Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

McJanne kirjoitti:^älliä ja kukkia. Ja pysyy kun paska junttilan tuvan seinässä.
Ja sä vedät treenejä junnuille?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

Diddley Bow kirjoitti:Joo ei. Ei mitään härpäkkeitä. Jotain pysyvää.
Kotimainen hopeakoru omalla tekstillä, esim. täältä: http://www.ideakoru.fi/ideakoru/tuotteet/

Esimerkiksi tuollainen leveä rannekoru, johon ulkopuolen kaiverrukseen pätkä jostain tärkeästä biisistä tai kirjasta tms. ja sisäpuolelle vaikka sitten se lakkiaispäivämäärä tai jotain. Olisi sekä henkilökohtainen että pysyvä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21509
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Joo ei. Ei mitään härpäkkeitä. Jotain pysyvää.
Kotimainen hopeakoru omalla tekstillä, esim. täältä: http://www.ideakoru.fi/ideakoru/tuotteet/

Esimerkiksi tuollainen leveä rannekoru, johon ulkopuolen kaiverrukseen pätkä jostain tärkeästä biisistä tai kirjasta tms. ja sisäpuolelle vaikka sitten se lakkiaispäivämäärä tai jotain. Olisi sekä henkilökohtainen että pysyvä.
Pysyvä tuo olisi siinä mielessä, että varmaan kestäisi ehjänä laatikon pohjalla. Harvemmin nuo teinikorut kestävät aikaa.

Jos joku käyttökama tyyliin tabletti ei käy, niin suosittelen sitten miettimään semmoista, mikä on oikeasti käytössä 10v päästä. Saajaa tuskin kaiverrus kiinnostaa, hän kyllä muistaa lahjan, jos lahja itsessään on muistettava. Enemmän kaiverruksesta on iloa vaikka lapsenlapsille, jotka pähkäilevat kaman alkuperaa mummon jäämistöä kaivellesssaan. Timanttikorvikset menevät liian kalliiksi ja helmet taitavat olla vähän vanhemmille. Jokin hopeinen käyttöesine voisi olla jees. Itse asiassa vaikka laadukkaassa avaimenperässä joku teinilausekin toimisi hyvin ja sellaista voisi käyttää vaikka 30v päästä. Tai sitten pienellä etsimällä voi löytää melkein mihin tahansa teemaan liittyvän avaimenperän: Eläimet, harrastukset, jne. Naiset tuntuu tykkäävän isoista avaimenperistä kun niiden avulla löytää avaimen kassin syövereistä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä sain isältäni yo-lahjaksi kultaisen ranneketjun (mallia parittaja), ja vaikka siitä on liki 20 vee aikaa, niin tallessa on ja aina sen nähdessäni muistan ko. päivän.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä ehkä luotan tässä kohtaa kahden naisen sielunmaisemaan ja sivuutan miehiset kommentit. Muistin juuri, että ystäväpiirissä on yksi suht näppärä koruntekijä jolta voisi tilata jotain spessua. Insinöörin luovuus laitetaan nyt koetukselle. Ja yksi suht näppärä kankaan tuhraaja. Taulun tilaaminen taitaa vain olla ehkä liian myöhäistä. No pitää kysyä - kysyminen tuskin haittaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

On ne lapset jänskiä. Ne pelaa futista, voittaa painimatseja, syö Ahti-silliä ja pepperoneja sekä tykkää Black Sabbathista. Aika velmuja.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pikku-ukko kävi puristelemaan mun vatsamakkaroita; "Mistä noita saa? Kaupastako? Mä haluun samanlaiset!"
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Onko sulla vatsamakkaroita? :shock:
Oon nyt vähän järkyttynyt...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kaikilla on, jos on oikeassa asennossa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kiukkutipu kirjoitti:^Onko sulla vatsamakkaroita?
Todellakin! Ainoa liikunta mitä olen viimeisimmän polvivamman jälkeen harrastanut on hodareitten syönti Tapiolan urheiluhallin lehtereillä. Motivaatio meni, eikä se ole tullut takaisin. Jos näät sen jossain, niin sano sille, että olis hyvä pistäytyä käymässä mun luona.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Väsynyt, mutta onnellinen.
Mitä toit tuliaisiksi?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

On se sekaisin.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt yrjöttää minuakin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis vittu kuulkaa, jos päälleoksentava kakara on jotenkin laatuaikaa niin ainoa oikea valinta on olla lisääntymättä. Tää on aivan yhtä diippiä autistishittiä kuin poikuuden hygienia- ja alko-ongelmat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En ymmärrä minäkään, miten oksennusten siivoaminen tai sellaisten syliinsä saaminen olisi jotenkin hauskaa. Paskat ja visvat on siivottava, mutta ei siitä sentään nauttia tarvitse. Sairas lapsi on ikävä asia ja mieluummin (ehkä) sairastaisi itse, mutta joku raja sentään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Siis vittu kuulkaa, jos päälleoksentava kakara on jotenkin laatuaikaa niin ainoa oikea valinta on olla lisääntymättä. Tää on aivan yhtä diippiä autistishittiä kuin poikuuden hygienia- ja alko-ongelmat.
Yhdyn rajusti Kitinätyyliin.

Ja sitten: pikkuinen. :laatta:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9501
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Riemumieli kirjoitti:En ymmärrä minäkään, miten oksennusten siivoaminen tai sellaisten syliinsä saaminen olisi jotenkin hauskaa.
Tarkkaan lukemalla saattaisi huomata, ettei tuollaista kukaan missään vaiheessa väittänytkään. Ei edes exPertti.

EDIT: Pertti tuli tietysti sotkemaan mun tekeleen ennenaikaisella vastauksella. Eikö sun pitänyt ihastella kaunista auringon paistetta?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on ihan kivat lapset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Seiska tuli tänään täyteen, syksyllä kouluun.
Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Ajattelin tulla vaan tänne pappailukerhoon kertomaan, että seksi ja alkoholi tekevät ihmisen onnelliseksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ostin eilen Clash Ohlsonilta 10 herätyskelloa. Eiköhän poika ala aamulla herätä ajoissa.

10:stä kellosta 8 vaikuttaa toimivan. Ei jaksa lähteä reklamoimaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Ostin eilen Clash Ohlsonilta 10 herätyskelloa. Eiköhän poika ala aamulla herätä ajoissa.
10:stä kellosta 8 vaikuttaa toimivan. Ei jaksa lähteä reklamoimaan.
Yksi vesiämpäri toimii paremmin. Tuohonkin saisi varmaan jonkun ajastimen tai voisi palkata heittäjän, jos on itse heräämisaikaan jo töissä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toki toimisi, mutta parketti menisi pilalle. Ainakin pari päivää nyt on toiminut.

Ps. Yhdeksän kelloa taitaa toimia. Olin ilmeisesti laittanut yhden väärään aikaan itse.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta kolmevuotiaalla Milalla on toista kertaa isä-on-paska-vaihe. Nyt kestänyt kolmisen viikkoa. Viimeksi tais mennä ainakin kuukauden. Eli jos vaimoni on paikalla, saa tyttö kilarit, jos edes näyttää siltä, että minä tekisin jonkin asian häntä varten.

Haen tytöt päikystä tänäänkin klo 16:15 - voi sitä riemua, kun Mila tajuaa, ettei äiti olekaan hakijana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pikku-ukon kanssa elämä alkaa olla koko ajan helpompaa ja helpompaa. Pitää varmaan kohta alkaa nimittämään semi-ukoksi.

Viimeisin sellainen isompi edistysaskel on kaupassa käyminen. Jos keittiöstä kuuluu vingahduskin, että joku ruoka-aine on loppu, niin ukolle voi lyödä rahat kouraan laittaa käymään kaupalla. Ongelma on se käteinen, sitä kun harvemmin enää omassa taskussa on. Pitää vissiin hommata pojalle oma kortti.

Seuraava luonnollinen askel on tietenkin se, että tekee itse ruokansa kaupasta ostamillaan tarvikkeilla. On sitä jo vähän harjoiteltu, esimerkiksi pilkkomiset sujuu jo mallikkaasti. Ja tietää miten fisut perataan, mutta siinä riittää vielä opeteltavaa veitsen käytön taidoissa. Sitä kun riittää allekirjoittaneellakin. Hellan ääreen en ole päästänyt vasta kuin satunnaisesti. Jos nyt alkaisi tehostamaan sitä. Aloittais helpoilla ja varmasti hänelle maistuvilla safkoilla, kuten vaikka Italianpata. Siitä sitten oman pitsan väsäämiseen, lihapulliin ja niin päin pois.

Seuraavana kouluvuotena saa jo kulkea pyörällä kouluun, joten loppuu sekin autolla sahaaminen.

Mä olen kohta tarpeeton. Taas.
Who says you need to buy a guitar?