Itseasiassa mä oon pohtinut, että jos ulkoistaisin mun uusien kuorihousujen hakemisen Pertille. Menis varmaan tuossa sivussa kätevästi. Mulla on nyt jotkut peakin perushousut, mukavan kapeat, mustat, goretexiä. Ihan huiput, mutta loppuun käytetyt. Lahkeet on ihan repaleiset ja koira pureskellut kiinnityssoljen. S-koko on varmaan hyvä, joskus ne tykkää tuumista, silloin 27.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vesper kirjoitti:Eilen kolahti luukkuun Stadiumin kuvasto, ja ensimmäinen mielikuva oli Pertti runkkaamassa kuvasto kourassa.
En nyt muista mikä tuon xSpeden avatarin näyttelijän nimi on, mutta pelkään, että siivotessani mainospostia tänään ovelta lyö ruma visio ko. näyttelijästä vasten kasvoja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Perttiä piristääkseni nostelen haukkaketjua. Saattaa sisältää myös Sairaa kiinnostavaa sisältöä.
Hämeenkadun Kirjatorilla (sokosta vastapäätä) on loppuunmyynti; kaikki - 50%. Ja siis ihan kaikki; uutuudet, lastenkirjat, jo ennalta alennetut jne. Itse hain eilen 7 kirjaa yhteishintaan 12,50 (näistä 6 kpl pokkareita tarjouksess 3 kpl 5 euroa, myös uudehkoja seassa), ja mukana olisi tarttunut enemmänkin jos olisin ollut suoraa matkalla kotiin.
exsu kirjoitti:Perttiä piristääkseni nostelen haukkaketjua. Saattaa sisältää myös Sairaa kiinnostavaa sisältöä.
Hämeenkadun Kirjatorilla (sokosta vastapäätä) on loppuunmyynti; kaikki - 50%. Ja siis ihan kaikki; uutuudet, lastenkirjat, jo ennalta alennetut jne. Itse hain eilen 7 kirjaa yhteishintaan 12,50 (näistä 6 kpl pokkareita tarjouksess 3 kpl 5 euroa, myös uudehkoja seassa), ja mukana olisi tarttunut enemmänkin jos olisin ollut suoraa matkalla kotiin.
Ui, kiinnostaa kyllä! Täytyy poiketa ehdottomasti katsastamassa paikka!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sisäinen kitupiikkini suorastaan riemuitsi kun tajusin että saan brittiamazonista sekä partakoneen vaihtoterät että sähköhammasharjan vaihtopäät noin puoleen hintaan kotimaan automarkettihintatasosta, ilman toimituskuluja.
Tiimarissa on kaikki lastenjuhlatarvikkeet (kertsilautaset, kakunkynttilät, servetit, pillit, ilmapallot ym. koristesälä) -90%. Hain vähän tulevia rientoja varten.
Stockan 50% päiviltä Bugatti-merkkisen pitkähkön pidemmän 98/150 koon talvitakin, semihienon jos lainaan 50stä naismyyjää, hintakin oli vaan puolet koosta.. Nyt on sitten semihieno talvitakki minullakin, ei oo noin hienoa ollukaan ikinä, semihieno. Kolmeen vuoteen talvitakkia ostanutkaa..
urpiainen kirjoitti:Pertsan Stadium-hehkutuksen uhrina ostin niiden nettikaupasta ison North Facen laukun jollain -60% alella tai jotain. Täytyisi vissiin pakata laukku ja lähteä reissuun.
Ikuinen paluu ja tolleen. Tämä toistuu näköjään joka vuosi. Tosin nyt yhtä kokoa pienempänä, ja reissukin on, valitettavasti, vain viikon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."