Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Saako maksaa luonnossa? Nahkavisalla?
Maailmanpankin maksuvälineluokituksen mukaan NahkaVisa pärjää karva-Visalle mennen tullen - jättäen platina-Amexit ja titaani-Dinersit kauaksi taakseen... joten hyväksytään!
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gina kirjoitti:Kaikenkaikkiaan onnistunut ilta, ja illan lopuksi turvallisesti irmeliannelin viereen nukkumaan :h:
Irmelianneli ei ollut lainkaan hassumpi unilelu-valinta. Oulun osasto oli POP!!! Eli iloisia immeisiä.... Gina, mulla meni vaan koko ajan teidän nimet sekaisin *repeilee* :-D

EDIT: Siis ne IRL-nimet :wink:
Viimeksi muokannut Faghag, 05.12.2005 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kaikille puznuz, mutta Letkus on oikeesti, sillee aikuisten, aivan yönmusta sika, ritarit vaan on..
Älä selitä. Nuuuh!

Vaan silitä. Nuuuh!
Älä, letku lisää hänen tuskaansa... taitaa kaveri olla entuudestaan jo aikamoinen homouden uhri... naur* ;)
Päähomokoko kaapin ovea raotti? hyi vitnm..
Mä jo sua suoraksi luulin kunnes toisin kuulin..
Ja mistähän nyt puhuttiin?
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Maailmanpankin maksuvälineluokituksen mukaan NahkaVisa pärjää karva-Visalle mennen tullen - jättäen platina-Amexit ja titaani-Dinersit kauaksi taakseen... joten hyväksytään!
Onko tammikuun loppuun korotonta maksuaikaa?

Taidanpa maksaa siis vasta lokakuusssa...
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

Faghag kirjoitti: Irmelianneli ei ollut lainkaan hassumpi unilelu-valinta. Oulun osasto oli POP!!! Eli iloisia immeisiä.... Gina, mulla meni vaan koko ajan teidän nimet sekaisin *repeilee* :-D
Siis et ollut ainoa. Koko hiton ilta mua sanottiin ia:n nimellä. Onneksi välillä joku sanoi Ginaksikin.
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Onko tammikuun loppuun korotonta maksuaikaa?
Heti loppiaiselle on luvassa korkojen NOUSUA ja KASVUA, joten kannattaa tehdä maksusuunnitelma nopeasti.
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
Päähomokoko kaapin ovea raotti? hyi vitnm..
Mä jo sua suoraksi luulin kunnes toisin kuulin..
Ja mistähän nyt puhuttiin?
Samassa wc;eessä kuseminen oli itsellesi kauhistus? (eri pöntötkin vielä peräti) Selostitko lauantai aamuna jotain, että minä häpesin, kun kävit selostaan wc;eessä minulle naur*

Minulle on yksi vitun sama, jos joku kusee... me metsällä käännytään aina hieman toiseen suuntaan ja jatketaan juttelua... Usein kustaan myös juostessa :D
Viimeksi muokannut slam, 05.12.2005 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

Perkele sentäs, melkein tärkein jäi sanomatta. Aimohaiku oli aivan loistavaa seuraa!!! Karkasi vain mokoma mitään puhumatta jossain vaiheessa iltaa. Koitas pitää mielessä nyt että seuraavan kerran kun tänne tulet niin olet velvoitettu ilmoittamaan itsestäsi.
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Patz kirjoitti:Onko tammikuun loppuun korotonta maksuaikaa?
Heti loppiaiselle on luvassa korkojen NOUSUA ja KASVUA, joten kannattaa tehdä maksusuunnitelma nopeasti.
Joudun muistuttamaan eLemmentohtoria Suomen Lääkäriliiton eettisten ohjeiden noudattamisesta.

Kuva
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: NOUSUA ja KASVUA
*kiihottuu*
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="Gina"][/quote]

Yritit muka saada selvää miestä tanssimaan... Se ei luonnistu, se touhu, ei sitten edes 30 asteen pakkasessa...

Ihan jees lonkkaluut... oli kyl XD
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jessus sentään, WP. Onko sinulle tehty huumorintajun-ohitusleikkaus viikonloppuna? Olisin muuten toivonut että olisit osallistunut miittiin. Meitä ns. ukkoikäisiä oli muitakin
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

slam kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Yritit muka saada selvää miestä tanssimaan... Se ei luonnistu, se touhu, ei sitten edes 30 asteen pakkasessa...

Ihan jees lonkkaluut... oli kyl XD
Oh, minun lonkkaluuniko?

No oisit tanssinut vaan ;)
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:Jessus sentään, WP. Onko sinulle tehty huumorintajun-ohitusleikkaus viikonloppuna? Olisin muuten toivonut että olisit osallistunut miittiin. Meitä ns. ukkoikäisiä oli muitakin
:( Musta toi oli oikein hauskaa...
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

WanhaPervo kirjoitti: :( Musta toi oli oikein hauskaa...
Ja jopa minusta, ja olen sentäs huumorintajuton pihtarilutka!
aimohaiku

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Gina kirjoitti:Perkele sentäs, melkein tärkein jäi sanomatta. Aimohaiku oli aivan loistavaa seuraa!!! Karkasi vain mokoma mitään puhumatta jossain vaiheessa iltaa. Koitas pitää mielessä nyt että seuraavan kerran kun tänne tulet niin olet velvoitettu ilmoittamaan itsestäsi.
Kiitos kiitos. Hauskaa oli tutustua entisen kotikaupungin asukkaisiin. :)

Poistuin tosiaan Amarillosta vähin äänin muihin maisemiin puolen yön jälkeen. Tai mitä lienee kello oli. Ainakin spåra kulki. Hauskaa ehti olla siihen mennessä enemmän kuin aikoihin. Joulun aikoihin taas pikavisiitille kotikaupunkiin...
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Pee Äs: "En näytä kuvissa tarpeeksi hyvältä" ei ole pätevä peruste sensuroinnille. Yhtä hyvinhän voisin jättää koko setin levittämättä.
HAH! Kuka luuserineiti tuollaista on mennyt sanomaan? :kele:
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

aimohaiku kirjoitti: Poistuin tosiaan Amarillosta vähin äänin muihin maisemiin puolen yön jälkeen. Tai mitä lienee kello oli. Ainakin spåra kulki. Hauskaa ehti olla siihen mennessä enemmän kuin aikoihin. Joulun aikoihin taas pikavisiitille kotikaupunkiin...
Tämä muistetaan! ;)
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

slam kirjoitti:safi yritti kiskoa minulta paitaa pois päältä... hmm. Valitettavasti en ollut humalassa siinä tilanteessa, että olisin kehdannut moista tehdä...
Olen pahoillani slam. Tähänkin on looginen selitys. Sain jossain vaiheessa iltaa päähäni esittäytyä ihmisille sinuna (tiedän että olen kusipää, mutta kuulosti muka-hauskalta esiintyä jonain toisena kityrunkkarina jotta näkisi ihmisten reaktioita; SingleMalt esiintyi hieman aikaa Gattacana?), joten ei ihmekään jos me kaksi välillä sekoituimme ihmisten pienissä mielissä. Lupaan olla tekemättä sitä toiste. :(
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

Hebuli kirjoitti:---
Mullakin se meni täydestä ainakin 7 sekunnin ajan. Mietin vaan että slämäri on leikannut tukan lyhyeksi.
kyyppo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Juu. Kiitos kaikille teille, jotka olette jaksaneet olla huolissanne terveydentilastani. Selkä voi olosuhteisiin nähden hyvin, itse haavaa huomattavasti enemmän kipua aiheutti Martan kännissä huolellisesti asentamien teippien irtirepiminen. Olivat meinaan aika tiukasti perskarvoissa kiinni, ihan meinasi itku tulla niitä irrotellessa.

Eipä siinä mitään, sattuuhan näitä. Toisille vähän useammin kuin toisille.. krhm. Vaikka enpä minäkään ihan joka kerta illanvietoissa verta vuoda, usein olen selvinnyt pelkillä mustelmilla, vääntyneillä nivelillä tai palovammoilla.

Pahoitteluni Munalalle jalan rampauttamisesta, mitä ilmeisimmin olen siihen tavalla tai toisella syyllinen. Hieman ehkä harmittaa myös sen mukavan taksikuskiäijän puolesta, joka kyyditsi meidät Letkun kämpälle. Tarinoitiin sen kanssa koko matka niitä näitä, ja vasta hieman ennen perille pääsyä tuli mieleen mainita, että vuodan verta kuin teurastettu sika. Noh, taksimies ilmeisesti vähän kavahti verilätäkköä Mersun vihreällä nahkapenkillä kun ei edes hermostunut, vaan käski mennä heti sisälle paikattavaksi ja jäi pyyhkimään sotkua. Onneksi ei ollut kankainen penkki.

Killkillin heti Belgeen saavuttuamme tarjoamat Fernet ja olut jäivät tällä kertaa tarjoamatta takaisin, mutta ehkä senkin aika vielä koittaa.
Ann kirjoitti: Kyyppo on Lahden teuvo loman
Haista sinä räkä-ämmä paska. Ite oot.. öö, tota.. emmä keksi mitään. Kerron sit myöhemmin.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Patz kirjoitti:
killkill kirjoitti: Täydellisyyttä ei voi vaatia, ellei itse ole täydellinen.
Yritätkö jotenkin vihjata minussa olevan joitain puutteita? Ei pidä paikkaansa!
Joo, killkill turpa kiinni. Kyllä ne molemmat ovat edelleen kiinni paikoillaan = täydellistä (meidän miesten ja muiden lasten mielestä).
HellBell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hebuli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Pee Äs: "En näytä kuvissa tarpeeksi hyvältä" ei ole pätevä peruste sensuroinnille. Yhtä hyvinhän voisin jättää koko setin levittämättä.
HAH! Kuka luuserineiti tuollaista on mennyt sanomaan? :kele:
Mitenkään muuten puuttumati näihin pikkujouluihin, niin eikös se jo ole riittävä peruste sensuroinnille, kun toinen nimenomaan ilmaisee ettei halua kuvaansa julkaistavan. Toisen mielipidettä voi kunnioittaa.. kaikki ihmiset eivät ole haltioissaan joutuessaan video- ja muiden kameroiden sihtauksiin. Jotkut voisvat jopa haluta heittää kamerat ikkunasta ulos ja sitten.. munata itsensä kaikessa rauhassa ilman todisteita. (vitsi)
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lolita kirjoitti:Avonaisesta sepaluksesta tuli mieleeni, muistakaa hyvät miehet naista lähestyessänne varmistua, että sepaluksenne on kiinni. Muuten voi vastaanotto olla hieman välttelevä. Tämä tarina oli tosi ja tapahtui kitypikkujouluissa.
Niin, varsinkin jos alla on oranssit alushousut, kuten minulla kerran vastaavassa tilanteessa metromatkalla. Jopa ilman alushousuja sepalus auki on parempi vaihtoehto. Edessä istunut neiti oli huvittuneen näköinen koko matkan ajan.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

HellBell kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Pee Äs: "En näytä kuvissa tarpeeksi hyvältä" ei ole pätevä peruste sensuroinnille. Yhtä hyvinhän voisin jättää koko setin levittämättä.
HAH! Kuka luuserineiti tuollaista on mennyt sanomaan? :kele:
Mitenkään muuten puuttumati näihin pikkujouluihin, niin eikös se jo ole riittävä peruste sensuroinnille, kun toinen nimenomaan ilmaisee ettei halua kuvaansa julkaistavan.
Okei, se neiti olin minä, lähetin Ankalle yv:tä hetken mielijohteesta. Mua vaan inhotti alkuillasta ne pari kymmenen sentin päästä naamasta otettua kuvaa. Ihohuokoset näkyvät liian selvästi. Ehdotinkin siinä vaiheessa että Ankka ja Enthu (=kameramiehet) voisivat keskittyä kuvaamaan toisiaan.

Mutta big deal, eli suomeksi jakoon vaan.