Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Kyllä minusta on ihan mukava kuulla miten exillä menee, mutta en minä heidän häihinsä silti haluaisi kutsua :)
Mä taas haluaisin! Tixi-setä, olenko outo? Toisen eksän kanssa ollaan nelistään käyty pariskunnittain istumassa iltaa. Valitettavasti eksä on tosin tapansa mukaan eronnut jo tästäkin tyttiksestä. Toisen kanssa ei olla voitu nelistään käydä, koska ei ota uudelleenpariutuakseen sitten millään, mutta kolmistaan toki.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:Mä taas haluaisin! Tixi-setä, olenko outo?
Hiukan, mutta et tuon takia. Saahan sitä olla läheisissä välissä exäänkin jos haluaa ja se toimii. Useimmiten se ei vain toimi, koska jompi kumpi osapuoli ei olisi halunnut erota ja siksi kuvioon tulevat mustasukkaisuus ja/tai takaisin ruikuttamiset.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:Toisen eksän kanssa ollaan nelistään käyty pariskunnittain istumassa iltaa. Valitettavasti eksä on tosin tapansa mukaan eronnut jo tästäkin tyttiksestä. Toisen kanssa ei olla voitu nelistään käydä, koska ei ota uudelleenpariutuakseen sitten millään, mutta kolmistaan toki.
Mä pistän paremmaksi...Oon nukkunut samassa sängyssä eksän ja nyksän välissä. Oltiin vuosia vuosia sitten viihteellä ja mentiin meille jatkoille, nukahettiin sitten kolmistaan (vaatteet päällä toki) meidän sänkyyn. Kyllä aamulla nauratti. Ois pitäny olla kamera.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Saahan sitä olla läheisissä välissä exäänkin jos haluaa ja se toimii. Useimmiten se ei vain toimi, koska jompi kumpi osapuoli ei olisi halunnut erota ja siksi kuvioon tulevat mustasukkaisuus ja/tai takaisin ruikuttamiset.
Joo, no silloin se ei toimi. Puolen vuoden tai vuoden karenssi on kyllä kokemukseni mukaan hoitanut em. ongelmat varsin tehokkaasti. Enkä ainakaan itse pitkällä tikullakaan haluaisi enää koskea eksään, joka on ehtinyt kehitellä uusia suhteiluja.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Lähdin kuitenkin oletuksesta, jossa lapsen vanhemmat pitävät toisiinsa yhteyttä, kuten lapsen kannalta parasta on.
Rohkea oletus, jota empiria ei oikein tue. Käytännössä erityisesti uusperheytyminen etäännyttää sekä lapsia että aikuisia toisistaan varsin tehokkaasti. Exät eivät vain istu kuvioon.
Pitää vain valita oikeanlaiset exät, kato. Minun empiriani tukee tuota oletusta usean esimerkkitapauksen voimin. Elukan vanhemmat tulevat erinomaisen hyvin toimeen keskenään, perhetuttusuku viettää kesänsä samalla pienellä saarella, exät uusine kumppaneineen viereisissä mökeissä, serkkujeni häissä kutsuvieraina olivat itseoikeutetusti exätkin, minun yksi exäni oli minun ja Elukan häissä (ei kylläkään ex-aviomieheni) jne.
Sinussa on melkoista optimistin vikaa :) Ajatteles nykyisiä exiäsi - onko sinulla heihin kovinkin läheiset ja lämpimät, perheenjäsenoloiset välit? Jos ei ole, miksi luulet asian olevan toisin vain siksi, että se siittiö josta olisit tullut raskaaksi on jostain heistä lähtöisin?
Siittiö tuskin asiaan vaikuttaisi mitenkään, kyllä se on ihan muu asennoituminen.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti: Tuo olisi loistava tilaisuus antaa lapsille sama etunimi, esim. Homo-Petteri ja erottaa heidät toisistaan sukunimen perusteella.
Ikävä särkeä haaveesi, mutta laki kieltää saman nimen antamisen sisaruksille tai puolisisaruksille. Toisen etunimen ohella saman nimen kyllä saa antaa, niin että mites jos Homo-Petteri, Hintti-Petteri ja Homppeli-Petteri?
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Useimmiten se ei vain toimi, koska jompi kumpi osapuoli ei olisi halunnut erota ja siksi kuvioon tulevat mustasukkaisuus ja/tai takaisin ruikuttamiset.
Järkipuhe auttaa kummasti, jos jo alunperin on valinnut kumppanin, joka ymmärtää järkipuhetta.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Mä pistän paremmaksi...Oon nukkunut samassa sängyssä eksän ja nyksän välissä.
Joo, en mä tälle pärjää. Mulla ei ollut takataskussa enää kuin kinkkuvoileipien syönti miehen kanssa mun eksän äidin luona jouluna.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mepäs ollaanki ajettu pitkä automatka Toyota Lite-Acella niin, että minä olin ratissa ja Elukka sekä ex-aviomieheni liimaantuneina kylki kyljessä kyydissä. Vietiin exä Espoosta Lapinjärvelle. Takakontissa oli nöffi.
Chap

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:
Chap kirjoitti: Tuo olisi loistava tilaisuus antaa lapsille sama etunimi, esim. Homo-Petteri ja erottaa heidät toisistaan sukunimen perusteella.
Ikävä särkeä haaveesi, mutta laki kieltää saman nimen antamisen sisaruksille tai puolisisaruksille. Toisen etunimen ohella saman nimen kyllä saa antaa, niin että mites jos Homo-Petteri, Hintti-Petteri ja Homppeli-Petteri?
Hmm, Ahvenanmaalla tai Ruotsissa voisi olla liberaalimmat lait. Kyllä kaikkien sisarusten nimi pitää olla Homo-Petteri.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Itse en pysty ymmärtämään tuota exien, yitten ja zetojen kanssa hengailua suhteen päättymisen jälkeenkin. Elämässä eteenpäin meneminen on paljon helpompaa, kun noudattaa "poltettujen siltojen taktiikkaa".

Tilanne toki eri, jos on yhteisiä huollettavia.

Tiedän kyllä tapauksia, jossa eronneen pariskunnan isä joka asuu jo uuden naisen kanssa, on kutsuttu joulun viettoon "alkuperäiseen" kotiinsa. Se oli minun silmissäni jotenkin outoa.

:evil: on topic :evil:

SÄHKÖ-VITUN-LASKU!!!

EI jumalauta!
Mihin tuota sähköä oikein menee?
Ilmalämpöpumppuun siirryttiin, jotta lasku pienenisi - koska se kuluttaa vähemmän sähköä. Lopputulema on se, että lasku on ISOMPI kuin ennen pumppua.

Miten ihmeessä se voi olla? Öisin ja poissa kotoa ollessa pudotan lämpötilan 19 asteeseen. Normaalisti 22 astetta. Laite on myös poissa päältä muutaman tunnin päivällä. Saunaa ei käytetä ylenmäärin, eikä pesuhuoneen lattialämmitystä.

:repii perseensä:
Viimeksi muokannut killkill, 06.02.2008 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Useimmiten se ei vain toimi, koska jompi kumpi osapuoli ei olisi halunnut erota ja siksi kuvioon tulevat mustasukkaisuus ja/tai takaisin ruikuttamiset.
Järkipuhe auttaa kummasti, jos jo alunperin on valinnut kumppanin, joka ymmärtää järkipuhetta.
Erilaiset suru- ja vihatilat voivat kummasti muuttaa kykyä vastaanottaa tai ymmärtää järkipuhetta. Ja toisaalta laskea motivaatiota sellaista puhetta ylipäänsä käydä. En minä näe exillä mitään niin erityistä lisäarvoa, että pitäisi ehdoin tahdoin yrittää olla väleissä jos se ei luonnistu ihan itsestään.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vituttaa tollaset kaikkien kanssa hyvissä väleissä olevat tyypit! Itsehän pystyn teoriassa puhumaan yhdelle eksälle, käytännössä sitäkään ei tapahdu. Ei voi mitään, henkinen yhteys ei säily kaikkien kanssa. Tässä asiassa tingin mieluusti harmoniastani maailman kanssa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Useimmiten se ei vain toimi, koska jompi kumpi osapuoli ei olisi halunnut erota ja siksi kuvioon tulevat mustasukkaisuus ja/tai takaisin ruikuttamiset.
Järkipuhe auttaa kummasti, jos jo alunperin on valinnut kumppanin, joka ymmärtää järkipuhetta.
Erilaiset suru- ja vihatilat voivat kummasti muuttaa kykyä vastaanottaa tai ymmärtää järkipuhetta. Ja toisaalta laskea motivaatiota sellaista puhetta ylipäänsä käydä. En minä näe exillä mitään niin erityistä lisäarvoa, että pitäisi ehdoin tahdoin yrittää olla väleissä jos se ei luonnistu ihan itsestään.
No ei tietenkään väkisin, jostain syystähän sitä on erottukin. Minä nyt vain satun pitämään exiäni hyvinkin mielenkiintoisina ihmisinä, mielenkiintoisempina kuin suurinta osaa muista ihmisistä, mikä riittää minulla lisäarvoksi.
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

McJanne kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Henkilökohtaisesti paskat nakkaan Elukan(kaan) tekemisistä. Palstalaisten omissakin vuodatuksissa on riittämiin viihdearvoa.

Juoruämmien touhuja ei pysty yleis- eikä minkään muunkaan -luontoisesti sulattamaan, luvalla tahi ileman.

Mun tarttee varmaan ryhtyä raportoimaan isän peniksen tekemisistä kun se alkuvoittoisesti on oleellisesti vaikuttanut omaan elämääni. Toisaalta äitini synnytyselimien tunteet varmaan kokisivat moisesta syrjinnästä kovan kolauksen... Noh, se nyt vaan on niin ettei kaikkia voi mielyttää, right?
Olet Janne hyväkkäiseni käsittänyt hieman väärin. Käsittääkseni Elukan pippeliin ei sattunut, vaan käteen. Mutta olihan prosessi tosiaankin aikamoinen juoruämmä kun tuollaisesta sattumuksesta meni kertomaan. Jotain häpyä sentäs!
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

killkill kirjoitti::repii perseensä:
Ääääärh, selvitä toi! Meille tulee sellanen pumppu mut mullehan on tarkotus jäädä nykyistä enemmän shoppailurahaa eikä päin vastoin, tollaseen touhuun en ehkä rupeekaan!

Tosin en kyllä osaa pitää nykyisiäkään laskuja ihan mielettöminä. 90e / kk sataneliöisestä kämpästä ei taida olla kamalasti, yksikään huone ei edes ole kylmänä... Millanen se teijän lasku on? :utelias:

Se pumppu on kai siks ollu hankintalistalla, että tulevat sähkölaskut on kuulema hurjempia.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Normaalisti 22 astetta.
Tuossa se vika on. Pudota lämpö 20 asteeseen ja vedä villasukat jalkaan.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti: Normaalisti 22 astetta.
Tuossa se vika on. Pudota lämpö 20 asteeseen ja vedä villasukat jalkaan.
Siihen tottuu pikana ilman sukkiakin (jos ei lattia oo kylmänä jatkuvasta röökillä ravaamisesta) ja on kuulema terveydelle hyväks. :]
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetz kirjoitti: Siihen tottuu pikana ilman sukkiakin (jos ei lattia oo kylmänä jatkuvasta röökillä ravaamisesta) ja on kuulema terveydelle hyväks. :]

Juuri näin. Kaverin kotona on jatkuvasti lämpö suunnilleen 24-26 astetta ja sen penska on jatkuvasti kipeänä. Ihmekkös tuo.

20 astetta on oikein sopiva huonelämpötila. Eikä tartte sairastella turhia.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:20 astetta on oikein sopiva huonelämpötila. Eikä tartte sairastella turhia.
Ja makuuhuoneessa mielellään vielä viileämpää.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetz kirjoitti:Tosin en kyllä osaa pitää nykyisiäkään laskuja ihan mielettöminä. 90e / kk sataneliöisestä kämpästä ei taida olla kamalasti, yksikään huone ei edes ole kylmänä... Millanen se teijän lasku on? :utelias:
Meillä on n. 90 m2 ja viimeisin sähkölasku 95e. Lasku on noussut pumpun asennuksen jälkeen suunnilleen sähkön hinnan verran, joten vahvasti näyttäisi siltä että laite ei säästä sähköä verrattuna patterilämmitykseen. Eikä kyseessä ole mikään parkkipaikalta ostettu halppis-paska vaan kallis merkkituote.
masa kirjoitti:Kaverin kotona on jatkuvasti lämpö suunnilleen 24-26 astetta ja sen penska on jatkuvasti kipeänä. Ihmekkös tuo.

20 astetta on oikein sopiva huonelämpötila. Eikä tartte sairastella turhia.
No yli 24 astetta on ehdottomasti liioittelua. Minusta 22 on juuri sopiva sisälämpötila, muistaakseni jälkikasvuakin ajatellen.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Vituttaa tollaset kaikkien kanssa hyvissä väleissä olevat tyypit!
:D

Mä taas olen sellainen että tarvitsen todella hyvän syyn ollakseni huonoissa väleissä jonkun kanssa tai pistääkseni välit poikki. Runsaammin tosin on niitä joihin en alun perinkään ole välittänyt tutustua.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei tässä kovin kauan aikaa ole kun tuli semmoinen sähkön tasauslasku, että meinasin aikuisten oikeasti pökrätä. Satoja euroja, jumalautanen. Mittari käteen, eikä mikään edelleenkään selittänyt semmosen yli tuhannen kWh (onks toi oikein) lisää kulutuksessa. Uusintamittauksella kulutus taas tasaantunut (mielestäin maksetaan silti ihan tuhottomasti; ei ole pesukonetta, tiskikonetta, mahtiteleviisionia, saunaa ja muutkin peruslaitteet kuten jääkapit kulutti ihan normiverran. Lämmitykset ja autopaikan kulut sisältyy vuokraan). No, ei nämä suvun sähkömiehetkään snaijannut miten voidaan kuluttaa niin paljon mitenkään, mutta milläs sen sitten todistit, et millään.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rouva Pupu kirjoitti:No, ei nämä suvun sähkömiehetkään snaijannut miten voidaan kuluttaa niin paljon mitenkään, mutta milläs sen sitten todistit, et millään.
Kattelin tuossa erittelyä. Kokonaiskulutus jotain hippasen alle 1000 kWh luokkaa per kk. Kylmäkoneet on melkein uusia, pesukone on ainoa vähän vanhempi kapistus. Sauna lämpiää keskimäärin kerran viikossa, vesi lämmitetään yösähköllä, boileri ei ole koskaan päällä päivällä. Läppäri jauhaa kyllä yötä päivää, mutta sen ei pitäisi pöytäkoneeseen verrattuna kuluttaa kuin vain noin 20-osa.

Saakos noita mittareita mistä lainalle?
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:
No yli 24 astetta on ehdottomasti liioittelua. Minusta 22 on juuri sopiva sisälämpötila, muistaakseni jälkikasvuakin ajatellen.
No 22 astetta on huoneiston suosituslämpötilan yläpää. Pudota vaan ainakin asteella lämpötilaa..