Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Päivän uutiskatsaus
Sekava tarina kyllä. Miksi helkutissa se pakukuski palasi sinne levähdyspaikalle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ihan kuin mun kirjoittama ja kertoma.
-
- Kitisijä
Aamulehti. Nuff said.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/karol ... 73766.html
32 on paljon?
Lupaan juoda 32 olutta, jos tämä keissi joskus ratkeaa.
32 on paljon?
-
- Kitisijä
Mä luulen, että tää on taas sellainen ovela lausunto lehdistölle, jonka tarkoituksena on harhaanjohtaa epäiltyä bemarityyppiä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Pitäisin todella omituisena, jos Pirkanmaan alueella poliisi pysäyttelisi kaikkia tällaisilla automalleilla ajelevia autoilijoita, sanoo rikoskomisariomasa kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/karol ... 73766.html
32 on paljon?
Pasi Nieminen Pirkanmaan poliisista IS:lle.
- On todella harvinaista, että tällä tavalla tietynlaisia autoja ja niillä ajelevia ylipäätään metsästetään. Se vie paljon resursseja ja vaatii paljon taustatyötä. Ongelmia aiheuttaa autojen suuri lukumäärä, autoja voi olla Pirkanmaan alueella enemmänkin kuin 32 eikä automallista voida olla täysin varmoja pelkän silminnäkijähavainnon takia, hän selvittää.
Tämä ei VOI pitää paikkansa

Olishan se nyt tosiaan ihan kauheeta, jos pitäis 32 auton omistajaa jututtaa. Ja ensin kaivaa ne omistajatiedot. Kauhee vaiva.
Uskon ja toivon samoin kuin exsu, että tämä on sumutusta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
No mutta poliisit myös tietävät, että ihmiset näkevät mitä näkevät ja tunnistaminen on mitä on.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No se on tietysti totta. Mutta jos toi Bemarihavainto on paras johtolanka, niin ihan niinQ oikeasti se nyt ei voi olla kovin suuri vaiva käydä 32 autonomistajaa läpi.huima kirjoitti:No mutta poliisit myös tietävät, että ihmiset näkevät mitä näkevät ja tunnistaminen on mitä on.
Pakko olla niin, että poliisi ei halua kertoa, että homma on parhaillaan käynnissä.
-
- Kitisijä
Onko tuo 32 poliisin tiedottama luku?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä ymmärsin tuosta IS:n jutusta, että Aamulehti on selvittänyt asian autorekisterikeskuksesta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko tuo 32 poliisin tiedottama luku?
Meanwhile in Tampere...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/taas- ... 43145.html
Ei heti uskoisi 13-vuotiaaksi kuvan perusteella

-
- Kitinä VIP-jäsen
Samaa katselin.AngryBird kirjoitti:Meanwhile in Tampere...
-
- Kitisijä
Päivän huumoripläjäyksen tarjoaa Olli-Pekka Lyytikäinen.
"HJK ei ole vielä myynyt Pukkia, eikä Lyytikäisen mukaan ole varma myykö.
"Nyt täytyy neuvotella Teemun ja hänen agenttinsa kanssa, mikä on paras ratkaisu", Lyytikäinen sanoi.
"Varsinkin tämänpäiväisen esityksen perusteella mekin haluaisimme pitää Teemun joukkueessa", Lyytikäinen sanoi ja viittasi kahteen tärkeään ja nättiin maaliin Hakaa vastaan. "
"HJK ei ole vielä myynyt Pukkia, eikä Lyytikäisen mukaan ole varma myykö.
"Nyt täytyy neuvotella Teemun ja hänen agenttinsa kanssa, mikä on paras ratkaisu", Lyytikäinen sanoi.
"Varsinkin tämänpäiväisen esityksen perusteella mekin haluaisimme pitää Teemun joukkueessa", Lyytikäinen sanoi ja viittasi kahteen tärkeään ja nättiin maaliin Hakaa vastaan. "
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mistähän ihmeen traumasta tämä pertin iänikuinen pessimismi, epäluulo ja epäluottamus kaikkea ja kaikkia kohtaan kumpuaa? Kotoa karannut kiukutteleva teini löytyy as usual ja spede ei muuta kuin pohtii että mikähän tässä on taas viranomaisen vikaa.exPertti kirjoitti:Oli peräti "olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa". Mitä lie tuokin tarkoitti?
Ootko sä irl myös noin angstinen vai vaan täällä?
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Asiasta kukkaruukkuun: etkö Pertti ole vieläkään valmis Kepun ehdokkaaksi?
-
- Kitisijä
Olis muuten, mutta exspede epäilee salaliittoa ja etelän mediaa.NuoriDaavid kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun: etkö Pertti ole vieläkään valmis Kepun ehdokkaaksi?
Viimeksi muokannut So Hard, 30.08.2011 9:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
exPertti kirjoitti:Jos jutussa lukee "olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa" niin mitä se sinusta tarkoittaa?
Gimman euroshopperenergiajuoma oli loppu, ja siitä seurasi vieroitusoireita?
Et kysynyt minulta mutta minä vastaan silti.exPertti kirjoitti: Jos jutussa lukee "olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa" niin mitä se sinusta tarkoittaa?
Tarkoittanee sitä, että lapsi, joka on ollut vajaan vuorokauden verran kadoksissa (tai ilmeisesti siis "kadoksissa", aivan oma-aloitteisesti) on löydettäessä ollut ihan kunnossa, ehkä vähän siideripäissään.
edit. 13-vuotias on ainakin mun mielestäni lapsi.
-
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
Sepä se. Ja te/sinä uskot Aamulehteen kuinka paljon? Ei näitä edelleenkään tutkita mediassa näitä juttuja. Vaikka jokaisessa meissä asuu oma söpö pieni columbo, niin kannattaa olla kriittinen kritiikissään. Enhän minä voi tästäkään enempää kertoa, mutta kehoitan olemaan...niin kriittinen.NuoriDaavid kirjoitti:Mä ymmärsin tuosta IS:n jutusta, että Aamulehti on selvittänyt asian autorekisterikeskuksesta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko tuo 32 poliisin tiedottama luku?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Päivän kepuspekulaatiossa koomista oli myös se, että koska pelkän Paavon (s. 1946) ehdokkuus ehdokkaaksi antaisi huonon kuvan Kepun johtoporukan sukupolven vaihtumisen onnistumisesta, niin selvästi eri sukupolveen kuuluva Mauri Peruukkinen (s. 1947) harkitsee uudelleen suostumistaan. Vain Kepussa.NuoriDaavid kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun: etkö Pertti ole vieläkään valmis Kepun ehdokkaaksi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Mikä ettei. Suur-Saksan ja Suomen liitolla onkin jo kunniakas historia olemassa, jonka elvyttämiselle voisi aika tosiaan olla kypsä.masa kirjoitti:Ei kun uutta valuuttaa suunnittelemaan:
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/ ... 12?ref=tf1
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Ei, kyllä teille huutonauraa koko huutonaurava Suomi. Teille ja teidän tupeeillenne.exPertti kirjoitti:Vain heitä tuo asia kiinnostaa.