne teijän kirjotuksia...