Mitä vedätte suruun?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti:pirkkaniksien voimalla.
Pirkkanikseissä on vaan se vaara, että niiden avustamana saattaa käydä kuten gattacalle ja rollolle.

Kelaa nyt. Marzakin löysi superpillun, kun entinen narttu katos kuvioista. Eiks siinä ole jo syytä kylliks?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti:gattacalle ja rollolle.
Eikös perusedellytyksenä uuden putkettumiselle, olisi sen putken olemassaolo?
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:Eikös perusedellytyksenä uuden putkettumiselle, olisi sen putken olemassaolo?
No se putki tuskin aukenee kitinässä.
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:superpillun
Minähän en nyt enää ole sitten varma, että osaatko sittenkään lukea.

Kuten jo aiemmin sanoin ei kyse ole pillun metsästyksestä vaan selviytymisestä eikä siihen ole osaa tai arpaa pillulla.

Ratkaisu ei kyllä minun kohdallani lepää uudessa suhteessa.
Ratkaisu ei kyllä minun kohdallani lepää uudessa suhteessa.
Kirjoitin sen varmuuden vuoksi kahteen kertaan.
Kirjoitin sen varmuuden vuoksi kahteen kertaan.

Uusi suhde on mahdollinen vaan ei pakollinen sitten, kun olen tämän puinut loppuun.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti:
Ann kirjoitti:Eikös perusedellytyksenä uuden putkettumiselle, olisi sen putken olemassaolo?
No se putki tuskin aukenee kitinässä.
Kyllä mä veikkaan, et aika moni on vetänyt putket auki palstan suosiollisella vaikutuksella.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti:Uusi suhde on mahdollinen vaan ei pakollinen sitten, kun olen tämän puinut loppuun.
Pahemman laatuinen EW on päässyt iskemään..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Haistan äänestyksen...
Rotan aivot valtasivat pääni.
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti: Mitä käsittelemistä siinä on? Se narttu lemppas sut. Deal with it, ja mene eteenpäin.
SingleMalt kirjoitti: No eikait sen asian toteamiseen voi päivää kauempaa mennä.
Mitä kauemman mietit asiaa, sitä pahemmalta asia tuntuu. Menoks vaa, ja paska taakse.
Muuttaako suhtautumistasi jos kumppani on kuollut? Molemmissa tapauksissa kuitenkin puhutaan rakkausuhteen ja/tai rakkauskumppanin menettämisestä.

Kuolemantapauksessa toki jokin kolmas osatekijä on tarpeen mutta voi se normaalissa menetyksessäkin olla vain jokin karvaranne tai muu Pedro, joka huilauttaa melansa rakkauskumppanin kirkkoveneeseen.

Jos molemmissa tapauksissa pystyy vetämään ultimate-mass-ninja-destruction-naamion päälle ja olemaan, kuin ei olisikaan niin mikäs siinä sitten. Aika supermies.

Millainen naamio sulla on?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Yönmustaritari kirjoitti: Millainen naamio sulla on?
Veikkaan nahkaista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Musta on hienoa, että joku käsittelee tunteitaan.
Virheistä/arvioista/valinnoista etc. ei voi kuin oppia, tai no aika tyhmää olisi hakata päätänsä samaan tiiliseinään kovin montaa kertaa.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti:Muuttaako suhtautumistasi jos kumppani on kuollut? Molemmissa tapauksissa kuitenkin puhutaan rakkausuhteen ja/tai rakkauskumppanin menettämisestä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kumppanin kuolema ja muutaman hassun kuukauden pituinen seurustelusuhde ei todellakaan ole rinnastettavissa toisiinsa.
Lopeta tuo vitun ininä ja ota itseäsi niskasta kiinni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Yönmustaritari kirjoitti: Millainen naamio sulla on?
Sillä on SuperHäjyn naamio, jonka se joskus riisuu pois jonkun mamman edessä, mutta vannottaa että mamma ei saa kertoa, mitä siellä naamarin alla on.

Letku, olet mahtava!
Kikkelis kokkelis.
Nasalspray

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Hyvä musta ritari,

Lyheyn aikavälin psykologisilta vaikutuksiltaan kumppanin varoittamaton lähteminen vertautuu melko läheisesti läheisen ihmisen kuolemaan. Kuitenkin normaaleilla mekanismeilla varustettu ihminen toipuu kumppanin lähtemisestä huomattavasti nopeammin, koska tajuaa tulleensa loukatuksi ja loukkaus syö kiintymystä. Kuolleen ihmisen muisto sen sijaan voi vaivata melko pitkään ja jopa nousta jalustalle, irti vioistaan.

Siksi alkuvaiheessa suhteellisuudentaju parisuhteen päättymisen merkityksestä voi olla kadoksissa, erityisesti jos kokemus on uusi. Terveellä ihmisellä se kuitenkin palaa. (Voi olla että siinä vaiheessa suuri osa tänne kirjoittamistasi teksteistä joko ihmetyttää tai hävettää hiukan.) Olet siis onnekas, kun kumppanisi otti ja lähti omin jaloin eikä jalat edellä.

Se, että aika parantaa haavat ei ole mikään klisee vaan jumalan tosi.

Ystävällisin terveisin

Kaikkien nasaalien sankari
Viimeksi muokannut Nasalspray, 20.11.2006 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Muuttaako suhtautumistasi jos kumppani on kuollut? Molemmissa tapauksissa kuitenkin puhutaan rakkausuhteen ja/tai rakkauskumppanin menettämisestä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kumppanin kuolema ja muutaman hassun kuukauden pituinen seurustelusuhde ei todellakaan ole rinnastettavissa toisiinsa.
Lopeta tuo vitun ininä ja ota itseäsi niskasta kiinni.
Jotkut lämpenee nopeammin kuin sinä. Kyllä mä muutamassa kuukaudessa voin olla aika kypsää tavaraa. Heh, itse asiassa jo paljon lyhyemmässäkin ajassa, jos ajattelen, että toinen ihminen on unelmieni mies. Ja kun ero tulee, tulee suru. Ja luulen, että jos surua ei käsitellä, on hankala kiintyä toiseen ihmiseen jatkossa ja uskaltaa sitoutua.
Kikkelis kokkelis.
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Muuttaako suhtautumistasi jos kumppani on kuollut? Molemmissa tapauksissa kuitenkin puhutaan rakkausuhteen ja/tai rakkauskumppanin menettämisestä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kumppanin kuolema ja muutaman hassun kuukauden pituinen seurustelusuhde ei todellakaan ole rinnastettavissa toisiinsa.
Lopeta tuo vitun ininä ja ota itseäsi niskasta kiinni.
Et kai sinä tiedä edes tiedä mistä puhutaan vaan vain arvailet?

Minä puhun vain rakkausuhteen ja rakkauskumppanin menettämisestä. Se, miten ei ehkä kuulu tähän koko asiaan mutta itse en näe niillä kovinkaan paljon eroa.

Koitan prosessoida enkä inistä. Mitäs jos itse koittaisit hiukan miettiä tuota naamari-asiaa. Ehkei ninjapipo hassumalta näyttäisi sinunkaan kupolissa sano.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nasalspray kirjoitti:
Lyheyn aikavälin psykologisilta vaikutuksiltaan kumppanin varoittamaton lähteminen vertautuu melko läheisesti läheisen ihmisen kuolemaan. Kuitenkin normaaleilla mekanismeilla varustettu ihminen toipuu kumppanin lähtemisestä huomattavasti nopeammin, koska tajuaa tulleensa loukatuksi ja loukkaus syö kiintymystä. Kuolleen ihmisen muisto sen sijaan voi vaivata melko pitkään ja jopa nousta jalustalle, irti vioistaan.
Ah ihanaa, saan tuntea oloni loukatuksi, kun suhde päättyy! Se onkin ihan normaalia.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti:Ehkei ninjapipo hassumalta näyttäisi sinunkaan kupolissa sano.
Ninjat ei prosessoi, ninjat toimii sano.
Rouva Pupu

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SingleMalt kirjoitti: Ninjat ei prosessoi, ninjat toimii sano.
Nyt olisi kiva saada ninjafani Candymanin kommentti siitä, kuinka paljon, ja miten ninjat käyttävät henkisiä kykyjään... ajattelua, pohtimista etc.
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Ehkei ninjapipo hassumalta näyttäisi sinunkaan kupolissa sano.
Ninjat ei prosessoi, ninjat toimii sano.
Nii. Veikkaan kuitenkin, että perustan parantavan suhteeni toistaiseksi sen uuden 42" plasman ja xbox360 kanssa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voihan ninja sentään, kun rupesi vähän surettamaan, kun en ole kuullut mun pienestä latinomerisotilaasta vähään aikaan. Tai en ainakaan tarpeeksi. Enkä pääse edes tapaamaan häntä niin että voisin nähdä, toimisiko homma mahdollisesti. Etäisyys on kaccaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Keikaus kirjoitti:Voihan ninja sentään, kun rupesi vähän surettamaan, kun en ole kuullut mun pienestä latinomerisotilaasta vähään aikaan.


Tää oli mun suosikki. Kuinkas sille kävikään? Olisin kernaasti laulanut "Vaimo Merimiehen" teidän häissä.

Keikaus kirjoitti:Etäisyys on kaccaa.
Tuppaa joo vähän olemaan. Varsinkin kun ei voi edes tekstata! Buuhuuuuu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Voihan ninja sentään, kun rupesi vähän surettamaan, kun en ole kuullut mun pienestä latinomerisotilaasta vähään aikaan..
Anna vähän lovea tossa yläpuolella olevalle yönmustalle, sillä on ihan mieli maassa, tykkäät kuitenkin paapoa aikuisia miehiä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voihan ninja sentään, kun rupesi vähän surettamaan, kun en ole kuullut mun pienestä latinomerisotilaasta vähään aikaan.


Tää oli mun suosikki. Kuinkas sille kävikään? Olisin kernaasti laulanut "Vaimo Merimiehen" teidän häissä.

Keikaus kirjoitti:Etäisyys on kaccaa.
Tuppaa joo vähän olemaan. Varsinkin kun ei voi edes tekstata! Buuhuuuuu.
Noh, aina voi etsiä uuden merimiehen, jos tämä ei ole se unelmien pieni, ruskea merisotilas. Tai jopa vaihtaa ihan ammattikuntaa. Mutta kyllä ottaa päähän, kun tämä on niin söpökin kuin pieni suklaakarkki ja tietty tuoksuukin oikealta. Ai herranen aika, ottaa vatsasta, kun muistelen, miltä tuntui kun näin hänet ensimmäistä kertaa. Huhhei ja rommia pullo.

Mä voin kyllä tekstata hänelle, mutta nyt en ole ihan varma, onko kuuluvuusalueella. Ja en ole ihan varma tuosta kiinnostavuusalueestakaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voihan ninja sentään, kun rupesi vähän surettamaan, kun en ole kuullut mun pienestä latinomerisotilaasta vähään aikaan..
Anna vähän lovea tossa yläpuolella olevalle yönmustalle, sillä on ihan mieli maassa, tykkäät kuitenkin paapoa aikuisia miehiä.
Voisin mä ehkä Yönmustan ottaa kainalooni, mutta lovi ei löydy sieltä.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Anna vähän lovea tossa yläpuolella olevalle yönmustalle, sillä on ihan mieli maassa
Voisin mä ehkä Yönmustan ottaa kainalooni, mutta lovi ei löydy sieltä.
Ei mitään reikäjuttuja (perwå!), vaan rakastaisit sitä hetken niin että hän taas rakastaisi maailmaa. Sweet lovea ja ihonhoitoa, junous!