Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti:Meillä on Stigan Classic toista talvea käytössä. Kundi 2.5v jaksaa vetää sitä jo itse tasamaalla, muttei vaan aina viitsi. Tuolla on mukava laskea pojan kanssa kahdestaan, kunhan ei kaikista suurimpiin mäkiin vie. Kirkuu riemusta ja tykkää kovasti. Yksin en päästä kyllä vielä pitkään aikaan tuolla laskemaan.
Tämä sinetöi ostospäätöksen. tänks.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Me saadaan myös Stiga jouluksi; pojan ja isän yhteisiä mäkihetkiä varten, ainakin vielä ;) (ikää siis 18.12 tasan 2,5v., pojalla, isä melkein 30 ;) )
The great club outshines the individual, always and forever.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå, en taas ajatellut, että lapsihan voi olla vanhemman kyydissä. Mitä se kertoo ulkoilmaharrastuksistani? No sentään viime viikonloppuna kävimme Tussulassa katsomassa kummitytön taitoluistelua ja viereisessä puljussa ollutta alasarjojen lätkämatsia. Itse katsoin lätkää ensimmäisen kerran paikan päällä vuonna 2002 eli 29-vuotiaana.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Viime talven pakkasilla huomasin, että Stigailuun pätee sama kuin moottoripyöräilyyn. Nuorena hoikkana poikana voi ajaa vielä kyykkypyörällä, mutta vanhempana elintasorepun kasvaessa vaaditaan pystympi ajoasento, esim Honda (hyi saatanan) GoldenShowerWing.

Eli kannattaa aloittaa rattikelkkailu jo tänä talvena. Pian voi olla liian myöhäistä!
Crowbar
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

küllküll kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Siis oletko sä eronnut? Vai miten on mahdollista, että meni 11 kuukautta ennen kuin touhuili lapsensa kanssa? Vai olitko vankilassa?
Noku niitä skidejä on kattos kaksi ja nuorimmainen on tähän saakka roikkunu äitissään ku takiainen. Olin mä toki hetken ruotsalaisten ikkunaverhojen takana keksustelupalstahörhön kuristamisesta - väitti että mulla on paska leffamaku - mutta pääsin ehdonalaiseen pari vkoa sitten kun olen ensikertalainen ;)
Paitsi ettei kukaan tiedä sun leffamakua, sinä itsekään. Se tiedetään ettet pidä elokuvista. Sitä se on kun katsoo camit ja telesyncit, saa aavistuksia itse elokuvasta. Kun meet keikalle seuraavan kerran, niin puhko korvas ja heitä bensaa silmilles ja anna palaute keikasta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
küllküll

Crowbar kirjoitti:anna palaute keikasta.
Itte asiassa näin meidän kesken, mä en o käynyt keikoilla sitten v. 1987 Bad Boys Bluen, vaan luen arviot lehdestä ja referoin illan tapahtumia sen mukaan...
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:Itte asiassa näin meidän kesken, mä en o käynyt keikoilla sitten v. 1987 Bad Boys Bluen
It all seems so clear now.
mustaenkeli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Meillä, tammikuussa 3-vuotta täyttävällä pojalla on Stiga toista talvea nyt.
Itseasiassa, rattikelkassa pysyy paremmin pystyssä ja istumassa, pulkasta lentää helpommin pois vaikka ihan vain tasaisella maalla lasta siinä vetäis. Niin, ja tykkää oikeasti laskea sillä mäkiäkin, toki aikuisen kanssa yhdessä.

Tässä päivänä eräänä sain raivokohtauksen kotipuolessa. Huusin miehelleni hyvin korotetulla äänellä. Poika oli läsnä, joka vain kommentoi väliin: "Äiti, älä viitsi hermostua isille!"
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Manskun ava<3
Prepare for the worstest.
küllküll

Millähän helevetillä tuon nuorimmaisen sais nukahtamaan ilman vanhatestamentillisia huutokonsertteja? Sillä on menossa joku vatun eroahdistussysteemi.

Ei suostu nukkumaan kuin äitinsä kainalossa ja hirveää rutinaa pitää sielläkin. Tassuhoidon aloitusta on sumplittu, mutta kun tietää jo etukäteen että se palosireeni huutaa tunninkin putkee - häiritsee toisessa huoneessa nukkuvaa isoveljeään.

Mutta ei tästäkään mitään tule. Vaimo on kohta mun passikuvani näköinen. Ihmispolo.
küllküll

^Tänks, koetan myydä tämän hallitukselle.
küllküll

Unikoulun eka yö takana.
Tulos: olo on kuin nuorella Nikki Sixxillä: mustat silmänaluset, tukka pystyssä ja hyvin räjähdysherkkä olo.

Toisaalta - jäbä PYSYI koko yön omassa sängyssään ja PYSYY siellä ensi yönäkin. Tämä taistelu voitetaan.
küllküll

^ Tehtiin semmonen sydeemi, että vaimo nukkui esikoisen kanssa länsisiivessä ja minä juniorin kansssa itäsiivessä. Nukkumaan meno meni huutamiseksi, mutta nukahti aika nopeaan. Heräsi keskiyöllä ja viideltä huusi / kiukutteli 45 min, mutta nukahti yhdellä sylittelyllä. Siinä välissä kun isi sitten valvoi 2-3h muuten vaan, niin onpa taas aika vinkeä olo.

Mutta summa summarum - paremmin se meni kuin odotin. Ja ensi yönä taas. Viikko koetetaan tätä, katsotaan sitten uudelleen.
küllküll

^ Saa tälläkin päänsä sekaisin ja on halvempaa :)
Elppis
Kitisijä

^Se on kyllä varmaan pahin yhdistelmä: tietokoneiden parissa töitä tekevä yön valvonut vanhempi. DIUUUU!!! Lisätään tähän vielä auto, etuvetoinen varsinkin, niin succée on taattu.
Elppis
Kitisijä

exPertti kirjoitti:^ Älä unohda typerää asiakasta. "Hiireni on tullut hiirimaton reunaan, mitä teen nyt" :)
Älä nyt... "En yllä hiireeni, mitä teen?"
küllküll

^ Tähän on vakiovastaus että "ostat tietysti uuden" :)
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:^ Tähän on vakiovastaus että "ostat tietysti uuden" :)
Tarkennatko vielä, hiiren vai maton?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ Tähän on vakiovastaus että "ostat tietysti uuden" :)
Tarkennatko vielä, hiiren vai maton?
Työntekijän? Tuolin?
küllküll

^Soh nyt sen offtopikoinnin kanssa. On vain ajan kysymys koska ylipito rankaisee, "sillä kuri on kova!"

Sitä odotellessa.. housut kintuissa :oops:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

küllküll kirjoitti:^Soh nyt sen offtopikoinnin kanssa. On vain ajan kysymys koska ylipito rankaisee, "sillä kuri on kova!"
Me ollaan eletty täällä kuin pellossa kun Offtopikointivartija (TM) on ollut poissa.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Raportoi kk miten projekti etenee, meillä olisi kohta sama edessä. Tyttö 9,5kk nukkuu alkuillan isänsä sylissä tai matkasängyssä olkkarissa, yleensä puoliltaöin tuodaan mun viereen tai huutaa hätäisenä herättyään yksin sängystään. Loppuyö sitten äidin iholla.

Paremmin tämä jo menee kun heräilee milloin mihinkin tutin tippumiseen enää 6-10 kertaa yössä eikä suuremmin itke vieressäni, mutta kyllä välttelen heijastavia pintoja vielä pitkään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
küllküll

^ Juu, projekti jatkuu tänään. Pistän toki infoa.

Mieluummin kaivaisin ojaa jäiseen maahan tylsällä lapiolla kun näitä unikouluja - tai unettomuuskouluhan se vanhemmalle on enempi. Aivan perseestä itkettää omaa lastaan, jos kohta viisaammat väittävät ettei pieni eroitku ole lapselle pahasta :roll: Luulen, että tämä on äidille vielä vaikeampaa kuin faijalle. Ainakin eilisen perusteella tuli mutu, että mun kanssa tuo opettelu on helpompaa kun minuun ei ole niin vaffaa tunnesidettä kuin äitiinsä.

Mutta pakko nää on läpi käydä, tai ei päästä ikinä ns. normaaleihin nuq-järjestelyihin eli pojat omissaan ja me omassamme.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Ei nyt varmaan paljon lohduta jos kerron, että meillä tuo otti aikaa jokseenkin tasan kaksi viikkoa.
Oli kyllä pisimmät viikot ikinä... Mutta sen jälkeen nukkumaanmeno on muutamaa yksittäistä poikkeusta (lähinnä flunssaisena ollessa) lukuunottamatta ollut niinkin helppoa kuin: jätkä sänkyyn, peitto päälle, unilelu kainaloon, valot pois ja välitön tajuttomuus aamuun asti :]
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Meillä ei ole noita unikouluja tarvittu, koska tytsä on aina nukkunut omassa sängyssään eikä nukkumaan meno ole yleensä ollut ongelma. Ihan vauva-aikana nukahti vain heijaamalla, olen kuullut että ehkä suurin virhe ikinä totuttaa lapsi siihen... onneksi meni kivuttomasti siitä pois siirtyessä.

Ennemmin ongelma on siinä, että tytsä tosiaan on rytmiltään äitiinsä tullut. Aina ollut säännölliset iltarutiinit yms. alusta alkaen, mutta niin se vaan itsestään siirtyy hänellä siihen, että uni tulee vasta 23 tai 24 ja sitten nukutaan kello 12 aamuun :/ Ei jää laatuaikaa miehen kanssa oikein nimeksikään.

Toteutan aina näitä shokkiherätyksiä yms. mutta tuntuu rytminsä vaan olevan tuollainen, toimi sitten miten tahansa. Semmonen max. ysiltä nukkumaan olis ihan kiva.