Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Niih, sen yhden vastausviestin faxailuhan on tunnetusti aikaavievä ja suuria fyysisiä ponnisteluja vaativa urakka. Oikee nykymiehen tukkisavotta!
Elco taisikin jo todeta, että tekstari on tässä asiayhteydessä usein epätarkoituksenmukainen tai ainakin turhan yleinen. Viimeksi yks deitti aina tekstas alussa kaikki asiat ja sit niitä treffejäkin puljattiin ties kuinka monen tekstarin voimin eestaas. Ärsyttävää ja teiniä! Tämä tosin on pitkälti tapakysymys, mutta minulle soitto on lähes aina prioriteetti 1. Joku hyvää nimpparia tmv. toivotus on tässä raikas poikkeus.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti: Niih, sen yhden vastausviestin faxailuhan on tunnetusti aikaavievä ja suuria fyysisiä ponnisteluja vaativa urakka. Oikee nykymiehen tukkisavotta!
Pitäisikö AJ:n olla tässä vaiheessa jo paksuna?

Ihmiset ovat erilaisia. Ehkä se ajattelee, että edellisellä kerralla tuli pakit sen vuoksi kun vaikutti liian innokkaalta. Ehkä sillä on toinen veto päällä. Ehkä se on päättänyt soittaa parin päivän päästä takaisin. Ehkä se miettii, mitä sen pitäisi vastata, että vaikuttaa hyvältä. Ehkä se on tyytyväinen siitä, että homma tuntuu etenevän mukavasti. Ehkä se ei ajattele.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti:Ehkä se ei ajattele.
Se panee!

Niin, ainahan on mahdollisuuksia vaikka kolmanteen maailmansotaan. Kuumaa energyy seuraa välitön toiminta. Passailut ja bluffit voi jättää sinne korttipöytään.

Mun tuntemat naiset ei tykkää odotella. En sit tiedä niistä muista, niistä jotka jakelee niitä pelineuvoja..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Mun tuntemat naiset ei tykkää odotella. En sit tiedä niistä muista, niistä jotka jakelee niitä pelineuvoja..
Mutulla väitän, että suurempi osa etenee mielummin suht hitaasti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Mutulla väitän, että suurempi osa etenee mielummin suht hitaasti.
Biologisen kellon mukaan?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Ann kirjoitti:Mun tuntemat naiset ei tykkää odotella. En sit tiedä niistä muista, niistä jotka jakelee niitä pelineuvoja..
Mutulla väitän, että suurempi osa etenee mielummin suht hitaasti.
Mä kuulun ainakin siihen hitaaseen porukkaan.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Mutulla väitän, että suurempi osa etenee mielummin suht hitaasti.
Biologisen kellon mukaan?
Nääh, naiset on herkkiksii.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Njaa, mä en kyllä tunne yhtään naista tai miestä joka haluaisi tolla tavalla edetä hitaasti. Jotta ihan vastausta pitäisi pantata, ihan vaan ollakseen mahdollisimman hidas. Se hitaasti eteneminen tulee sitten esiin muissa tilanteissa jos on tullakseen. Esmes pippelin menossa pimppaan tai sitoutumisjutskissa, mitä niitä nyt on.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuulostaa perinjuurin vammaiselta. Noh, muistuupa elävästi miksi ihmishuoraus(a.k.a kontaktit) kannattaa minimoida.

Komppaus Frau Pupulle.
Viimeksi muokannut Ann, 02.04.2007 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Rouva Pupu kirjoitti:Njaa, mä en kyllä tunne yhtään naista tai miestä joka haluaisi tolla tavalla edetä hitaasti.
Jep, lainasin hieman harhauttavasti, tarkoitin yleistä etenemistä.

EDIT: huomaa taas että on pari pöytää auki saamaan aikaan 8)
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 02.04.2007 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Njaa, mä en kyllä tunne yhtään naista tai miestä joka haluaisi tolla tavalla edetä hitaasti. Jotta ihan vastausta pitäisi pantata, ihan vaan ollakseen mahdollisimman hidas.
Mä olin. Ja se juna män. :D

Oon itseasiassa pariinkin kertaan kelannu, että jaahas, oli kiireinen tyyppi, ei ois sopinukaan tilanteeseeni ja hyvä kun selvis heti. Eiks kukaan muu tunnusta, että alussa on mielenkiintoista ns. tsekata mitä fiilistä ja reaktioo pieni odotuttaminen toisessa aiheuttaa?
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eli ei. 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos halajaa tortuntäytettä, niin sittenhän sitä voi venuutta ja peluuttaa toista vaikka tuomiopäivään asti.

Vähän niinku Kimbleä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:Jos halajaa tortuntäytettä, niin sittenhän sitä voi venuutta ja peluuttaa toista vaikka tuomiopäivään asti.
Niin joo, hyvä pointti. Jotkut kaipailee muutakin, jotain romanssei ja elämänkumppaneit vaik.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Teitte sitten mun vitutusketjusta parisuhteiluketjun.

Kyllä kiinnostunut vastaa nopeammin kuin vuorokaudessa, oli viesti millainen tahansa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti:Jotkut kaipailee muutakin, jotain romanssei ja elämänkumppaneit vaik.
Jotkut tahtoo helppoja tyyppejä elämäänsä. Ei niiden kanssa välttis pariutua tartte, kyllä semmosella tortunkin täyttää.

Mikään ei vituta niin kuin parisuhteet.. tai -suhteettomuus.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ann kirjoitti:Kyl se on aina ollut niin, et ne jotka on olleet ihastuneita on vastanneet HETI.
Meibii, mutta on niitäkin, jotka on ekoilla treffeillä kuolla haukotteluun ja tokilla tukehtua Oikean Ihmisen edessä lakoamisen ihanuuteen.

Terv. nimimerkki "Kokemusta on"

Elcolla myös tutustumisen arvoisia pointteja.
Viimeksi muokannut EveryWoman, 02.04.2007 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:Jotkut tahtoo helppoja tyyppejä elämäänsä. Ei niiden kanssa välttis pariutua tartte, kyllä semmosella tortunkin täyttää.
Helppouskin voi tosiaan kostuttaa tortun. Tai siis varmasti kostuttaa. Jostain kumman syystä oon kelannu et ne tortuntäyttäjät ei kovetu ihan helpolle helpolla.

Tai noh, useimmitenhan minäkin olen toki helppo, jatkakaa...
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en jaksa tuhlata aikaani vaikeisiin ihmisiin. Se on sitten kokoajan vääntöä asiasta jos toisestakin. Pahimmassa tapauksessa soutamista ja huopaamista(?). Sitä voin harrastaa mökillä veneeni kanssa.
segma

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja segma »

Nyt vituttaa ihan... vitusti kun epäorgaanisen kemian peruskäsitteistöön kuuluva protoniaffiniteetti on ilmeisesti joko niin vanhaa käsite, ettei siitä löydy tietoa yhtään mistään (ei edes kahdesta aihetta käsittelevästä tuhatsivuisesta opuksesta, joista toinen on vieläpä kyseisen kurssin kurssikirja) tai sitten niin saatanan salaista tietoa, ettei siitä löydy tietoa yhtään mistään.

...ja jos joku pasteaa nyt jonkun näsäviisaan google-linkin niin vituttaa kahta enempi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ainahan löytyy ainakin se yksi kappale erilaista nuorta, joka nauttii saadessaan tunkea appelsiineja anukseensa.

Joten aikastas lailla turhaa sanoa tykkäävänsä saada sitä mitä tilaa, kun seurueessa on yksi keliaakikko, laktoosi-intoleranssi, kolme nahkahomoa ja fennovegaani..

Kill me, please.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä en jaksa tuhlata aikaani vaikeisiin ihmisiin.
Tää on nykymaailman ongelma: Kiire! Kaikkihetimullenyt! Laiskuus! Elämän helppous! Ja sit ahistaa! Iik!

Söin liikaa makkaraa, vitutti ku grillasin ne mustiks ja piti syödä kuorettomina. Kuoreton makkara näyttää ja tuntuu hampaissa aika buulta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 04.04.2007 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Tää on nykymaailman ongelma: Kiire! Kaikkihetimullenyt! Laiskuus! Elämän helppous! Ja sit ahistaa! Iik!
Sit sitä tykkää itsestään niin hemmetisti et ei halua urpoja huudille. Ja kyllä, ahistaa kuitenkin, jote why bother?
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mä en jaksa tuhlata aikaani vaikeisiin ihmisiin.
Tää on nykymaailman ongelma: Kiire! Kaikkihetimullenyt! Laiskuus! Elämän helppous! Ja sit ahistaa! Iik!
Wittu, melkein provoonnuin, mut en sittenkään. Johtuu suklaatista.
Njoo, mä tykkään helpoista ihmisistä. Vaikeista on sen verran kokemusta, ettei sitä jaksaisi päätään hakata jatkuvasti seinään. Ihan muissakin kuin parisuhde suhteissa. Helppojen ihmisten kanssa ahistaa, vaikeitten vielä enemmän ;) Njoo, tykkään ihmisistä, jotka pääpiirteittäin tietää mitä haluaa elämältään ja mitä ei, vähemmän pään hakkaamista seinään ;)