Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Antaa Jannen ensin yrittää. Voi olla vaikka superisä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Antaa Jannen ensin yrittää. Voi olla vaikka superisä.
Ja jos ei ole, niin ainahan sen voi palauttaa. Eiku :P

(Lisäyksenä henkilökohtainen mielipide: luulen, että hyvä isu siitä tulee. Nyt ei ole kuitenkaan mikään rekkis kyseessä)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:4.6. McJ ennusti että hänellä on 2 viikon sisään tyttöystävä. Tarkasti ennustettu, koska 2 viikon sisään on ainkin menty sisään, koska jos laskettu aika on 17.3.2016 niin raskausviikko 1 on alkanut 11.6.
Raskausviikothan lasketaan sillain pöljästi, että ekalla kahdella raskausviikolla ei teknisesti edes voi olla raskaana. Eli eka raskausviikko on viimeisen kuukautiskierron eka vuotopäivä ja ovulaatio on jossain kohtaa kierron puolivälin tienoilla. Ns. ratkaiseva sisäänmeno on siis tapahtunut about 25.6. +/- 6 vrk riippuen kierron pituudesta ja siittiöiden elinkaaresta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo. Eli hedelmöityshetkellä raskausviikot on noin 2. Mutta syy eo. käytäntöön on varmaan se, että viimeisten kuukautisten alkamispäivä on helppo määrittää, ovulaatiohetki ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Diddley Bow kirjoitti:Poika palaa parin Taekwondo vuoden jälkeen salibandyn pariin. -06:t vetää jo kolme kertaa viikossa. Melkosta! Eipä tartte miettiä toista harrastusta kylkeen, ettei koulu kärsi ja ehtii levätä, sekä säätää epäolennaisia kavereitten kanssa.
No ni. Ekat treenit takana ja poika oli hitokseen iloinen ja tyytyväinen paluustaan lajin pariin. Vähän tietenkin jännitti mennä joukkueeseen josta ei tuntenut ketään etukäteen. Käytiin kättelemässä valkut ja sen jälkeen minä katosin takavasemmalle. Se on jatkossa sitten vissiin käytävä ite jotain tunnin lenkkejä sillä aikaa kun pikku-ukolla on treenit.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhempi tyttö aloitti eskarin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vanhempi tyttö aloitti eskarin.
Oma ainoakaiseni myös, en jaksa vaivautua kirjoittamaan erikseen mammailuun.

Meitä alkaa olla niin vähän että mammailu/pappailuketjujen tilalle voisi aloittaa ihan vaan vanhemmuusketjun.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

McJanne kirjoitti: Nyt kun vähän mielenkuohahdus helpotti, niin aiheesta saisi varmaan kohtalaisen mielenkiintoisen keskustelun; kuinka väärin on ajatella "hieman" eri tavalla sellaisista pölyyntyneistä instituutioista kun avioliitto? Vapaat suhteet, polyamoriat, mitä hittoa näitä nyt olikaan?

Itse totean vain, etten viiti jännittää missä mennään, kunhan mennään. Tämä ajatus kumpuaa siis siitä tosiasiasta, että juuri mitään ei voi pitää muuttumattomana ja kaikki voi muuttua silmänräpäyksessä, eli kannattanee nauttia niistä hyvistä jutuista elämässä ennen kun ne menettää tai joku kukkahattuhenkilö kieltää.
Toisinaan löydän Jannen ajatuksista semmoista hassua logiikkaa, johon voin samaistua.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noni, tyttäreni uuden eskarikaverin isä on pitkän linjan rikollinen. Tuli sattumalta samaa matkaa aamulla. Eihän tuo ole kuin vasta kolmas tapaus. Aika hyvä track record!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Noni, tyttäreni uuden eskarikaverin isä on pitkän linjan rikollinen. Tuli sattumalta samaa matkaa aamulla. Eihän tuo ole kuin vasta kolmas tapaus. Aika hyvä track record!
Tunnetsä ne työn kautta, vai tuleeko teille aivan small talkin merkeissä esille tällainen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Tunnen tai tiedän öpaut kaikki Tampereen rosvot. Mulla on erityisen kehittynyt ketkumuisti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:jee:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onks niillä? Mä huomaan, että mua ei juuri entiset asiakkaat tunnista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onko Ylermi sun asenne rosmoihin mitenkään muuttunut, kun olet nähnyt ne perheenisän roolissa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Onks niillä? Mä huomaan, että mua ei juuri entiset asiakkaat tunnista.
Siis moni ei varmaan muista minua ja sitten osa ei halua tuoda asiaa mitenkään esiin. Eihän sitä aina tiedä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Onko Ylermi sun asenne rosmoihin mitenkään muuttunut, kun olet nähnyt ne perheenisän roolissa?
Ei. Yritän olla armollinen ja pitää mielessä, että ihminen voi olla parempi painos itsestään...muuttuahan ei voi. Iso seikka on se, että kuinka kauan rikollisesta urasta on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...muuttuahan ei voi..
kui?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:...muuttuahan ei voi..
kui?
Semantiikkaa tämä lähinnä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Ehkäpä hän ei ikinä kasvakaan isoksi ja muuta pois. Varasuunnitelmana lienee syytä keksiä maapallon paras harrastus itselle ennen sitä.
Aww, se haluaa gattacan.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Olen tosi tyytyväinen, että luin viestisi herra Putin. :)
Takapihasi on kohta täynnä pieniä vihreitä miehiä.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä en tajua tästä mitään! Spede oli yökylässä isovanhemmilla ja siellä oli pikkuisen huone, josta ei saa muuttaa pois? Ja miten poikuus tähän liittyy?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Mä en tajua tästä mitään! Spede oli yökylässä isovanhemmilla ja siellä oli pikkuisen huone, josta ei saa muuttaa pois? Ja miten poikuus tähän liittyy?
Tämä onkin Kepun salajuoni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Odottele vaan rauhassa Stadiumin syyskuvastoa, siinä olevalla kaavalla ratkaiset tämänkin mysteerin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mikä tää Pertin kollektiivinen ajojahti on? En minäkään ole oikeastaan mistään asiasta samaa mieltä hänen kanssaan, ja olen saattanut joskus kirjoittaa rumasti, mutta että jatkuva nälviminen? Eikö olisi helpompi antaa olla? Mikä on se voiton tunne, kun sai taas sanottua rumasti?
Who says you need to buy a guitar?