Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kylkyl, täsä tehtävässä kyllä useammalta hermot revähtää.
PerttiMakimaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Ryähähähää, ne heitettiin viikoks pihalle asumaan. Oi jestas. Tästä voipi tulla mielenkiintoista.
Pyöri eilen taustalla 24/7 kanava ja porukka oli ihan hiilenä jo siksi kun heidät käskettiin hetkeksi ulos kesken täysin loistavan nysväämisen.

Saa nähdä jaksavatko enää viikon päästä napista ulkoilmasta. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä nukun vaikka perse paljaana ulkona 2 viikkoa jos 50 donadonia tai jotain..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:Mä nukun vaikka perse paljaana ulkona 2 viikkoa jos 50 donadonia tai jotain..
Se olisikin varmasti hittisarja.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

bedlam kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mä nukun vaikka perse paljaana ulkona 2 viikkoa jos 50 donadonia tai jotain..
Se olisikin varmasti hittisarja.
Eikö teistäkin BB ole sitten todella mielenkiintoinen?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt ne joutuu tunnin ajan esittämään toinen toisiaan, ja ihan puhasta vittuilua päällä. Oijoijoi ku ei malta odottaa huomista BB:tä :D
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt ne joutuu tunnin ajan esittämään toinen toisiaan, ja ihan puhasta vittuilua päällä. Oijoijoi ku ei malta odottaa huomista BB:tä :D
Timo on ilmeisesti aika hyvä Satu, mutta Satu ei varmaan tajua kuittailua. Kävin lukemassa, en näe. Onneksi.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ny siellä koko porukka vittuilee Satulle, eikä raukka taida edes tajuta sitä.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joku sano, että Henri ois kussu viikkotehtävän jo ekoilla minuuteilla. Hauska kuulla jälkikäteen, että on ihan turhaan palellu monta päivää.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Joku sano, että Henri ois kussu viikkotehtävän jo ekoilla minuuteilla. Hauska kuulla jälkikäteen, että on ihan turhaan palellu monta päivää.
Mitä, missä muka?
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Joku sano, että Henri ois kussu viikkotehtävän jo ekoilla minuuteilla. Hauska kuulla jälkikäteen, että on ihan turhaan palellu monta päivää.
Mitä, missä muka?
Ois kuulemma täyttäny jonkun patjan sähkökäyttöisellä pumpulla ja sähkön käyttäminen tehtävässä on kielletty. En minä tiiä, luin vaan toisaalta.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Uusi asukas onkin selkeästi tuotu tuomaan äksöniä taloon!

"Uhri valittiin sattumanvaraisesti. Tuomion perusteluissa kerrotaan pahoinpitelyn tapahtuneen asianomistajaan, joka ei ollut provosoinut tai antanut mitään aihetta pahoinpitelylle."
masa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: "Uhri valittiin sattumanvaraisesti. Tuomion perusteluissa kerrotaan pahoinpitelyn tapahtuneen asianomistajaan, joka ei ollut provosoinut tai antanut mitään aihetta pahoinpitelylle."
Aito idiootti siis kyseessä. Kas kun ei ollut riksusta tai hyvinkäältä kotosin.
prosessi

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti: "Uhri valittiin sattumanvaraisesti. Tuomion perusteluissa kerrotaan pahoinpitelyn tapahtuneen asianomistajaan, joka ei ollut provosoinut tai antanut mitään aihetta pahoinpitelylle."
Aito idiootti siis kyseessä. Kas kun ei ollut riksusta tai hyvinkäältä kotosin.
Orimattila on vielä pahempi...
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siel ne dokaa kaksin käsin ja meil ei näy 24/7 vieläkään :tiistai:
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tulihan siellä viimeyönä sitten jo draamaa ja kauniita ja rohkeita. Kyl se tästä lähtis, Satu vaan taitaa tippua sunnuntaina jo pois.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Timo on aika pelimies. Tussua joka sormelle.
PerttiMakimaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:Tulihan siellä viimeyönä sitten jo draamaa ja kauniita ja rohkeita. Kyl se tästä lähtis, Satu vaan taitaa tippua sunnuntaina jo pois.
Olen ehkä vähemmistössä, mutta minusta dynamiikan kannalta olisi tärkeää pitää Satu mukana. Ymmärrättehän, pettämiskilahtamisjutut, sovintoseksin kaipuu, you name it.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tulihan siellä viimeyönä sitten jo draamaa ja kauniita ja rohkeita. Kyl se tästä lähtis, Satu vaan taitaa tippua sunnuntaina jo pois.
Olen ehkä vähemmistössä, mutta minusta dynamiikan kannalta olisi tärkeää pitää Satu mukana. Ymmärrättehän, pettämiskilahtamisjutut, sovintoseksin kaipuu, you name it.
Minusta taas enemmän hyötyä Satun pudottamisesta. Ei se varsinaisesti ole viihdettä tarjonnut, ärsyttänyt vaan. Ennemminkinhän sekstailua ja irstailua on tulossa kun Satu on poistunut! Ja Henrihän osaa kuitenkin kiristää joukkuetovereiden hermoja, avautuminen pihalla oli jo hieno välähdys tulevasta!

Sitäpaitsi... Lemmenparin yllätysero!
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Katsoin taas eilen BB:tä. Henri saisi lähteä vihdoin ja viimein. Erilaisia mielipiteitä tuntuu olevan provoamisesta sun muusta, mutta naisena kyllä pysyisin hyvin kaukana tuollaisesta miehestä. No onhan siinä kaikenlaisia piirteitä jo aikaisemminkin esiin tullut, ei sen puoleen.
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei tahdo aika riittää bb:lle, vähän jopa ärsyttää. 12/7 ja kaikki! Kyllä mä loppuviikot varmaan kurkin. Ei siellä taida paljoa kyllä tapahtua? Joko se Timo lämppää uutta böönaa?
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Ei siellä taida paljoa kyllä tapahtua? Joko se Timo lämppää uutta böönaa?
Kai ne Helin kanssa nukkuivat yhden yön yhdessä. En kyllä usko piNppapiPeliin, koska Heli ei ottanut vaatteita pois räsypokassa vaikka ois voinut vetää peiton päälle/käy suihkussa ilman biksuja. Tuskin siis seksiäkään Timpan kanssa.
Ei siellä kai tapahdu mitään, mitä nyt tämä Henri/Heli episodi viikkotehtävässä. Yököttävä äijä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Rouva Pupu kirjoitti:Ei siellä kai tapahdu mitään, mitä nyt tämä Henri/Heli episodi viikkotehtävässä. Yököttävä äijä.
Kerro lisää, mitä mä olen missannut?
Älä löi! En ole hurrit!
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kimmen kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Ei siellä kai tapahdu mitään, mitä nyt tämä Henri/Heli episodi viikkotehtävässä. Yököttävä äijä.
Kerro lisää, mitä mä olen missannut?
Niillä vaihtui viikkotehtävä roolit. Henristä tuli kaksi vuotiaan Helin isukki. Heli heitti tutin pönttöön, Heka virutti vedessä tutin ja yritti ikuisuuden tunkea sitä helin suuhun väkisin. Lapsen kun pitäisi olla hiljaa. Syöttötuolissa väänsi varmasti Helin kädet mustelmille ja yritti väkisin syöttää Helille papuja joista sen maha tulee kipeäksi. Siinä käytiin tahtojen sotaa. Timo ja Sauli sitten tuli roolien muodossa väliin ja Heli sai itkukohtauksen. Aki adoptoi Helin perheeseensä. Tästä nyt sitten käydään taistelua menikö yli vai ei täällä IRL ja talossakin. En pidä kummastakaan, mutta tarpeeksi näin sanoakseni että hiukan veti yli. Hiljaa, hiljaa, hiljaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Rouva Pupu kirjoitti:...
Henristä paljastuu psykopaatin piirteitä. Asiaa, ei ne pysty ikuisuuksia feikkaamaan! :D
Älä löi! En ole hurrit!