Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
No olipas taas kommentti suoraan naisasiaunionin pamfletista, siitä samasta jossa käsketään polttaa rintaliivit.nowaysis kirjoitti:Minusta yksi vittumaisimmista piirteistä ihmisissä on se, etteivät viitsi vastata viestiin, jossa toinen kysyy selkeästi itselleen tärkeää asiaa. Kyllä sen vastauksen haluaa siitä huolimatta, että se olisi kielteinen. Kaikki tyhmät miehet, jotka ette vastaa, menkää itseenne ja hävetkää!

Kokeilepa korvata sana miehet sanalla "ihmiset". Siitä voi saada paremman käsityksen asioitten oikeasta laidasta.
Se viestin lähetys oli hieman epähenkilökohtainen, itse olisin soittanut. Mutta kukin toimii tavallaan. Oletan viestin lähettämisen kynnyksen ollut sinulle iso, joten propsit siitä.Aito_Johanna kirjoitti:Case on siis sellainen, että kiinnostuin kerrankin eräästä miehestä. Lähetin viestin, että tavataanko me uudestaan. Se ei vastannut mitään. Ja nyt sattuu.
Ja itse asiassa nyt nolottaa koko kiinnostuminen, ja se viesti.
On kyllä pakko lisätä naisten vihantunteita kysymällä, että oletko varmasti saanut oikean puhelinnumeron? Erehdys tuolla jo käsiteltiin, entä tuottamuksellisuus numeron jaossa?
Miten minusta tuntuu, että nämä "vastaus 60 sekunnissa tai vähintään tunnissa ja vuorokaudessahan on sitten jo piru irti"-tyypit antavat itsestään ahdistuneemman kuvan kuin ne, jotka eivät välttämättä ole heti kirves kaivossa joka jumalan viestin vastaustaajuuden kanssa?Rouva Pupu kirjoitti: Helppojen ihmisten kanssa ahistaa, vaikeitten vielä enemmän
Peruspakkiteoria AJ:lle: Jos kaveri on niin ajattelematon mulkvisti, ettei osaa edes viestiin vastata 7200000 millisekunnissa niin eikös se vain kieli siitä, ettei teistä olisi taitanut tulla mitään? Jos kaveri teki hiljaiset oharit niin eipä piruparka taida tajuta kulkeneensa onnensa ohi. Nyt tiedät, että on kiinnostaviakin. Sehän tässä hävisi. Uuttaa kalaa koukkuun vaan.
Ei nyt ihan kärjistetä. Kyllä semmonen yli vuorokausi vastaamatta on aika pitkä aika, jos oletetaan että viesti on mennyt perille heti. Itse vastaan viesteihin useimmiten illalla, koska en elä känny persuksilla. Illalla yhteydenotot vasta huomaan kun laitan kelloa soimaan. Joten olen yleensä elänyt siinä ajatuksessa, että on muitakin jotka eivät vahtaa kännyään minuutin välein. Ja on toki olemassa työpaikkojakin joissa kännyä ei voi pitää jatkuvasti hollilla. Mutta, kokemukseni mukaan yli vuorokausi vastaamatta (ellei nyt satu olemaan känny hukassa, omistaja matkoilla tjmv.) ei vastausta tule. Tämä pätee ihan muihinkin kuin pelkkään potentiaaliseen piNpi/piPeli kumppaniin.elco kirjoitti: Miten minusta tuntuu, että nämä "vastaus 60 sekunnissa tai vähintään tunnissa ja vuorokaudessahan on sitten jo piru irti"-tyypit antavat itsestään ahdistuneemman kuvan kuin ne, jotka eivät välttämättä ole heti kirves kaivossa joka jumalan viestin vastaustaajuuden kanssa?
Pitkästä aikaa käämi paloi.
Olin viemässä 6 vuotiasta pikkuneitiä eskariin. Tyttö on hyvin tarkka vaatteista, niiden täytyy olla juuri oikein. Olen kieltänyt vaimoani kommentoimasta tytön vaatteita mitenkään aamulla, koska siitä seuraa vaatteidensovitusrumban alkaminen alusta. Olin tekemässä lähtöä ja vaimo jutteli pihaa tekevän porukan kanssa. Olin juuri lähdössä ovesta ulos, niin hän huomautti, että tytön takki oli liian ohut. Siispä uutta takkia hakemaan. Sitten uusi yritys, taas hän kommentoi uutta takkia. Siinä vaiheessa kello oli sen verran, että sanoin, että minä lähden nyt töihin ja lähdin tytön kanssa. Tyttö tästä veti herneen nenään ja kieltäytyi eskarin pihassa tulemasta eskariin, koska takki oli väärä.
Eihän 6 vuotiasta voi väkisin sinne eskariin viedä huutavana. Toisaalta töihinkin pitäisi mennä. Päätin kuskata tytön takaisin kotiin. Vaimo oli tietysti ehtinyt jo lähteä töihin. Siispä takaisin eskariin. Vaimo soitti onneksi samalla ja alkoi antaa ohjeita pihaprojektista. Annoin puhelimen tytölle ja saivat onneksi sovittua niin, että tyttö suostui päällä olevalla takilla menemään eskariin. Töistä myöhästyin.
Käämin palamisen aikana tuleva adrenaliinihumala on jossain määrin hyväkin tunne. Adrenaliinin häviämisen jälkeen on hiukan alakuloinen olo.
Olin viemässä 6 vuotiasta pikkuneitiä eskariin. Tyttö on hyvin tarkka vaatteista, niiden täytyy olla juuri oikein. Olen kieltänyt vaimoani kommentoimasta tytön vaatteita mitenkään aamulla, koska siitä seuraa vaatteidensovitusrumban alkaminen alusta. Olin tekemässä lähtöä ja vaimo jutteli pihaa tekevän porukan kanssa. Olin juuri lähdössä ovesta ulos, niin hän huomautti, että tytön takki oli liian ohut. Siispä uutta takkia hakemaan. Sitten uusi yritys, taas hän kommentoi uutta takkia. Siinä vaiheessa kello oli sen verran, että sanoin, että minä lähden nyt töihin ja lähdin tytön kanssa. Tyttö tästä veti herneen nenään ja kieltäytyi eskarin pihassa tulemasta eskariin, koska takki oli väärä.
Eihän 6 vuotiasta voi väkisin sinne eskariin viedä huutavana. Toisaalta töihinkin pitäisi mennä. Päätin kuskata tytön takaisin kotiin. Vaimo oli tietysti ehtinyt jo lähteä töihin. Siispä takaisin eskariin. Vaimo soitti onneksi samalla ja alkoi antaa ohjeita pihaprojektista. Annoin puhelimen tytölle ja saivat onneksi sovittua niin, että tyttö suostui päällä olevalla takilla menemään eskariin. Töistä myöhästyin.
Käämin palamisen aikana tuleva adrenaliinihumala on jossain määrin hyväkin tunne. Adrenaliinin häviämisen jälkeen on hiukan alakuloinen olo.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 03.04.2007 9:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Pakkohan tähän on vastata, kun on aitoa vitutusta tarjolla: Why not google "proton affinity"? Kolmannella kotimaisella lohkee niinQu helpommin.segma kirjoitti:Nyt vituttaa ihan... vitusti kun epäorgaanisen kemian peruskäsitteistöön kuuluva protoniaffiniteetti on ilmeisesti joko niin vanhaa käsite, ettei siitä löydy tietoa yhtään mistään (ei edes kahdesta aihetta käsittelevästä tuhatsivuisesta opuksesta, joista toinen on vieläpä kyseisen kurssin kurssikirja) tai sitten niin saatanan salaista tietoa, ettei siitä löydy tietoa yhtään mistään.
...ja jos joku pasteaa nyt jonkun näsäviisaan google-linkin niin vituttaa kahta enempi.
Don't Panic!
Tyrsk.NuoriDaavid kirjoitti:...Olin viemässä 6 vuotiasta pikkuneitiä eskariin...
Neiti on ihan samanlainen kuin mä pentuna

Nimimerkillä "Onneks mulla on poikalapsi"
Ei niin.Rouva Pupu kirjoitti:Ei nyt ihan kärjistetä.
Pakko sanoa, etten ollut lukenutkaan ketjua - AJ:n asiaa - kovin tarkasti, en siis hiffannut, että ovat jo kerran tavanneetkin tämän kundin kanssa. Sehän muuttaa asiaa, totally. "Treffitapaamisen" jälkeen ollaan niin hippaloissapippaloissa, että hyvä kun maltetaan pitää se puhelin poissa näpeistä jasensellaista. Jos siis natsaa... Ja ilman mitään sukupuolieroja.
Juttelenpa ristiin jatkuvasti. Käyttäydyn samalla tavalla!
Tyttö kysyy takuulla vaateostoksilla enklannikielentaitoisilta vanhemmiltaan joka vaatteesta "mitä tuo teksti tarkoittaa?".Bliss kirjoitti:Tyrsk.NuoriDaavid kirjoitti:...Olin viemässä 6 vuotiasta pikkuneitiä eskariin...
Neiti on ihan samanlainen kuin mä pentuna![]()
Nimimerkillä "Onneks mulla on poikalapsi"

NuoriDaavid kirjoitti:Pitkästä aikaa käämi paloi.

Oliko neiti tarkka jo 2-vuotiaana, muistatko? Pitäisikö mun olla miten ankarana jo ton oman tirrikkäni kanssa, joka aamusta toiseen valittaa vaatevalinnoista? ... En oo koskaan vihannu niin paljoa adjektiiveja huono, ruma, väärä, löysä kuin nyt.
Tänä aamuna oli tumppu huonosti, sai hillittömät kilarit kun mies ei korjannut sitä välittömästi. Ja vielä isommat kun minä nappasin tumput veke, käskin työntää kädet taskuihin ja heitin isinsä kanssa rappuun. (Tungin tumput vittuuntuneen isin taskuun.)
Tietysti tyttö oli sitten huutamalla saanut tumput paikalleen.
Kyllä oli. Kurarukkaset piti olla kädessä juuri oikein.Geetzu kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Pitkästä aikaa käämi paloi.![]()
Oliko neiti tarkka jo 2-vuotiaana, muistatko?
Onneks meidän neiti ei vaatteistaan vingu 

Ei hänen kauaa tarvitse huutaa. Kyllä isin tyttö kai tahtonsa saa puhumallakin läpi...Geetzu kirjoitti:Tietysti tyttö oli sitten huutamalla saanut tumput paikalleen.

Oon tosi yllättyny miten noin snadi mimmi jo kusettaa ihan kympillä. Äiti kun ei jotain anna, rääkymällä varsinkaan, niin sitten sipsutetaan isin luo ja pyydetään oikein nätisti. Kunhan äiti ei näe. Liian usein unohdan huutaa äijälle toiseen huoneeseen "nyt se tulee, pysy kovana!" vaan oletan automaattisesti, että kyllähän se nyt kuuli miten kielsin jotain.PerttiMakimaa kirjoitti:Ei hänen kauaa tarvitse huutaa. Kyllä isin tyttö kai tahtonsa saa puhumallakin läpi...Geetzu kirjoitti:Tietysti tyttö oli sitten huutamalla saanut tumput paikalleen.
... Ihan muissa tilanteissa muistan toki tollaset huudahdukset. Höhö. Anteeks.
...ja isi antaa aina periksi. Näin meilläkin. Ja tästä tapellaan sitten isin kanssa. Mun kanssa kahdestaan neiti on itse enkeli, on kiltti ja tottelee mukisematta, mutta ans olla jos isi on kotona, huh.Geetzu kirjoitti:Oon tosi yllättyny miten noin snadi mimmi jo kusettaa ihan kympillä. Äiti kun ei jotain anna, rääkymällä varsinkaan, niin sitten sipsutetaan isin luo ja pyydetään oikein nätisti.
Tämä voi oikeasti muodostua vakavaksi ongelmaksi ajan kanssa.ninnithequeen kirjoitti:...ja isi antaa aina periksi. Näin meilläkin. Ja tästä tapellaan sitten isin kanssa. Mun kanssa kahdestaan neiti on itse enkeli, on kiltti ja tottelee mukisematta, mutta ans olla jos isi on kotona, huh.Geetzu kirjoitti:Oon tosi yllättyny miten noin snadi mimmi jo kusettaa ihan kympillä. Äiti kun ei jotain anna, rääkymällä varsinkaan, niin sitten sipsutetaan isin luo ja pyydetään oikein nätisti.
Yksi ratkaisu on aina sanoa, että kun me (=vanhemmat) olemme kerran asian päättäneet ei päätös muutu vaikka meteoriitti tipahtaisi olohuoneeseen. Ja pitää se päätös.
Toisen päätäntäkyvyn mitätöinti on toisen pahimmanlaatuista dissaamista ja melko tyypillinen syy av(i)oeroille.
Oikeestaan oon aina kelannu et niillä vaan toimii toi suhde. Toimii eri tavalla kuin meillä tytön kanssa. Mut ehkä se onkin niin, että toimii kun pienempi jakelee säännöt... Tätä menoa siitä kasvaa mieletön peluri, osaa vedellä miesten naruista oikein! En voi hyväksyä. (Että saa saman kotikasvatuksen kuin minä... :p)ninnithequeen kirjoitti:...ja isi antaa aina periksi. Näin meilläkin. Ja tästä tapellaan sitten isin kanssa. Mun kanssa kahdestaan neiti on itse enkeli, on kiltti ja tottelee mukisematta, mutta ans olla jos isi on kotona, huh.
Jännä miten se on niin itsestäänselvä asia (varsinkin kun on Dr Philinsä ja Nannynsä töllöstä katsellut, puhumattakaan kirjallisuudesta) mutta tilanteeseen kuitenkin vain on hitaasti ajauduttu, luisuttu. Ja varsinkin nyt kun yhteinen aika vuorokaudessa esim. miehellä ja tytöllä on noin 2 tuntia, sitä kai automaattisesti haluaa tehdä siitä vähästä ns. helppoa hymyisää aikaa. Ja ne on aina pieniä juttuja, mistä huomaan toisen joustavan, ainakin toistaseks.PerttiMakimaa kirjoitti:Toisen päätäntäkyvyn mitätöinti on toisen pahimmanlaatuista dissaamista ja melko tyypillinen syy av(i)oeroille.
Meidän tyttö on ihan enkeli kaikille muille paitsi mulle. Osaan kuvitella miten vittumaista elo on jos ei oo ketään kelle rääkyä. Siispä siedän aika paljon, tiukentuen silti päivä päivältä...
Pakko siitä on jotain hyvää kasvaa.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
On kiirettä, väsyttää ja paljon mielessä. Sieltä täältä lipsahtaa yksi juttu tuolta toinen pikkujuttu sieltä.Geetzu kirjoitti:Jännä miten se on niin itsestäänselvä asia (varsinkin kun on Dr Philinsä ja Nannynsä töllöstä katsellut, puhumattakaan kirjallisuudesta) mutta tilanteeseen kuitenkin vain on hitaasti ajauduttu, luisuttu. Ja varsinkin nyt kun yhteinen aika vuorokaudessa esim. miehellä ja tytöllä on noin 2 tuntia, sitä kai automaattisesti haluaa tehdä siitä vähästä ns. helppoa hymyisää aikaa. Ja ne on aina pieniä juttuja, mistä huomaan toisen joustavan, ainakin toistaseks.
Meidän tyttö on ihan enkeli kaikille muille paitsi mulle. Osaan kuvitella miten vittumaista elo on jos ei oo ketään kelle rääkyä. Siispä siedän aika paljon, tiukentuen silti päivä päivältä...
Pakko siitä on jotain hyvää kasvaa.
Olen itse huomannut, että kun hetken tätä jatkuu pitää itseään ottaa niskasta kiinni ja koettaa palauttaa nämä ovat kovat standardinsa. Helppoa se ei ole, mutta palkitsevaa parhaimmillaan.
Onneks tulee kesä. Tuntuu et vuorokaudessa on enemmän tunteja. Ja pirunen, taitaa olla 7 viikkoa lomiakin kakslahkeisella. Saavat mennä joka päivä tappelemaan uikkarivalinnoista rantsuun, minä menen terassille.
Vttu! Vetäsin permanenttussilla törkeen ruman viivan IFK-hiirimattooni, ei lähde pois! Miten voikin syödä näin paljon!!!111

Vttu! Vetäsin permanenttussilla törkeen ruman viivan IFK-hiirimattooni, ei lähde pois! Miten voikin syödä näin paljon!!!111

Tämä tietenkin on ainoa ja oikea linja. Eikä sen linjan pitäminen loppujen lopuksi ole kauhean vaikeaa vaikka olisi millainen tilanne päällä. Ensimmäinen ongelma on se, että kaikkia tilanteita ei pysty millään ennakoimaan etukäteen - kaikkia mahdollisia skenaarioita ei pysty keskustelemaan auki vanhempien kesken. Eli aina joskus törmäyskurssi on väistämätön. Oleellista silloin on se, että törmäyksen sattuessa tilanne pysäytetään täydellisesti. On perhepalaverin aika. Siinä tilanteessa sen vanhemman joka joutuu pyörtämään päätöksensä ja joutuu/saa ottaa saman kannan toisen vanhemman kanssa, pitää perustellä päätösen muutos lapselle niin, että hän sen ymmärtää. Siis niin, että lapsi ymmärtää syyt taustalla, eikä ymmärrä tapahtumaa toisen vanhemman vähättelynä tai jyräämisenä.PerttiMakimaa kirjoitti:Yksi ratkaisu on aina sanoa, että kun me (=vanhemmat) olemme kerran asian päättäneet ei päätös muutu vaikka meteoriitti tipahtaisi olohuoneeseen. Ja pitää se päätös.
Vaikeusastetta lisää tietenkin uusioperhe skenaario. Ainakin minulla viikonloppu isänä on tullut jo monta kertaa vastaan tilanteita joissa kahdessa eri perheessä pelataan eri säännöillä. Ja kun lapsi on 12 v tyttö, niin kaiken maailman lävistyksistä, sun muista, kun väännetään rautalankaa, niin kyllä se alkaa jo työstä käymään. Puhumattakaan ihan perussäännöistä. Kypärää on käytettävä luistellessa yms...
-
- Kitisijä
Son House kirjoitti: Kypärää on käytettävä luistellessa yms...

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Joo on se oikea. Siitä viestiteltiin ennen kuin tavattiin.PerttiMakimaa kirjoitti:On kyllä pakko lisätä naisten vihantunteita kysymällä, että oletko varmasti saanut oikean puhelinnumeron? Erehdys tuolla jo käsiteltiin, entä tuottamuksellisuus numeron jaossa?
En voi soittaa, ei pysty, liian hapokasta. Aion tänään skarpata urapuolella ja soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista, siinä tulee päivän puhelinsoittokiintiö täyteen. Sitä paitsi se mieskin inhoaa puhelimessa puhumista, se myönsi sen samassa lauseessa, jossa tunnusti jännittäneensä minun tapaamistani kauheasti.
-
- Kitinän uhri
Miten tämä tehdään?Aito_Johanna kirjoitti: ...soittaa mahd. tulevalle työnantajalle ollakseni tyrkyllä ja erottuakseni muista hakijoista...
Olen itsekin aikeissa suorittaa kyseistä operaatiota useiden mahdollisten työpaikkojen kohdalla, mutta luuri kädessä unohdan aina, mitä pitäisi sanoa, että vaikuttaisi fiksulta, filmaattiselta ja kaikin puolin hommaan sopivalta?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?