Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eikka alkaa jo kyllästyttää. Se hörönaurukin vituttaa.

Harmittaa kyllä se Marian lähtö, siinois ollut ainesta uusiin hienoihin sloganeihinkin Perttu-hengessä. Viimeisenä päivänäkin lauleskeli Titanic-viisua, että: "When you're here, there's nothing I feel..." ja selitti päälle jotta "osaan kyllä englantia sataprosenttisesti, mutten koskaan ole ymmärtänyt mistä laulujen sanoitukset kertoo".
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jee, tänään kännibileet. Kohta tulee uus töllö ja katon koko illan ja yön sillä kaksneljäseiskaa! Ihan parasta! Sauli oot ihku! Ja Aki oot komee!
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Sauli oot ihku! Ja Aki oot komee!
Bedlam, oot gay!

Miten voikin olla noin tylsää sakkia? Ei jaksa kattoa nukahtamatta. Jakaisvat niille vaikka huumeita alkoholin sijaan niin saatas jotain katsomisen aihetta. Prkl.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiina on päättänyt lähteä talosta, lähtee huomenaamuna. Eli saadaan vissiin sinne joku uus.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mitä vittua, ne vaan syö karkkia? Nyt en tajuu!
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miks ette oo ajantasalla? Teidän piti pitää mut beesissä!!!!11
Nyt siellä on nussittu! Siis NUSSITTU! Käsi ylös ketä kiinnostaa! o/

En muista kuka. Luin sen just.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: En muista kuka. Luin sen just.
Lue uudestaan, mua kiinnostaa :)
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No se tinttitukkatummakundi ja vähiten-silmiäni-miellyttävä lyhyttukkanen hölösuudaami!
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:No se tinttitukkatummakundi ja vähiten-silmiäni-miellyttävä lyhyttukkanen hölösuudaami!
Juu niitä mä funtsinkin. Kävin itsekin hieman lukemassa heti yllättäen. Spekulaatiot käy sormileikkien ja sekson välillä. Sitä se on kun ei ole röntgenkatsetta. Mutta Aki kyllä veNputti yx yö, se on selviö. Kauheita seksihurjastelijoita koko sakki ;)
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No ei ne ny nussinu varmasti, vähä hiplaillu. Antasivat nyt jo kunnolla viinaa porukalle, sehän se on parasta viihdettä. Vai pelkääkö ne nyt jotain raiskausjuttuja sen viimevuotisen takia.
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:No ei ne ny nussinu varmasti, vähä hiplaillu. Antasivat nyt jo kunnolla viinaa porukalle, sehän se on parasta viihdettä. Vai pelkääkö ne nyt jotain raiskausjuttuja sen viimevuotisen takia.
Raiskaus- tai raskausjuttuja.
Iltsikka valehteli mulle, voin jatkaa töllöttömällä linjallani. Muistakaa raportoida hei ne hiplailutkin jooko!!!1
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En mä edelleenkään tajunnut tuota hygienia juttua. Mitään iloa ollut. Muutenkin olen aika pettynyt tuohon koosteeseen/koosteisiin, tuntuu että parhaimmat palat jää näyttämättä. Ainakin sen perusteella mitä on kuullut. Karkkia viinan tilalle, aika tylsää sakkia siis.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas, tänään luvassa sitten jotain mullistavaa BB:n sivujen mukaan.
Yönmustaritari

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yritin tätä katsoa. Oiekin toden teolla tein kaikkeni mutta ei. Voi sitä vitutuksen määrää, joten katsoin parhaaksi lopettaa ja todeta jälkikäteen k.o ohjelman olevan jotain aivan käsittämättömän typerää.

Siis vittu mitä paskaa. En koskisi millään sellaiseen henkilöön, joka tähän tohtii aikaansa tuhlata.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, mä siis oksentelen sitä Satua. Oikeen ekstrahuomionkipee omistushalunen pillukusipersehoro. Mikä sen naamaakin vaivaa?? Nykii ku joku vammane apina. Ja vaikken tykkäile Henristäkään niin se hullu-Einari sais kyl liueta sieltä. Pelottava. Ja ärsyttävä ku vetää ihan ihme omia juttuja siellä tahalleen, että olis 'viihdyttävä' ja rooli päällä kokoaika. On se Akikin aika kuvotus. Mä en saa sitäpaitsi mitään selvää ku se puhuu. Hyi, ulos.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yönmustaritari kirjoitti:En koskisi millään sellaiseen henkilöön, joka tähän tohtii aikaansa tuhlata.
Varsin omaperäinen kommentti.
irmelianneli kirjoitti:Joo, mä siis oksentelen sitä Satua. Oikeen ekstrahuomionkipee omistushalunen pillukusipersehoro. Mikä sen naamaakin vaivaa?? Nykii ku joku vammane apina. Ja vaikken tykkäile Henristäkään niin se hullu-Einari sais kyl liueta sieltä. Pelottava. Ja ärsyttävä ku vetää ihan ihme omia juttuja siellä tahalleen, että olis 'viihdyttävä' ja rooli päällä kokoaika. On se Akikin aika kuvotus. Mä en saa sitäpaitsi mitään selvää ku se puhuu. Hyi, ulos.
Satu ärsytti mua jo ekana iltana. Mutta minusta taas Aki on ihan jees. Vaikka koettiki syyttää Einaria siitä Kadin itkuraivarista. Kunnon alfauros.
Yönmustaritari

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

bedlam kirjoitti: Varsin omaperäinen kommentti.
No hö. Älä käy aukoo. Voisin mä ehkä jollain pitkällä ja terävällä sitten koskea.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yönmustaritari kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Varsin omaperäinen kommentti.
No hö. Älä käy aukoo. Voisin mä ehkä jollain pitkällä ja terävällä sitten koskea.
Älä itte ala ehdotteleen, hyi.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyyh, Einari läks.

Jumankekka mää katoin ensin että Vaola käveli taloon, mut ei sentäs :lol:
Ny saahaan dramatiikkaa, ko Timo alkaa vonkaa uutta vosua :twisted:
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tämmönen misu sinne nyt sitte meni:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^ ... d=24540036

EDIT: miks toi ei linkity, häh?
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jes, misu! Ja nyt Timppaa ahistaa, hah hah.

Edit: en ois noitten irkkikuvien perusteella tunnistanu samaksi. Outoja kuvia.
Viimeksi muokannut bedlam, 09.09.2007 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6694
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: miks toi ei linkity, häh?
Hatut estävät.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Jes, misu! Ja nyt Timppaa ahistaa, hah hah.
Kyllä se on Satu jota ny ahistaa :D

Kerro ny mitä siel tapahtuu???
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jes, misu! Ja nyt Timppaa ahistaa, hah hah.
Kyllä se on Satu jota ny ahistaa :D

Kerro ny mitä siel tapahtuu???
Ryhmäpano menossa, tissit hölskyy ja pimpat paukkuu.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ryähähähää, ne heitettiin viikoks pihalle asumaan. Oi jestas. Tästä voipi tulla mielenkiintoista.