Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
– Olen kirjoittanut ylös muistisäännön, että jos oma vaatemerkkini toteutuu, en ala itse toimitusjohtajaksi. Suunnittelu on 24-tuntista työtä, jos sen haluaa tehdä hyvin. Kyllä bisnespuolelle on sitten ihan omat ammattilaisensa.
SoEasy?
SoEasy?
Nyt penikseni on fantastinen!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1421601
Toimittaja on antanut tilaa luovuudelle ja harkinnalle valitessaan sanojaan otsikossa
Toimittaja on antanut tilaa luovuudelle ja harkinnalle valitessaan sanojaan otsikossa

Wanha!Storia kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1421601

-
- Kitisijä
Laaturakentamista, aivan kuin meikäläisen parvekkeen katto.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
poistettu
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Miten munsta ei ole asiallista julkistaa nimimerkin takana olevaa nimeä palstalle vaikka sen jostain bongaisi? Kaipa sen kirjoittaja itse tänne läväyttäisi, jos haluaisi että kaikki maailman googlenkäyttäjät voivat lukea vaikkapa hänen seksuaalihistoriastaan tms. - -
Voisko sitä millään vaikka kysyä lupaa tjsp ennen kuin tekee jotain tommoista?
-
- Kitisijä
Linkki ei aukea. Olen pakahtua uteliaisuudesta, mistä oli kyse?
Vähän samaa mietin.Tix kirjoitti:Miten munsta ei ole asiallista julkistaa nimimerkin takana olevaa nimeä palstalle vaikka sen jostain bongaisi?
Tuon ehtisi vielä poistaa kun hakuohjelma ei ole ollut kovinkaan vikkelä vielä yhdistämään. Isossa maailmassa on jo menetetty työpaikkojakin netistä löytyvien infojen takia.
poist.
En tiedä mikä on oikein ja mikä väärin, mutta kun itse bongasin ex-kityläisen Taloussanomista, niin linkki poistettiin "Bongaa kityläinen"-ketjusta.
En tiedä mikä on oikein ja mikä väärin, mutta kun itse bongasin ex-kityläisen Taloussanomista, niin linkki poistettiin "Bongaa kityläinen"-ketjusta.
Tiedetään. Se ylen uutinen, jonka linkki ole jostain syystä vanhentunut, käsitteli väitöskirjaa miten tupakkateollisuus on Suomessa lahjonut lääkäreitä todistamaan tupakan vaarallasuuden kiistanalaisuuden puolesta.NuoriDaavid kirjoitti:En tiedä mikä on oikein ja mikä väärin
-
- Kitisijä
Superkissa. Mua jotenkin huvitti tuo jutun toinen lause: "Hän kuuli ihme äänen kesken unien kotonaan Vantaan Koivukylässä." Onko tuo nyt oikeata suomea?
Hiukan pitää jeesustella, mutta tuon takia meillä on parvekelasit. Ja ikkunat suojattu.swirl kirjoitti:Superkissa. Mua jotenkin huvitti tuo jutun toinen lause: "Hän kuuli ihme äänen kesken unien kotonaan Vantaan Koivukylässä." Onko tuo nyt oikeata suomea?
Ai se juttu. Kiitos.Chap kirjoitti:Tiedetään. Se ylen uutinen, jonka linkki ole jostain syystä vanhentunut, käsitteli väitöskirjaa miten tupakkateollisuus on Suomessa lahjonut lääkäreitä todistamaan tupakan vaarallasuuden kiistanalaisuuden puolesta.NuoriDaavid kirjoitti:En tiedä mikä on oikein ja mikä väärin
Ps. Korjaus edelliseen: tiedän, mikä on oikein ja väärin. Tapojeni vastaisesti yritin esittää vaatimatonta. Lupaan, että se ei toistu.
No nyt aukesi.NuoriDaavid kirjoitti:Linkki ei aukea. Olen pakahtua uteliaisuudesta, mistä oli kyse?
Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
Chap kirjoitti:Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
oops, siis tarkoitin juuri taloussanomien keskustelua.
Joo, olette oikeassa, nyt mulla taisi liikkua näppäimistö nopeammin kuin ajatusTix kirjoitti:Miten munsta ei ole asiallista julkistaa nimimerkin takana olevaa nimeä palstalle vaikka sen jostain bongaisi? Kaipa sen kirjoittaja itse tänne läväyttäisi, jos haluaisi että kaikki maailman googlenkäyttäjät voivat lukea vaikkapa hänen seksuaalihistoriastaan tms. - -

Poistin linkin + siihen liittyvät kommentit (myös vastauksistanne). Ei ole yv:nä tullut asianomaiselta mitään kuittausta, joten ilmeisesti ei harmistunut tai, todennäköisemmin, ei tänään vielä ole lukenut Kitinää, mutta joka tapauksessa: anteeksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007081 ... 1_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007081 ... 6_uu.shtml
Siinäpä päivän linkkilistat.
Jaaha, kysytäänpä nyt vielä seuraava kysymys. Miksi hoitaja muutti Hämeenlinnasta pikkupaikkakunnalle?
Kyllä nämä referenssiryhmät ovat outoja. Kolmen oman lapsen kylmääminen alkaa jo tuntua tähän verrattuna aika jees-hommalta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007081 ... 6_uu.shtml
Siinäpä päivän linkkilistat.
Jaaha, kysytäänpä nyt vielä seuraava kysymys. Miksi hoitaja muutti Hämeenlinnasta pikkupaikkakunnalle?
Kyllä nämä referenssiryhmät ovat outoja. Kolmen oman lapsen kylmääminen alkaa jo tuntua tähän verrattuna aika jees-hommalta.
Mikä tämä "EW julkisuudessa" -juttu on? Linkkejä/referenssejä?