Hamiltonin kausi on ilmeisesti paketissa, toivotaan ettei Lennun.
Yksi erittäin hieno asia on kyllä se että kaikki sentterit pelaa tällä hetkellä täydessä tikissä ja vahvalla itseluottamuksella. Töykkälä ja Liivik olivat eilen hyviä

Mä olen sen verran ahkerasti lukenut Jatkoaikaa, että tiedän, että Lindforsin mollaaminen on vähän kuin pakollinen initaatioriitti sisäpiiriin. Kuitenkin hieman kummastuttaa, että mihinköhän faktoihin tämä Saken dissaus perustuu. Saken ohjauksessa Lundell on pystynyt vuosikausia pysymään sekä motivoituneena että ehkä liigan parhaimpii kuuluvana kakkosvahtina, selkävaivainen Riksman on jopa korjannut ennestäänkin hyvää peliään, ja entiset, tasokkaiden kavereiden kanssa toimimaan tottuneet päävalmentajat Shedden ja nyt Jalonen haluavat nimenomaan Saken aisaparikseen ulkomaille. Mä tiedän, että virallinen Jatkoaikatotuus on se, että Sakke on vain niin mukava jees-mies, että nämä päävalmentajat katsovat nettianalyytikoille päivänselviä puutteita ja epäpätevyyksia läpi sormien, mutta en pidä tätä ollenkaan uskottavana. Myöskään Vokounin floppaus työsulkukaudella ei millään voi mennä uskottavasti Saken piikkiin. Ihmettelen, mihin liikuttavan yksipuolinen Lindforsin dissaus perustuu. En keksi järkeviä syitä.Dumis kirjoitti:VIHDOINKIN!!
Pygmi lähtee seurasta ja IFK:n juniorimokeista voi tulla joskus vielä liigatasoisia maalivahteja ellei jopa parempia, sitä herkkua ei olekaan ollut juurikaan Nicklas Bäckströmin jälkeen.
Kyllä tuo hemmetin kovalta näyttää ihan ilman ulkomaalaisvahvistuksiakin. Mikä on tietysti kiva, kun katsoo HIFK:n viimeikaisia (epä)onnistumisia ulkkarien hankinnoissa.Dumis kirjoitti:HIFK:n nykyinen pelaajarosteri