En kadu mitään...slam kirjoitti:kireä korsettiRunkkis kirjoitti:
Mitä haluisit, että päälläni olisi?
kultaako kadut sinut, kun väistät minut?
Ja koska en ymmärtänyt taaskaan lauseestasi mitään niin:
Mitä vittua?
En kadu mitään...slam kirjoitti:kireä korsettiRunkkis kirjoitti:
Mitä haluisit, että päälläni olisi?
kultaako kadut sinut, kun väistät minut?
Laimehtunutta huonelämpöistä kivennäisvettä. Ja seuraavaksi daim-cappuccinoa.ninnithequeen kirjoitti:Mä en väistäis suaslam kirjoitti: kultaako kadut sinut, kun väistät minut?
Mitä joit viimeksi?
Unkarilaista lihakeittoa.Exsat kirjoitti: Mitä ruokaa aiot syödä tänään?
Ilta-ihminentonttu kirjoitti:Siskoani.
Oletko ilta- vai aamuihminen?
Kesä tulee toukokuun vikalla vkolla eli oletettavasti samoihin aikoihin kuin viime vuonna ja hellettä riittää (ennustaa kristallipallosta)KulisataN kirjoitti:Aina!!!
Tuleeko kesä koskaan?
Milloin?
Harvoin. Pahin kaatuminen sattui muutama vuosi takaperin kaverin 40-vuotisbileitten jälkeen. Elinikäinen viiden sentin vekki vasemmassa sääressä. Tikit ois tarvinnut mut enhän mie...Niin ja otsassa on kans pieni elinikäinen vekki kun vanha kaveri halas mua vähän horjuen synttäreinäni viime kesänä. Siihenkin olis tarvinnu tikkejäEnthu kirjoitti:
Kuinka usein kaatuilet känässä?
Joo joo torstaille asukaskahviovuoro käy alustavasti mut jos mä saanninnithequeen kirjoitti:Harvoin. Pahin kaatuminen sattui muutama vuosi takaperin kaverin 40-vuotisbileitten jälkeen. Elinikäinen viiden sentin vekki vasemmassa sääressä. Tikit ois tarvinnut mut enhän mie...Niin ja otsassa on kans pieni elinikäinen vekki kun vanha kaveri halas mua vähän horjuen synttäreinäni viime kesänä. Siihenkin olis tarvinnu tikkejäEnthu kirjoitti:
Kuinka usein kaatuilet känässä?![]()
Minkä lauseen sanoit viimeksi ääneen? (itse sanoin äsken että "oota, kohta")
Onhan nuo.Enthu kirjoitti:
Onko lihaksesi usein kipeät?
Vain lauantai-iltaisin loton jälkeen.slam kirjoitti: käytkö usein täällä?
Sängyn, kielisuudelman tonne alapäähän ja monen tunnin päikkärit miehen kainalossa.Dumari kirjoitti: Mitä haluaisit juur nyt ja miksi?
Minua kyllä aurinko ja hymyilevät ihmiset usein kyllä piristää.Elppis kirjoitti:Ärsyttääkö aurinko, vai onko se mukava asia?
Ihan Tosihyvää! Kertakaikkiaan.Dumari kirjoitti: Onko Vadelmakeitto hyvää vai tosihyvää?
Naamioitumalla tarpeeksi hyvin ja jäämättä kiinni.Melnais kirjoitti:Ihan Tosihyvää! Kertakaikkiaan.Dumari kirjoitti: Onko Vadelmakeitto hyvää vai tosihyvää?
Miten voisi rangaistuksetta mättää jotakuta naamariin tässä kohta?
Italiaannojoojust kirjoitti:Naamioitumalla tarpeeksi hyvin ja jäämättä kiinni.Melnais kirjoitti:Ihan Tosihyvää! Kertakaikkiaan.Dumari kirjoitti: Onko Vadelmakeitto hyvää vai tosihyvää?
Miten voisi rangaistuksetta mättää jotakuta naamariin tässä kohta?
Minne haluaisit muuttaa, jos sinun pitäisi muuttaa pois Suomesta?
Tunti sitten, kesken johtamisjärjestelmän luennon. (siinä oli näyttöesitys)Enthu kirjoitti:Oletko koskaan nukahtanut kesken jonkun esityksen?
En tiedä, kokeile! Itseasiassa ei varmaankaan, koksa se pipusi on kiinni sinussa kuitenkin, ja tuntee myös sen vasenkätisen kosketuksen. Jos sinä olisit spinaalipuudutuksessa se tuntuisi jonkun toisen pipultaMylwin kirjoitti:
Jos vasurilla runkkaaminen tuntuu siltä kuin joku toinen runkkaisi omaa pipua niin tuntuuko se myös samaan aikaan siltä että runkkaisi omalla kädellään jonkun toisen pipua?
Just tänään mietin piknikkeilyäLillyMunster kirjoitti:
Jos lähtisit piknikille, mikä olisi paras eväskorin sisältö? (olettaen, että olisi kesä ja piknik-keli)
Poks.1108 kirjoitti: Mikä on rikin, hiilen ja salpietarin suhde ruudissa?
En mä enää kerää. Olin paha poika ja olin laskemassa laudalla.HotPants kirjoitti:Poks.1108 kirjoitti: Mikä on rikin, hiilen ja salpietarin suhde ruudissa?
Keräätkö postimerkkejä?![]()
![]()
En, mulle riittää tuo yks.slam kirjoitti:
Keräätkö munia?
Moukat, 2:3:151108 kirjoitti:Mikä on rikin, hiilen ja salpietarin suhde ruudissa?
Makaronisalaattia ihan issekseen Flirtin ja Kityn Ollessa aukininnithequeen kirjoitti:En, mulle riittää tuo yks.slam kirjoitti:
Keräätkö munia?
Mitä söit viimeksi ja kenen seurassa?