Tapio-Miitti 14.06.2008
Re: Tapio-Miitti 14.06.2008
Minä ei taas ummarra? (joojoo Manis, story of my life)Bliss kirjoitti:Voisi olla oiva väli kehittää uudenlainen miittikonsepti?
Perinteistä pitää pitää kii.
Jos olisin potentiaalinen random-tulija(palstalainen), millä markkinoisit minut ko. pippaloihin?ninnithequeen kirjoitti:Perinteistä pitää pitää kii.
No nyt on turha markkinoida sillä että KAIKKI tuleePyry-Matias kirjoitti:Jos olisin potentiaalinen random-tulija(palstalainen), millä markkinoisit minut ko. pippaloihin?ninnithequeen kirjoitti:Perinteistä pitää pitää kii.

Hemmetin kivaa siellä on joka vuos ollu. Ja säätkin suosinut *koputtaa puuta*
Sen sijaan, että haistattelet, voisit oikeasti miettiä miten tilaisuus olisi vetovoimaisempi. Se, että sinulla on ollut miitissä aina hauskaa, ei riitä vielä mihinkään. Mitä kuuluu tämän vuoden agendaan? Luulen, että tapahtuman uutuudenviehätys on karissut. Ollaan tavattu palstailijoita riittävästi, eikä pelkästään tämä seikka kanna. Ei ne baaritkaan samalla konseptilla montaa vuotta pyöri.ninnithequeen kirjoitti:Hemmetin kivaa siellä on joka vuos ollu. Ja säätkin suosinut *koputtaa puuta*
Jos perinne on lähes kaikkien mielestä vähän kulahtanut eilisen juttu, sille ei silti ole tarvetta tehdä mitään?ninnithequeen kirjoitti: Perinteistä pitää pitää kii.
Jokuhan tässä mättää, kun suurin osa EI halua osallistua (ja mullakin on varasuunnitelma jos en satu viihtymään paikalla)

Sataprosenttisen tosissaan vieläpäVaola kirjoitti:^^Ihan helkkarin naurettavaa puhua jonkun Kitinä-miitin konsepteista.

edit. Kyllä Pyry-M taisi ollakin tosissaan
On se konsepti sekin ettei sitä oleVaola kirjoitti:^^Ihan helkkarin naurettavaa puhua jonkun Kitinä-miitin konsepteista. Ja miksi se yhtäkkiä on Ninnin tehtävä olla konseptin kehittäjä ja mietittävä markkinointia?

Joo, en mä sitä ihan silleen tarkoittanut. Puistopiknik on ihan hyvä juttu ja sopivan sään sattuessa vielä parempi. Tässä taitaa palsta kärsiä lievästä sisäsiittoisuudesta ja vähän turhan teräväksi yltyvästä henkilöön menevästä arvostelusta. Ei kai kukaan riitelyä ja vittuilua halua kokea/katsella/kuunnellaVaola kirjoitti:Ei tässä mun mielestäni siitä ole kyse. Mun mielestäni ei ole kulahtanut juttu. Tämä palsta lähinnä on kulahtanut ja se näkyy mm. siinä miten paljon porukkaa riittää miitteihin.Bliss kirjoitti:Jos perinne on lähes kaikkien mielestä vähän kulahtanut eilisen juttu, sille ei silti ole tarvetta tehdä mitään?

edit: opettele ääliö kirjoittamaan
Viimeksi muokannut Bliss, 11.06.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No juuri näin mä tarkoitinkin. Hyvä et joku tajus....Vaola kirjoitti:Ja tässä ketjussa "haistakaa paska" tarkoittaa lähinnä: Harmittaa kun ette tule.
Koska Tapio-miitissä on ollu tappelua tai haistattelua?Vaola kirjoitti:Bliss kirjoitti:Tässä taitaa palsta kärsiä lievästä sisäsiittoisuudesta ja vähän turhan teräväksi yltyvästä henkilöön menevästä arvostelusta. Ei kai kukaariitelyä ja vittuilua halua kokea/katsella/kuunnellaNo niin, veit sitten loppuun mun ajatukset.
Anteeks ny jos muka tosian loukkasin jotakuta sanomalla haistakaa paska (kun ette tule) ja hymiö perään.
Ihan kiva kun porukka kuitenkin mainitsee jotta ei nyt päästäkään. Ettei turhaan odotella.
Niin. Kukin peilaa omasta vinkkelistään, lähtökohdastaan. Miksi ihmettelet, että kaikki eivät ajattele niin kuin sinä tai ninni? Erilaisuus tässä asiassa on vain luonnollista, sen ymmärtämättömyys tyhmyyttä.Vaola kirjoitti:Voi jestas.
-
- Kitisijä
Niin tai sit voi olla naiivi ja vähän tymä.Pyry-Matias kirjoitti:Niin. Kukin peilaa omasta vinkkelistään, lähtökohdastaan. Miksi ihmettelet, että kaikki eivät ajattele niin kuin sinä tai ninni? Erilaisuus tässä asiassa on vain luonnollista, sen ymmärtämättömyys tyhmyyttä.Vaola kirjoitti:Voi jestas.
The great club outshines the individual, always and forever.
Markkinointi-tokaisuni oli puoliretorinen vastaveto ninnille, siitä että sen sijaan että nillittää, voisi asialle jotain tehdäkin. Vastaava kun on koettu ennenkin.Vaola kirjoitti:Joiden mukaan, jos ongelmia on, niin ne piilevät jossain muualla kuin jossain hiton markkinoinnissa.
No justiinsa juu. Mä en ole tätä järjestämässä, kunhan avasin topikin.Pyry-Matias kirjoitti:Markkinointi-tokaisuni oli puoliretorinen vastaveto ninnille, siitä että sen sijaan että nillittää, voisi asialle jotain tehdäkin. Vastaava kun on koettu ennenkin.Vaola kirjoitti:Joiden mukaan, jos ongelmia on, niin ne piilevät jossain muualla kuin jossain hiton markkinoinnissa.
Monessako Tapiossa SÄ olet muuten ollut?
Pakko muuten vielä korjata pari asiaa.
Mä YRITIN järjestää pikkujouluja, varasin ravintolan ja sieltä kabinetin meille, mutta sain täällä pelkkää nyrpistelyä ja vittuilua, varsinkin edellisen (loistavien) pikkujoulujen järjestäjältä sekä hänen sidekickeiltään. Emme saaneet osanottajamäärää kasaan joten jouduin perumaan jutun saaden totaaliset haukut ko. ravintolasta, sekä täältä.
Mä en tosiaan enää ikinä yritä järjestää teille yhtään mitään. Nöyränä pyysin apujakin mutta vittuilua sain takas. Juu jee.
Saunaillan voin harvoille ja valituille järkätä omassa kodissani, sitä ei lasketa.
Asia loppuunkäsitelty, kiitos.
Mie ainakin meen Tapiomiittiin pitämään hauskaa, grillaamaan ja näkemään tuttuja, joita ei ole taas pitkään aikaan nähnyt
Mä YRITIN järjestää pikkujouluja, varasin ravintolan ja sieltä kabinetin meille, mutta sain täällä pelkkää nyrpistelyä ja vittuilua, varsinkin edellisen (loistavien) pikkujoulujen järjestäjältä sekä hänen sidekickeiltään. Emme saaneet osanottajamäärää kasaan joten jouduin perumaan jutun saaden totaaliset haukut ko. ravintolasta, sekä täältä.
Mä en tosiaan enää ikinä yritä järjestää teille yhtään mitään. Nöyränä pyysin apujakin mutta vittuilua sain takas. Juu jee.
Saunaillan voin harvoille ja valituille järkätä omassa kodissani, sitä ei lasketa.
Asia loppuunkäsitelty, kiitos.
Mie ainakin meen Tapiomiittiin pitämään hauskaa, grillaamaan ja näkemään tuttuja, joita ei ole taas pitkään aikaan nähnyt

-
- Kitisijä
Ninni, mä voin joku päivä opettaa sut vaan näyttämään persettä ja poistumaan paikalta paremman oluen ravintolaan
Se on helppoa kun sen osaa.

The great club outshines the individual, always and forever.
No ottihan tuo päähän. Luuli olevansa kiva kaikilleElppis kirjoitti:Ninni, mä voin joku päivä opettaa sut vaan näyttämään persettä ja poistumaan paikalta paremman oluen ravintolaanSe on helppoa kun sen osaa.

-
- Kitisijä
Kyseessä on piknik puistossa, grillaamista ja pientä juopottelua, ei mikään noitasapatti tai muut rituaalimenot. Sitä voi jokainen levittää vilttinsä ihan mille puolelle porukkaa tahansa ja jutella mukavia naapuriensa kanssa. Osallistumisaika on vapaa sekä kestoltaan että ajankohdaltaan, ja koska kukaan ei kehtaa vedota henkilökemioihin tässä ketjussa, niin se tuskin on ongelma.
Anteeks, mutta käsi ylös jolla on liikaa puistopiknikkejä kesässä.
Anteeks, mutta käsi ylös jolla on liikaa puistopiknikkejä kesässä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
No niin Miitti-mopo on karata käsistä!
Kaikkea kivaa on hauska järjestää, jos on hauskaa kaikenlainen "nillitys" aiheuttaakin vain suuremmat naurut!
Xibe kun kävelet 6 ratikkaan aseman eestä niin siitä pääsee helposti yhdensuuntaisella lipullakin manskua ja bulista pitkin hietalahden torin kulmaan ja siellä punatiilisen muurin takana aukeaa vihreät niityt!
Kaikkea kivaa on hauska järjestää, jos on hauskaa kaikenlainen "nillitys" aiheuttaakin vain suuremmat naurut!

Xibe kun kävelet 6 ratikkaan aseman eestä niin siitä pääsee helposti yhdensuuntaisella lipullakin manskua ja bulista pitkin hietalahden torin kulmaan ja siellä punatiilisen muurin takana aukeaa vihreät niityt!

Pyyhin Netikettiin..
Jos ei iske mahakipu tai masennuskohtaus, joita pikkasen ollut liikkeellä, tuun myöhäisiltapäivällä/illalla käväseen hetkeks. "Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan..."
VILTTI! Kiitos Lolita muistutuksesta 
Saanksmä tulla sun viltille taas vai otanko ihan oman (ei mul oo semmosta minkä viittis "sotkea")

Saanksmä tulla sun viltille taas vai otanko ihan oman (ei mul oo semmosta minkä viittis "sotkea")
Piti oikeen kaivaa kyseinen ketju esille kun en millään muistanut noita vittuiluja. Enkä niitä löytänyt tälläkään kertaa. Jos ensimmäinen, sarkasmia sisältävä viesti luetaan vittuiluksi, sitten tunnustan olevani väärässä. Se kun oli pelkkää leukailua edelliten pikkujoulujen järjestämisestä, kaikilla kun oli mielipiteitä ja toiveita, muttei tippaakaan halua tehdä asian eteen mitään.ninnithequeen kirjoitti:Mä YRITIN järjestää pikkujouluja, varasin ravintolan ja sieltä kabinetin meille, mutta sain täällä pelkkää nyrpistelyä ja vittuilua, varsinkin edellisen (loistavien) pikkujoulujen järjestäjältä sekä hänen sidekickeiltään. Emme saaneet osanottajamäärää kasaan joten jouduin perumaan jutun saaden totaaliset haukut ko. ravintolasta, sekä täältä.
Käsitelläänpäs tää nyt oikeen loppuun asti.
1) Järkkäämäni pikkujoulut (2005?) olivat muuten ihan jees, paitsi että jouduin maksamaan muidenkin ruokia kuin omani. Jos joku tuntee nyt piston sydämessään, rahat voi lahjoittaa vaikka Malmin mustalaisille. Lisäksi olin käsittääkseni pyytänyt kaikkia varaamaan ruoan maksamista varten tasarahan, sillä en halunnut antaa tilinumeroani nimineen kaiken maailman kitinäurpåille. Silti paikalle ilmaantui muutama henkilö, jotka halusivat maksaa lounareilla tai muovirahalla, joku jopa niiden yhdistelmällä. Jälkikäteen sain myös vastaanottaa nurinaa ruoan laadusta. Tehtäköön nyt tässä selväksi, että vaikka oiva kokki olenkin, en ollut ko. keittiössä kokkaamassa ja sen vuoksi koin ruokaa koskevat valitukset kohdallani kohtuuttomiksi. Minulla ku ei valitettavasti ollut mitään sanomista ruoan laatuun.
Tässä ne pääasialliset vitutuksen aiheet jonka vuoksi en halunnut enää seuraavana vuonna ko. kemuja järkätä.
2) Vuoden 2006 pikkujouluja en todellakaan ollut sabotoimassa. Ensinnäkin a) ns. varjopikkarit eivät olleet edes minun ideani, vaan ihan toisen/toisten palstalla vaikuttavan henkilön, aivan kuten sen ketjussa sanoinkin. Minä vaan satuin olemaan henkilö, joka perusti aiheesta ketjun ja otin loan niskaani. b) Kukaan varjopikkareihin osallistunut ei ollut missään vaiheessa osallistumassa ns. yleisiin pikkujouluihin, joten mielestäni on todellakin kohtuutonta syyttää minua/varjopikkareita ruokailun epäonnistumisesta. Tämäkin asia puitiin ketjussa useaan otteeseen useammankin henkilön toimesta. c) Ns. varjopikkariketju oli silkkaa huumoria, yhtäkään ilmottautumista ei postilaatikkooni kolahtanut eikä ollut tarkoituskaan. Oletin tämän ilmenevät ketjussa varsin hyvin. Varsinaiset kutsut oli jo lähetetty kutsuttujen "oikeisiin" sähköpostilaatikoihin täysin muiden kuin minun toimestani.
Mä todella toivon että ninni luet ketjun ajatuksella ja lopetat paskanjauhamisen. Toivottavasti tämä on viimeinen kerta kun asiasta tarvitsee enää puhua.
Ja kolmanneksi (tai kuudenneksi), olen tulossa Tapiomiittiin, mikäli taivaalta ei sada vettä tahi vanhoja mummoja. Jos läsnäoloni ei ole "järjestävän" toimikunnan puolesta suotavaa, voin toki jättää osallistumiseni väliinkin. Mielestäni miitti on varsin toimiva, ja halutessani olen aina saanut asettaa vilttini mahdollisimman kauas pallogrillistä. Miitin ideassa on tuskin mitään vikaa, se vaan on jo moneen kertaan nähty ja ymmärrän hyvin että vaikka ne siskon synttärit menee nettinörttien edelle.
Ugh.
Ps. tulipa muuten mieleeni taas ne kymmenet drinkit joita mulle oltiin pikkujoulujen järkkäämisen takia luvattu tarjota. Arvatkaapa montako tarjottiin?