Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12473
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Crowbar kirjoitti:
Voi jessus. Ymmärrätkö lainkaan mitä saat tuolla aikaiseksi? Puistattaa jo valmiiksi. Homeboy postaa seuraavan viiden päivän aikana 378 viestiä:

"Vedin kuivat. :hep: 8) "
Vedin kuivat. :hep: 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:
milli kirjoitti:Kauhean vaikea juttu yrittää löytää sopivanhintainen, kohtuullisen matkan päässä olevan punttis, jossa olisi myös sopivasti pilates-tunteja. Mistä lähtien on pitänyt maksaa 100 €, jotta voi liittyä punttikselle.. prkl!
Jos meinaat tuota isoa-E:tä, niin siellä on harva se viikko "E-päivät", joiden aikana liittymismaksu on 0 euroa. Itse en ainakaan mitään maksanut liittymisestä, jäsenmaksu tosin on normaalihintainen. Mutta pilatesta tosiaan löytyy, lukuisien muiden lajien ohella.
Mutta eikö näissä 0€ liittymisissä aina velvoiteta 12kk sopimukseen?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elppis kirjoitti:Mutta eikö näissä 0€ liittymisissä aina velvoiteta 12kk sopimukseen?
Ei.
Eiköhän se oo neuvoteltavissa 0 ekeen koska vaan. Mä luulen että ideana on vaan se, että ihmiset kuvittelee saavansa jotain ilmaseks, jos ne tekee sen "just tänään", ts. hetken mielijohteesta. Ite sain alottaa käymisen ennen kun sovittu jäsenyys ees tuli voimaan, ihan vaan kysymällä onnistu sekin.

Käsittämättömän vähän muuten tunteja lauantaisin. Ei ois huvittanu tehä gymstickiä tosi rankan pumpin jälkeisenä päivänä (vaikka olihan se ihan kivaa pitkästä aikaa), mutta eipä ollu paljon vaihtoehtoja.

Btw liikunnan ilo vähintäänkin tuplaantuu, kun pääsee irkissä kuittaileen kun muut parkuu krapulaansa. =D
Viimeksi muokannut Lapitii, 09.02.2008 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rouva Pupu kirjoitti:Ei meillä olekaan näyttö jatkuvasti päällä. Kone oli parisen vuotta ns. 24/7 päällä, näyttö kiinni kun ei käytössä . Arvio oli tuolloin vähän päälle 1000kWh, joka piti suurin piirtein paikkansa vuosikulutusta laskeskellessa, joka oli alta 3000 kWh.
Vertailun vuoksi: meillä on koko kämpän kk-kulutus n. 1000 kwh / kk.

Mittailin ilppiä parin vuorokauden ajan. Keskikulutus per vrk n. 5,5 kWh joka ei ole kovinkaan paljoa. Geetsulle tiedoksi, että parin asteen muutos sisälämpötilassa tekee vuodessa n. 300-400 e sähkölaskussa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti: lauantaisinhan tuo menee kiinni jo mitä? Puoli kuudelta?! No, työkaverit saivat viikon tutustumislahjakortit ja niiden kanssa pitäisi mennä pumppiin tänään. Yyh!
...
Logiikka ontuu, minusta.
Pumppi vielä tänään? Täällä sali on auki kasiin, mutta kaikki ruhtinaalliset kuus "tuntia" on välillä 9.45 - 13.00. Sunnuntaina sit taas reilusti enemmän valinnanvaraa. Ontuu ontuu, en tajuu mäkään. Eikö lauantaille muka olis kävijöitä, häh? (Piti tästä kysyäkin tänään, mut en jaksanu oottaa ohjaajaa.)
Täytyy sit vissiin vaan säätää to- ja pe-käynnit sillain, että lauantaina voi tehä pumpin, se on mulle noista aikalailla ainoo järjellinen vaihtoehto.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

VITUN VITUN VITUN VITTU! *RAIVOISSAAN*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:VITUN VITUN VITUN VITTU! *RAIVOISSAAN*
Mitä mitä häh!?!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti:VITUN VITUN VITUN VITTU! *RAIVOISSAAN*
Mitä mitä häh!?!
Oman äidin kykenemättömyys nähdä asioita mun kannalta on välillä hämmästyttävä.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Iso kasa kamaa ois laitettavana huutonettiin, mutta mä en tajua näistä helvetin postimaksulaskureista yhtikäs mitään. Vaaka ois hyvä olla olemassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu vitun jenkkilama, vittu. Vittu vitun aasialaiset kanit ja karvaranteet vittu. Vittu nauttikaa nyt, alun nousun jälkeen Gattiksen rahastot on kokonaisuudessaan 8% miinuksella ekan kahden kuukauden aikana. Vittu. Pääpilarit Venäjä ja Latinoamerikka kestää, vaan ei kasva. Muut hurlumhei. Panikoidako ja siirtää esmes kultaan ja kultarahastoihin, jolloin kullan noussut arvo tietysti romahtaisi. Vittu kun vituttaa.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Vittu kun vituttaa.
Sijoita aineettomaan arvonluontiin!
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Ajattele positiivisesti, eihän sulla ole ketään kelle rahaa jättää! Et tietenkään ole ollut niin tyhmä, että kaiken olisit sijoittanut. Elämäsi on varmasti turvattu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23570
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti: Panikoidako ja siirtää esmes kultaan ja kultarahastoihin, jolloin kullan noussut arvo tietysti romahtaisi. Vittu kun vituttaa.
Kulta on mainio keino jos haluaa heittää rahaa kankkulan kaivoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geetz kirjoitti:^ Ajattele positiivisesti, eihän sulla ole ketään kelle rahaa jättää! Et tietenkään ole ollut niin tyhmä, että kaiken olisit sijoittanut. Elämäsi on varmasti turvattu.
Juu, en tietenkään laittanut likoon kuin pikkuosan. Ja uskon, että kyllä ne riskaabeleimmatkin itämaat vielä pakosta nousee. Mutta en jaksaisi odottaa Jeesuksen toiseen Tulemiseen asti. Kun piti tehdä pikavoittoja, vittu.

Nyt joo mietin holdatako vai paniikkimyydä tappiolla siirtäen taas uuteen muotikuplaan, eli kultaan ja kultarahastoihin. Vaiko huoriin.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Vaiko huoriin.
Ääni tälle.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Gat kirjoitti:Nyt joo mietin holdatako vai paniikkimyydä tappiolla siirtäen taas uuteen muotikuplaan, eli kultaan ja kultarahastoihin. Vaiko huoriin.
Mä laitan myös aina pikkuosan, enkä aio murehtia niin yhtään liikaa, en siis varsinkaan paniikkimyydä. Mut eipä mulla ole tavoitteena pikavoitot kuin lotossa. Hitto, vituttaakin lotto muuten. Oon jääny vähän koukkuun siihen kun voitin sen reippaan tonnin. Nyt keljuttaa ku hieno rivini ei tuo mitään. Kohtaloni ei ehkä olekaan lottovoitto! Paitsi joo, en usko siihen kohtaloonkaan. Täytyy vaan yrittää lujasti onnella.
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jospa mä nyt vaan kirjotan että kaikki vituttaa, ahdistaa ja vituttaa :evil:

Edit: vitutuskäyrä laski huomattavasti ihanien ystävien, siskon ja vanhempien takia ♥
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Prkl. Pudotin hajuvesipullon vessan kaakelilattialle. Arvatenkin se posahti tuhannen paskaksi. Melko voimakas Kenzon kukkasien tuoksu tuolla vessassa...
*TTU
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stefan teki itsemurhan Canal +:n uusimmassa Wallanderissa. Hmpf! Ainut silmänruoka caput.

Oma tylsyys ja helvetin tylsältä ja yksinäiseltä näyttävä lauantai-ilta vituttaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti:Stefan teki itsemurhan Canal +:n uusimmassa Wallanderissa. Hmpf! Ainut silmänruoka caput.

Oma tylsyys ja helvetin tylsältä ja yksinäiseltä näyttävä lauantai-ilta vituttaa.
Mitä wittuah!!!! Spoileri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Stefan teki itsemurhan Canal +:n uusimmassa Wallanderissa. Hmpf! Ainut silmänruoka caput.
No vittu, ei tälläsiä kerrota täällä! Nyt vituttaa!
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Stefan teki itsemurhan Canal +:n uusimmassa Wallanderissa. Hmpf! Ainut silmänruoka caput.
Kiitti oikeen kovasti tästä tiedosta :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sori :oops: En mä tiennyt että sitä oikeasti seuraa joku muu kuin minä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Sori :oops: En mä tiennyt että sitä oikeasti seuraa joku muu kuin minä.
:evil:

Lindaa esittävä näyttelijä muuten teki ihan oikeasti itsemurhan viime vuonna.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Lindaa esittävä näyttelijä muuten teki ihan oikeasti itsemurhan viime vuonna.
Ihan totta?