Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja saira »

Mulla on vajaa kymmenen vuotta sitten ostettu TI-85. Loistavassa kunnossa, kaikki toimii ja hyvin. Nyt olisi sille kunnolla käyttöäkin laskuharjoituksissa. Muuten kiva juttu ja näin, mutta käyttöohje suomeksi on hukassa. Kyllä netistä saa sen englanninkielisen imutettua, mutta kun se oli muistaakseni tarpeeksi paksu opus, ei huvittaisi sitä alkaa tankkaamaan vieraalla kielellä, vaikka englannilla ihan mukavasti pärjäänkin. Vittu!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Duckzilla

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Nyt on ihan uskomattoman alhainen turhautumis- ja vittuuntumiskynnys. Huusin äsken kirouksia tietokoneelleni (kimeällä itkuisella rääpäleäänellä jollaista miehekkäistä miehistä pitävät naiset inhoavat) koska se boottasi liian pitkään ja kiusasi minua typerillä pop-up -dialogeilla kun halusin kirjoittaa asioita muistiin. Mahtoivat naapurit ihmetellä.

Turhautumisvituttaa. Ängh! :x Oli raskas viikko, antakaa mun jo olla, antakaa mun elämän/ttömyyden sujua helposti, ei enää vastoinkäymisiä, ei yhtään, pliis.

Työkaverien kanssa olisin voinut ottaa moninpelimatsin, mutta en vaan voinut koska vitutti liikaa, ja siinä pelissä olisi kuitenkin tullut turpiin, jolloin olisi vituttanut entistä enemmän. Hrmbl. Tyhmä syy kieltäytyä hauskanpidosta, mutta minkäs teet.

Jos olisin Sims -hahmo, niin nyt olisivat hauskanpito-, hyväntuulisuus- ja energiapalkit ihan nollassa. Tiedän just tasan mikä auttaisi, mutta se on nyt loppu eikä sitä tule lisää.
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Duckzilla kirjoitti:Työkaverien kanssa olisin voinut ottaa moninpelimatsin, mutta en vaan voinut koska vitutti liikaa, ja siinä pelissä olisi kuitenkin tullut turpiin, jolloin olisi vituttanut entistä enemmän. Hrmbl. Tyhmä syy kieltäytyä hauskanpidosta, mutta minkäs teet.

Jos olisin Sims -hahmo, niin nyt olisivat hauskanpito-, hyväntuulisuus- ja energiapalkit ihan nollassa.
Pelasinkin työkaverien kanssa *livessä Carcassonea, näköjäään olin unohtanut senkin pelin ja otin turpiin. Itsetunto---;
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lisäksi vituttaa.
Duckzilla

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Suvinen kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti: Tiedän just tasan mikä auttaisi, mutta se on nyt loppu eikä sitä tule lisää.
Drugs are baaad, M'kay?
Huumeista voi vieroittautua semmoisella laastarilla.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:On julmetun ärsyttävää seurata sellaisten ihmisten ongelmointia, jotka ymmärtävät erilaisuudesta sen mukanaan tuomat haitat, mutta eivät lainkaan sen puuttumisen aiheuttamia haittoja, jotka ovat todellisuudessa vähintään yhtä paljon yhteiskuntaamme kurjistavia kuin ensiksimainitut. Lähes sietämättömäksi moisen älyttömyyden tekee se, että sitä harjoittavat usein myös muuten ihan suht fiksut (siis analyyttisella tavalla fiksut) ihmiset.
EveryWoman kirjoitti:Tai kuin kuulisi jonkun läskin selittävän:
Noh noh! Nyt kuulostaa pahasti siltä ettet ole oppinut arvostamaan erilaisuutta! Jotta voisit oppia arvostamaan erilaisuutta, sinun tulisi ensin oppia tuntemaan itsesi ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet!
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vituttaa saatanan idioottimainen ja täysin hyödytön remontti mun toimistolla. En koko viikkona pääse töistä nettiin enkä voi tehdä kuin noin prosentin työtehtävistä, joita muutoin olen tehnyt. Sama palkka kumminkin ja noin, mutta äääääärettömän pitkäveteistä hengata kahdeksan tuntia ja viistoista minuuttia toimistolla ja tehdä jotain työtyyppistä suoritetta yhteensä noin viiden minuutin ajan. Tavattoman väsyttävää.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Nyt kuulostaa pahasti siltä ettet ole oppinut arvostamaan erilaisuutta!
Öö, millä perusteella :?:
Mulli75

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Voi persereikä. Selkeät ohjeet joita jotkut eivät osaa lukea ja alkavat sooloilemaan ja tekemään itse tilannekohtaisia päätöksiä.

No onneksi on yksi vapaapäivä välissä. Sihteeriltä ilmaiseksi saatu laatikko Kurkoa auton peräkontissa saa kyytiä kuten sihteerikin sai tänään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23600
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostivat firman uuden kerroksen koko sisustuksen IKEAsta, mukaanlukien astianpesukoneen. No konehan toimi kokonaiset kolme päivää. Nyt joutuu syömään pahvilautasilta, prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti: Kylläpä naurattaa, onneksi vain itse tajuan! Kuuluu kokonaisuuteen Pomeranssi (neliosainen trilogia=quattrologia?) :P
Vuosaari, Vuosaari!

Onko ne talot ihan paskaa ja kannattaako mennä paikalla joskus naureskelemaan niille, jotka muuttavat asumaan niihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti:
huima kirjoitti: Onko ne talot ihan paskaa ja kannattaako mennä paikalla joskus naureskelemaan niille, jotka muuttivat asumaan niihin?
Korjasin vähän.
Mitä saat kertoa siitä mikä siellä on oikein ongelma? Vai onko helpompaa kertoa missä ei ole ongelmia?

Ilmeisesti kuitenkin suurimpia urakoita vähään aikaan asuinrakentamisessa - ja jälleen vanhat sanonnat siitä että kuplan aikaan rakennettuja taloja ei kannata ostaa pitävät paikkansa :-D
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kerrankin jotain raportoitavaa tähän turhaan ketjuun. Atopiataipumuksesta ja talvesta johtuen menee pienestäkin kemikaalirasituksesta sormenpäät kuiviksi ja nyt muutama pikku halkeama sormenpäissä. Juu, mut siis nää vitutuksen aiheet on oikeastaan ilonaiheita oikeisiin huoliin verrattuna, eli tässä menee jo ihan kivasti kun viitsii valittaa tyhjänpäiväisistä.
Rouva Numba

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Tänään on ollut semmonen päivä, että on ottanut päähän ihan kaikki.
Tulis jo se joululoma, sille on tarvetta...

Kohta onneksi nukkumaan.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla oli kahdet hyvät farkut. Tai siis hyvät ja hyvät, henkkamaukkalaatuahan ne, mutta sopivankokoiset ja silleen. Ja imperfektissä juu, kun samalla viikolla toisista meni vetoketju ja toiset kutistuivat pesussa ihan liian pieniksi. En siis niiku varmana oo ees lihonu ja pesin ihan niin kuin ennenkin, mutta nyt ei toivoakaan saada nappeja kiinni ja näyttävätkin todella ihmeen pieniltä. Ja varmana en mee just nyt jouluruuhkissa sovitteleen uusia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Työpaikalla tuli puukkoa selkään ihan kahvaa myöten. Tähän vitutukseen ei auta enää muu kuin kosto.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ja sit mua riepoo jo sekin, että sain kuulla, että tänä vuonna jo toinen mua neljä vuotta nuorempi serkku saa ylemmän korkeakoulututkinnon paperit ja pitää mennä viikon päästä maan korpeen juomaan tuon uudemmankin kunniaksi kahvia. Ja sit pitää kiemurrella ja soperrella jotain, kun ihmiset ja varmaan kohta jo kissat ja koiratkin kyselee, että mitä mun opinnoille kuuluu. Just. Ja tahallaan ne tuota kyselee tai sitten ne on helvetin tyhmiä eivätkä ole aiempina vuosina tajunneet, etten todellakaan tykkää keskustella aiheesta.

Kirsikkaolutkin vaahtoaa pöydälle. Paskat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Farkut kiristää. Pitänee lähteä ostamaan mammafarkkuja :shock: Tai sitten jotain vähän löysempiä mutta silti siistejä housuja. Kääk.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voihan vitutus. Tärkeiden tahojen pomot kentällä tarkisteli poliisin kanssa perävaunujen lastinsidontaa. Ylläri-pylläri löytyi vaikka mitä.
Kaikki varmaan arvaa ettei meille maan matosille konttorirotille jotka ovat yhteyssä asikkaisiin asiasta kummemmin ilmoitettu. No nyt ilmoitettiin että yhtäkkiä pitäs estää niiden perävaunujen pääsy rannasta ja ilmoittaa asiakkaalle ettei niitä saa viedä sidonta korjaamattomana.

VITUN HOMOT! ETTE VAAN SAATANA USKALLA KESKUSTELLA "ALEMPIARVOISTEN" TYÖNTEKIJÖIDEN KANSSA! Mehän saatettais tietää paremmin kuin te miten ne hommat kandee tehdä. SAATANA!

edit: heti kun kuulin asiasta niin tiesin n. 3 erilaista tyyliä miten se ilmoitus ja kontrolli oltaisiin voitu toteuttaa. Nyt tilanne on päällä ja kaikilla sit paniikki eikä tiedetä kenellä on vastuu lopulta. Jouduttiin pesemään vastuu omista käsistä koska meille ei oltu informoitu asiasta kunnolla, eikä mitään oltu sovittu.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Opetelkaa vitun talipäät käyttämään niitä heijastimia jos ette halua jäädä auton alle. Ja jos haluattekin niin älkää mun auton alle ängetkö, saattaa pellit mennä rypyille.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ensinnäkin minua vituttaa se, että en (taaskaan) nuku kunnolla vaan istun tässä klo 5 jo kaksi tuntia valvoneena kirjoittamassa Paskanjauhanta-osastoon.
Toiseksi minua vituttaa absolutistien itsetyytyväinen tapa moralisoida muiden alkoholinkäyttöä. Minulla on ainakin kaksi absolutistikaveria, joilla on tarve joka ikinen kerta toisen ottaessa lasillisen kommentoida asiaa jotenkin: pitää pitkäveteinen luento suomalaisten liiallisesta alkoholinkäytöstä, muistuttaa siitä miten he itse eivät juo tai heittää väsynyttä läppää alkoholisteista ja minun viinilasillisestani ja siitä miten nämä kaksi asiaa muka jollain tavalla liittyvät yhteen ("tuosta se alkaa, hihihihihihihihi").
Toiselle näistä kavereista huomautinkin kerran ystävällisesti, että tapa on mielestäni ärsyttävä. "Mutta sehän on huumoria", hän vastasi. No niinpä tietysti joo. "Sehän on huumoria" -lausahduksella on ihan liian helppoa kuitata toisen vitutus tiukkapipoiseksi huumorintajuttomuudeksi. "Huumorin" varjolla ihmisen on typerän hyväntahtoinen virnistys naamallaan siedettävä tympeää jankkaamista loputtomiin!
Onko nyt oikeasti niin, että näiden ihmisten seurassa minun on valittava, kieltäydynkö vastoin tahtoani kokonaan alkoholinkäytöstä vai nauranko maailman tappiin asti yhdessä heidän kanssaan alkoholismilleni, josta nauttimani glögilasillinen epäilemättä kertoo? Entä jos minä alkaisin lystikkäästi naureskellen jatkuvasti vihjailla, kuinka he ovat kleptomaaneja tai mielenterveysongelmaisia tai kuinka heidän hengityksensä haisee? "Ahaa, otit taas kaupassa käteesi hyllystä tavaran. Varo vain, siitä se lähtee!" "Minä maksan aina ostokseni, en ole koskaan varastanut mitään." "Pesitkö tänään hampaat? Et vissiin? Hihihihihihi!"
Olisiko ihan mahdotonta, että aikuiset ihmiset antaisivat toistensa olla eivätkä jatkuvasti tekisi toisten heidän omistaan poikkeavista tavoista numeroa?
Yönmustaritari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kävin ohimennen konsolipelikaupassa testailemassa uusia peljä. Kesken Call of dutyn harmonisen ihmislahtauksen tuli takin hihasta nykimään joku alimittainen vaahtosammutin ja pyysi päästä pelaamaan.

Sanoin heti, että ei käy ja odota vuoroasi. Ehkä noin viidentoista sekunnin hiljaisuuden jälkeen tuli uusi kommentti jostain "millononmunvuoro". Samalla alkoi ruutu vilkuttaa punaista kun jostain kaukaa sataa lyijyä niskaan ja koitan siinä ruudulla ympäristöä tarkistellen aj laatikoiden takaa vihollista etsien huudella, että painelisi mukula jonnekin nurkan taakse kurkkimaan, että milloin EN enää ole koneen vieressä ja ilmestyisi vasta sitten paikalle.

Takin liepeiden lääppiminen ei lopu eikä turpa mene tukkoon ei sitten millään. Sen jälkeen kun sain viimeiset energiat vievän panoksen kypärääni otin sitä nappulaa rivelistä kiinni ja sanoin, että lähtee sillä sekunnilla pyytämään vanhemmiltaan pyytämään pääsyä k.o tavaratalon leikkipuistoon.

En minä sitten lopuksi kuitenkaan malttanut enää vitutukselta jatkaa peliä vaan apinelin prismaan ostamaan kaljaa. Kylläpä vitutti. Mikä lastenhoitopaikka se konsolikauppa muka on?
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Aito_Johanna kirjoitti:nalkuttavista absolutisteista
Suutu niille ja sano vaikka tuo minkä tuohon ylle kirjoitit? Luulisi tajuavan.
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Aito_Johanna kirjoitti:Toiselle näistä kavereista huomautinkin kerran ystävällisesti, että tapa on mielestäni ärsyttävä. "Mutta sehän on huumoria", hän vastasi.
Heitä niille pari väsynyttä absolutistivitsiä. Ei nyt tule yhtään mieleen mutta yritän keksiä pari samantien:

Mitä absolutistit juovat?
- Absolut-vodkaa.

Miksi absolutisti sanoo "vuf"?
- Koska joku heitti viinansa hänen päälleen ja heitti tulitikun perään koska tyyppi ei ymmärtänyt olla vittu hiljaa, kerrankin.

Miten absolutistin saa pitämään turpansa kiinni?
- Juottaa hänelle salaa alkoholia juomansa seassa. Kaksi ravintola-annosta pitäisi riittää äkkisammumiseen.


Minua hieman vituttaa se että ilmeisesti yhdeltä yhteistyökumppanilta vedetään kohta yllättäen matto alta pois. Kiva joululahja niille. Vituttaa vain sikäli että toisin kuin eräät kilpailijansa joiden kanssa saa vängätä joka hemmetin asiasta ("it is not a bug, it is a feature"), he ovat hoitaneet hommansa erittäin mallikkaasti ja ammattitaitoisesti, kuunnelleet toiveitamme auliisti, pitäneet hyvin ajantasalla missä mennään ja tiedottaneet riskeistä ja ongelmista, perustelleet hyvin jos ovat jostakin asiasta eri mieltä jne. Onneksi minä en sentään joudu olemaan huonojen uutisten viejä, ei riitä nappulat kauluksen liepeessä.

Jos yrityksen kanssa voisi mennä naimisiin, he olisivat ykkösvalintani. Miksi hyvät saavat aina turpaansa?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Aito_Johanna kirjoitti: Olisiko ihan mahdotonta, että aikuiset ihmiset antaisivat toistensa olla eivätkä jatkuvasti tekisi toisten heidän omistaan poikkeavista tavoista numeroa?
Kyllä varmaan yhtenä fiksuimpana palstalaisena olet huomannut , että joidenkin ihmisten tulee saada hehkuttaa omaa hienouttaan, varsinkin jos tulee tuollaiseen aiheseen. Samaa vittupäisyyttä löytyy entisistä röökinpolttajista, laihduttaneista läskeistä ja itsensä isoiksi pumpanneista kynäniskoista.

Kai tuo on jotain perustavanlaatuista pätemisen tarvetta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.