Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

Patz

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Patz »

T3000 kirjoitti:Sitä en ymmärrä miten normaalisti niin fiksu Patz lähti mukaan.
Niin no, minuthan vedettiin tähän keskusteluun Exsatin toimesta mukaan. Alkuunhan ilmoitin, etten jää palstalle jos A_J saa modeoikeutensa pitää. Sen jälkeen erehdyin kerran kysymään, tapahtuuko asialle jotain vai ei, ja siitähän se sitten repesikin. Syitä minun ei varmaan tarvitse kenellekään sen tarkemmin selitellä, sanotaan vaikka että tämä on se viimeinen kirsikka tässä kuorrutuksessa. Ja ainahan voin toimia niin kuin vaikka sinä ja palstalla uhoava numerosarja. Eli lähteä ovet paukkuen ja palailla hetken kuluttua häntä koipien välissä takaisin. Ja ei, en ajatellut perustaa lähtöäni varten erillistä ketjua sillä lupasinhan etten enää yhtään ketjua availe.

En jaksa ymmärtää mitä kenenkään motiivit kenellekään kuuluu. Jos "lähdöllä uhkailu" tekee minusta säälittävän tyhjästä narisijan, sitten tekee. Eiköhän se ole jo tullut selväksi ettei sota yhtä naista kaipaa. Onpahan teilläkin sitten vähemmän aihetta narinaan, ja voitte keskittyä puznuzzailuunne. Pitäkää vaikka miitti A_J:n modeoikeuksien kunniaksi!

Ja asiaa: Voisiko joku ylläpidon edustajista tulla perustelemaan tät A_J:n valintaa tarkemmin, ja kertoa mitä asialle jatkossa tapahtuu?
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Juurikin näin, henkilökemiat eivät kohdanneet.
Sinä kyllä veit koko ketjulta pohjan paljastamalla että syyt ketjun perustamiselle ei lähteneet minkään oikeuksien väärinkäytöstä vaan siitä ettet PIDÄ kyseisestä ihmisestä. Se on aika halpamaista IMO.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:No mittteee ihmettä se Tampereen Rampo siel taas hikoilee, etkä ole taaskaan saanut pimppuapimpsahdus juu?
Painu sinä elähtänyt paska vittuun louskuttamasta leukojasi. Saatanan wannabe playboy jolla vittu on samat mahdoollisuudet saada nainen kuin vittu Operallakin.

Tyhmä, kalju, paska.

Viillä ranteesi ja anna kuoleman tulla. Kusipäisyytesi saa minut halveksumaan sinua, hylkiö, kuole.

Tee se tapa itsesi.

Kuinka voin sanoa tämän enään mitenkään selvemmin?

HALVEKSIN SINUA JA OLET KUOLLUT VAIKKA ET SITÄ HUOMAA.

Häviä paska.

Aiiih ihanaa tekstiä..kohta tulee orkku oi sinä ihqu 1178 mii laiks:D
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Juurikin näin, henkilökemiat eivät kohdanneet.
Sinä kyllä veit koko ketjulta pohjan paljastamalla että syyt ketjun perustamiselle ei lähteneet minkään oikeuksien väärinkäytöstä vaan siitä ettet PIDÄ kyseisestä ihmisestä. Se on aika halpamaista IMO.
Väärinkäytöstä en ole puhunut kuin kysymysten muodossa, mikäli luit kaiken? "Saako hän muokata, saako hän antaa bannia" jne.

Mutta hei oikeasti, jos ihmisestä ei pidetä eikä siihen luoteta, ja lätkäistään sitten vitsiketjun perusteella oikat päälle, niin mitäs helvettiä se sellainen on?

Kun ketjun aloitin, juorut oli aika hurjia, ja ne on oiottu jo tässä ketjussa, ei niistä sen enempiä enää.

Kahtia näyttää hienosti Kity jakautuvan - mutta toivottavasti vain tässä asiassa.
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Patz kirjoitti:Ja asiaa: Voisiko joku ylläpidon edustajista tulla perustelemaan tät A_J:n valintaa tarkemmin, ja kertoa mitä asialle jatkossa tapahtuu?
Miksi? Pitäisikö minunkin perustella sitä että ostin Skodan, vaikka moni pissaliisa sanoo että Skoda on ihan naurettava auto, eikä sellaisen kyytiin istuisi? Pitäisikö minun siis perustella pissaliisoille? No tässä perustelen: Olen tyhmä!

Ja jos A_J:n valintaa tarvii perustella, käytän samaa perustelukaavaa: Aasi on tyhmä!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Kyllä voi ja paljon, nimittäin tuota erästä tytsiä kyllä vähemmän oon enää tykästellyt kun zillai mulle tehdä täpsäytti..nimittäin se on tuo Geetsu joka teki jotain semmoista että ei voi sitä unohtaa..teki semmosen MM. laiturisetin mulle kaikkineen + muuta vastaavaa, mulle vanhalle papalle jolla muutenkin herkkä tunto, varsinkin tuolla alakerassa, niin en perk unohda ja varsinkin kun sedälle tarjottiin hetkeä mutta en tarttunut siihen koska MINÄ EN KENENKÄÄN PERSETTÄ NUOLE, NOH TOSIN NAISEN KYLLÄ JA MIELELLÄÄN KIITOS JA NÄKEMIIN JA PISTE JA POKSAHDUS.
Tästä olisi kyllä kiva kuulla lisää, jos vanha kaljupää voisi informoida liiton jäseniä, että mites kalvakkaita ja kieroja ne naiset onkaan? Vai onko? Minkäslaista laiturisettiä siinä oli kaikkineen tehtynä ja mitäs hetkeä sedälle tarjottiin? Miksei setä hetkestä ottanut vaaria? Vai mammaako vaan tarjottiin? Ja kenes persettä sitten olisi nuoleskelemaan pitänyt ruveta, jos ei Geen itsensä?
No huh huh kuinka monta kyssäriä.

No Manuska hei, en mä taida sulle muuta kertoakaan kuin että kesälaituri voikin olla niin kuuma ja kosteakin niin. Ja Mana hei elämä on ihmeellisten sattumien ja tapahtumien summa!!

Peeäs ne naiset on niin ihquuuuuuja että kyllä mä niistä niin tykkään ja namuskaa vaan kaikille:)
Zeb

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Äänestin A_J:n puolesta. Minulle ei ole tullut vaikutelmaa, että A_J olisi sen tyyppinen ihminen, joka jollain lailla väärinkäyttäisi modeoikeuksiaan. Yhdyssanavirheen korjaaminen oli tuossa Homien viestin yhteydessä selvästi tsoukki, ja ainakin minun mielestäni ihan hauska.

Kukaan tässä ketjussa ei ole esittänyt ensimmäistäkään järkiperustetta sille, miksei A_J:n tulisi olla mode. Se, ettei joku pidä jostain henkilöstä, ei ole mikään peruste. On selvää, etteivät kaikki voi pitää kaikista. Silti, jos mainostaa täällä suureen ääneen pitämättömyyttään, niin olisi mielestäni ihan suoraselkäistä perustella asia jollain lailla.

Ja heh, A_J:n "tunkeutuminen" pikkujoulumiittiin... Jos tuo täällä kirjoitettu pitää paikkansa, niin eihän siitä voi ketään loukkaantua, eihän ??

edit: oikeinkirjoitusvirheitä, ennen kuin A_J ehtii :wink:
Viimeksi muokannut Zeb, 21.01.2006 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ja te kaksi voisitte hankkia huumorintajun.
Ja sinä saatanan psykobitch voisit antaa lapsesi sosiaaliviranomaisille.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Olen tyhmä!
Harvinaisen hyvin sanottu siellä takana.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja te kaksi voisitte hankkia huumorintajun.
Ja sinä saatanan psykobitch voisit antaa lapsesi sosiaaliviranomaisille.
Okei, nyt menit liian pitkälle. Kertakaikkiaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ehdotan ratkaisuna, että MINULLE ja VAIN minulle annetaan modeoikeudet ja diktaattorin valta.

Perustelut:

-pitkäaikaisin työkokemus kirjoittelussa yhdistäen City ja Kity
-tasapuolinen teidän kaikkien halveksunta
-eniten aikaa valvontaan, enhän muuta tee kun nettailen ja runkkailen
-laiskuuteni estää minua ryhtymästä pikkutarkkaan modailuun
-olen enimmäkseen päissäni
-en kumminkaan saa Kitypillua, joten turha suosia ketään
Zeb

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja te kaksi voisitte hankkia huumorintajun.
Ja sinä saatanan psykobitch voisit antaa lapsesi sosiaaliviranomaisille.
Tämän alatyylisemmäksi ei varmaan keskustelu voi enää mennä ??
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Ehdotan ratkaisuna, että MINULLE ja VAIN minulle annetaan modeoikeudet ja diktaattorin valta.

Perustelut:

-pitkäaikaisin työkokemus kirjoittelussa yhdistäen City ja Kity
-tasapuolinen teidän kaikkien halveksunta
-eniten aikaa valvontaan, enhän muuta tee kun nettailen ja runkkailen
-laiskuuteni estää minua ryhtymästä pikkutarkkaan modailuun
-olen enimmäkseen päissäni
-en kumminkaan saa Kitypillua, joten turha suosia ketään

Ei helvetin repsahtus, tukehtuu..ehkä muuten vielä tänään pipariin niinpä,

joo annan ääneni Savon Poitsulle!!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Patz kirjoitti:Minä lähden jos Johanna ei.

Muuten Patzi hei, niin onko tuossa avatarissa noi tisuliinit sun, jos on niin voisiko niille edes vähän herutella ja vaix heittää joku kevyt runonpoikanen tälleen la-illan kunniax?
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja te kaksi voisitte hankkia huumorintajun.
Ja sinä saatanan psykobitch voisit antaa lapsesi sosiaaliviranomaisille.
Tämän alatyylisemmäksi ei varmaan keskustelu voi enää mennä ??
No ei todella. Vaikka huumoriksi tuo oli varmasti tarkoitettu.
Onneksi tunnen ihmisen ja voin haukkua hänet pataluhaksi kommentistaan yöllä, kun hän taas jälleen kerran soittaa umpihumalassa jostain pusikosta.

Tulikohan tossa jo kostoa tarpeeksi...
Zeb

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Onneksi tunnen ihmisen ja voin haukkua hänet pataluhaksi kommentistaan yöllä, kun hän taas jälleen kerran soittaa umpihumalassa jostain pusikosta.

Tulikohan tossa jo kostoa tarpeeksi...
Olette hassuja.
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:No huh huh kuinka monta kyssäriä.
Koita ottaa ne yksi kerrallaan. Kopioi ne vaikka paperille ja kirjoita jokainen kyssäri erikseen omalle rivilleen rivivälillä 2. Ja sit alat niinq miettii, et siis daa, oonx mä tavannu ton, ja jos oon, ni olinx mä mukana siin reissus? Sen jälkee mietit, et ooxä nähny unta, ja jos et oo, olix sen faija mukana. Ja jos ei ollu, ni kuka se mies oli jota pukkasit? Kirjota tikkukirjaimilla, et kaikki saa selvää.

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Olen tyhmä!
Harvinaisen hyvin sanottu siellä takana.
Aijai, esimerkillinen bannin arvoinen suoritus: - Keskusteluissa toisen käyttäjän lainaaminen niin, että lainausta on muutettu vahingoittamistarkoituksessa
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onneksi tunnen ihmisen ja voin haukkua hänet pataluhaksi kommentistaan yöllä, kun hän taas jälleen kerran soittaa umpihumalassa jostain pusikosta.
Tulikohan tossa jo kostoa tarpeeksi...
Olette hassuja.
Ollaan.

Silti tuo herran kommentti oli jo hiukkasen liikaa jopa mun kieroon makuuni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Onko tämä sopiva ketju mainita, että haluaisin tavata Zebin ja nussia häntä?
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Onneksi tunnen ihmisen ja voin haukkua hänet pataluhaksi kommentistaan yöllä, kun hän taas jälleen kerran soittaa umpihumalassa jostain pusikosta.
Niin, taitaa tosiaan olla pusikot mielessä, vaikka lusikka eksyi hyytelökakkuun. Ehdottaisin sheivaamista.
Zeb

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gattaca kirjoitti:Onko tämä sopiva ketju mainita, että haluaisin tavata Zebin ja nussia häntä?
Tämä on juuri oikea ketju siihen. Mutta mikään toivomuskaivo tämä ei ole, joten älä odota turhia.
nojoojust

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Patz kirjoitti:Alkuunhan ilmoitin, etten jää palstalle jos A_J saa modeoikeutensa pitää. Sen jälkeen erehdyin kerran kysymään, tapahtuuko asialle jotain vai ei, ja siitähän se sitten repesikin. Syitä minun ei varmaan tarvitse kenellekään sen tarkemmin selitellä, sanotaan vaikka että tämä on se viimeinen kirsikka tässä kuorrutuksessa.
Toivoisin ettet lähtisi. Riippumatta siitä, mikä A_J:n rooli täällä on.

Tarkistin viestihistoriastasi, että pitääkö mielikuvani siitä, että haluan lukea sinun kommenttejasi, paikkansa, ja kyllä se pitää. Itse olen luisunut vielä vähän pidemmälle itään, Askolaan saakka, mutta tämän lajin elämänvalintoja tehneitä löytyy sen verran niukasti, että jokainen kontakti merkitsee paljon. Erityisesti näppäimistön välityksellä toimivat ovat tärkeitä, koska "oikeisiin" ystävyyssuhteisiin ei oikein meinaa löytyä tilaisuuksia tai aikaa.
MarthaFocker

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
perkele provo ei uponnut...
Eihän sun juttus yleensäkään kun oot niin helkkarin läpinäkyvä.

"Palstan pahin uhoaja" vai? HA, senku näkis!

Voimaa, tarkkuutta, nopeutta.

"Vedä vittu päähäs" ei ole hyvä provo vaan ala-asteikäisten lempihuudahduksia.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:No huh huh kuinka monta kyssäriä.
Koita ottaa ne yksi kerrallaan. Kopioi ne vaikka paperille ja kirjoita jokainen kyssäri erikseen omalle rivilleen rivivälillä 2. Ja sit alat niinq miettii, et siis daa, oonx mä tavannu ton, ja jos oon, ni olinx mä mukana siin reissus? Sen jälkee mietit, et ooxä nähny unta, ja jos et oo, olix sen faija mukana. Ja jos ei ollu, ni kuka se mies oli jota pukkasit? Kirjota tikkukirjaimilla, et kaikki saa selvää.

Kitty pissis mikälie narttua lainaten, gh olen puhunut tai jotain semmosta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tämä ketju jotenkin kummana asosiaationa tuo mieleen PETRI FB:n moderoiman
http://www.uskontie.net ja sieltä:

"Petri_Paavola kirjoitti:
Tämä foorumi on vapaa keskustelulle. Joka tarkoittaa sitä että emme pyri rajoittamaan toisen sanan vapautta tai bannaamaan häntä pois sen takia, jos hän on eri mieltä uskon asioista kun ylläpito tai foorumin yleinen linja.

Ylläpito ei kuitenkaan hyväksy toisen evankeliumin julistamista; mutta ylläpidon toimeenpiteet toista evankeliumia vastaan ei ole bannaus eikä toisen rajoittaminen, vaan se ohje, jonka Raamattu antaa meille:

Tit 1:9 hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa, että olisi kykenevä sekä neuvomaan terveellä opilla että kumoamaan vastaansanojain väitteet.

Tuo kohta on ohje seurakunnan vanhemmille ja tällä foorumilla me noudatamme sitä. Eli emme rajoita emmekä bannaa, vaan terveellä opilla neuvomme ja kumoamme vastaansanojien väitteet. Tietenkin sen uskon määrän mukaan mihin olemme kasvaneet voimme kumota väärän tulen tai ateistien oppeja.

Bannaaminenkin on mahdollista tällä foorumilla, mutta bannaamiseen lähdetään vasta jos on kysymyksessä toisten törkeätä halventamista ja röyhkeätä käytöstä. Uskontien historiassa on annettu vain yksi banni. Eli bannaaminen on vihoviimeinen keino tällä foorumilla.

Uskontien ylläpitoon kuuluu Karikoo, tuomo-tp sekä minä, muilla ei ole bannaus eikä lukitus jne. oikeuksia. Minä luotan "kollegoiden" kypsyyteen tämän foorumin hoidossa, ja annan heille täyden tukeni ja kiitän heitä erinomaisesta yhteistyöstä tämän foorumin hoidon osalta.

Mitä tulee Teroon, niin hän tarvitsee apuamme, sillä hän on pahoin harhautunut. Eli toivon, että Terolle kohdistuvat kirjoitukset tässä foorumissa pysyvät lähimmäisen rakastamisen periaatteiden sisäpuolella. Terolle saa siis sanoa totuutta, mutta häntä kunnioittavalla tavalla, sillä Jumala rakastaa häntä todella paljon ja haluaa hänen parastansa.

Kiitokset niille kaikille, jotka olette kauniilla ja Teroa kunnioittavalla tavalla hänelle Jumalan sanaa totuudessa ja rakkaudessa osoittaneet.

Kaikille niille, jotka tätä foorumia vastustavat ja aina parjaavat; teidän ei ole pakko olla täällä, jos tämä on niin paha paikka teille; mutta siitä huolimatta me teitä rakastamme ja saatte ollakin täällä eikä teitä kukaan ole ajamassa pois. Huomautin vain tässä kohden, että jos on paha olla täällä, niin tällä foorumilla ei ole pakollista olla.

Toivoisin että sinä joka purnaat meitä vastaan voisit omalla panoksella auttaa meitä olemaan entistä syvemmin ja paremmin olemaan sellainen foorumi, jossa Jumalan rakkaudella ja totuudella on ykkös-sija tällä foorumilla.

Toivon, että itsekukin (minä mukaan lukien) jatkamme keskustelua Kristuksen arvon mukaisesti (rakkaudessa ja totuudessa), ettei tarvitse ryhtyä ketjujen lukituksiin..

Jeesus rakastaa teitä kaikkia, pyrkikää nauttimaan tuosta rakkaudesta ja rentoutukaa Hänessä ja niin näemme toisemme rakkaana lähimmäisenä, jota Jeesus rakastaa. "
Viimeksi muokannut Gattaca, 21.01.2006 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.