Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Olen yhteiskunnan uhri.
Kaikki ihmiset ovat. Kaikkien toimintaa voi helpottaa tai hankaloittaa omalla toiminnallaan ja suhtautumisellaan. Sinun ja minun ihan siinä missä Gattacankin. Kun itse olet tilanteessa, jossa vaikkapa rakastamasi ihminen vihaa sinua koska toistat jatkuvasti samoja, taakaksesi muodostuneita virheitä (äläkä luule ettei sinulla sellaisia olisi), toivot tasan varmasti että se toinen osaisi olla kostamatta virheitäsi sinulle silloinkin kun onnistut edes hetkellisesti olemaan tekemättä niitä. Se, kostaako hän vai ei, voi olla (ja monissa tilanteissa onkin) ratkaisevaa sen kannalta, jaksatko yrittää lisää vai et.

Jos pystyt, mieti vastaavia menneitä tilanteita omasta elämästäsi.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Oletko koskaan miettinyt omaa osuuttasi tuossa eskaloitumisessa (= vittuilu, joka nollaa Gattacan sosiaalisen onnistumisen kokemukset ja poistaa motivaation jatkaa samalla linjalla) ja/tai yrittänyt ottaa siitä vastuuta?
Olen sen verran, että olen sietänyt aika moneen muuhun verrattuna varsin hyvin gattacan henkilökohtaisuuksia suoriutumatta itse samankaltaisiin totaalisiin rimanalituksiin, ja kohdellut äijää paremmin kuin ansaitsisikaan.

Kuten elco tuossa jo totesi, niin metsä vastaa jne. Saattaisi olla aihetta kärkevämpäänkin vastailuun. Sinä voit toki jatkaa enemmänkin sivusta seuraavana ihq-ymmärretään-kaikkia-ideologioinesi toisien poskiesi kääntelyä siihen pisteeseen, että pääsi on pyörinyt 720 astetta ympäri, mutta minun puolestani voit tunkea ikuisuusymmärrysneuvosi sentin verran syvemmälle hanuriisi, kuin mihin sormellasi yletät.
1108

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pakko vastata että nainen on seksikkäimmillään kävellessään alttarille hääpuvussa.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Kun itse olet tilanteessa, jossa vaikkapa rakastamasi ihminen vihaa sinua koska toistat jatkuvasti samoja, taakaksesi muodostuneita virheitä (äläkä luule ettei sinulla sellaisia olisi), toivot tasan varmasti että se toinen osaisi olla kostamatta virheitäsi sinulle silloinkin kun onnistut edes hetkellisesti olemaan tekemättä niitä. Se, kostaako hän vai ei, voi olla (ja monissa tilanteissa onkin) ratkaisevaa sen kannalta, jaksatko yrittää lisää vai et.

Jos pystyt, mieti vastaavia menneitä tilanteita omasta elämästäsi.
Minusta sinä tarvitset apua.
Pyry-Matias

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Miten, EW, näet tässä case-Gatissa sen, että Gat mitä todennäköisimmin tulee taas härskisti loukkaamaan sinisilmäistä naista, jolle hän on antanut itsestään valheellisen/puutteellisen kuvan? Näetkö minkäänlaisena oikeutuksena "pahojen poikien" kuittailulle tätä kohdenaisen varjelua tuolta mitä ilmeisemmältä nöyryytykseltä?
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Miten, EW, näet tässä case-Gatissa sen, että Gat mitä todennäköisimmin tulee taas härskisti loukkaamaan sinisilmäistä naista, jolle hän on antanut itsestään valheellisen/puutteellisen kuvan? Näetkö minkäänlaisena oikeutuksena "pahojen poikien" kuittailulle tätä kohdenaisen varjelua tuolta mitä ilmeisemmältä nöyryytykseltä?
Johan se tähän vastasi kaikessa tunneälykkyys-highissaan:
EW kirjoitti:Kaikessa sosiaalisessa toiminnassa on oikeasti ihan *tun iso virhe olettaa tietävänsä että seuraavaksi tapahtuu jotakin negatiivista ja toimia jo etukäteen sen mukaan. Kyllä, silloinkin kun kuvio on nähty jo tuhat kertaa.
Eli suomeksi sanottuna: Ei.
Pyry-Matias

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:Ei.
Tätä ihmettelin jo aikaisemmin. Miten ihmeessä näissä ihmisten välisissä sosiaalisissa jutuissa päättely ja johtopäätös tulisi perustua aina täydelliseen varmuuteen? Eihän niin voi olla! Päinvastoin, johtopäätöksiä ja ratkaisujahan tehdään pelkästään vaihtelevalla varmuudella.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Kuten elco tuossa jo totesi, niin metsä vastaa jne. Saattaisi olla aihetta kärkevämpäänkin vastailuun.
Vastaapa nyt tähän yksinkertaiseen kysymykseen: kun huomaat Gattacan ja esimerkiksi Aavan keskustelevan keskenään hyvässä hengessä, niin mitä aihetta siinä on puuttua keskusteluun piikittelyllä?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Minusta sinä tarvitset apua.
Jos tarkoitat tuota oikeasti, ja sanot sen minua auttaaksesi, niin perustele sanomasi asiallisesti, ilman vittuilua ja niin, että minulla on mahdollisuus ymmärtää mitä sanot.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pyry-Matias kirjoitti:Miten ihmeessä näissä ihmisten välisissä sosiaalisissa jutuissa päättely ja johtopäätös tulisi perustua aina täydelliseen varmuuteen? Eihän niin voi olla!
Ei voikaan, mutta Gattacaa piikittelevillä on mielestään täydellinen varmuus (jo etukäteen) siitä, että hän tekee seuraavaksi jotakin joka merkitsee hänen suorastaan kerjäävän niitä piikittelyjä.

En tajua miten se olisi keneltäkään pois, että vittuilun kanssa odotettaisiin sitä hetkeä kun on oikeasti aihetta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pyry-Matias kirjoitti:Miten, EW, näet tässä case-Gatissa sen, että Gat mitä todennäköisimmin tulee taas härskisti loukkaamaan sinisilmäistä naista, jolle hän on antanut itsestään valheellisen/puutteellisen kuvan? Näetkö minkäänlaisena oikeutuksena "pahojen poikien" kuittailulle tätä kohdenaisen varjelua tuolta mitä ilmeisemmältä nöyryytykseltä?
1. Kaikki antavat itsestään muille puutteellisen kuvan sekä netissä että muussa "tosielämässä". Sitä ei voi yksinään pitää mitenkään paheksuttavana.
2. Yleisesti ottaen vastustan kaikenlaista muiden holhoamista - ihan kuin Aava ei olisi yksinään Gattacasta selvinnyt.
3. Joskus muiden puolustaminen voi kuitenkin olla paikallaan, esimerkiksi HB-tapauksessa (kun hän oli jo suoraan sanonut kärsivänsä tilanteesta eikä Gattaca silti luovuttanut). Ei kuitenkaan siinä vaiheessa kun mitään ei vielä ole edes tapahtunut. Sanon nyt varmaan viidettä kertaa tässä ketjussa, että en vastusta vittuiluja ja piikittelyjä niissä tilanteissa kun Gattaca todella käyttäytyy sopimattomasti. Olen itsekin sellaisessa tilanteessa sanonut hänelle suoraan mitä ajattelen.
4. Se, että sosiaalisen onnistumisen tilanteet pilataan Gattacalta, aiheuttaa todennäköisesti enemmän kuvailemasi kaltaisia sinisilmäisten naisten nöyryyttämistilanteita. Ei vähemmän. On vähintäänkin typerää, ellei sitten suorastaan valheellista, väittää ajavansa sinisilmäisten naisten etua vittuillessaan Gattacalle silloin, kun hän käyttäytyy ystävällisesti ja saa vastakaikua.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Pyry-Matias kirjoitti:Miten, EW, näet tässä case-Gatissa sen, että Gat mitä todennäköisimmin tulee taas härskisti loukkaamaan sinisilmäistä naista, jolle hän on antanut itsestään valheellisen/puutteellisen kuvan? Näetkö minkäänlaisena oikeutuksena "pahojen poikien" kuittailulle tätä kohdenaisen varjelua tuolta mitä ilmeisemmältä nöyryytykseltä?
Hei, tota, sanokaa nyt jätkät ettette ole "varjelemassa" pokehullua ventovierasta vitukkeellista tässä? Jätkillä siis tarkoitan ihan kaikkia muita, paitsi tätä vitun Luomakunnan Kruunua, joka söpöttää näitä juttujaan ilmeisen tosissaan.

Jos todella olette "varjelemassa" niin heti kun olen oksentamiseltani selvinnyt, on pakko kerrankin sanoa seisovansa EW:n leirissä. (Paitsi jos Homeboykin seisoo siellä, niin poltan sen leirin).
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Feminiininen puoleni tuntuu nyt olevan maskuliinista vahvempi, koska olen enemmän EW:n kuin pahojen poikien puolella.

Onhan sitäkin nähty, moottorisahamurhaaja tulee uskoon ja käyttää loppuelämänsä hyvän tekemiseen.

Eli en olisi automaagisesti ennaltaehkäisevästi ratsastamassa valkoisen hevosen selässä pelastamaan neitoa pulasta, ennen kuin mitään on tapahtunut.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kuten elco tuossa jo totesi, niin metsä vastaa jne. Saattaisi olla aihetta kärkevämpäänkin vastailuun.
Vastaapa nyt tähän yksinkertaiseen kysymykseen: kun huomaat Gattacan ja esimerkiksi Aavan keskustelevan keskenään hyvässä hengessä, niin mitä aihetta siinä on puuttua keskusteluun piikittelyllä?
No, umpisokea ei sentään tarvitse olla. Aava vaikuttaa melko herkältä ja epävarmalta, miesten huomioon tottumattomalta sinisilmäiseltä naiselta. Tällainen naisenalku antaa helposti vähän turhankin yllättyneenpositiivisenoloista palautetta takaisinpäin, jonka meidän naissankarimme sitten tulkitsee automaattisesti kuten tulkitsee. Yleensä selvästä kiinnostuksenosoituksesta hänen alakäyräänsä kohtaan. Ainakin jollain alitajuntaisella tasolla, vaikka kyseinen naenen ei vielä sitä ymmärtäisikään.

Eli: VAEMOMATERIAALIA! Saunassa alakäyrää! Niinkuin nekin lutkakuvasi! Ihan todellako et tule! Voi vittu sinäkin olisit silloin halunnut nussia minua, vaikka sen nyt tässä kiellätkin, ja pillunkuviakin lähetit!

Nähty. Ja vaikka miten pidät sitä epäempaattisena, näen mieluummin Aavan jättävän astumasta karhunrautaan ja pahoittamaan mielensä totaalisesti, kuin että Gattaca saisi tästä taas yhden "rastin" seinälleen. Aava vaikuttaa hyvin pitkälti samantyyppiseltä ihmiseltä kuin HB. Ja minä diggailin HB:tä.

Ja se sinä tarvitset minun mielestäni apua juuri siksi, että empatiakykysi on puolittain sokea ja kääntyy jotenkin automaattisesti vanhan huorittelijapaljastelijan, kuin sinisilmäisen aisakeskustelijan puolelle. Olet siksi valmis täydellä kaistalla vastaanottamaan lisäuhreja, jos vaan säilyy edes teoreettinen mahdollisuus siihen, että Gattaca nyt yht'äkkiä tällä 4305 kerralla käyttäytyisikin toisin. Syyttömien ja sinisilmäisten uhrien mielipahasta et tunnu välittävän paskaakaan, pitää vaan aina ymmärtää sitä tekijää. Vähän kuin lähettäisi nälkäisen kannibaalin kellariin pikkulapsia, ja hokisi siellä 148. ihmisuhrin kohdalla, että ehkä se adoptoi jo seuraavan sen sijan että silpoo siitä pekonia. Minulla on oikeudentaju. Sinun arvosi tässä keskustelussa eivät istu siihen millään tavalla. Sinun arvosi ovat suomeksi sanottuna ideologista, epäempaattista hevonpaskaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Herra Manala kirjoitti:Syyttömien ja sinisilmäisten uhrien mielipahasta et tunnu välittävän paskaakaan
Uh-huh. Nyt ollaan kyllä niin John Waynea, että. Mikä tässä nyt on oikeasti homman nimi? Yritättekö te kaikki saada Aavalta pesää vai mitä vittua? Jos et ole pillua kärttämässä mitä sinä välität minkä kuvan joku jossakin saa jostakin tai, että loukkaantuuko joku musse jossain jostakin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Malan postauksessakin on järkeä.

Jos pedofiili on raiskannut 10 edellistä päivähoidettavaa, niin kannattaako kuitenkin antaa sille vielä 11. sillä ajatuksella, että ehkä se on muuttanut tapansa.

En tiedä mitä mieltä olen.

Auttakkee!
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Syyttömien ja sinisilmäisten uhrien mielipahasta et tunnu välittävän paskaakaan
Uh-huh. Nyt ollaan kyllä niin John Waynea, että. Mikä tässä nyt on oikeasti homman nimi? Yritättekö te kaikki saada Aavalta pesää vai mitä vittua? Jos et ole pillua kärttämässä mitä sinä välität minkä kuvan joku jossakin saa jostakin tai, että loukkaantuuko joku musse jossain jostakin.
No totta kai tässä vaikuttaa sekin, että Aava on kivan näköinen nuori nainen. Jos Aava olisi muuten tismalleen samanlainen, mutta sotanorsu, niin eipä olisi ennaltaehkäiseviä puolustajia. Tosin gattiskaan ei olisi kiinnostunut.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Syyttömien ja sinisilmäisten uhrien mielipahasta et tunnu välittävän paskaakaan
Uh-huh. Nyt ollaan kyllä niin John Waynea, että. Mikä tässä nyt on oikeasti homman nimi? Yritättekö te kaikki saada Aavalta pesää vai mitä vittua? Jos et ole pillua kärttämässä mitä sinä välität minkä kuvan joku jossakin saa jostakin tai, että loukkaantuuko joku musse jossain jostakin.
No totta kai tässä vaikuttaa sekin, että Aava on kivan näköinen nuori nainen. Jos Aava olisi muuten tismalleen samanlainen, mutta sotanorsu, niin eipä olisi ennaltaehkäiseviä puolustajia. Tosin gattiskaan ei olisi kiinnostunut.
Niinpä, KGrillit nää ritarit syöttäis G-miehelle ensimmäisenä. Nyt ollaan intternetissä suojelemassa!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Crowbar kirjoitti:Uh-huh. Nyt ollaan kyllä niin John Waynea, että. Mikä tässä nyt on oikeasti homman nimi? Yritättekö te kaikki saada Aavalta pesää vai mitä vittua? Jos et ole pillua kärttämässä mitä sinä välität minkä kuvan joku jossakin saa jostakin tai, että loukkaantuuko joku musse jossain jostakin.
No pilluahan tässä kärttäillään. Aava on vain niin panettava. En meinaa pysyä housuissani pelkästä ajatuksesta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kiitos, Manala, asiallisesta vastauksesta (vilpittömästi).
Herra Manala kirjoitti:Aava vaikuttaa melko herkältä ja epävarmalta, miesten huomioon tottumattomalta sinisilmäiseltä naiselta. Tällainen naisenalku antaa helposti vähän turhankin yllättyneenpositiivisenoloista palautetta takaisinpäin, jonka meidän naissankarimme sitten tulkitsee automaattisesti kuten tulkitsee. Yleensä selvästä kiinnostuksenosoituksesta hänen alakäyräänsä kohtaan. Ainakin jollain alitajuntaisella tasolla, vaikka kyseinen naenen ei vielä sitä ymmärtäisikään.
Olen itsekin antanut Gattacalle myönteistä palautetta hänen joistakin tavallista paremmin mietityistä ja objektiivisuushakuisista jutuistaan. Reaktio oli sama: kaikenkarvaiset miehenpuolikkaat syöksyivät esittelemään hänen kirjoitteluhistoriansa ikävimpiä sattumuksia ja henkilökohtaisen elämänsä ja persoonallisuutensa poikkeavuuksia (täysin aiheeseen liittymättömästi) kuin varmistaakseen, että en vain millään tasolla voisi pitää hänen nettipersoonastaan. Miksi? Koska minäkin olen sinisilmäinen ja naiivi viaton ihmislapsi, joka ei oikein ole tottunut miesten antamaan huomioon? Mietipä miltä itsestäsi tuntuisi jos joku suhtautuisi sinuun noin. Minusta se ei tuntunut mukavalta, enkä oikein usko että Aavakaan sitä erityisemmin arvostaa (Aava voi toki halutessaan kertoa mielipiteensä).

Sitten tässä on se, että väärintulkintoja tulee ihmistenvälisessä kanssakäymisessä jatkuvasti. Joku luulee toisen olevan romanttisesti kiinnostunut silloin kun hän ei sitä ole, toinen ei tajua olemassaolevaa kiinnostusta ja kaikkea siltä väliltä. Ei siinä ole mitään pahaa tai välteltävää. Tilanteen ratkaisee se, miten väärinkäsityksiin suhtaudutaan niiden tultua ilmi. Siinä Gattacalla on paljon parantamisen varaa (joskin uskon suurimman osan hänen herutteluistaan olevan pahan olon purkamista, eikä tosissaan tehtyjä iskuyrityksiä), mutta hän ei ikinä opi parantamaan tilannetajuaan ellei hänen anneta toimia sen varassa noissa tilanteissa. Eikä hän opi käyttäytymään inhimillisesti, jos kerta toisensa jälkeen hänen onnistumisen kokemuksensa (myönteinen palaute) syöksytään pilaamaan.

Ne ihmiset, jotka kulloinkin ovat tilanteissa vastakappaleina, ovat niinikään ihan itse vastuussa omasta toiminnastaan. Jokainen voi poistua keskustelusta niin halutessaan tai sitten kokeilla muita tapoja selvitä epämukavista tilanteista. Itselläni on käytössä strategia, jonka mukaan keskustelen Gattacan kanssa itseäni kiinnostavista aiheista niin kauan kuin hän kirjoittaa asiallisesti. Jos hän yltyy turhiin asiattomuuksiin ja loukkaavuuteen, lopetan kanssakäymisen ja jatkan vasta kun asiallinen ote taas löytyy. Se on minulle toiminut hyvin (vaikka te vuosia sitten väitittekin ettei se voisi toimia moisen ilmestyskirjan pedon kanssa), eikä Kitinän suojelupoliisien toiminta ainakaan tilannetta auta; teidän aiheettomat vittuilunne kun lisäävät Gattacan asiattomuuksia sen sijaan että vähentäisivät niitä.
Nähty. Ja vaikka miten pidät sitä epäempaattisena, näen mieluummin Aavan jättävän astumasta karhunrautaan ja pahoittamaan mielensä totaalisesti, kuin että Gattaca saisi tästä taas yhden "rastin" seinälleen. Aava vaikuttaa hyvin pitkälti samantyyppiseltä ihmiseltä kuin HB. Ja minä diggailin HB:tä.
Minusta Aava ei todellakaan vaikuta hyvin pitkälti samantyyppiseltä kuin HB, mutta mielipiteensä kullakin, eikä sen pitäisi itse asiaan edes vaikuttaa mitenkään. HB:n kohdalla oli niinikään asiatonta naljailla hänen ja Gattacan ystävällismielisestä keskustelusta ennen kuin mitään kurjaa edes tapahtui. Voi olla (pidän sitä hyvin todennäköisenä), että ilman etukäteisnaljailuja tilanne ei olisi koskaan mennyt siihen mihin se meni (koska Gattacalla olisi ollut uusien myönteisten palautteiden toivossa enemmän motivaatiota kunnioittaa HB:n toiveita). Kuitenkin, jos olisi mennyt, minusta olisi ollut ihan ok näyttää Gattacalle kaapin paikka siinä vaiheessa kun siihen on oikeasti aihetta (= kun HB on ilman vaikutusta sanonut toivovansa että Gattaca lopettaisi).
Ja se sinä tarvitset minun mielestäni apua juuri siksi, että empatiakykysi on puolittain sokea ja kääntyy jotenkin automaattisesti vanhan huorittelijapaljastelijan, kuin sinisilmäisen aisakeskustelijan puolelle. Olet siksi valmis täydellä kaistalla vastaanottamaan lisäuhreja, jos vaan säilyy edes teoreettinen mahdollisuus siihen, että Gattaca nyt yht'äkkiä tällä 4305 kerralla käyttäytyisikin toisin.
Hetkinen: onko tiedän vittuilunne estänyt sitä, että noita uhreja tulee? Ei hemmetissä ole. Minkä luulet olevan taustalla siinä, että toivon tarpeettoman vittuilun lopettamista, ellei juuri ikävien tilanteiden välttämisen? Ilmeisesti et pysty sulattamaan ajatusta siitä, että mikä olisi hyväksi uhreille olisi samalla hyväksi myös Gattacalle. Monilla on sellainen maailmankuva, jossa jollakin osapuolella on oltava kurjaa jotta muilla voisi olla mukavaa, mutta jos tarkastelisitte tekemisiänne analyyttisesti, huomaisitte että tuon mentaliteetin seurauksena kaikilla on vain enemmän tai vähemmän kurjaa. Ymmärrän kyllä, että Gattacan puolustaminen näyttää tuon maailmankuvan edustajien silmissä uhreihin kohdistuvalta empatian puutteelta (koska teidän mielestänne vain jompaa kumpaa puolta kohtaan voi tuntea empatiaa), mutta tiedän kyllä itse oman empatiani määrän ja kohteet, joten siltä osin en koe tarvitsevani apua. Kiitos kuitenkin tarjouksesta.
Minulla on oikeudentaju.
Tai kostonhimo?
Pyry-Matias

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

EveryWoman kirjoitti:En tajua miten se olisi keneltäkään pois, että vittuilun kanssa odotettaisiin sitä hetkeä kun on oikeasti aihetta.
No, siltä kohdenaiselta se on pois. Hyvin todennäköisesti. Kuten jo totesin.

Ja sitten, miksi, EW, puolustat Gatia kaikilla voimillasi, vaikka hän on itse kymmeniä kertoja todennut luovuttaneensa? Se on Gatin oma valinta, ei meidän. Ei edes sun. Tämä on juurikin yliymmärtämistä. Miksi et kunnioita Gatin lukuisia kommentteja luovuttamisesta? Pidät Gatia älykkäänä, muttet kuitenkaan.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 08.04.2008 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos pedofiili on raiskannut 10 edellistä päivähoidettavaa, niin kannattaako kuitenkin antaa sille vielä 11. sillä ajatuksella, että ehkä se on muuttanut tapansa.
Ihan kuin Aava olisi joku holhottava lapsi, jonka me vain "annamme" valitsemallemme taholle? Huhhu.

Eiköhän Aava ihan itse päätä, kenen kanssa keskustelee. Hän voi halutessaan myös lopettaa keskustelun sellaisen tyypin kanssa, joka ei syystä tai toisesta ole mieleen. Jos Gattaca käyttäytyy asiattomasti ja menettää sen seurauksena myönteistä palautetta tarjonneen kontaktin, hän saa ansionsa mukaan ja oppii ehkä jotain (ja jos ei opi, se on hänen ongelmansa). Jonkun kolmannen osapuolen holhoava yritys torpedoida asiallisesta käytöksestä seuranneet myönteiset kokemukset hankaloittaa tuota oppimista (myönteinen palaute on oppimisen kannalta ratkaisevaa ja olennaista, kuten varmasti kaikki tietävät), ja on aivan eri asia kuin arvostelukyvyttömän lapsen suojeleminen pedofiilipäivähoitajalta.

Edit: kiirevirheitä
Viimeksi muokannut EveryWoman, 08.04.2008 17:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
Minulla on oikeudentaju.
Tai kostonhimo?
Niin. G mies on haukkunut Manalan mielitiettyä. G mies on haukkunut elcon ulkonäköä. Varmasti tuossa on tiedostettua tai tiedostamatonta kostonhimoa.

Kuten ennenkin kirjoitin, jos g-mies haukkuisi minua tavalla, jonka kokisin haavoittavaksi, niin suhtautumiseni erittäin todennäköisesti (jopa varmasti) muuttuisi hyvin vihamieliseksi.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos pedofiili on raiskannut 10 edellistä päivähoidettavaa, niin kannattaako kuitenkin antaa sille vielä 11. sillä ajatuksella, että ehkä se on muuttanut tapansa.
Ihan kuin Aava olisi joku holhottava lapsi, jonka me vain "annamme" valitsemallemme taholle? Huhhu.

Eiköhän Aava ihan itse päätä, kenen kanssa keskustelee. Hän voi halutessaan myös lopettaa keskustelun sellaisen tyypin kanssa, joka ei syystä tai toisesta ole mieleen. Jos Gattaca käyttäytyy asiattomasti ja menettää sen seurauksena myönteistä palautetta tarjonneen kontaktin, hän saa ansionsa mukaan ja oppii ehkä jotain (ja jos ei opi, se on hänen ongelmansa). Jonkun kolmannen osapuolen holhoava yritys torpedoida asiallisesta käytöksestä seuranneet myönteiset kokemukset hankaloittaa tuota oppimista (myönteinen palaute on oppimisen kannalta ratkaisevaa ja olennaista, kuten varmasti kaikki tietävät) on aivan eri asia kuin arvostelukyvyttömän lapsen suojeleminen pedofiilipäivähoitajalta.
Erittäin hyvä pointti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Minulla on oikeudentaju.
Tai kostonhimo?
Niin. G mies on haukkunut Manalan mielitiettyä. G mies on haukkunut elcon ulkonäköä. Varmasti tuossa on tiedostettua tai tiedostamatonta kostonhimoa.

Kuten ennenkin kirjoitin, jos g-mies haukkuisi minua tavalla, jonka kokisin haavoittavaksi, niin suhtautumiseni erittäin todennäköisesti (jopa varmasti) muuttuisi hyvin vihamieliseksi.
Minä en oikeastaan tarkoittanut sitä noin suoraviivaisesti, vaan viittasin ajatukseen siitä, että jos joku on toistuvasti käyttäytynyt typerästi (vaikka vain suhteessa kolmanteen osapuoleen), tämä joidenkin mielestä oikeuttaa ilkeän kohtelun niissäkin tilanteissa kun hän ei käyttäydy typerästi. Siis typerää käytöstä kostetaan, sen sijaan että tyydyttäisiin kielteisen palautteen antamiseen silloin kun typeryyksiä esiintyy.

Ottaisin koiran koulutukseen liittyvän esimerkin, joka valaisisi tuon käyttäytymismallin toimimattomuutta ja vahingollisuutta, mutta silloin joku tietysti luulisi minun suhtautuvan Gattacaan kuin koiraan. :roll: Pointti on kuitenkin siinä, että ihmisetkin ovat eläimiä, eikä meidän oppimisemme olennaisesti eroa niistä mekanismeista joilla koira oppii (tai ei opi).