Vaikka mä olin saanut painon nousun taitettua lääkityksen muutoksella, niin edellisen kuun tulokset ja parin sopivan uutisen myötä päätin korjata ravintoani. HSn
fruktoosijutun myötä päätin heivata tuoremehut ja hedelmät pois ravinnosta ja maikkarin uutisen myötä,
aspartaamin vaikutuksesta insuliinitasoon, päätin lopettaa tyystin myös kevytlimsojen käyttämisen. Molemmat muutokset on menneet yllättävän kivuttomasti eikä ole kummemmin tehnyt mieli kumpaakaan.
Mä en nyt tiedä kuinka paljon vaikutusta on tuolla Rybelsuksen siirtämisellä aamun ensimmäiseksi toimeksi ja aamupalan lykkäämisellä myöhemmäksi ja kuinka paljon noilla ravintomuutoksilla, mutta paino on kuitenkin nyt laskenut nopeammin kuin moneen kuukauteen. Suunnilleen samaan tahtiin kuin tammikuusta huhtikuulle. Koska tämä tuntuu toimivan, niin mennään tällä eteenpäin.
-10kg tähän mennessä tänä vuonna ja -2kg edellisestä mittauksesta. Muutos näkyy jo naamassa. Kävin ottamassa uuden passikuvan ja kun vertasi vanhaan passiin, niin kasvot selvästi kaventuneet. Olen kaivanut vanhoja farkkuja kaapista käyttöön, jotka painonnousun myötä aikoinaan jäivät pieniksi. Jotkut paidat on alkaneet vähän roikkua päällä, mutta nyt ei kannata ostaa uusia vaatteita.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.