^ No kerran käytiin keskustelua märän sängyn äärellä kun tyttö totes, että limpparit kaatu sänkyyn. Minä siihen, ettei missään ole sulla kulta limpparia ja on se vaan pissaa nyt, mitä joskus saattaa lirahtaa huomaamatta. Housutkin ihan märät. Tyttö katteli sänkyä hetken ja huokas "no joo, pissasin mä sen märäks mut selässä on kyllä limpparia!" ... En oo varma jatkettiinko tästä miten, saattaa olla, että tajusin sen nähneen unia.
Muulloin on mun hommaks jääny tytön rauhottelu ja kuiviin siirtäminen. On se jännä miten kauheeta vahinko noin pienen mielestä on, vaikkei ikinä ole sanottu asiasta pahasti. Vähän ku bliss tossa kirjotti poitsun reaktiota vahinkoonsa.
Mut tosiaan, nyt hän halus itse vaipan viime yöks, saa nähä mitä tänään mielessä. Varalta laittelin patjan kuitenkin kunnon muoveihin.
Vuos sitten oli vaihe kun koitti valehdella muista asioista, aika kovastikin... Ennen kuin ehdin sen enempiä "huolestua" niin vaihe jo lopahti, tämä sitä seurannut "rakastan kaikkia ja varsinkin äitiä, äitiä on paijattava kokoajan ja kaikkialla" on paljon kivempi.