Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Hän voi halutessaan myös lopettaa keskustelun sellaisen tyypin kanssa, joka ei syystä tai toisesta ole mieleen.
Vähän samaan tapaan kuin HB?

Sinähän se tästä olet aivan naurettavan asian paisuttanut, joka tekee Gattacalle varmasti paljon enemmän hallaa kuin ne alkuperäiset minun ja sikamikan heitot asiasta, jotka aiheuttivat jostain syystä sinulle sellaista uskomatonta tuskaa, ettei internettiä voinut enää käyttää ilman suuria kyyneleenvuodatuksia.

Tämän keskustelun käyminen kanssasi ei ole millään tavalla mielekästä, koska en tule olemaan samaa mieltä suhteellisen yksinapaisen katsontakantasi kanssa.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos pedofiili on raiskannut 10 edellistä päivähoidettavaa, niin kannattaako kuitenkin antaa sille vielä 11. sillä ajatuksella, että ehkä se on muuttanut tapansa.
Ihan kuin Aava olisi joku holhottava lapsi, jonka me vain "annamme" valitsemallemme taholle? Huhhu.
Välillä kyllä tuntuu, että Aava luo itsestään mielikuvaa sinisilmäisempänä kuin onkaan. Ja hieman tietämättömänä "miehisistä" asioista, kuten tekniikasta. Ja yllättyy ilmeisesti toistuvasti omasta fyysisyydestään. Sellaisesta saattaa seurata ritaritungosta.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos pedofiili on raiskannut 10 edellistä päivähoidettavaa, niin kannattaako kuitenkin antaa sille vielä 11. sillä ajatuksella, että ehkä se on muuttanut tapansa.
Ihan kuin Aava olisi joku holhottava lapsi, jonka me vain "annamme" valitsemallemme taholle? Huhhu.
Välillä kyllä tuntuu, että Aava luo itsestään mielikuvaa sinisilmäisempänä kuin onkaan. Ja hieman tietämättömänä "miehisistä" asioista, kuten tekniikasta. Ja yllättyy ilmeisesti toistuvasti omasta fyysisyydestään. Sellaisesta saattaa seurata ritaritungosta.
:) Aava vie miehiä kuin pässiä narussa. Eikös se ole vanha kikka räpytellä suuria sinisiä silmiä hämmästyneenä.

Eikös tämä puolestaan yleensä herätä muissa naisissa agrea?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Hän voi halutessaan myös lopettaa keskustelun sellaisen tyypin kanssa, joka ei syystä tai toisesta ole mieleen.
Vähän samaan tapaan kuin HB?
Pidätkö Gattacaa yksiselitteisen varmasti ainoana syyllisenä HB:n ikävyyksiin? Paransiko muiden etukäteisvittuilu oman arviosi mukaan tilannetta jotenkin?
Sinähän se tästä olet aivan naurettavan asian paisuttanut
Ei minua naurata (tänään ei ole toistaiseksi itkettänytkään). Olen tosissani.
joka tekee Gattacalle varmasti paljon enemmän hallaa
Millä perusteella?
kuin ne alkuperäiset minun ja sikamikan heitot asiasta, jotka aiheuttivat jostain syystä sinulle sellaista uskomatonta tuskaa, ettei internettiä voinut enää käyttää ilman suuria kyyneleenvuodatuksia.
Jos keskustelu olisi käynyt minulle liian ylivoimaiseksi, olisiko mielestäsi kohtuullista että sinua ja SikaMikaa syytettäisiin siitä (kuten sinä nyt syytät Gattacaa HB:n poistumisesta)? Minun mielestäni ei. Mielipahaani vaikuttivat myös henkilökohtaisessa elämässäni kokemani asiat, kuten vaikuttavat kaikilla muillakin. HB:n tapaukseen vaikuttivat lisäksi ne ulkopuolisten vittuilut, joita sateli ennen kuin oli edes aihetta (samoin ne vaikuttivat silloin taannoin kun itse jouduin Gattacan kanssa vaikeuksiin ja muutamilla muillakin kerroilla). Mitä menettäisitte jos kokeilisitte miten aiheettomasti vittuilematta jättäminen vaikuttaa?
Tämän keskustelun käyminen kanssasi ei ole millään tavalla mielekästä, koska en tule olemaan samaa mieltä suhteellisen yksinapaisen katsontakantasi kanssa.
Olet vapaa lopettamaan koska tahansa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:ritaritungosta
:D

Aava on kyllä ihanan näköinen tuossa ava-kuvassaan. :h: *esineellistää*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikös tämä puolestaan yleensä herätä muissa naisissa agrea?
Onhan se jo vähintään piilo-sellaista (eli feminiinisen aggren tyypillisintä muotoa) herättänytkin. Ties kuinka moneen ketjuun tullaan vain huomauttamaan, kuinka tyhmä kirjoitustyyli, lainaustapa tai mikä milloinkin hänellä on.

(Prossu ja minähän olemme miehiä, joten pois se meistä.)
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Pidätkö Gattacaa yksiselitteisen varmasti ainoana syyllisenä HB:n ikävyyksiin?
Mitähän väliä sillä on onko se yksiselitteisen ainoa syy?
EveryWoman kirjoitti:aiheettomasti
Lässynlää. Mikään ei ole aiheetonta.
Hermann Hoth

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos pedofiili on raiskannut 10 edellistä päivähoidettavaa, niin kannattaako kuitenkin antaa sille vielä 11. sillä ajatuksella, että ehkä se on muuttanut tapansa.
Ihan kuin Aava olisi joku holhottava lapsi, jonka me vain "annamme" valitsemallemme taholle? Huhhu.
Välillä kyllä tuntuu, että Aava luo itsestään mielikuvaa sinisilmäisempänä kuin onkaan. Ja hieman tietämättömänä "miehisistä" asioista, kuten tekniikasta. Ja yllättyy ilmeisesti toistuvasti omasta fyysisyydestään. Sellaisesta saattaa seurata ritaritungosta.
Tiedä siitä ritaritungoksesta, mutta pitkällisesti on jaksettu vääntää. Kuinkahan moni enää tässä vaiheessa aihetta muistaa, että mistä alussa oli kyse? Olihan tuolla matkanvarrella puolin jos toisin hyviä pointteja ja osasta ei saanut selkoa. Näin pitkän väittelyn lomasta sivullisten jo hankala sanoa juu tai jaa ...
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mutta Hellbell ja Gattacahan oli match made in heaven. Molemmat skitsahti samalla tavalla, mutta HB vähän rumemmin. Hellbellhän löi Fawkesinkin laudalta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Pidätkö Gattacaa yksiselitteisen varmasti ainoana syyllisenä HB:n ikävyyksiin?
Mitähän väliä sillä on onko se yksiselitteisen ainoa syy?
No jos näkisit esimerkiksi sen etukäteisvittuilun yhtenä (useista) syistä, niin tuskin etukäteisvittuilisit. Vai?
Mikään ei ole aiheetonta.
Tarkoitat varmaan enemmän sitä, että et vittuile ihmisille jos nämä eivät ole joskus/usein käyttäytyneet huonosti? Vittuilusi voi silti joissakin tilanteissa olla aiheetonta (= tilanne itsessään ei sisällä mitään syytä vittuilla).

Negatiivisella palautteella on oppimiseen liittyviä vaikutuksia ainoastaan silloin, kun se annetaan välittömässä yhteydessä ei-toivottuun käytökseen. Jos negatiivista palautetta annetaan silloin, kun henkilö käyttäytyy normaalisti tai toivottavasti, se vaikeuttaa hänen oppimistaan.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aava varmaan ihmettelee, mihinkä hullujenhuoneen intranettiin hän on eksynyt. :)
Aito_Johanna

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti: Mietipä miltä itsestäsi tuntuisi jos joku suhtautuisi sinuun noin. Minusta se ei tuntunut mukavalta, enkä oikein usko että Aavakaan sitä erityisemmin arvostaa (Aava voi toki halutessaan kertoa mielipiteensä).
Hmm. Minusta ei kyllä tuntuisi mukavalta, jos tulisin uutena keskustelupalstalle, rupeaisin siellä keskustelemaan ystävällisesti jonkun nimimerkin kanssa ja uppoaisin sitä kautta karmeaan nöyryytysten suohon. Siinä vaiheessa, kun kirkuisin avuksi ylläpitoa, itkisin ja huutaisin ja uhkaisin joukkomurhalla ja kosteasilmäisellä exitillä, kävisi ilmi, että kaikki muut keskustelupalstalla ovat alusta asti tienneet, että näin käy, mutta seuranneet tilannetta hiljaa sivusta. Kyllä siinä tuntisi itsensä aikamoisen petetyksi.
Olisi aikamoista teeskentelyä, jos kukaan ei reagoisi mitenkään Aavan ja g-miehen ystävällismieliseen keskusteluun, kun kuitenkin me kaikki olemme jo noin tuhat kertaa käyneet tämän saman käsikirjoituksen läpi.
(Toki, jos pahat pojat olisivat halunneet olla jeesuksia ja hoitaa homman tahdikkaasti, taustoista tiedottamisen olisi voinut hoitaa vaikka yv:llä gattacaa julkisesti nolaamatta. Mutta kuka helvetti loputtomiin jaksaa olla tahdikas?)
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Pakko vastata että nainen on seksikkäimmillään kävellessään alttarille hääpuvussa.
Tilanne muuttuu oleellisesti muutamassa hetkessä, ja seksikkyys on tipotiessään naisen kävellessä alttarilta poispäin? :P
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:Minusta ei kyllä tuntuisi mukavalta, jos tulisin uutena keskustelupalstalle, rupeaisin siellä keskustelemaan ystävällisesti jonkun nimimerkin kanssa ja uppoaisin sitä kautta karmeaan nöyryytysten suohon. Siinä vaiheessa, kun kirkuisin avuksi ylläpitoa, itkisin ja huutaisin ja uhkaisin joukkomurhalla ja kosteasilmäisellä exitillä, kävisi ilmi, että kaikki muut keskustelupalstalla ovat alusta asti tienneet, että näin käy, mutta seuranneet tilannetta hiljaa sivusta. Kyllä siinä tuntisi itsensä aikamoisen petetyksi.
Siis jotain tuollaistako arvelit minun ehdottaneen?

Kyllä minusta on ihan ok laittaa homma heti kerrasta poikki, eli ensimmäisen selvästi ("uhrin" näkökulmasta) ikävän elementin ilmestyttyä keskusteluun. Vittuiluista ja naljailuista pidättäytymistä toivon silloin, kun mitään ikävää ei ole tapahtunut.

Sitä paitsi voisi olettaa, että jokainen netissä kirjoitteleva nainen osaa odottaa törmäämistä kaiken maailman hulluihin ja on siihen henkisesti valmistautunut. Etkö itse osannut?
Aito_Johanna kirjoitti:Olisi aikamoista teeskentelyä, jos kukaan ei reagoisi mitenkään Aavan ja g-miehen ystävällismieliseen keskusteluun, kun kuitenkin me kaikki olemme jo noin tuhat kertaa käyneet tämän saman käsikirjoituksen läpi.
(Toki, jos pahat pojat olisivat halunneet olla jeesuksia ja hoitaa homman tahdikkaasti, taustoista tiedottamisen olisi voinut hoitaa vaikka yv:llä gattacaa julkisesti nolaamatta. Mutta kuka helvetti loputtomiin jaksaa olla tahdikas?)
Vaaditaanko mielestäsi tahdikkuuteen sitä, että on jeesus? :shock:

Yv:n lähettäminen vaatii jaksamista ihan yhtä paljon kuin palstavittuilu.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Aava varmaan ihmettelee, mihinkä hullujenhuoneen intranettiin hän on eksynyt. :)
Mietin just ihan samaa. Varsinkin, kun tuli paikalle kuultuaan pöyristyttävän huhun, että täällä pääsee osallistumaan mielekkäisiin asiakeskusteluihin. Oivoi!
:D
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Crowbar kirjoitti:Hellbellhän löi Fawkesiakin laudalla.
Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:Pakko vastata että nainen on seksikkäimmillään kävellessään alttarille hääpuvussa.
Tilanne muuttuu oleellisesti muutamassa hetkessä, ja seksikkyys on tipotiessään naisen kävellessä alttarilta poispäin? :P
Ainakin isot pojat ovat väittäneet, että hääkakku vie naisen seksihalut.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Hellbellhän löi Fawkesiakin laudalla.
Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Löiks se suakin?
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Ei mitään uutta länsirintamalta.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Hellbellhän löi Fawkesiakin laudalla.
Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Löiks se suakin?
Ilmeisesti. En valitettavasti kyllä muista tapauksesta mitään.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Löiks se suakin?
Ilmeisesti. En valitettavasti kyllä muista tapauksesta mitään.
Ainakin Aku Ankassa on kerrottu, että jos lyö uudelleen, niin muisti palaa.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Ei mitään uutta länsirintamalta.
Kylläpäs oli uutta. Nyt mäki tajuun sen!
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Löiks se suakin?
Ilmeisesti. En valitettavasti kyllä muista tapauksesta mitään.
Ainakin Aku Ankassa on kerrottu, että jos lyö uudelleen, niin muisti palaa.
Luulen, että Helykkä säikähtäisi hengiltä, jos stalkkaisin sen esiin vain pyytääkseni sitä lyömään minua laudalla.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

EveryWoman kirjoitti: Minusta se ei tuntunut mukavalta, enkä oikein usko että Aavakaan sitä erityisemmin arvostaa (Aava voi toki halutessaan kertoa mielipiteensä).
Confused.
Mää voisin yrittää pelkistää tapahtumat:

Gat: Panisin Aavaa.
Aava: Kiitos, mukava kuulla. Vaikuttaa suoralta puheelta. Pidän suorasta puheesta. Ei huono line. Olet kuitenkin kasvoton nimimerkki, jota en tunne, voin vain kommentoida sanoja - en henkilöä niiden takana. Tuli silti tosi hyvä mieli tästä.
Gat: Toivottavasti tulet(te) Suvisen kanssa saunomaan joskus.
Aava: Ei kiinnosta lainkaan.

Ymmärrän, ja olen siitä jo tainnut mainitakin, että on ihan huomaavaista, että välitetään ja katsotaan perään. Mutta ilmeisesti moni on tulkinnut positiiviseen palautteeseen kiitollisella sävyllä vastaamisen ikäänkuin jonkinlaisena merkkinä kiinnostuksesta. Minun arvomaailmassa taas positiivinen palaute (varsinkin netissä) on vain sitä itseään. Se on kommentti, arvostelu, palaute, mielipide niihin sanoihin, käsiteltävään asiaan. Nimenomaan ja varsinkin netissä. Mun mittasuhteissa positiivisen palautteen antaminen ei korreloi lainkaan siihen, miten kiinnostavalta palautteen kohde vaikuttaa muuten. Epämiellyttävätkin ihmiset voivat siis saada minulta kehuja sanoistaan. Ennemminkin itse asiassa annan herkemmin posit. palautetta sellaisille tyypeille, jotka eivät alunalkaenkaan kiinnosta, koska ikäänkuin toivon, että vaikka minua nyt ei se-joku tyyppi kiinnosta, niin se, että olen kiinnostuksenpuutteesta huolimatta kokenut hänen palautteensa positiivisena, kuitenkin rohkaisisi häntä jatkossa ilmaisemaan tykästymisiään muita naisia kohtaan. (Tais tulla sivulauseiden epävirallinen MM... no ainakin tän kauden PB)

Jos se vastaanottaja erehtyy luulemaan sitä kiinnostukseneleenä, se on hänen mokansa. Mutta vasta sitten, kun sellainen virhe ilmenee, sen voi oikaista. Olisi typerää mennä itse asioiden edelle, ja sävyttää palautteensa jo sellaiseksi, että mahdollisen oman kiinnostuksen puute toista kohtaan tulisi varmasti ilmi, esim. siten, ettei antaisi epämiellyttäville ihmisille positiivista palautetta lainkaan.

Eli: jos puhutaan sanojen mahdollisesta vihjailevuudesta ja kiinnostuksenosoituksesta, minusta olisi epäkorrektia sävyttää puhtaasti mielipidepalaute niihin sanoihin mahdollisesti kätkettyjen piilomerkitysten mukaan. Niin kauan kun ihminen ei sano "olen sinusta kiinnostunut", ei suoraan ehdottele mitään tai varsinkaan, kun ei lähesty, minusta on ylimielistä ja typerää kiirehtiä heti sanomaan, ettei ole kiinnostunut, ettei pidä toisen ajatuksenjuoksusta jne., kun niitä ei edes kysytä. Kukaan teistä muistakaan ei ole missään vaiheessa kysynyt "oletko kiinnostunut Gattacasta". Olette päätelleet sen itse tekstieni sävystä. Ja se on kyllä (ainakin tässä tapauksessa) ollut eräänlainen moka, kuitenkin varsin inhimillinen sellainen, koska ettehän te juuri minua tunne. Siinä mielessä siis kiitos, että olette välittäneet. Onhan se hyvä, että asiaa kuin asiaa tullaan valottamaan eri perspektiiveistä. (Tässä asiassa ei ole kuitenkaan ollut mitään, mihin olisin valoa kaivannut.)

No, Gathan sitten ehdotti tuota saunomista eilettäin (ensimmäinen varsinainen ehdotus), johon sitten sanoinkin suoraan tuon, ettei kiinnosta lainkaan. Mutta siis se, että Gat ei ole minua kiinnostanut, ei minusta tee hänen palautteeseensa vilpittömän positiivisesti vastaamisesta yhtään sen väheksyttävämpää.

Mun osalta tässä ei siis ole kyllä ollut yhtään mitään epäselvää. Sanomisieni huomio on kylläkin ollut varsin hämmentävä kokemus. Seuraavan kerran, kun tekee mieli spekuloida, tulkaa ennemmin kysymään suoraan - oli asia mikä tahansa.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

NuoriDaavid kirjoitti:Aava varmaan ihmettelee, mihinkä hullujenhuoneen intranettiin hän on eksynyt. :)

No en ainakaan aivan tätä osannut odottaa :)