Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Mies korkkasi pahoinpitelyn päätteeksi vessanpesuaineen.
Tää on taas näitä hetkiä jolloin Idiocracy-leffa vilahtelee mielessä.
Tää on taas näitä hetkiä jolloin Idiocracy-leffa vilahtelee mielessä.
Tänköhän takia PS3 änki uutta päivitystä puoliväkisin viikonloppuna kun meinasin katsella vaan yhden bluurayn.Dave kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Plays ... 5265648631
Miksiköhän Sonyn kimppuun hyökätään? Ehkä vain siksi, että se on mahdollista?So Hard kirjoitti:Tänköhän takia PS3 änki uutta päivitystä puoliväkisin viikonloppuna kun meinasin katsella vaan yhden bluurayn.Dave kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Plays ... 5265648631
Willi veikkaus; Sonylta on vaadittu suojelurahaa, Sony ei maksanut tai lopetti maksamisen. Anarkohakkerit ovat jo oppineet bisnesmallin.Dave kirjoitti:Miksiköhän Sonyn kimppuun hyökätään? Ehkä vain siksi, että se on mahdollista?So Hard kirjoitti:Tänköhän takia PS3 änki uutta päivitystä puoliväkisin viikonloppuna kun meinasin katsella vaan yhden bluurayn.Dave kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Plays ... 5265648631
Kotimaan politiikasta, näitä kannattaa seurata:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042 ... 5_uu.shtml
Saattavat ennakoida mistä puolueesta tulevat mitkäkin ministerit. Henna Virkkunen jatkaa opetusministerinä, sivistysvaliokunta kokkareille jne. Työelämävaliokunta SDP:lle ennakoi vaffasti Lauri Ihalaista työministerinä.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/E ... 5265654706
Ensin en tiennyt, itkisinkö vai nauraisinko tämän uutisen (kuva mukaanlukien) johdosta, mutta kyllä viimeistään tuo sivistys- ja tiedejaoston kohtalo saa itkun silmään tulemaan.
Ensin en tiennyt, itkisinkö vai nauraisinko tämän uutisen (kuva mukaanlukien) johdosta, mutta kyllä viimeistään tuo sivistys- ja tiedejaoston kohtalo saa itkun silmään tulemaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
'urpiainen kirjoitti:http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/E ... 5265654706
"Uudet kansanedustajat Jussi Halla-aho (ps) sekä Jaana Pelkonen ja Sinuhe Wallinheimo (kok) eduskunnassa "

-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Montako kotikasvattamoa ratsattiin viime vuonna? Joku sata?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Joka sadas suomalainen on kotikasvattaja.
Kysyn siksi, että jos Suomessa on, kuten väität, 52000 kotikasvattamoa niin taitaa olla aikamoinen oikeusmurha niille, jotka jäävät kiinni ja joita rangaistaan.
-
- Kitisijä
Lähestulkoon kaikki rikollisuus on enemmän tai vähemmän piilorikollisuutta. Jatkan analogiaasi silti: eikö olekin aikamoinen oikeusmurha niille, jotka jäävät kiinni rattijuopumuksesta ja joita rangaistaan?elco kirjoitti:Kysyn siksi, että jos Suomessa on, kuten väität, 52000 kotikasvattamoa niin taitaa olla aikamoinen oikeusmurha niille, jotka jäävät kiinni ja joita rangaistaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jos kasvattaa omaan käyttöön, niin aika järjetöntä siitä on sakottaa.
Saahan sitä kuitenkin esim tappaakkin itsensä. Yrityskään ei ole rangaistava.
Saahan sitä kuitenkin esim tappaakkin itsensä. Yrityskään ei ole rangaistava.
-
- Kitisijä
Rattijuopumus aiheuttaa vaaraa sivullisille. Ymmärrän kyllä pointtisi, vaikka analogia ei minusta täysin toimikaan.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Lähestulkoon kaikki rikollisuus on enemmän tai vähemmän piilorikollisuutta. Jatkan analogiaasi silti: eikö olekin aikamoinen oikeusmurha niille, jotka jäävät kiinni rattijuopumuksesta ja joita rangaistaan?
Paljonko niitä kotikasvattamoratsauksia oli? 1, 10, 100, 1000?
-
- Kitisijä
En itse tiedä kuinka järkevää tuo on. Täytyy myöntää, että keskiverto kiinnijäänyt kotiviljelijä on löysä kusimato, joka usein linkittyy muuhun rikollisuuteen, joten on osaa olla kovin harmissani, että kotikasvatus on tällä hetkellä sanktioitu.Dave kirjoitti:Jos kasvattaa omaan käyttöön, niin aika järjetöntä siitä on sakottaa.
-
- Kitisijä
Väestökyselyn mukaan karkeasti ottaen 40 000-60 000 suomalaista on joskus kasvattanut kannabista.elco kirjoitti:Paljonko niitä kotikasvattamoratsauksia oli? 1, 10, 100, 1000?
Ratsausmääristä minulla ei ole muuta tietoa. Niitä tehdään se mitä ehditään.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 26.04.2011 13:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei kait se nyt ole oleellista, onko keskiverto kiinni jäänyt kasvattaja muuten minkälainen tahansa. Ei vaan oikeen tee järkeä, että saat syödä vapaasti rotanmyrkkyä, mutta et itse kasvattamiasi Cannabis sativa -kasvin kuivattuja lehtiä.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Täytyy myöntää, että keskiverto kiinnijäänyt kotiviljelijä on löysä kusimato, joka usein linkittyy muuhun rikollisuuteen, joten on osaa olla kovin harmissani, että kotikasvatus on tällä hetkellä sanktioitu.
-
- Kitisijä
Viran hoidon kannalta ei pitäisi olla, eikä kohdallani olekaan. Kuitenkin henkilökohtaisella tasolla tuo vaikuttaa mielipiteeseeni, valitettavasti olen vain ihminen.Dave kirjoitti:Ei kait se nyt ole oleellista, onko keskiverto kiinni jäänyt kasvattaja muuten minkälainen tahansa.
Tuosta en ole ihan samaa mieltä. Itsetuhoisethan määrätään usein tahdonvastaisesti hoitoon. Kyllä yhteiskunnan holhous ulottuu omasta hengestä päättämiseenkin. Keino on vain valittu rikoslain ulkopuolelta, koska rankaiseminen tuskin toimisi erityisenä pelotteena itsetuhoiselleDave kirjoitti:Saahan sitä kuitenkin esim tappaakkin itsensä. Yrityskään ei ole rangaistava.

Sinänsä kyllä kannatan kotikasvatuksen dekriminalisointia. Hulluahan se on samasta toiminnasta antaa järjestäytyneelle rikollisuudelle hyvät tulot. Ongelma onkin enemmän se, että kotikasvatuksesta on helppo siirtyä pienteollisuuden ja kaupankäynnin puolelle ja alaikäisiä pitäisi kannabikselta kuitenkin suojella edes jotenkuten uskottavasti.
Kaikkein järkevintähän olisi pistää Oy Kanbo Ab pystyyn, vesiviljellä teollisessa mittakaavassa valtion toimesta ja myydä Alkosta puhtaana, tasalaatuisena ja sellaiseksi jalostettuna, että skitsofreniariski olisi pieni. Varmaan chilinkasvatuksesta tulisi aika marginaalinen harraste sen jälkeen. Alaikäisille trokaamisesta pitäisi antaa penaltina ruoskaa ja vihreiden puolueohjelman lukemista 200 tuntia.
Nää! Ei mitään pehmoilua. Taidat kuulua Demokraattisiin lakimiehiin?So Hard kirjoitti:Tuosta en ole ihan samaa mieltä. Itsetuhoisethan määrätään usein tahdonvastaisesti hoitoon. Kyllä yhteiskunnan holhous ulottuu omasta hengestä päättämiseenkin. Keino on vain valittu rikoslain ulkopuolelta, koska rankaiseminen tuskin toimisi erityisenä pelotteena itsetuhoiselleDave kirjoitti:Saahan sitä kuitenkin esim tappaakkin itsensä. Yrityskään ei ole rangaistava..
15 vuotta vaan sokeritonta itsemurhasta, yrityksestä lähes saman verran.
-
- Kitisijä
Kaikkea sitä. Ketjusta toiseen SH kulkee ajamassa tai povaamassa tiukkaa valtiollistamisohjelmaa. Kuka vielä väittää, että perinteinen sosialismi olisi kuollut!So Hard kirjoitti:Kaikkein järkevintähän olisi
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Natsithan olivat kovia valtiollistamaan.urpiainen kirjoitti:Kaikkea sitä. Ketjusta toiseen SH kulkee ajamassa tai povaamassa tiukkaa valtiollistamisohjelmaa. Kuka vielä väittää, että perinteinen sosialismi olisi kuollut!So Hard kirjoitti:Kaikkein järkevintähän olisi
Dave diktaattoriksi! Tunnen kyllä pari demalalaista, lasketaanko se? Kuuluin nuoriin lakimiehiin mutta sitten aloin tuntea itseni liian vanhaksi sinne.Dave kirjoitti:Taidat kuulua Demokraattisiin lakimiehiin?
15 vuotta vaan sokeritonta itsemurhasta, yrityksestä lähes saman verran.
-
- Kitisijä
Olen kallistunut siihen suuntaan, että kotikasvatus ei tästä enää yleisty merkittävästi, jos ollenkaan, kun sanktio poistettaisi. En usko, että on olemassa joku hallitsematon ja pitkä jono uusia käyttäjiä, jotka herkeämättä odottavat dekriminalisointia päästäkseen toteuttamaan henkilökohtaista farmvilleänsä.So Hard kirjoitti: Ongelma onkin enemmän se, että kotikasvatuksesta on helppo siirtyä pienteollisuuden ja kaupankäynnin puolelle ja alaikäisiä pitäisi kannabikselta kuitenkin suojella edes jotenkuten uskottavasti.
Minua mietityttää ehkä eniten se, miten käytönnössä myynti ja oma käyttö erotellaan lain keinoin järkevällä tavalla.
-
- Kitisijä
Tapetaankohan ne sinne Turkuhalliin?
-
- Kitisijä
No jos vain Turkuhalliin tapetaan niin ei tässä sitte mitään.elco kirjoitti:Tapetaankohan ne sinne Turkuhalliin?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.