Riippuen univormupreferensseistä, jo pelkkä univormu päällä kekkulointi voi ylittää uutiskynnyksen. Olisihan se hienoa, jos homosarjamurhaajan lisäksi palsta saisi julkisuutta humalaisesta hakaristihumanistista, joka yrittää selittää sen olleen itseironinen kannanotto internetyhteisöjen sosiaalisille paineille.urpiainen kirjoitti:Tässä pitää alkaa olla jo vähän varuillaan. Se vähä, mitä anonymiteetistäni on enää jäljellä uhkaa murentua, kun sellainen viinipäissään univormu päällä liikenteessä kekkulointi saattaisi hyvinkin ylittää iltapäivälehtien uutiskynnyksen jopa tällaisen tavis-nobodyn suorittamana.
Autoilu 2
-
- Kitisijä
Re: Autoilu 2
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Uudet pienet premoiumit ovat ottaneet uuden suunnan. Ilmeisesti positiointi ei kestänyt koirankoppia, joten nyt tehdään entryvehkeestäkin oletettavasti suhteellisen kallis valmistaa sisätiloihin nähden. Kaipa ajatus on, että premiumien kohdalla siitä pitkästä nokasta ollaan valmiita maksamaan.masa kirjoitti:Mersun A-sarja ei ole enää huonolonkkaisten auto.
Olen suunnitellut vaihtavani rouvan auton koirankoppiin ja siirtäväni duunimatkailuni sille. Sopii hintakaavailuihin hyvin tuo nykyisen A-sarjalaisen kuoppaaminen..sivustahuutaja kirjoitti:Ilmeisesti positiointi ei kestänyt koirankoppia,
-
- Kitisijä
Sillä edellytyksellä, että Citroen C6:sen voisi jättää laskuista niin ennemmin vaikka homoilisin tuossa tiimissä ja on sanottava, ettei sekään ihan terävimmässä kärkipäässä ole, mitä mielihaluihini tulee.urpiainen kirjoitti:Manala, So Hard ja Elco pitävät Citroënin C6:sta
Kiinalaiset lapsihuoratkin ovat mielekkäämpää panettelua kuin nämä uusimmat sairaan mielesi tuotokset.
EDIT: On vielä huomautettava, etten rehellisesti sanottuna edes tiedä miltä Citroen C6 näyttää. Tiedän kuitenkin näkemättäkin, että se on aivan perseestä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Onko muuten missään autossa rakennettu ilmastointiin/lämppäriin sähköistä lämmitysvastusta á la hiustenkuivaaja, jolloin laite rupeaisi heti puhaltamaan lämmintä ilmaa hyttiin ja ei tarvitsisi odotella moottorin lämpenemistä? Oletteko koskaan pohtineet tällaista?
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
-
- Kitisijä
^
Onhan noita.
Joidenkin merkkien (ainakin Pösö? VW?) joissain uudehkoissa malleissa on noin 1000W ptc-vastus sisälle puhallettavan ilman kanavassa.
Onhan noita.
Joidenkin merkkien (ainakin Pösö? VW?) joissain uudehkoissa malleissa on noin 1000W ptc-vastus sisälle puhallettavan ilman kanavassa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jaggessa oli, tuntui olevan ihan yhtä tyhjän kanssa teholtaan.Bhven kirjoitti:Onko muuten missään autossa rakennettu ilmastointiin/lämppäriin sähköistä lämmitysvastusta á la hiustenkuivaaja, jolloin laite rupeaisi heti puhaltamaan lämmintä ilmaa hyttiin ja ei tarvitsisi odotella moottorin lämpenemistä? Oletteko koskaan pohtineet tällaista?
-
- Elämätön Kitisijä
Kaverin entinen auto myynnissä autoliikkeessä.
http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/4632924
Käsittämättömän hyvin pitää Octavia RS hintansa. Maksoi siitä alle 10k ajettuna esittelyautona neljä vuotta sitten 28000. Nyt myyjä pyytää 22k.
http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/4632924
Käsittämättömän hyvin pitää Octavia RS hintansa. Maksoi siitä alle 10k ajettuna esittelyautona neljä vuotta sitten 28000. Nyt myyjä pyytää 22k.
-
- Elämätön Kitisijä
Enemmän mutta tilalle tuli uusi RS kaikilla varusteilla. Saattaa vailkuttaaManaaja kirjoitti:^ Eli ostettu sisään 17k:lla...

(Rallye Green, yhtään samanväristä ei ollut myyty.)
-
- Kitisijä
^
Uuden auton alennuksen osuus lie on ollut luokkaa 2-3k€. Joka upposi vaihdossa tulleen satumaisen suureen hyvityshintaan.
22k€ pyyntinen auto pitäisi lähteä käteisellä reippasti alle 21k€:llä ulos kaupasta. Siitä jää myyjälle kunnostuksen n 500+€ ja lisäksi 500 - 1.000€ kate.
Uuden auton alennuksen osuus lie on ollut luokkaa 2-3k€. Joka upposi vaihdossa tulleen satumaisen suureen hyvityshintaan.
22k€ pyyntinen auto pitäisi lähteä käteisellä reippasti alle 21k€:llä ulos kaupasta. Siitä jää myyjälle kunnostuksen n 500+€ ja lisäksi 500 - 1.000€ kate.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Ei ne välttämättä edes noin pienillä katteilla pelaa kun kyse on sisäänostaessa ollut uuteen autoon vaihtamisesta. Käytettyjen autojen välisessä kaupassa on vielä aika normaalia joku ainoastaan tonnin kate sitten kun tinkaamaan kunnolla lähdetään, mutta uskoisin tossa tapauksessa olevan huomattavasti enemmänkin. Kyllä autokeskuksessa ainakin ton hintaisissa autoissa oli suoraan 4k pelivaraa jo käytettyjen autojen kanssakin.Pulkannaru kirjoitti:Siitä jää myyjälle kunnostuksen n 500+€ ja lisäksi 500 - 1.000€ kate.
Uskoisin sen 17k:n olevan edelleen aika lähellä sitä nettohintaa millä se on ostettu sisään. Uuden auton ostajallehan se nimellinen hyvityshinta on toki paperilla ollut jotain luokkaa ~20-21k parhaimmillaan mikä on vaikuttanut "käsittämättömältä".
-
- Kitinä VIP-jäsen
Siinä olisi järkiauto:
http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/ ... 225159/304
Harmi vaan, että auton ostolla ja järjellä ei ole monestikaan paljon yhteistä.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/ ... 225159/304
Harmi vaan, että auton ostolla ja järjellä ei ole monestikaan paljon yhteistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
^ Kyllähän auto ostetaan usein järjellä ja sen takia esim. skoda ja toyota pärjäävät. Uuuta daciaa pitäisi verrata vaikka saman hintaiseen pari vuotta ajettuun toyotaan ja sitten miettiä, että kumpi on parempi, huolettomampi ja parammin arvonsa pitävä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
^ 3:n vuoden takuu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
^ Takuu pitää tietenkin laskea mukaan kun tekee vertailua. Muu olisi aika hölmöä toimintaa.
Eikä. Siis etuvetoine citymaasturi jossa ei ole edes penkinlämmitintä. Mä en kyllä näe mitään järkeä tommoisessa vehkeessä.NuoriDaavid kirjoitti:Siinä olisi järkiauto:
Toimi vitosvaihteen testissä hyvin Marokon vuoristossa. Olis kiva nähdä testit jänkhällä -30 olosuhteissa.masa kirjoitti:Eikä. Siis etuvetoine citymaasturi jossa ei ole edes penkinlämmitintä. Mä en kyllä näe mitään järkeä tommoisessa vehkeessä.NuoriDaavid kirjoitti:Siinä olisi järkiauto:
No ehkä se paremmin etenee kuin normi etuveto, mutta muuten se on etuvetoinen ja maastoauton kokoinen normiauto maastoauton kuluilla.Johnny Winter kirjoitti: Toimi vitosvaihteen testissä hyvin Marokon vuoristossa. Olis kiva nähdä testit jänkhällä -30 olosuhteissa.
exPertti kirjoitti:http://www.nettiauto.com/dacia/duster/4658471
Tuosta diesel neliveto alta 20 donaa. Tosin aika loppuun ajettu 2011 mallinen jo. Tuosta ei selviä onko penkit lämmitetty.
Jos toi olisi oikea neliveto ja siinä olis alennusvaihteisto, niin veikkaampa että voisi olla varsin suosittu ritsa erämiesten keskuudessa. Tosin sen pitäisi tietysti olla vielä kestäväkin..
Ainoa vaan että se oli nelikko. Etuvetoset muka-maasturit ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.Johnny Winter kirjoitti:Toimi vitosvaihteen testissä hyvin Marokon vuoristossa. Olis kiva nähdä testit jänkhällä -30 olosuhteissa.masa kirjoitti:Eikä. Siis etuvetoine citymaasturi jossa ei ole edes penkinlämmitintä. Mä en kyllä näe mitään järkeä tommoisessa vehkeessä.