Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
Ostin lenkkarit (edelliset hiersi jalat verille) tänään. Vaikuttavat lyhyen koeajon jälkeen todella hyviltä jalassa. Kultu innostui ostamaan meille (minulle) pyörään kilometrimittarin. 
Tänään tuli poljettua noin 25 kilsaa.

Tänään tuli poljettua noin 25 kilsaa.
-
- Kitisijä
Fanta 1,5L
Fazerin moniviljapaahto
vesi- ja hunajamelonia
mansikoita
maitoa
grandi- mehujää
Tulipas halvaksi tämä ilta
Fazerin moniviljapaahto
vesi- ja hunajamelonia
mansikoita
maitoa
grandi- mehujää
Tulipas halvaksi tämä ilta

The great club outshines the individual, always and forever.

Tulevien viikkojen ruokavalioni taitaa koostua erilaisista smoothieista...

3 x verkkarihousut. Yksi polyester, yksi puuvilla ja yksi fleece. Oli jo aikakin ostaa, sillä vanhat oli hikoiltu puhki persauksen kohdalta eikä niissä enää kehdannut lähteä hölkkäämään.
Suurin osa kaupassa vietetystä ajasta meni housujen selaamiseen, kun vain kaikkia muita paitsi minun kokoani (M) tuntui löytyvän. Lienee aika yleinen tilanne? Myyjät eivät tilaa lisää vaatteita kun vaatetangot näyttävät olevan täynnä - mutta vain kokoja joita ei kukaan osta (tyyliin XXS ja XXXL).
Tässä valossa XXS ja XXXL -ihmisten valitukset siitä ettei sopivia vaatteita tahdo löytyä tuntuu vähän oudolta. Kun ei kaupoissa muita kokoja tunnu edes olevan.
Suurin osa kaupassa vietetystä ajasta meni housujen selaamiseen, kun vain kaikkia muita paitsi minun kokoani (M) tuntui löytyvän. Lienee aika yleinen tilanne? Myyjät eivät tilaa lisää vaatteita kun vaatetangot näyttävät olevan täynnä - mutta vain kokoja joita ei kukaan osta (tyyliin XXS ja XXXL).
Tässä valossa XXS ja XXXL -ihmisten valitukset siitä ettei sopivia vaatteita tahdo löytyä tuntuu vähän oudolta. Kun ei kaupoissa muita kokoja tunnu edes olevan.
-
- Kitisijä
iPod nanon ja Thierry Muglerin Alien-tuoksun.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Hiukan siemeniä... Siis oliivipuun, kahvipensaan, eucalyptuspuun, sitruunamelissaa, vihannesportulakkaa, rucolaa ja ananaskirsikoita. Eli ihan vähän vaan... Toi Bauhaus on ihan liian lähellä meitä!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Nollakääpiö söi pääkallon.BettyB. kirjoitti:Kääpiöivän omenapuun.
http://www.freakingnews.com/pictures/30 ... -30979.jpg
No näitä pari sataa.

Katsotaan mitä tapahtuu. Että samalla kun säilytystilaa vapautuu, levyjen löytyminen saattaa muuttua entistäkin hankalammaksi ilman tiukkaa aakkostamista. Ja siinä olen ollut aina melko heikko.

Katsotaan mitä tapahtuu. Että samalla kun säilytystilaa vapautuu, levyjen löytyminen saattaa muuttua entistäkin hankalammaksi ilman tiukkaa aakkostamista. Ja siinä olen ollut aina melko heikko.
-
- Kitisijä
MÄ haluan sun torille kun päätät harventaa vaatekaappisi sisältöä! Ostat enemmän vaatteita kuukaudessa kun minä vuodessaRouva Pupu kirjoitti:Paitoja, hameita ja yhden laukun.

Oma on häpee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Unelmakakut-kirjan.

Nyt sitten pitäis keksiä tekosyitä kakkujen tekemiseen (ja syömiseen)...

Nyt sitten pitäis keksiä tekosyitä kakkujen tekemiseen (ja syömiseen)...
Taisit ostaa kympin rintsikat viisinkertaiseen hintaan!Suvinen kirjoitti:Olin alusvaatekutsuilla ja ostin satasen rintsikat puoleen hintaan.
-
- Kitisijä
Haha, laitapa kuvia koko prosessista ja vertailukuvia toiset liivit päällä niin tuomaroidaan.Suvinen kirjoitti:Nope. Kyllä ne laaturintsikat erottaa heti päälle laittamalla.
Piti ottaa lasten/nuorten malli, kun muissa ei saanut hihnaan tarpeeksi reikiä

2 jatkoroikkaa, toisessa 8 töpseliä sen verran kaukana toisistaan että siihen mahtuu muuntajatkin vierekkäin, ja toinen joka toimii Master/Slave -tyyliin, eli katkaisee virrat muista töpseleistä kun yhden töpselin tehontarve putoaa säädetyn rajan alapuolelle. Ei pitäis tietokoneen oheishärpättimien muuntajien syödä tehoja turhaan enää sen jälkeen.
-
- Kitisijä
Näytön ja virtalähteen. Laiskana harkitsen vielä viivakoodinlukijaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Liimapuupalkkeja, kertopuupalkkeja ja pari isoa 170 mm lankkua. Tänään nousee parvi ylös.