Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arska ja Homie oleskelivat poreammeessa ja puhuivat kitinäläisistä. Yht'äkkiä pinnalle nousi iso läikkä spermaa.
- Et kai sinä helvetti runkkaa kylvyssä?! kysyi Homie arskalta
- En, päästin vain pierun, arska totesi
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sleazoid kirjoitti:arska ja Homie oleskelivat poreammeessa ja puhuivat kitinäläisistä. Yht'äkkiä pinnalle nousi iso läikkä spermaa.
- Et kai sinä helvetti runkkaa kylvyssä?! kysyi Homie arskalta
- En, päästin vain pierun, arska totesi
:)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vitsi:

- Millainen on Sleazoidin poreamme?
- Kaksi lautasellista hernekeittoa ennen kylpyyn menoa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:arska ja arska totesi
Pikakommentti.
Siis tuntuu NIIN yököttävältä ja superinholta tällaiset jutut. Mistä ne kirpoaa. Hiukan nyt mielikuvitusta järkevämpeihin vitseihin.

Ihan totta kun ajattelen asiaa tai tuotakin "vitsiä", en edes halua ajatella kun tuntuu ällöttävältä.

Keksi nyt Manalan Sleahemmo HIUKAN edes muita kuin noita ällöjä mies-mies-vitsejä. Keksi EDES jotain nais-mies-vitsejä, joissa Arska epäonnistuu tai muuta hauskaa,jos niin haluat, please. En tajua mikä panee sinut laittamaan näitä ihme-ällöjä loukkaavia Homie-Arska-vitsejä. Minua ne alkaa tosissaan häiritä.

Enkä nyt ole tuomitsemassa homoutta asiana periaatteellisesti, homot hyväksyn, koska he eivät asialle mitään voi, vaan olen puolustamassa oikeuksiani olla erossa homoudesta tai homovitseistä ja lukematta tuollaista loukkaavaa. NYT JOKU VASTUULLINEN HENKILÖ PYYTÄMÄÄN MYÖS TÄTÄ JA KEHOTTAMAAN LOPETTAA LOUKKAAVAT VITSIT!!


STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:lollero:
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Autossa on arska, Homie ja Niba. Kuka ajaa? Poliisi.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olix se poliisi homo?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vitsi:

Sleazoid oli ensi kertaa Lapissa. Hän ihasteli kauniita tuntureita ja kysyi paikalla olevalta lappalaisukolta:
- Minkä niminen on tuo tunturi?
- Kumpi?
- Kiitos. Entä tuo toinen?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

......... ja hyvä lapsenvahti olikin! :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Veikkaan, että et kuitenkaan veikkaa SA:n tai Homien lapsenvahtikykyihin, vaan Dumiksen?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ou Nou. :oops: Nyt en tiedä missä on vika, mutta viisi edellistä postausta on sellaisia mitä en ymmärrä. Katsoin ne kuitenkin kahteen kertaan etten aivan munaa itseäni tunnustaessani nyt ettei sytytä...

KOETAN jummartaa vielä. Antaisiko joku vihjeitä??

Ymmärrättekö te muut OIKEASTI mitä nuo viisi edellistä tarkoittaa. Onko niissä jotain enemmän kuin pelkät "sanat"??

Olen ollut tositouhussa koko päivän enkä oikeastaan edes siinä touhussa. ja nyt RÄTTINÄ kohta koisaan! Pikku slangia käyttääkseni.

HYVÄÄ YÖAIKAA KAIKILLE, jopa ... no siis kaikille!


STADIN KALA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:olen puolustamassa oikeuksiani olla erossa homoudesta tai homovitseistä
Dave, missä sun kopiokonequote on allekirjoituksesta? On syntiä olla puolustamatta oikeuttaan quotattuihin aivopieruihin kun näinkin ankaraa allekirjoitusmatskua heitellään suunnasta jos toisestakin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:olen puolustamassa oikeuksiani olla erossa homoudesta tai homovitseistä
Dave, missä sun kopiokonequote on allekirjoituksesta? On syntiä olla puolustamatta oikeuttaan quotattuihin aivopieruihin kun näinkin ankaraa allekirjoitusmatskua heitellään suunnasta jos toisestakin.
JA TAAS! Siis ei ole mulla ymmärtämistä tähänkään?

Mikä ihmeen kopiokonequote? Ja ...no oikeastaan taidan tuon lopun "ymmärtää", siis minua slea tarkoittaa aivopieruksi ja allekirjoituksia ankariksi.
Onhan selkeää, että sinä, kenen hahmossa nyt oletkin, olet aivopierumpi kuin minä, koska minä en kyllä sellainen ole. En tarkoita, että olisit ollenkaan aivopieru, koska sinulla on jokus ihan hyviäkin ajatuksia, mutta minä en sellainen olaivopieru ole ollut koskaan ja kun tuollaista puhut olet ainakin pierun verran pieruisempi kuin minä.

Ja mikäs tuo: hehheh sinähän koetit saada parempia allekirjoituksia Saminnarskun sanomiin. VAIN legenda elää! Mutta ihan kiva kyllä sun kruunusi. Olen kelpuuttanut sen itsellenkikin, oletko huomannut, joskus. Hehheh, sä tulit NIIN vihaiseksi kerran kun käytin sun värejäsi. Se on todellista mustasukkaisuutta.


Mutta rauhan elein tässä jatketaan eikä sotaa ole nyt eikä näköpiirissä. Ehdotan ystävyyttä sinulle läpi aivopierurajojen!!! Mä voisin ihan oikeasti joskus nähdä sinut ja toteaisimme toisemme ihan mukaviksi!!! Joku kyllä esiliinaksi meille! Yhteinen ystävämme Saira!!?

ELÄMÄ VOITTAA SIIS.


Terveiset kaikille ja varsinkin kirjoittaneille. Valitan TODELLA, etten vieläkään ole vastannut, mutta saisitte sanoa, mitä nuo Sleamanalaa ennen olevat 5 postausta tarkoittavat! Kirjallisesti, kiitos, koska minulla on päivä AIVAN tännä puuhaa ja tekemistä ja ehdin kenties illalla lukea selitykset ja vastata.'

Monin antipaukkuisin terveisin kaikille, niin tukijoilleni kuin pelkille lukijoille!

Toivoo



SE SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei kiinnosta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Yritän vastata SA:lle ainakin johonkin.

Elppis: kirjoitti ilmeisesti vahingossa (?) tänne kun piti kirjoittaa vp-ketjuun.

Daven quottaus: hänellä oli aikaisemmin allekirjoituksena siteeraus PetriFB:ltä, jossa Petri kertoo kuinka kopiokoneen outo toiminta oli saanut hänen arvelemaan sielunvihollisen olevan ko. toiminnan takana ja manannut sitä poistumaan... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Yritän vastata SA:lle ainakin johonkin.

Elppis: kirjoitti ilmeisesti vahingossa (?) tänne kun piti kirjoittaa vp-ketjuun.

Daven quottaus: hänellä oli aikaisemmin allekirjoituksena siteeraus PetriFB:ltä, jossa Petri kertoo kuinka kopiokoneen outo toiminta oli saanut hänen arvelemaan sielunvihollisen olevan ko. toiminnan takana ja manannut sitä poistumaan... :roll:
KIITOS selostuksista HOME!

Joissain paikoissa tai taloissa saattaa olla paha homeongelma, mutta Kitinässä onneksi on hometta!!!!

Ja anteeksi kaikille ja erikseen Homelle, etten vaan nyt pysty repimään aikaa vastauksiin,
MUTTA VASTAUSTEN AIKA TULEE. OLETTEKO SIIHEN VALMIIT?

Kenen sitten on syy Arskan ajanpuutteeseen!? ISOMPIEN JA PIENEMPIEN NAISTEN.

Lukijani, tämä tarina on karmaisuvaisuudessaan tosi!

Ai mikäkö on nimeni?

SE ON SA 8)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Yritän vastata SA:lle ainakin johonkin.

Elppis: kirjoitti ilmeisesti vahingossa (?) tänne kun piti kirjoittaa vp-ketjuun.

Daven quottaus: hänellä oli aikaisemmin allekirjoituksena siteeraus PetriFB:ltä, jossa Petri kertoo kuinka kopiokoneen outo toiminta oli saanut hänen arvelemaan sielunvihollisen olevan ko. toiminnan takana ja manannut sitä poistumaan... :roll:
KIITOS selostuksista HOME!


Eipä kestä.

Palstalapsen 4-vuotispäivään viikko.

Systerin avomies suostui fb-kaveriksi.

Vitsi:

- Hollannin tunnetuin geriatri?
- Van Hus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Mitä yhteistä on arskalla ja ambulanssilla? Molemmat ulvoo ku työnnetään lihaa takakautta sisään.
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sleazoid kirjoitti:Vitsi:

Mitä yhteistä on arskalla ja ambulanssilla? Molemmat ulvoo ku työnnetään lihaa takakautta sisään.
Heh-heh, tämä oli niin todenmukainen ja -tuntuinen! Voin oikein kuvitella tämän sieluni silmin!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vitsi:

- Miten saa Sleazoidin nauramaan lauantaina?
- Kerro hänelle vitsi jo keskiviikkona.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Vitsi:

- Miten saa Sleazoidin nauramaan lauantaina?
- Kerro hänelle vitsi jo keskiviikkona.
Minä luulen, että tiistaina varmuuden vuoksi!

Mutta:

Keskiviikon viikonpäiväketjussa illalla jo synttäreistä Stadinarska kirjoitti:Hei kaikki!

Palstani, lapseni, Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju täyttää 4 vuotta 11.10.2011!!! :cheer:

MITEN VOIKAAN aika mennä näin nopeasti! Vastahan avasin tämän ketjun ja nyt se on pysynyt koko ajan aktiivisena ja hyvinvoivana ja on tainnut muuttua ja legendaariseksikin jossain määrin!

Se on tietenkin myös ollut vastusteltu ja kiistelty ja hyljeksitty, mutta kuitenkin uskon, että se on ilolla otettu vastaan ja tuottaisi iloa, sillä se se on sen tarkoitus!

Stadinarskan sanomiini on moni kirjoittanut, ja olen iloinen kaikista, tietysti, mutta ihmettelen miksi sleamana viljelee noita peräaukkojuttuja siellä. En ymmärrä syytä siihen miksi hän haluaa olla ilkeä SA:lle. ja jotenkin haluaa korostaa, että olisin homo. Miksi? Miksi se edes olisi paha, jos olisin homo? En kuitenkaan halua ottaa kaikkea sitä juttua tynesti vastaan vaan haluan puolustautua noilta "sielujen silmin" asioilta ja sanoa, että lilimain inhottavinta on ajatella jotain homojuttuja ja se suotakoon minulle olla niitä ajattelelematta. Mutta toisaalta mua naurattaa Sleamanan jutut. olenko sitten kaksipäinen ihminen?

JOKA TAPAUKSESSA saisitte keksiä..

MITEN JUHLIMME nelivuotissyntymäpäivää!!! :?:

Minä olen niin tyytyväinen, että jokin asia tässä maailmassa pysyisi, ja se on esim. tuo ketjuni.

Koetan kehittää ketjua hyviin keskusteluihin jatkossa, myös. Nyt valitan kun olen aikamoisessa aktiivisessa työ ja opintovaiheessa ja en juurikaan jaksa virittää keskusteluja, mutta koettakaa te!

Kiitän yhteistyöstä ja myös niitä, jotka eivät pidä SA:n sanomista. En halua olla kapeakatsoinen rasisti. Paiskaan kättä myös ketjuani väheksyville!

Yhteistyöterveisin

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
JOKA TAPAUKSESSA saisitte keksiä..

MITEN JUHLIMME nelivuotissyntymäpäivää!!! :?:
Jospa avaisit ketjun, jossa popula saa onnitella palstalasta.

Uusi Nokian "kapula" hankittu. Toimii. Edellinen meni sököksi vajaan kahden (!) vuoden käytön jälkeen.

Erään "eukon" (49 v.) kanssa ollut vähän viestittelyä. Ehdotin treffejä ensi tiistaiksi.

Vitsi:

Ravintolassa:

Tarjoilija: Ette kai joutunut odottamaan liian kauan?
Asiakas: En suinkaan. Tiesittekö muuten, että tämän salin ruusutapetissa on 5498 ruusua?

Homeboy
texasin keltaruusu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
JOKA TAPAUKSESSA saisitte keksiä..

MITEN JUHLIMME nelivuotissyntymäpäivää!!! :?:
Jospa avaisit ketjun, jossa popula saa onnitella palstalasta.

Uusi Nokian "kapula" hankittu. Toimii. Edellinen meni sököksi vajaan kahden (!) vuoden käytön jälkeen.

Erään "eukon" (49 v.) kanssa ollut vähän viestittelyä. Ehdotin treffejä ensi tiistaiksi.

Vitsi:

Ravintolassa:

Tarjoilija: Ette kai joutunut odottamaan liian kauan?
Asiakas: En suinkaan. Tiesittekö muuten, että tämän salin ruusutapetissa on 5498 ruusua?

Homeboy
texasin keltaruusu
VASTAUKSIA SVAR

Jospa avaisit ketjun, jossa popula saa onnitella palstalasta.

Mä luulen, että sen täytyis jonkun muun :!: :D tehdä kuin syntymäpäiväsankarin (tai lapsen)!!

Uusi Nokian "kapula" hankittu. Toimii. Edellinen meni sököksi vajaan kahden (!) vuoden käytön jälkeen.

Millätavalla olet kohdellut puhelinta? Onko se kärsinyt ennen kuolemaansa?

Erään "eukon" (49 v.) kanssa ollut vähän viestittelyä. Ehdotin treffejä ensi tiistaiksi.

Ohoh! Sinähän aktiivi olet! Minkälaatuinen eukko se on, eli suomeksi mikä on naisen kvalitettiaste?

Suostuiko rehveille? Mitä aiot tehdä rehveilläsi?


Vitsi:

Ravintolassa:

Tarjoilija: Ette kai joutunut odottamaan liian kauan?
Asiakas: En suinkaan. Tiesittekö muuten, että tämän salin ruusutapetissa on 5498 ruusua?

Taas tosi hyvä!! Minä olen jäänyt ainoastaan kerran elämässäni täysin ilman ruokaa ja siis unohtunut. Se tapahtui Moskovassa Neuvostoliion aikaan.

Terveisin

ANAHEIM-BUFFFFALO-IPRA HIMON VITSI-ARSKA STADIN MUKAVAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 88
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

MOI!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Uusi Nokian "kapula" hankittu. Toimii. Edellinen meni sököksi vajaan kahden (!) vuoden käytön jälkeen.

Millätavalla olet kohdellut puhelinta? Onko se kärsinyt ennen kuolemaansa?

Erään "eukon" (49 v.) kanssa ollut vähän viestittelyä. Ehdotin treffejä ensi tiistaiksi.

Ohoh! Sinähän aktiivi olet! Minkälaatuinen eukko se on, eli suomeksi mikä on naisen kvalitettiaste?

Suostuiko rehveille? Mitä aiot tehdä rehveilläsi?

Kai kohtelin edellistä kännykkää vähän huonosti. Äitimuori antoi ohjeita: Varo sadetta, älä näpyttele liian lujaa.

Eukko. Kvaliteettiaste: ulkonäkö ei kauhean hyvä, karaktääri tuntuu mukavalta. Treffit vielä epäselvät. Sanoi että "voisi" tavatakin (ti 11.10.) ja pyysin äsken selvää vastausta. Voitaisiin mennä kahville tai jotain. Lähetin eilen viestiä eräälle toiselle(kin) blondille...

Homeboy
loverboy :h:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix