Huomenna aurinkoista ja ainakin +20 astetta lämpöä.Bliss kirjoitti:Jos huomenna on yhtä lämmin ja aurinkoinen kesäaamu kuin tänään, lupaan ja vannon, että taatusti en ilmesty yhteenkään puistoon tapaamaan ketään

Huomenna aurinkoista ja ainakin +20 astetta lämpöä.Bliss kirjoitti:Jos huomenna on yhtä lämmin ja aurinkoinen kesäaamu kuin tänään, lupaan ja vannon, että taatusti en ilmesty yhteenkään puistoon tapaamaan ketään
Haa! Saanks mä tulla kyytiin? (Hertsikanrantsu ON Itä-Helsinkiä..) Siis sillä edelletyksellä tietysti, että lähettäis suhteellisen aikasin..ja että Ninni ei aja.ninnithequeen kirjoitti:Niin siis mihis aikaan ny kannattais raahautua?
Itä-Helsinkistä mahtuis 2 kyydillä sitten pääkallopaikalle taas.
Juu lähtee hertsikastakin kuljetus..luultavasti jo 10..sipsi kirjoitti:Haa! Saanks mä tulla kyytiin? (Hertsikanrantsu ON Itä-Helsinkiä..) Siis sillä edelletyksellä tietysti, että lähettäis suhteellisen aikasin..ja että Ninni ei aja.ninnithequeen kirjoitti:Niin siis mihis aikaan ny kannattais raahautua?
Itä-Helsinkistä mahtuis 2 kyydillä sitten pääkallopaikalle taas.![]()
Mun pitää kans olla ajoissa toisaalla.
Kymmeneltä?! Herranjumala! Enhän mä oo tommosiin aikoihin edes hereillä, saati sitten käyny kaupassa.Niba kirjoitti:
Juu lähtee hertsikastakin kuljetus..luultavasti jo 10..
No sitähän mäki naureskelin itekseni.. Mut kato se on tarkkaa puuhaa toi matkustelu.MGandhi kirjoitti:Ymmärtäisin tällaiset aikataulu- ja kyytisuunnitelmat, jos kyseessä olisi vaikka omat häät Keski-Suomessa. Kyse on kuitenkin noin 6 kilometrin siirtymästä runkkarimiittiin!
Hankkikaa huone! Tää alkaa olla hei jo aika läpinäkyvää...sipsi kirjoitti:No sitähän mäki naureskelin itekseni.. Mut kato se on tarkkaa puuhaa toi matkustelu.MGandhi kirjoitti:Ymmärtäisin tällaiset aikataulu- ja kyytisuunnitelmat, jos kyseessä olisi vaikka omat häät Keski-Suomessa. Kyse on kuitenkin noin 6 kilometrin siirtymästä runkkarimiittiin!
Siis mitä? Gandhi ja minä? Vai kenties Niba ja minä?BettyB. kirjoitti:
Hankkikaa huone! Tää alkaa olla hei jo aika läpinäkyvää...
No tottakai! Mustasukkaisuushan on mun toinen nimi...Kid kirjoitti:Betty mustiksena?
Olikos muita "uutisia"?Kid kirjoitti: Eniveis, minä ja mister emme kunnioita miittailijoita läsnäolollamme. Muuta puuhaa. Joskus toiste sit.
No daah, eikös kitinässä oo hotimmat tsiksitBluntly kirjoitti:Ei osaa päättää kumpaan miittiin suuntaisi huomenissa.
No, ei todellakaan. Toisaalta puolustukseksenne voin todeta, että tyhmimmät jutut teillä sentään onBliss kirjoitti:No daah, eikös kitinässä oo hotimmat tsiksit
Herra kapellimestarina.Pyry-Matias kirjoitti:No, ei todellakaan. Toisaalta puolustukseksenne voin todeta, että tyhmimmät jutut teillä sentään onBliss kirjoitti:No daah, eikös kitinässä oo hotimmat tsiksit
Piru-Matias tässäElppis kirjoitti:Herra kapellimestarina.
En mä meinannut ottaa mitään evästäninnithequeen kirjoitti:Mitäs evästä porukka meinaa ottaa mukaan?
Kauppa on ihan 100 metrin päässä.Bliss kirjoitti:En mä meinannut ottaa mitään evästäninnithequeen kirjoitti:Mitäs evästä porukka meinaa ottaa mukaan?![]()
Kai sieltä jostain saa jäätelöä...
Se vähän riippuu siitä kuka on juttuja tulkitsemassa...Pyry-Matias kirjoitti:tyhmimmät jutut teillä sentään on